Şimdi Ara

250cc motor önerisi kawa-hyusung-honda ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
11.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ilk motorum olacak 250cc ile başlamak istiyorum. hyusung gt250r ( 2008 ve üstü model kanunimi yoksa orjinal hyusung mu), kawa ninja mı yoksa honda cbr 250r mı karar veremedim bütçem max 9000 tl. Başka önerilerede açığım. kullananlardan öneriler bekliyorum. Hyusung kaslı göründüğü ve fiyatı uygun olduğu için iyi gibi görünüyor.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    250cc Motor Önerisi: Kawasaki, Hyosung ve Honda

    250cc motosikletler, yeni başlayanlar ve deneyimli sürücüler için popüler bir seçenektir. Küçük boyutları ve hafif olmaları sayesinde şehir içi yolculuklar ve kısa mesafeler için idealdirler.

    Kawasaki Ninja 250

    • Sportif ve aerodinamik bir görünüme sahiptir.
    • Paralel ikiz motor, 39 hp güç ve 24 Nm tork üretir.
    • ABS frenler ve kaymaz debriyaj gibi gelişmiş güvenlik özellikleri sunar.
    • Yeni başlayanlar için ideal bir giriş seviyesi motosiklettir.

    Hyosung GT250R

    • Klasik ve zamansız bir tasarıma sahiptir.
    • V-ikiz motor, 28 hp güç ve 20 Nm tork üretir.
    • Uzun yolculuklar için rahat bir oturma pozisyonu sağlar.
    • Ortalama yakıt tüketimi ile ekonomik bir seçenektir.

    Honda CBR250RR

    • Agresif ve yarıştan ilham alan bir görünüme sahiptir.
    • Paralel ikiz motor, 40 hp güç ve 25 Nm tork üretir.
    • Hafif ve çeviktir, pist kullanımı için uygundur.
    • Gelişmiş elektronikler ve süspansiyon özellikleri sunar.

    Karşılaştırmalar:

    • Kawasaki Ninja 250, performansı ve güvenlik özellikleriyle öne çıkar.
    • Hyosung GT250R, konforu ve ekonomiyi vurgular.
    • Honda CBR250RR, pist odaklı tasarımı ve üstün performansıyla dikkat çeker.

    250cc motor önerisi yaparken ihtiyaçlarını ve tercihlerini göz önünde bulundurmalısın. Yeni başlayanlar için Kawasaki Ninja 250 veya Hyosung GT250R iyi seçeneklerdir. Daha deneyimli sürücüler, Honda CBR250RR'nin performansından ve yarış ilhamından hoşlanabilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hyosung un 2008 üstünü alman daha iyi. yani kanuni olanı.
    enjensikyonlu olduğu için tavsiye edilir.

    kawasaki persormans ve malzeme kalitesi açısından hepsinden üstün ama fiyatı bütçeni aşabilir. 13000 civarlarındaydı sıfırı.

    honda persormans açısından bu 3 motor arasında en geride kalanı ama yedek parça sıkıntısı yaşamazsın. heryerde servisini bulabilirsin.

    birde bütçenden ortalama 1000 tl düşmen gerekli.
    1000 tl yi güvenlik ekipmanlarına ayır.
    motora 8000 tl ayır.

    kanuni sıfırları 8850 gibi bişeydi sanırım.
    kaslı görünüşü, çift silindir enjeksiyonlu motoru senin için ideal olacaktır.
    fakat dikkat etmen gereken en önemli husus; bu motor fazla zorlamaya gelmez.

    motor bilginden bahsetmemişsin ama şunuda ekleyim; bu motorlar öğrenme motoru değildir.
    ufak bi düşmede min 250 tl lik bi hasar meydana gelebilir. (umarım böyle bişeyi hayatın boyunca yaşamazsın)
    eğer bilgin hiç yoksa grenajsız motor alarak başlaman tavsiye edilir.




