Şimdi Ara

3.18d 2009 fikir alışverişi...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
10.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar... 1.16i premium kullanıcısıyım. Aracım 23.000 kmde ve degıstırmeyı dusunuorum. Aracım hakkında en buyuk ve asıl şikayetlerimden biri yakıt sarfiyatı. Kafama taşlara vurup keşke 1.20 yada 1.20d alsaydım dıyorum. 1.6 motorun arkadan itişli bir araca yeterli gelmediğini bu araba ile anladım:) Full depo 1 kere 400km gördüm, genelde 375-380km gidebiliyorum ve ortalama yakıt sarfiyatım 12-15lt olarak değişiyor... Durumu azda olsa izah etmişimdir umarım. Bundan önceki aracımda güncel kasa olan a3 1.6 idi. onunla 550 km rahat gidiyordum... FSI olmamasına ve dusuk hp olmasına ragmen... Şimdi 3.18d ile ilgileniyorum. Yakıt sarfiyatı ve premium pakette neler olduğunu bilen arkadaşlarımın yorum ve görüşlerini almak istiyorum...

    Saygılar...



  • bu 12-15 lt/100km istanbul şehir içi mi acaba??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: guardiola

    bu 12-15 lt/100km istanbul şehir içi mi acaba??



    tabiki...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: narkissos

    Selam arkadaşlar... 1.16i premium kullanıcısıyım. Aracım 23.000 kmde ve degıstırmeyı dusunuorum. Aracım hakkında en buyuk ve asıl şikayetlerimden biri yakıt sarfiyatı. Kafama taşlara vurup keşke 1.20 yada 1.20d alsaydım dıyorum. 1.6 motorun arkadan itişli bir araca yeterli gelmediğini bu araba ile anladım:) Full depo 1 kere 400km gördüm, genelde 375-380km gidebiliyorum ve ortalama yakıt sarfiyatım 12-15lt olarak değişiyor... Durumu azda olsa izah etmişimdir umarım. Bundan önceki aracımda güncel kasa olan a3 1.6 idi. onunla 550 km rahat gidiyordum... FSI olmamasına ve dusuk hp olmasına ragmen... Şimdi 3.18d ile ilgileniyorum. Yakıt sarfiyatı ve premium pakette neler olduğunu bilen arkadaşlarımın yorum ve görüşlerini almak istiyorum...

    Saygılar...

    Bütçen varsa hiç düşünme hemen al.Hem yakıt hem sürüş olarak çok farkeder.
    www.kosifler.com.tr burada üye olursan kendin paketlere ve opsiyonlara bakabilirsin.Çıkan fiyatlara bakma şu aralar indirim çok
    Ayrıcawww.tiklamayankaybeder.com adresinde örnek bir 3.18d var,bu paketteki arabayı yılbaşından önce 42-43 bin euro civarına peşin vermişlerdi.Şimdi vadeli kampanya yapmışlar..




  • hocam almışken 3.20d alın.tabiki bütçede önemli ama 177 hp 350 nm torkun tadıda bir başka oluyor.ben bu gücü 5 serisinde yaşamıştım 3 serisinde nasıl olur orasını siz düşünün...
  • aynı sorundan ben de müzdaribim. 1.18i kullanıcısıyım full depo ile şehir içi ancak 450- 480 km gidebiliyorum. keşke zamanında 1.20d düşünseymişim demeden alamıyorum kendimi.

    ne yazikki ülkemize getirilen motorlar eski tip, avrupada 1 serisi şehir içi ortalama 5-6 litre yakarken bize gelen araçlar iki katı yakıyor

    yerinizde olsam yeni kasa 3.18d hiç düşünmeden geçerdim. Maddi durumları ayarlayayım ben de geçeceğim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: palermo


    ne yazikki ülkemize getirilen motorlar eski tip, avrupada 1 serisi şehir içi ortalama 5-6 litre yakarken bize gelen araçlar iki katı yakıyor




    bu tamamen yanlış bir bilgi,

    ne bmw'nin türkiyedeki motorlarıyla avrupadaki motorları arasında ark var

    ne de dünya üzerinde şehiriçi 5-6 litre yakabilen benzinli bir c segmenti model var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orjinalden alıntı: palermo


    ne yazikki ülkemize getirilen motorlar eski tip, avrupada 1 serisi şehir içi ortalama 5-6 litre yakarken bize gelen araçlar iki katı yakıyor




    bu tamamen yanlış bir bilgi,

    ne bmw'nin türkiyedeki motorlarıyla avrupadaki motorları arasında ark var

    ne de dünya üzerinde şehiriçi 5-6 litre yakabilen benzinli bir c segmenti model var.



