Şimdi Ara

Yeni Fabia 1.0 Ambition Hakkında Sorularınız

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
8
Favori
20.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracı bugün teslim aldım. 1.0 75hb ambition paket. Bu aracı almayı düşünüp sorusu olan varsa burdan cevaplamaya çalışıcam.
    Eski aracım 2002 206 1.4 manuel di. Kıyaslamayı ancak bu araca göre yapabilirim.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Fabia 1.0 Ambition Hakkında Sorularınız

    Skoda Fabia 1.0 Ambition, yakıt verimliliği ve performansı bir arada sunan popüler bir şehir otomobilidir.

    1.0 Greentec Motor Nasıl Çalışır?

    Fabia 1.0 Ambition, 1.0 litrelik üç silindirli Greentec motorla donatılmıştır. Bu motor, turbo beslemeli direkt enjeksiyon teknolojisini kullanır ve bu da düşük yakıt tüketimi ve yüksek tork sağlar.

    Skoda Fabia 1.0 Greentec Yorumları

    1.0 Greentec motor, kullanıcılar tarafından yakıt verimliliği, pürüzsüz sürüşü ve canlı performansı nedeniyle övülmüştür. Şehir içi yolculuklar için idealdir ve otoyollarda da yeterlidir.

    Skoda Fabia 1.0 Greentec Ambition Yorumları

    Ambition donanım seviyesi, 1.0 Greentec motorla birlikte gelir ve ek özellikler sunar. Bu özellikler arasında klima, elektrikli ön camlar ve bir dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi bulunur. Ambition, kullanıcılar tarafından konforu, pratikliği ve iyi değer sunması nedeniyle beğenilmiştir.

    1.0 Greentec Motor Turbolu mu?

    Evet, 1.0 Greentec motor turbolu beslemelidir. Turbo besleme, motora daha fazla hava vererek daha fazla güç ve tork üretmesini sağlar.

    Skoda Fabia 1.0 Greentec Ambition

    Fabia 1.0 Ambition, yakıt verimliliği, performans ve özelliklerin mükemmel bir kombinasyonunu sunar. Şehir hayatı için ideal bir seçimdir ve hem yeni hem de ikinci el piyasada popülerdir.

    1.0 Greentec Motor

    1.0 Greentec motor, yakıt verimliliği ve performansıyla bilinir. Turbo beslemeli direkt enjeksiyon teknolojisi, düşük emisyonlar ve yüksek performans sağlar.

    Skoda Fabia 1.0 Greentec Style Yorumları

    Style donanım seviyesi, Ambition'dan daha fazla özellik sunar ve daha lüks bir deneyim sağlar. Bu özellikler arasında ısıtmalı koltuklar, LED farlar ve bir panoramik cam tavan bulunur. Style, kullanıcılar tarafından konforu, teknolojisi ve sofistike görünümü nedeniyle övülmüştür.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • merhaba , bizde bu aracı düşünüyoruz. alternatifler toyota yaris 1,0 ve polo 1,0 . fakat polo yu eledik galiba. aracın motoru, çekişi, iç mekanı, gürültü durumu ve fiyatı hk bilgi verebilirmisiniz ? bir de sipariş sonrası ne kadar sürdü teslimatı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desarc