  • ilk motor olarak zorlanırsın istediğin motosikletler bol grenajlı motorlar

    sen motora alışana kadar yolda nasıl gidileceğini kavrayana kadar bu motorlar devrilecek düşecek
    bu motor düştüğünde grenaj kırılırsa 150 200 liradan başlar en ucuz

    ayrıca anladığım kadarıyla tecrüben yok
    bu almak istediğin motorlar 180 km hıza çıkabilen motorlar
    acemi için çok çok yüksek bir sürat

    bunları göze alıyor ve hala istiyorsan öncelikle 600 700 lira koruma ekipmanı için para ayır
    düzgün korumalar olmadan aileni üzersin

    motor tavsiyesine gelince
    Kawasaki Ninja 250r güçlü ancak pahalı
    ayrıca yedek parçaları da diğerlerine göre daha pahalıdır her yerde bulunmaz
    kısıtlı bütçe varken pek tavsiye edilmez yani

    Honda cbr 250 piyasaya yeni çıktı çok tutuldu alanlar memnun olduklarını söylüyor
    servisi her yerde var ama parçalarının cbf150 gibi ucuz olacağını düşünme sakın :)
    güzel tavsiye edilebilir diğerlerine göre daha dik bir oturuş pozisyonu var ancak tek silindir

    ST Kanuni gt250r 2011 yılında yeni kasa değiştirdi eskisine göre daha kaslı ve daha iri duruyor
    eski hyosung ve bunlar arasında kalite açısından gram fark yoktur üzerindeki amblemler değişti sadece
    çift silindir servis sıkıntısı çok zorlanmazsın türkiye turuna çıkıp sapa yerlerde kalmadıkça her büyük şehirde mevcuttur servisleri
    tavsiye edebilirim çift silindirlidir

    karar senin oluyor yani
    ya honda ya st kanuni
    fiyatları pek farklı değil

    bu arada @admylmz arkadaş zorlamaya gelmez demiş st kanuni için
    ancak artık bu motorlar istense de zorlanamıyor o kadar
    ilk modellerinde bu motorların devir kesici yoktu
    yani sen gaz verdikçe artıyordu devir

    yurdum delikanlısı bunun ne demek olduğunu kavrayamadığı ve altındaki motoru ducati sandığı için motorların kranklarını kırdı çatır çatır

    artık böyle bir sorun yok ama yeni modellerin (2008 sonrası) tümünde devir kesici mevcut istense de krank kıramaz (kırarsa da aynı şartlar altında hondanın da krankını kırar o adam malla alakalı değil adamla alakalıdır sorun )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    bu arada @admylmz arkadaş zorlamaya gelmez demiş st kanuni için
    ancak artık bu motorlar istense de zorlanamıyor o kadar
    ilk modellerinde bu motorların devir kesici yoktu
    yani sen gaz verdikçe artıyordu devir

    yurdum delikanlısı bunun ne demek olduğunu kavrayamadığı ve altındaki motoru ducati sandığı için motorların kranklarını kırdı çatır çatır

    artık böyle bir sorun yok ama yeni modellerin (2008 sonrası) tümünde devir kesici mevcut istense de krank kıramaz (kırarsa da aynı şartlar altında hondanın da krankını kırar o adam malla alakalı değil adamla alakalıdır sorun )


    devir kesici konduğundan haberim yoktu.
    iyi olmuş koydukları. krank kırılma sorunu büyük ölçüde gitmiş demektir bu.




  • Tavsiyeler için teşekkürler. 2. el Hyosung almaya karar verdim ancak kanunimi yoksa orjinalmi kafamda hala sorular var birisi kanuni montajı yapıyor demiş başkasıda motor paket halinde geliyor kanuni sadece markasını koyuyor yazmış, kimisi denedik kanunide devir kesici yok demiş kimisi yine denedik var demiş :) kimisi kanuni enjeksiyonlu kimisi değil demiş ben bu işten bişey anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamikaze33

    Tavsiyeler için teşekkürler. 2. el Hyosung almaya karar verdim ancak kanunimi yoksa orjinalmi kafamda hala sorular var birisi kanuni montajı yapıyor demiş başkasıda motor paket halinde geliyor kanuni sadece markasını koyuyor yazmış, kimisi denedik kanunide devir kesici yok demiş kimisi yine denedik var demiş :) kimisi kanuni enjeksiyonlu kimisi değil demiş ben bu işten bişey anlamadım.


