Merhaba arkadaşlar.2009 model 1.1 otomatik benzinli hyundai i10 aracım var.Bir hafta önce 100 bin bakımı için hyundai ata ankara yetkili servisine görtürdüm.Servis bakımında yağlar filtreler fren disk balata ve yağ kaçırma nedeniyle krank keçesi değişti.Servisten aldıktan 2 gün sonra avm otoparkından çıkarken motor arıza lambası yanmaya başladı.Daha önce hiç başıma gelmemişti.Aracın çalışmasında çekişinde farkettiğim bir sorun yoktu.Dün servise tekrar götürdüm.Arıza lambasının yandığını teyit ettiler.Bugün aradıklarında arıza lambasının yanmadığını ancak şanzıman tork konvertöründe hata olduğunu, şanzımanın sökülmesi gerektiğini belirttiler.Krank keçesi için şanzımanı sökmüşlerdi.O işlemden önce herhangi bir arıza da vermemişti.Servis danışmanı bununla alakalı olmadığını belirtti.Benim başıma daha önce böyle bir olay gelmedi.Başına gelen,bununla ilgili fikri olan var mı? |
Bildirim