    merhaba , bizde bu aracı düşünüyoruz. alternatifler toyota yaris 1,0 ve polo 1,0 . fakat polo yu eledik galiba. aracın motoru, çekişi, iç mekanı, gürültü durumu ve fiyatı hk bilgi verebilirmisiniz ? bir de sipariş sonrası ne kadar sürdü teslimatı ?
    Ben showroom daki aracı satın aldım.Pazartesi işlemler başladı cuma sabahı teslim aldım.Metalik boya farkıyla 39800 dendi 38500 e anlaştık. İç mekanın tamamında sert plastik malzeme kullanılmış ancak kalitesiz ve boş hissettirmiyor gayet tok ve sıkı monte edilmiş her parça gıcırdama olmuyor. Clio ya sandero ya bakmıştım daha önce iç mekan onlardan daha iyi Bence.Konulan ekran gayet başarılı. CD yok. Usb SD kart aux var ve araçla ilgili ayar ve bilgileri o ekrandan görebiliyorsunuz(esp,lastik basıncı tüketim ışık şiddeti vs)Motor devirli kullanım istiyor. Yokuşlarda ve virajlı dar yollarda 1.0 motor olduğunu gerçekten hissediyorsunuz.Virajda yokuşta sollama zor oluyor.Yokuş kalkış çok iyi çalışıyor.Devri biraz doldurunca dik yokuşlarda bile rahat dur kalk yapabiliyorsun.Onun haricinde devirli kullandığınız taktirde rahat hızlanıyor. Araç 250 TL ye fullendi. Şuan 6.2 yazıyor tüketim. Tam 485 Km de iken depo yarıya geldi. Amartisörler hoşuma gitti darbe emişi güzel seste yapmıyor. Kumho lastikle geldi bozuk yolda biraz lastik sesi oluyor. Rüzgar seside sınıf standartında geliyor. Motor çok sessiz ancak 3500 den sonra adam akıllı duyuluyor. Açıkçası araç beklentimin çok üzerinde geldi. Motor performansı hariç tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Ben showroom daki aracı satın aldım.Pazartesi işlemler başladı cuma sabahı teslim aldım.Metalik boya farkıyla 39800 dendi 38500 e anlaştık. İç mekanın tamamında sert plastik malzeme kullanılmış ancak kalitesiz ve boş hissettirmiyor gayet tok ve sıkı monte edilmiş her parça gıcırdama olmuyor. Clio ya sandero ya bakmıştım daha önce iç mekan onlardan daha iyi Bence.Konulan ekran gayet başarılı. CD yok. Usb SD kart aux var ve araçla ilgili ayar ve bilgileri o ekrandan görebiliyorsunuz(esp,lastik basıncı tüketim ışık şiddeti vs)Motor devirli kullanım istiyor. Yokuşlarda ve virajlı dar yollarda 1.0 motor olduğunu gerçekten hissediyorsunuz.Virajda yokuşta sollama zor oluyor.Yokuş kalkış çok iyi çalışıyor.Devri biraz doldurunca dik yokuşlarda bile rahat dur kalk yapabiliyorsun.Onun haricinde devirli kullandığınız taktirde rahat hızlanıyor. Araç 250 TL ye fullendi. Şuan 6.2 yazıyor tüketim. Tam 485 Km de iken depo yarıya geldi. Amartisörler hoşuma gitti darbe emişi güzel seste yapmıyor. Kumho lastikle geldi bozuk yolda biraz lastik sesi oluyor. Rüzgar seside sınıf standartında geliyor. Motor çok sessiz ancak 3500 den sonra adam akıllı duyuluyor. Açıkçası araç beklentimin çok üzerinde geldi. Motor performansı hariç tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    merhaba, 4 Mayıs'tan bu yana sürüşle ilgili gözlemlerinizi yazar mısınız? Yakıt tüketimi hangi koşullarda nasıl gerçekleşti (lt/100km), yürüyen ve iç mekan sessizliği devam mı, debriyaj yoruyor mu? Ben zaten 60 hp citigo kullandığım için performans derdinde değilim, aracın nasıl yürüyebileceğini/yürüyemeyeceğini iyi kötü tahmin ediyorum ama belirttiğim hususlarda bilgi verebilirseniz çok makbule geçecek. teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: olypenmini