    o motorların aslı Hyosungdur
    bu firma türkiyedeki distribütör ile anlaşamadı
    ardından gitti kanuni ile anlaştı
    kanuni de motorun türkiyede ki satış markası "ST&Kanuni" olsun

    yani yurtdışında satılan hyosung un türkiyede ki adı ST kanuni

    hiç bir fark yok aralarında

    motorlar fabrikadan çıkarken yan taraflarına hyosung değil st kanuni yazılır o kadar

    devir kesici konusunda
    2008 öncesi modellerde yoktu
    2008 sonrası modellerde mevcut

    ha devir kesici öyle çok büyük bir eksik değildir adam gibi kullana

    ayrıca gidip 13.000 devirde 1 saat bağırtırsan hayabusa bile krank kırar




  • Bende Hyosung GT250R almanı tavsiye ederim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HONDA SPACY 110
    11 yıl önce açıldı
    Fiat 126 vs Suzuki Maruti ?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ozaman 2011 kanuni almak en mantıklısı, size bir sorum daha olacak bu benim ilk motorum olacak daha motora binmemiş birisiyim bir scooter alarak motor kullanmayı öğrenmek yerine pratik eğitim alabileceğim bir yer yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamikaze33

    Ozaman 2011 kanuni almak en mantıklısı, size bir sorum daha olacak bu benim ilk motorum olacak daha motora binmemiş birisiyim bir scooter alarak motor kullanmayı öğrenmek yerine pratik eğitim alabileceğim bir yer yok mu?


    pratik eğitim veren kurslar var
    en çok tutulan ve tavsiye edileni honda motosiklet eğitim merkezi
    honda türkiye sitesinde var bilgileri
    oradan eğitim almanı kesinlikle tavsiye ederim
    ayrıca 600 700 lira ekipmana ayırman gerek kesinlikle
    kask ceket dizlik (mümkünse pantolon) eldiven olmazsa olmazlar
  • Teşekkürler zaten 1000 lira ayırmıştım güvenlik ekipmanlarına eğitim olayınıda araştıracağım körü körüne motoru alıp binmek olmaz, düşe kalka olmaz bu iş, söz konusu olan hayatımız sonuçta.
  • kamikaze33 valla şuan aynı bnde senin gibiyim daha sürmeyi doğru düzgün bilmiyom ama tam motor hastasıyım nasıl oluyorsa ;) bnde bayağa bilgi aldım honda içinde saol admylmz çok şey öğrendik ;)
  • kalite= kawasaki > honda > hyosung
    hız= kawasaki > hyosung > honda
    servis= honda > kawasaki > hyosung
    yedek parça= honda > kawasaki > hyosung

    ben yinede honda derdim çünkü kawasaki ile arasında 4,000 lira fark var.. ayrıca hyosung kaslı ve daha ağır olduğu için yeni başlayan biri için sıkıntı olabilir.. tercih senin tabi.. ama bütçenden 1,000 lirayı korumalar için ayırmayı unutma sakın..
  • bence ST kanuni al yorumlara göre fikrim bu.
  • O motorlarlada sakata gelebilirsn mudur. Cbf ile basla tavsiyem
  • arkadaşım eğer hyosung almayı düşünüyorsanwww.caddemotorkulubu.com bu siteyi ziyaret edebilirsin
  • o karşılaştırma şu şekilde olursa daha gerçekci olur:
    kalite= kawasaki > honda > hyosung
    hız= kawasaki > hyosung > honda
    servis= honda > hyosung > kawasaki
    yedek parça= honda > hyosung > kawasaki

    Servis ve yedek parça fiyatları en uygunu hyosungdur.
    honda aralarındaki en zayıf motora sahip tek silindir 100km hızdan sonra performansta avantajdan çok dezavantaj oluşturmakta.
    Kawasaki 3motosiklet arasında en ince tekerlere sahiptir arka lastikler kawa 130 honda 140 hyosung 150
    Kawasakinin en büyük dezavantajı 1900lü yılların başlarında tasarlanmış havası veren analog kamyonet tipi göstergeleridir.
    Hyosung tasarım olarak şüphesiz lider.
    St kanuni ile hyosung arasında hiçbir fark yok şöyleki :
    2008yılında hyosung un fabrikası el değiştirip isim değişikliğine gidiyor st motors olarak ismi değişiyor.Ve o yıl bütün ülkelere ihracatı farklı isimlerle yapılıyor.Yani yapılan ihalede ülkedeki hangi motosiklet firması kazanmışsa onun etiketi vurulup öyle gönderiliyor Örn: Brezilyada aynı motor markası Kasinsky ,Amerikada Atk ,Türkiyede St Kanuni
    2008 yılında St motors tüm motorlarında enjeksiyona geçiyor bunun nedeniyse euro emisyon zımbırtısı yani havayı daha az kirletmesi amacıyla.Ve bildiğiniz gibi enjeksiyon yeni teklonoji olduğundan tercih ediliyor.
    2008 ve sonrası modellerinde enjeksiyonun avantajı yakıt tüketimi olarak karşımıza çıkıyor karbüratörlü modellere oranla 100km de 1-2litre daha az yakıt tüketimi sağlıyor. St kanuni 2008 gt250r kendi motorumdaki 100km 3litre yakıt tüketimim var çok sıkıştırırsam 4litreye çıkıyor.