    arkadaşım buyur:

    referans:
    green car congress
    New BMW 1-Series Features New Gasoline and Diesel Engines; Start-Stop and Regenerative Braking Standard
    http://www.greencarcongress.com/2007/03/new_bmw_1series.html


    Gasoline. The new BMW 1 Series features two variants of the new generation of gasoline engines, both using second-generation High Precision Injection direct fuel injection. This technology is able to maintain lean-burn mode throughout a particularly wide range of engine speeds.

    In the new BMW 120i, the 2.0-liter engine develops maximum output of 125 kW/170 hp and accelerates in just 7.7 seconds (five-door: 7.8 seconds) to 100 km/h. Fuel consumption is 6.4 litres per 100 kilometers (37 mpg US). Compared to its predecessor, the new engine reduces fuel consumption by almost 14% on an increase in power of 15 kW or 20 hp. CO2 emissions are 152 g/km (down 16%).

    The new BMW 118i, with an output of 105 kW/143 hp, consumes 5.9 liters per 100 kilometers (40 mpg US—an improvement of 24% over the older model—and CO2 emissions are 140 g/km (down 20.5%).

    Both these engines consume less fuel than the smaller displacement, lower-powered entry engine in the 116i.



    Sanırım yeni bir şeyler öğrenmiş oldun. Bilip bilmeden konuşmayalım lütfen..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: palermo


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orjinalden alıntı: palermo


    ne yazikki ülkemize getirilen motorlar eski tip, avrupada 1 serisi şehir içi ortalama 5-6 litre yakarken bize gelen araçlar iki katı yakıyor




    bu tamamen yanlış bir bilgi,

    ne bmw'nin türkiyedeki motorlarıyla avrupadaki motorları arasında ark var

    ne de dünya üzerinde şehiriçi 5-6 litre yakabilen benzinli bir c segmenti model var.



    arkadaşım buyur:

    referans:
    green car congress
    New BMW 1-Series Features New Gasoline and Diesel Engines; Start-Stop and Regenerative Braking Standard
    http://www.greencarcongress.com/2007/03/new_bmw_1series.html


    Gasoline. The new BMW 1 Series features two variants of the new generation of gasoline engines, both using second-generation High Precision Injection direct fuel injection. This technology is able to maintain lean-burn mode throughout a particularly wide range of engine speeds.

    In the new BMW 120i, the 2.0-liter engine develops maximum output of 125 kW/170 hp and accelerates in just 7.7 seconds (five-door: 7.8 seconds) to 100 km/h. Fuel consumption is 6.4 litres per 100 kilometers (37 mpg US). Compared to its predecessor, the new engine reduces fuel consumption by almost 14% on an increase in power of 15 kW or 20 hp. CO2 emissions are 152 g/km (down 16%).

    The new BMW 118i, with an output of 105 kW/143 hp, consumes 5.9 liters per 100 kilometers (40 mpg US—an improvement of 24% over the older model—and CO2 emissions are 140 g/km (down 20.5%).

    Both these engines consume less fuel than the smaller displacement, lower-powered entry engine in the 116i.



    Sanırım yeni bir şeyler öğrenmiş oldun. Bilip bilmeden konuşmayalım lütfen..


    1- Herşeyin ötesinde bu sisteme sahip araçlar 1.18lerin türkiyeye gelmemesi gibi bir şey söz konusu değil.

    2- bunlar bmw efficient dynamics kapsamında yapılan işlemler, motora yapılan bir farklılık yok ,araca eklenmiş start-stop sistemi ve frenlemede kaybedilen kinetik enerjiyi depolayan bir sistem tüketimin düşmesini sağlıyor.

    3- 5.9 litre senin iddia ettiğin gibi şehir içi değil, ortalama değer.