    merhaba, 4 Mayıs'tan bu yana sürüşle ilgili gözlemlerinizi yazar mısınız? Yakıt tüketimi hangi koşullarda nasıl gerçekleşti (lt/100km), yürüyen ve iç mekan sessizliği devam mı, debriyaj yoruyor mu? Ben zaten 60 hp citigo kullandığım için performans derdinde değilim, aracın nasıl yürüyebileceğini/yürüyemeyeceğini iyi kötü tahmin ediyorum ama belirttiğim hususlarda bilgi verebilirseniz çok makbule geçecek. teşekkürler
    Merhaba. Ben aracı hergün büyükçekmece - zeytinburnu arası kullanıyorum. Günlük 75 km şehiriçi. Yoğun trafikte ortalama 5.8 litre yakıyor. Çok sakin trafikte 5-5,2 civarlarında yakıyor. Yaklaşık 24-27 kuruş arası. Yürüyen ve iç mekan sessizliği sınıfına göre iyi gidiyor. Özellikle motor baya sessiz. Yalnız çok düşük ve yüksek devirlerde sesi duyuluyor. Normal kullanırsanız duymazsınız. Amartisörler hafif sert ayarlanmış. Ama eski 206 ya göre iyi.Bazen çalışma sesini duyorsunuz ama çok önemli değil. Lastik sesi fazla geldi bana dediğim gibi kumho ecowing lastik var. Özellikle hafif pürüzlü çatlak asfaltta lastik sesi geliyor baya. Motora alışmaya başladım. Nerde vites düşürüp nerde sağ şeride geçeceğinizi ön görünce sıkıntı olmuyor . Son hız olarakta yokuş aşağı 179 kmh yaptı. 6200 De kesiciye giriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Merhaba. Ben aracı hergün büyükçekmece - zeytinburnu arası kullanıyorum. Günlük 75 km şehiriçi. Yoğun trafikte ortalama 5.8 litre yakıyor. Çok sakin trafikte 5-5,2 civarlarında yakıyor. Yaklaşık 24-27 kuruş arası. Yürüyen ve iç mekan sessizliği sınıfına göre iyi gidiyor. Özellikle motor baya sessiz. Yalnız çok düşük ve yüksek devirlerde sesi duyuluyor. Normal kullanırsanız duymazsınız. Amartisörler hafif sert ayarlanmış. Ama eski 206 ya göre iyi.Bazen çalışma sesini duyorsunuz ama çok önemli değil. Lastik sesi fazla geldi bana dediğim gibi kumho ecowing lastik var. Özellikle hafif pürüzlü çatlak asfaltta lastik sesi geliyor baya. Motora alışmaya başladım. Nerde vites düşürüp nerde sağ şeride geçeceğinizi ön görünce sıkıntı olmuyor . Son hız olarakta yokuş aşağı 179 kmh yaptı. 6200 De kesiciye giriyor.

    Alıntıları Göster
    Yalnız tek canımı sıkan durum araç 1. vitese zor giriyor bazense ilk seferde girmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Yalnız tek canımı sıkan durum araç 1. vitese zor giriyor bazense ilk seferde girmiyor.

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler değerli bilgiler için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olypenmini

    çok teşekkürler değerli bilgiler için.
    Motor 1.0 ama eski teknoloji, 10 yıl önceki 1.2 motorlarla aynı performansta sanırım. Peki sizin eski 1.4 motorla karşılaştırdığınızda çok fark var mı? Gerçi o biraz daha hafifti ama biraz olsun karşılaştırabilirsiniz.

    Bayide aracı inceledim, çok hoşuma gitt, çoğu özellik ve motor vw polo ile aynı. ama fabia'nın 1/3 katlanabilir koltuk ve usb farkı var, ayrıca bagajı da polodan daha geniş. Şu direksiyonu da boş vermeselermiş tadından yenmezmiş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestofbest

    Motor 1.0 ama eski teknoloji, 10 yıl önceki 1.2 motorlarla aynı performansta sanırım. Peki sizin eski 1.4 motorla karşılaştırdığınızda çok fark var mı? Gerçi o biraz daha hafifti ama biraz olsun karşılaştırabilirsiniz.

