Şimdi Ara

21 Yaşında Citroen C5 Peugeot 508 vs Almak (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
4.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Riving

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bir halttan haberin yok hala burada saçma sapan konuşuyorsun.Sen 10 tane tak bence Yada arabaya binme.Yoksa bu kıt zeka ile trafikteki maceran fazla uzun sürmez. Seninle ve senin gibilerle daha fazla polemiğe girmemek gerekiyor. Sizi cahilliğinizle ve düşük zekanızla baş başa bırakıyorum. Siz ve sizin gibiler objektif olmayı yıllardır öğrenemediniz maalesef.Kalitesiz diyonuz nesi kalitesiz dediğmizzde kalitesiz işte diyorsunuz.Güvensiz diyorsunuz. nesi güvensiz dediğimizde güvensiz diyorsunuz.Kalk benim karşıma somut delil koy adam gibi konuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Riving

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yine cahilliğini konuşturmuşsun. Bindiğim hiçbir Peugeotta 170.000 km öncesi trim sesi yaşamadım daha ne bu 1. Hala sac sağlamlığının önemli olduğunu düşünüyorsan darbe iletimi konusunda hiçbir yol kat edememiş 5 ton taunusa binebilirsin bu 2.Somut somut diyorsun bende diyorum ki koy önüme somut bir örnek ona göre konuşalım buda 3.
  • Alma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Riving

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ben kendimi falan avutmuyorum Kaporta sağlamlıysa mevzu git taunusa bin ondada sac var diyorum. Malzeme kalitesi demişsin benim aracımda yumuşak plastik var ve direksiyon soyulması falanda yok. Konforsuz dediğin Citroende hidroaktif süspansiyon var ve diğer Fransız araçlarıda gayet konforlu. Bir bavul koyuyorsun arka bagajdaki malzemeler dağılıyor Hondada. Vw ler takır tukur ses çıkarıyor.Cahilliğini her yerde kanıtlamana gerek yok anladık zaten.Somut örnek koy diyorum onuda yapmıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drknl35 -- 18 Ağustos 2020; 0:28:25 >




  • Annemde 2013 model C5 var. Kendim de 508 kullandım şu anda da C4 kullanıyorum yine 2013. C5 bence bu paralara her türlü alınır.

    Artıları:
    -Çok konforlu. Sınıfındaki muadil araçların çoğundan iyidir konforu, özel süspansiyonu olan 2.0 modelinden bahsetmiyorum düz Confort donanım araçtan bahsediyorum. Koltukları falan da çok rahat.
    - Çok az yakıyor. Şehir içi full klima açık 6 litreyle geziyor araba o cüsse için inanılmaz birşey bence.
    - Bu biraz göreceli ama çok yakışıklı geliyor bana. Bakınca ben buradayım diyor dışarıdan.
    - Sorunsuz. Aynı şanzıman motor ikilisi kendi aracımda da olduğundan iyi biliyorum ne motoru sorun yaşatır ne de şanzımanı. Motor ödüllü fransız dizeli gayet sağlam, şanzıman da 6 ileri tek kavrama yarı otomatik. Çok ilkel bir şanzıman vites geçişleri yavaş ama asla sorun çıkarmaz 100-150 binde bir baskı balata değişir yoluna devam edersin.

    Eksileri:
    - Ağır kanlı bir araba. 1.6 dizelinde 115 beygir motor var, benim C4'de de aynı motor var. C4 güzel yürüyor ama C5'i yeterince yürütemiyor o motor. Kalkışta özellikle çok ağır. Mesela bana koymuyor bu ben sakin ve konforlu şekilde yoluma gitmek istiyorum o açıdan bence sorun değil ama senin performans beklentin varsa uzak dur.
    - Ic dizaynı bence çirkin. Ayrıca kullanılan malzeme de ön konsol hariç sınıf standartlarının altında.
    - Ön takımlar hassas.