    2006 yılında ülkeye gelen ilk motorlar kullanıcı kitlesi nedeniyle hor kullanıldığı ve bakımları aksatıldığından krank kırma kol çıkarma gibi sorunlar yaşanıldı.Ve bu markanın imajını zedeledi.Fakat kimse kol çıkartan motorların sahibinin o motora içinde yağ olmadan bindiğini 10bin kmdir yağına bakılmayıp değişilmeyip öyle kullanıldığından bahsetmedi.Motoru sürekli redlineda zorlayıp 1000lik kalıbı var diye 200km hız yaptırmaya çalışılmasıda ayrı bir konu.
    2008modellerdeki bir büyük avantaj ise devir kesici(limiter) olmasıdır.Yani bu motorun belli bir devirden sonra kendisini korumak için gaz kesmesidir.




  • ilk 2 maddede zaten hem fikiriz..
    diğer kısma gelince istanbul ankara izmir gibi büyük kentlerde direk hyosung servisleri olabilir.. birde diğer şehirler bakalım isterseniz ?
    kanuni servisleri ne kadar yardımcı olabilir bu konuda bizlere ?? sitede belirtilen servislerin çoğu çoktan bırakmış bile çalışmayı.. yani belirtmek istediğim bi honda yada kawasakideki müşteri memnuniyeti kanunide yok.. ben motor alırken kesinlikle marka güvenilirliğini ön planda tutarım ki kendi malı olmasa bile hyo satsa bile kanunu ALMAM.. ama kimseye alma demem bildiğim şekilde yazarım herkes kendi karar verir.. kamikaze33 isimli arkadaş başlangıç olarak düşündüğünü belirtmiş zaten honda tercih ederim dememin sebebi buydu.. içlerinde en kolay kullanımı olan model cbr 250 dir.. ki zaten başlangıç seviyesindeki biri için hız tehlikedir.. 120 rahat yeter ki cbr 250 çok rahat çıkar bu hıza.. hyo ağır ve daha kaslı olması nedeniyle başlangıç için tehlikeli olabilir çok dikkat edilmesi gerekli.. yani motor alırken çok yönlü düşünmek gerek ihtiyaçlar göz önünde bulundurulmalı.. eğer başlagıç seviyesi bişey düşünülüyor ve ileride büyütülcekse kesinlikle cbr bu modeller içerisinde en uygunudur.. tabi bu benim görüşüm herkesin görüşünede saygı duyarım.. ayrıca a|i bizi aydınlattığın için teşekkürler..




  • arkadaşlar 17 yaşındayım yaşım dolunca A2 ehliyet için başvuru yapıcam. 250 cc bir motor düşündüm tabiki honda motor eğitim kursuda alma niyetindeyim . sizce st kanuni mi yoksa kawasaki ninja 250 mı. babamda motor hastası bir tane honda transalpimiz vardı çok gezdik onla bana destek verdiğini söyledi. bende başvru yapmak için bir yaşı beklemem gerektiğini düşünüyorum. neyse çok uzattım sizce bana hangi motor gider tabi sizde bu iki motor dışında öneride bulunabilirsiniz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erygcy

    arkadaşlar 17 yaşındayım yaşım dolunca A2 ehliyet için başvuru yapıcam. 250 cc bir motor düşündüm tabiki honda motor eğitim kursuda alma niyetindeyim . sizce st kanuni mi yoksa kawasaki ninja 250 mı. babamda motor hastası bir tane honda transalpimiz vardı çok gezdik onla bana destek verdiğini söyledi. bende başvru yapmak için bir yaşı beklemem gerektiğini düşünüyorum. neyse çok uzattım sizce bana hangi motor gider tabi sizde bu iki motor dışında öneride bulunabilirsiniz :)


    kawasaki daha kaliteli ama parça sıkıntısı varmış. ST kanunide iyiymiş parça sıkıntısı çekmezsin hemde. forumda okudukları mı söyledim sadece yanlış olabilir :D bence ST kanuni al :)
  • bosver sen 250cc'yı 150lık al 250lıkler yaramaz ayrıca pahalı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.