    Bayide aracı inceledim, çok hoşuma gitt, çoğu özellik ve motor vw polo ile aynı. ama fabia'nın 1/3 katlanabilir koltuk ve usb farkı var, ayrıca bagajı da polodan daha geniş. Şu direksiyonu da boş vermeselermiş tadından yenmezmiş :)

    Alıntıları Göster
    Motor olarak pejo ya göre daha çok devir istiyor. Ama aradaki fark atla deve değil. Beygir gücü aynı tork biraz düşük fabia da. Yakıt olarak pejo 38 kuruş yakıyordu




  • thedevilhimveryself kullanıcısına yanıt
    Bu motor ürün gamına yeni girdi.Çok fazla kullanıcı yorumu yok.İnsanımızın anlamsız bir şekilde Dizel motoru tercih etmesi Dizel benzinli motor fiyat farkının çoğu modelde 17.000-18.000TL olmasın yol açtı.Bu rakam gerçekten çok gereksiz.

    Bu motorda beğenmediğiniz bir durum mencut mu?

    İlk viteste sorun yaşıyormusssunuz.Peki diğer geçişler nasıl sarsıntısız mı?

    Ayrıca araçta beğenmediğiniz başka bir durum mevcut Mu?

    Ben Alman araçlarının Kumho lastik ile satılmasına bir anlam veremiyorum.

    Haksızmıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Bu motor ürün gamına yeni girdi.Çok fazla kullanıcı yorumu yok.İnsanımızın anlamsız bir şekilde Dizel motoru tercih etmesi Dizel benzinli motor fiyat farkının çoğu modelde 17.000-18.000TL olmasın yol açtı.Bu rakam gerçekten çok gereksiz.

    Bu motorda beğenmediğiniz bir durum mencut mu?

    İlk viteste sorun yaşıyormusssunuz.Peki diğer geçişler nasıl sarsıntısız mı?

    Ayrıca araçta beğenmediğiniz başka bir durum mevcut Mu?

    Ben Alman araçlarının Kumho lastik ile satılmasına bir anlam veremiyorum.