    Sözün özü bence bu paralara 508 de C5 de bedava arabalar. Bakımı ucuz vergisi düşük yakıtı az sorun çıkarmıyor kafan rahat binersin çok hor kullanılmamış birşey aldığın sürece. Tek sorunu senin için performans olabilir, onu iyi tartmak lazım ciddi ağır bir araba çünkü ışıklarda kalkışları falan baya yavaş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Çocuk çok haklı.6-7 yaşında şekli şemali düzgün, temiz d segment tek alternatifler şuan o saydığı fransızlar. Herifin biri gelmiş 3 tane araba önermiş 3 ü de 300binde 2.0 dizel motorlar.Hayır herifin sorusu zaten sizce bu yaşa bu gider mi cevaplara bak hayret et. Üsluba çok takılan olmuş c5 fanboyluğu dışında bir sıkıntı yok. Bugün burada 21 yaşında çocuğun üslubunu eleştiren 'sözde' babası yaşında insanlar yine kendinden küçük bakanlarımızın üslubuna hiç ses çıkarmadan tekrar tekrar aynı partiye oy verip atacak zihniyette.Çocuk gelmiş 21 yaşa c5 gider mi diyor (ki c5 günümüzde hala sportif hatlara sahip bir araç) herif oradan avensis atmış. Öğrenciyim demiş 100 bin bütçe verdiler demiş diğeri oradan 30 bin masraf etmeden adam olmayacak 3 tane godamanın üstünden geçip pestilini okutmaya çalıştığı arabaları atmış. Kusura bakmayın ben 60 yaşında bu fikri savunan insanlar yerine 21 yaşında daha fikri olgunlaşmamış, üslubu bozuk bu beyefendiyi dinlemeyi tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Riving kullanıcısına yanıt
    Unutma ki 5008 de bir Peugeot ürünü 301de. Keza ds7crossback /c-elysee gibi. Ha sen almancıysan senin dilinden anlatayım. A8 hatta boşver audiyi pheaton da bir wag ürünü polo da.Demem o ki artık marka değil model bazlı tartışın. Hiçbir marka tüm segmentlerin lideri değildir.aynı fabrikada farklı çeyreklerde üretilen iki parti otomobillerin bile bazen kaliteleri örtüşmezken çıkıp işte bambaşka fabrikalarda farklı üretim teknolojileriyle üretilen c4 e binip c5 bir halta yaramaz, clio kiralayıp tüm fransızlar çöptür VS bu zihniyeti algılamaam mümkün değil. Bir de saç kalitesi demişsin 😃😃
    Ya arkadaş savun düzgünce de ki boya kalitesi iyi değil de fransızlar da güneş yanığı daha fazla oluyor de, renonun süspansiyonu gıcırdıypr 2-3 yıl binince, citroenin kapıları kapatınca taktuk kapanıyor trim sesleri oluyor, puglar elektrik arızası veriyor, genel işçilik zayıf VS de de dizel motorda rakipsiz PSA grubunu, süspansiyon teknolojisinde yıllardır çığır açan citroeni, yine dizel motor teknolojilerinde çok ileri ve daha 2006 da crash teste soktuğu tüm arabalarından(plastik çamurluklu) o zamanın şartlarıyla 5 yıldızla ayrılan, günümüzde güvenlik arge için volvodan fazla bütçe ayıran renoyu, 301-celysee-symbol gibi 3.dünya ülkelerine ürettikleri modellerle yargılayıp çöp deme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic

    Bence kesinlikle bu iki arabadan uzak dur. Sıfır olarak 508 alma gafletinde bulunduk. 1 6 thp motor 80 binde turbo sensörü arızası verdi araba. Uzun yoldayken dönüncr servise gösterdik 2013 yılında 1400 lira masraf çıkardı. Şimdi belki 3-4 bin lira. 100bin km de elektrikli Sürücü koltuğu çalışmamaya başladı. Hem çok yakıyordu 10 ltden aşşağı yaktıramazsın. 1.6 120 lik dizel linealar tokatlıyor
    Bu 1400 tl masraf vs. hiçbir şey değil. Şimdi araçlarda direksiyon altındaki küçücük aküyü Mercedes servisi 2100 tl ye falan değiştiriyor. Biz aracı aldığımızdan beri 2 kere nox sensör arızası yüzünden sensör değişti. Yine 2000 civarı bir masraf. Ufak tefek şeyleri saymıyorum bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Riving

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Foruma girerken Iq testi yapmalılar bence.Senin gibilerin burada yeri yok. Karşıma "SOMUT" delil koy diyorum sen burada sallıyorsun da sallıyorsun.Güvenlik demişsin şasi sağlamlığı önemli ve benim aracımın direkleri ve şasisi gayet sağlam.Sende emin ol bende senin 1000 yıllık Japonlarına binmem (Mazda,Subaru,Lexusu işin içine katmıyorum).Sen bence güvenlik ve malzeme kalitesi konularını yanlış anlamışsın. Bir arabanın elektroniği sorunlu diye (ki ben elektronik olarak da sorun yaşamadım) her şeyi kötü olmuyor. Ben 51 yaşındayım ilk Peugeotumu 33 yaşındayken aldım. Velet mi oluyorum şimdi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Riving

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Sırf biniyorum diye savunmuyorum yanlışın var.Daha sorularıma doğru düzgün cevap veremiyorsun.Hala güvenliği sacdan ibaret görmende ayrı bir saçmalık.Arka tampon demirinden bile kısan Honda mı güvenli? Güç konusuna gelirsek senin gibi on tanede gelse farketmez kaşınma kaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Riving

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle.Çok kuvvetli sacda darbe dağılımı zayıf olur araba dağılmaz belki ama ölürsün. Dediğine göre Volvolarda sağlam değil o zaman V40 ların kaputuna bir bak istersen.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.