    Şehiriçi tüketim ile ortalama tüketim arasında dağlar kadar fark var. Bu sistemlere sahip aracın bile şehiriçi tüketimi bile 7.8 litre

    dediğim gibi şehirçi 5-6 litre yakan bir c segment benzinli otomobil yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 26 Şubat 2009; 21:00:51 >




  • ben de roky e katılıyorum senin yerinde olsam 320d düşünürüm motor gücü bir yana vergi olarak aynı vergiyi veriyorsun ayrıca aracı satarkende daha fazla prim yapar verdiğin farkı ileride fazlasıyla alırsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orjinalden alıntı: palermo


    ne yazikki ülkemize getirilen motorlar eski tip, avrupada 1 serisi şehir içi ortalama 5-6 litre yakarken bize gelen araçlar iki katı yakıyor




    bu tamamen yanlış bir bilgi,

    ne bmw'nin türkiyedeki motorlarıyla avrupadaki motorları arasında ark var

    ne de dünya üzerinde şehiriçi 5-6 litre yakabilen benzinli bir c segmenti model var.


    Avrupada 2 lt benzinli motorlar 170 beygirken TR'de 156 beygir.Ülkenin şartlarına(benzin kalitesine vs.) göre motor yolluyorlar bence yoksa 170 hp lik olan motorun satılmaması için hiç bi neden yok ya da borusan 2 lt dizel motoru satabilmek için 170 beygirlik benzinli motoru ithal etmiyor.




  • Özür dilerim bilmem ama ilgilenirmisiniz,
    BMW nin bu tavrı sinirlerimi bozuyor. Adamlarda fiyat indirimi yok. Ben açıkçası uzun süredir BMW 3 16 i 122 bg motoru türkiyeye getirmesini umud ediyordum oda yok daha neyi bekliyorlar? Yoksa fabrikayımı kapatacaklar?

     3.18d 2009 fikir alışverişi...
  • yorumlar yok para yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    yorumlar yok para yok


    Herşeyin dini imanı para olmuş. Bi bmw sahibi olmadan ölürsem gözüm açık gider ki ; TR koşullarında kesin öyle olacak !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    hocam almışken 3.20d alın.tabiki bütçede önemli ama 177 hp 350 nm torkun tadıda bir başka oluyor.ben bu gücü 5 serisinde yaşamıştım 3 serisinde nasıl olur orasını siz düşünün...



    bu gücü 1.4 tsi 170hp lik golf gt aldı aşağı yani yazıklar olsun ki basıyosun bi yerden sonra artık tıkanıyo araba adam turbolu benzin motoru avantajıyla bastı gitti eskişehir yolunda

    bu arada yakıt konusunda çok yanlış bilgilere sahipsiniz gördüğüm kadarıyla 1.16 ve 1.18 şu anda manuel satılmıyor türkiyede mesela avrupadaki yakıt değerleri manuel araçların olduğu için göze öyle hoş gözüküyor borusan ın sitede yazan ifadeler otomatiklerin yani

    ayrıca ne bmw ne de başka bi firma istanbul gibi saçma sapan bir şehrin trafiğini düşünerek yazmıyor o yakıt tüketimlerini bit kadar istanbul kaç katı büyüklükteki yunanistandan daha kalabalık olunca çok doğal yani öyle değerler elde etmeniz 116 kullanan arkadaşlarım var eski 116hp manuel olanlardan gayet makul değerler elde ediyo hergün en az 75-80km yol yaptıklarını da göz önünde bulundurursam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dracos -- 22 Mart 2009; 1:08:33 >




  • güzel araba gerçekten
  • bmw ağlıor ellerinde patladı arabalar yeşil motorlar dururken ohooo milleti iyi öptüler yıllarca bundan sonra biraz ayaklarını gazdan çeksinler..
  • SANAT SEVERLER AŞAGIDAKİ LİNKLERE TIKLAYIP TAMAMEN GÖZ ATIN VE EL EMEKLERİNİ GÖRÜN SAYGILAR


    donanımhaber forum
    'Tespih' sevenler, tesbihi olanlar buraya. Fotolar eklendi. » Sayfa 4 - 5
    http://forum.donanimhaber.com/m_35039417/mpage_2/key_//tm.htm#35084844



    http://forum.donanimhaber.com/m_35039417/mpage_1/key_//tm.htm#35039417




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.