    Haksızmıyım?
    Bende böyle bir motor varken bu aracı dizel almanın mantıksız olduğunu düşünüyorum. Şahsen dizel motorları zaten sevmiyorum. Motor yakıt konusunda beni tatmin etti. Motorun beğenmediğim tarafı yokuşlarda ve sollamalarda hantal kalması. Örneğin trafikte sol şeritte rampada 4. viteste 80 le gidiyorsunuz. Bir şey oldu trafik yavaşladı. 65-70 e indiniz araba hızını kaybetti. 4 le devam etmeniz mümkün değil zaten. 3 e aldınız ama araba beklediğiniz gibi ivmelenmiyor. 4- 5 saniye aynı hızda kalıyor ardından yavaş yavaş hızlanıyor. Tabi öndeki araçla aranız açılmaya başlıyor.Arkanızdan gelen sabırsız biriyse de selektör yemeye başlıyorsunuz. Buda yoruyor tabi. Yokuş aşağı her araba iyi gider. düzlükte de sorunsuz hızlanıyor. Ama en ufak eyimde EĞER HIZ DÜŞÜRÜRSENİZ karakteri tamamen değişiyor. Sabırlı olmanız lazım hızlanmak için.
    İlk viteste yaşadığım sorunu aracın km arttıkça daha seyrek yaşamaya başladım. İnternetten araştırdığım kadarıyla volkswagen grubu araçlarda 1. viteste bunu yaşayan baya insan olduğunu gördüm. Araç şuan 3 bin km de. Belki ilerleyen zamanlarda bu sorun ortadan kalkar diye umut ediyorum.
    Diğer vitesler çok rahat geçiyor. Debriyaj biraz gürültülü çalışsada debriyaj dahil tüm pedallar çok yumuşak ağır trafikte hiç yormuyor ve ayak tabanında ağrı yapmıyor.
    Aracın amortisörleri beklediğimden daha sert geldi. Bazen küçük çukur veya tümsekte hız düşük olsada beklemediğiniz şekilde tepki veriyor tak diye amortisör sesini duyuyorsunuz.Böyle olmamalı bunu sönümlemesi lazımdı diye düşünüyorsunuz.
    Lastiğe bende şaşırdım. Özellikle pürüzlü ve çatlak asfaltta baya ses yapıyor. Yol tutuşu orta karar. Eski aracıma michelin pilotsport3 lastik almıştım. Ondan sonra kumholar vasat geldi ki eski araçta ne esp vardı ne de abs. Ama fabia nın Frenlemesi iyi.
    İki hafta önce komşumuz sıfır Ford Transit aldı. Showroom da baktığı araçta pirelli lastik olduğunu söyledi. Adama verdikleri araçta Hankook lastik var. Fabrikasına kadar aramış ama lastiğin aracı satan bayi insiyatifindedir biz bişey yapamayız demişler. Belki de satan bayi yapmıştır dicem ama ben showroom da bakarkende kumho ydu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Bende böyle bir motor varken bu aracı dizel almanın mantıksız olduğunu düşünüyorum. Şahsen dizel motorları zaten sevmiyorum. Motor yakıt konusunda beni tatmin etti. Motorun beğenmediğim tarafı yokuşlarda ve sollamalarda hantal kalması. Örneğin trafikte sol şeritte rampada 4. viteste 80 le gidiyorsunuz. Bir şey oldu trafik yavaşladı. 65-70 e indiniz araba hızını kaybetti. 4 le devam etmeniz mümkün değil zaten. 3 e aldınız ama araba beklediğiniz gibi ivmelenmiyor. 4- 5 saniye aynı hızda kalıyor ardından yavaş yavaş hızlanıyor. Tabi öndeki araçla aranız açılmaya başlıyor.Arkanızdan gelen sabırsız biriyse de selektör yemeye başlıyorsunuz. Buda yoruyor tabi. Yokuş aşağı her araba iyi gider. düzlükte de sorunsuz hızlanıyor. Ama en ufak eyimde EĞER HIZ DÜŞÜRÜRSENİZ karakteri tamamen değişiyor. Sabırlı olmanız lazım hızlanmak için.
    İlk viteste yaşadığım sorunu aracın km arttıkça daha seyrek yaşamaya başladım. İnternetten araştırdığım kadarıyla volkswagen grubu araçlarda 1. viteste bunu yaşayan baya insan olduğunu gördüm. Araç şuan 3 bin km de. Belki ilerleyen zamanlarda bu sorun ortadan kalkar diye umut ediyorum.
    Diğer vitesler çok rahat geçiyor. Debriyaj biraz gürültülü çalışsada debriyaj dahil tüm pedallar çok yumuşak ağır trafikte hiç yormuyor ve ayak tabanında ağrı yapmıyor.
    Aracın amortisörleri beklediğimden daha sert geldi. Bazen küçük çukur veya tümsekte hız düşük olsada beklemediğiniz şekilde tepki veriyor tak diye amortisör sesini duyuyorsunuz.Böyle olmamalı bunu sönümlemesi lazımdı diye düşünüyorsunuz.
    Lastiğe bende şaşırdım. Özellikle pürüzlü ve çatlak asfaltta baya ses yapıyor. Yol tutuşu orta karar. Eski aracıma michelin pilotsport3 lastik almıştım. Ondan sonra kumholar vasat geldi ki eski araçta ne esp vardı ne de abs. Ama fabia nın Frenlemesi iyi.
    İki hafta önce komşumuz sıfır Ford Transit aldı. Showroom da baktığı araçta pirelli lastik olduğunu söyledi. Adama verdikleri araçta Hankook lastik var. Fabrikasına kadar aramış ama lastiğin aracı satan bayi insiyatifindedir biz bişey yapamayız demişler. Belki de satan bayi yapmıştır dicem ama ben showroom da bakarkende kumho ydu.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, bende Fabia 1.0 Ambition donanım aracımı teslim aldım. Şu ana kadar 750 km yaptım. Aracın yakıt tüketimi çok iyi geldi bana, şehir içinde 6 lt lerde geziyor. Genellikle akşam trafiğine kalıyorum. 10 dk'lık yol 30-40 dk'lara kadar çıkabiliyor. Tüketim maksimum 8 lt oluyor. Sabah 4 lt lerde geliyorum iş yerine az trafikte. O yüzden ortalama 6 lt gibi değerlerim. Tabi araç daha yeni. Gün geçtikçe daha da az yakacaktır. Bende ki lastikler Dunlop SP Sport, gayet memnunum lastiklerden. Yol tutuşu gayet iyi, gürültüsü rahatsız etmiyor. @thedevilhimveryself in dediği gibi araç çabuk hızlanmıyor. Gaz pedalına yüklenseniz de yavaş kalıyor. Ama çok kötü bir performansı yok. Sadece biraz sabırlı olmak gerek. Zaten şehir içinde öyle aman aman gaza basan biri değilim. Şehirler arası yollarda da eminim üzmeyecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umurs06

    Merhaba, bende Fabia 1.0 Ambition donanım aracımı teslim aldım. Şu ana kadar 750 km yaptım. Aracın yakıt tüketimi çok iyi geldi bana, şehir içinde 6 lt lerde geziyor. Genellikle akşam trafiğine kalıyorum. 10 dk'lık yol 30-40 dk'lara kadar çıkabiliyor. Tüketim maksimum 8 lt oluyor. Sabah 4 lt lerde geliyorum iş yerine az trafikte. O yüzden ortalama 6 lt gibi değerlerim. Tabi araç daha yeni. Gün geçtikçe daha da az yakacaktır. Bende ki lastikler Dunlop SP Sport, gayet memnunum lastiklerden. Yol tutuşu gayet iyi, gürültüsü rahatsız etmiyor. @thedevilhimveryself in dediği gibi araç çabuk hızlanmıyor. Gaz pedalına yüklenseniz de yavaş kalıyor. Ama çok kötü bir performansı yok. Sadece biraz sabırlı olmak gerek. Zaten şehir içinde öyle aman aman gaza basan biri değilim. Şehirler arası yollarda da eminim üzmeyecektir.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Size verilen lastik daha iyiymiş. Kapaklı jant mı var sizde yoksa opsiyonel olarak alaşım jant mı taktırdınız acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Size verilen lastik daha iyiymiş. Kapaklı jant mı var sizde yoksa opsiyonel olarak alaşım jant mı taktırdınız acaba?

    Alıntıları Göster
    Sağolun, size de hayırlı olsun. Ben opsiyonel jant almadım şimdilik, kapak jant var. Belki siz jantı değiştirdiyseniz o yüzden farklı lastik ile gelmiş olabilir. Ama fabia larda kumho lastik gördüm bayağı ben bundan önceki kasalarda da. Belki jant boyutuyla ilgilidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umurs06

    Sağolun, size de hayırlı olsun. Ben opsiyonel jant almadım şimdilik, kapak jant var. Belki siz jantı değiştirdiyseniz o yüzden farklı lastik ile gelmiş olabilir. Ama fabia larda kumho lastik gördüm bayağı ben bundan önceki kasalarda da. Belki jant boyutuyla ilgilidir.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. Bende kapaklı jant ile aldım aracı şansımıza kumho geldi demek ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Teşekkür ederim. Bende kapaklı jant ile aldım aracı şansımıza kumho geldi demek ki

    Merhaba,

    Ben 25 Mayısta satın aldım aracı. Günlük kullanmıyorum, şu ana kadar 400km yaptım. Bayiden aracı depo sarı yanarak çıkarttım ve 200tl ye BP den fulledim. 400km sonunda kalan km 440km. Bir başka forum konusunda resimlerini de koydum. 45 litre depo ile sakin kullanımda 850km yapabileceğiniz anlamına geliyor. Hesaplaması; tamamı şehir içi 800km = 200tl (km de 25krş). Bunu sıfır açılmamış bir motorla yapıyorum.

    Genel olarak hız ortalamam şehir içi 60-70km civarıdır sanıyorum. Çoğunlukla 5.Viteste 70-90km arası süratle aracı kullanmaktayım. En yüksek 120km hıza çıktım motoru devirli kullanmıyorum ve vites asistanında da gösterdiği gibi 2000-2500 devir arasında vitesleri değiştiriyorum. Öndeki aracın gidişatına göre hareket ettiğimden çok yavaşlayıp sonra tekrar hızlanma gibi bir sorun yaşamadım. Uzun yol için de çok rahat ve sessiz olacağına eminim. Çoğunlukla motorun çalıştığını unutacak kadar sessiz ve parasına oranla kaliteli bir kokpit bana tatmin edici geldi. Zaten 1.0 mpi motor çekmez diye düşünerek aracı bayide test edip aldım.

    Süspansiyon bence bu paraya alabileceğiniz en iyi değerlere sahip. Ben de kapaklı 15 jant aldım ancak benim aracımda lastikler Bridgestone. Kendim aracıma lastik aldığımda her zaman Continental tercih etmişimdir. Bridgestone ve Continental düşük db değerleri olan, az patinaj ile çabuk yenmeyen lastikler diye düşünüyorum. Ses yalıtımı ile ilgili değişik asfaltlarda sorun yaşamadım ama şehirler arası gidip gelerek en kısa zamanda verilerini bildirmeyi planlıyorum. Aracı sıfır olarak alan arkadaşlara tavsiyem devirli kullanmak suretiyle yeni motoru açılmadan yormayınız. Ayrıca benzinli araç devirli, dizel araç ise devirsiz kullanılmamalıdır!

    Aracın yüksekliği özellikle arka taraftan önceki kasasına göre düşürülerek iyi bir iş yapılmış. Bu sayede şehirlerarası yolda 1 tonluk aracı yanınızdan TIR geçerken yolda tutabilirsiniz. Direksiyon tüy gibi ve hem direksiyon hem de gaz pedalı iyi tepkimelere sahip. Bunların dışındaki özellikleri de oldukça lüks ve sınıfında benzer araçlardan 10bin tl daha aza bu lüksü edinmeyi sağlıyor. İsteyenler web sitesinden donanımına bakabilir ve diğer araçlar ile karşılaştırabilirler. Yalnız bunu yaparken 4-5 farklı donanım seviyesi olan araçların baz versiyonları ile karşılaştırmayınız. Elma elmayla, armut ta armutla kıyaslanmalıdır..

    Eksi yanları ise:
    1- Teknolojiyi ve Ekonomiyi bir arada satın alırken kalkışta ağır kalan, 0-100 hızlanma verileri düşük bir araç alıyor olmak.
    2- 40bin tl ye B sınıfı bir araç sahibi olmak. Ama bu Skoda'nın kabahati değil tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yokyiyemez -- 12 Haziran 2015; 13:10:07 >




  • Merhaba bende 15 mayis tarihinde 1.0 fabia aldım araç şuan 1400 km de araç benimde beklentilerimin üzerinde çıktı motor performansı süspansiyon vs. kaliteli bir araç olduğu izlenimi veriyor.Daha önce kullandığım 1.2 16 V palioyu motor performansı olarak aratmıyor.Ancak aracın şanzımanı 1 den 2 vitese geçtiğinde ve düşük devirde kullanmaya devam ettiğimde çok ses veriyor kabin içine gıy gıy gibi sanki dişliler arasında boşluk söz konusu sizin araclarinizda durum nedir servis bunun normal olduğunu belirtiyor.Birde temizlik esnasinda kapı eşiklerinde bir kaç noktada boya altında capak gibi pislikler gozlemledim kafami karıştırdı sıfır bir araçta boyle bir hata söz konusu olabilirmi?
  • Mesajlarımda belirtmiştim şanzıman ve debriyaj gürültülü çalışıyor ancak boyada herhangi bi kusura rastlamadım benim araçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilhimveryself

    Mesajlarımda belirtmiştim şanzıman ve debriyaj gürültülü çalışıyor ancak boyada herhangi bi kusura rastlamadım benim araçta.
    arkadaşlar herkese selamlar,
    görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
    mevcut aracım 3K fiat 500 (1.2 - 69 hp). 1-2 ay içerisinde aracımı değiştirmem gerekiyor.
    hemen hemen tüm hb araçları inceledim. yeni fabia bagaj alanı olarak rakiplerinden bariz olarak önde.
    bu hafta sonu da yeni fabia yı incelemeyi düşünüyorum.
    motor performans ve tüketim değerlerinizi paylaşmışsınız.
    nakit alımda 1.0 motor aracı en son kaça alabiliriz. kredide skoda finans, bankaların liste faiz oranlarını aratmıyor!
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    Sayın erka1907,

    Madem durumunuz acele elimden geldiği kadar bilgi aktarmaya çalışayım;

    Aracımla ilk depoyu tamamladım ve resmini ekledim. İkinci depoyu 39 litre olarak doldurdum ve trip toplamı 668,1km yani km başına tam olarak 5.8l Trafiğin çok yoğun olduğu ve sürekli dur kalk ile hareket edilen yerlerde ortalama 7l den aşağı düşmedi ancak en az 6-7km fazla dur kalk olmadan yol katedildiğinde 4.5l atında anlık değerler alıyorum. Motor yeni nesil Euro6 standartlarında ve kullandıkça açılacağını düşünüyorum.

    Performans 1-2 ve 5. viteslerde gayet başarılı. Ancak 3 ve 4. vitesler düşük tork sebebiyle eküri gibi. Kullanırken bir an önce o vitesleri atlamak geliyor insanın içinden. Performans isteyenler için yüksek torklu ama 90bg 1.2TSi motor alınması daha uygun olur. Araba 10 derece ve üzeri yokuşlarda başarısız. Sollamaya alt vitesten başlayıp devri arttırarak gelinmediği müddetçe sinir bozucu derecede zayıf. Bagajı ise bu arabayı alan profildeki aileye yeter.

    1.0mpi motorun sadece ambition modeli olması avantajlı diye düşünüyorum çünkü ileride satarken en dolusu en boşu konuşmalarına mahal bırakmayacaktır. Araç görüntü olarak alaşım jant ve park sensörünü de istiyor. Style paketten eksik kalan yağmur-far sensörünün servislerde takılabileceğini düşünüyorum. Direksiyondaki milletin yumuşak plastik olarak adlandırdığı üstü plastikli sünger kaplamadan hoşlanmadım ve sanayide 35tl ye güzel bir deri diktirdim.

    Skoda servisleri de tüm VW grup gibi sinir bozucu derecede bilgisiz ve ukala. Ben 39900 tl den bir kuruş bile indirim yaptıramadım. Sonradan internette Nisan ayında falan 37-38 arasında alanları okudum. Faiz oranı 0.99 ile kullandım, bankalardan ise en ucuz 1.19 gibi bir rakam aldım.
    Aracı ilk alırken garanti uzatmayı atlamamak lazım çünkü sonradan uzatmaya yetkili olmadıklarını söylediler.
     Yeni Fabia 1.0 Ambition Hakkında Sorularınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yokyiyemez -- 27 Temmuz 2015; 17:06:12 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.