Şimdi Ara

3 arac arasında kaldım yardımcı olabilirmisiniz tavsiyeleriniz icin tskler simdiden

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
2
Favori
749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle herzaman acılan baslıklardan birini actıgım icin ozur dilerim.

    kısacası 3 arac arasında kaldım marka kalite donanım ve sizin 2 el arac alırken neleri kıyaslayıp karsılastırmamı daha iyi bilenlerden fikir almak isterim simdiden tskler.

    arada kaldıgım araclar sunlar

    Hyundai i20 1.4 CRDI Style Opel Corsa 1.3 CDTI Enjoy Active Start-Stop 15'Ala Volkswagen Polo 1.6 TDI Comfortline

    Yakıt Tüketimi (Şehiriçi / Şehirdışı)
    4,9 lt / 3,5 lt 4,3 lt / 3,2 lt 5,1 lt / 3,6 lt
    Motor Gücü (hp)
    90 hp 95 hp 90 hp
    Şanzıman
    Manuel 6 Vites 5 vites 5 vites
    0-100 Hızlanma(KM)
    13,5 sn 12,3 sn 11,5 sn
    Motor Hacmi
    1396 cc 1248 cc 1598 cc
    Motor Gücü (kw)
    66 kw 70 kw 66 kw
    Maksimum Güç
    4000 rpm 4000 rpm 4200 rpm
    Maksimum Tork
    1500 rpm 1750 rpm 2500 rpm
    Net Ağırlık
    1355 kg 1070 kg 1157 kg
    Taşıma Kapasitesi
    430 kg 495 kg 493 kg
    Silindir Sayısı
    4 4 4
    Bagaj Kapasitesi
    301 lt 285 lt 280 lt
    Yakıt KapasitesiOrtalama Yakıt Tüketim
    4,1 lt / 100km 3,6 lt / 100km 4,2 lt / 100km
    Tekerlek Ölçüleri
    195/55 R 16 175/70 R 14 185/60 R 15
    Azami Sürat
    175 km/h 177 km/h 180 km/h
    Aracın Torku
    240 Nm 190 Nm 230 Nm







  • İ20 alırım. Daha geniş ve ferah.

    Not: kardeş renkleri böyle karıştırma, kör oldum okurken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo alirdim ben cok basarili bi makyaj operasyonu yapmislar showroomda bi icine oturdum da bambaska bisey olmuş ayrica fiestaya da bakin derim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vergi dilimi önemli ise corsa alırdım ama yok önemli değilse önceliğim polo olurdu.
    Eğer polo DGS ise direk listeden SİLERİM !
    İ20 benim için son seçenek olurdu.
    İnce eler sık dokurdum servis bakım fiyatları vites oranları gerçek yakıt tüketimleri gibi seyleride pas geçmezdim :)
    Allah kolaylık versin zor iş araba almak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su an yeni kasa C180 AMG kullanmama rağmen 1 hafta i20 sürdüm ve inanılmaz hoşuma gitti kesinlikle tavsiyemdir. Polo aklınızdan bile geçirmeyin derim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim detay bilgim yok ama listedeki 3 arabadan bence en mantıklısı i20
  • fiyatları nedir
  • i20 alırdım ben, ayrıca listeden poloyu çıkarıp fiestayı ekleyin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 tercih edilebilir.
  • Fiyatlari ortalama 45 er lira ama hala arastiriom karar veremiorum birisinin saglamligi dayanikliligi kalitesi var vergisi bakimi pahali donanimi digerlerine gore dusuk digeri otekine gore saglam kaliteli deil ama donanimi ve ic dis gorseli super valla bi kac zaman daha tavsiyeleri biriktirip bilmedikelrimi ogrenip karar bermeye caliscam yorumlayanlara tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baska bilgilerini paylasan secmeme yardimci olacak yokmu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo diğerlerine gore daha sağlam. İnceleyin derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20'nin one gecebilecegi tek alan konfor ve ic mekan. Ama abarti agirligi ve bence uzerine cok calisilmamis altyapisi yuzunden performans ve dinamizm acisindan hayal kirikligi olacaktir. Bence Corsa yerine Fiesta dusunmelisiniz. Polo'nun oldugu her karsilastirmada Fiesta'nin da iddiasi olacaktir. Ozellikle surus olarak sinifinin acik ara lideri oldugunu unutmayalim. Benim nacizane fikrim bu sinifta Fiesta ve Polo'nun fazlasiyla one ciktigi, diger modelleri tercih edecekseniz ustun olduklari belli basli kriterlere ihtiyac duyup duymadiginizi dusunmeniz gerektigi. Yani sadece genislik ariyorsaniz i20 one cikar ama biraz olsun keyifli surus istiyorsaniz sizi uzebilir. Yakit tuketiminin de gercekciligi konusunda suphe duymak gerekiyor.

    Ayrica cok km yapmayacaksiniz kucuk hacimli turbolar da mantikli olabilir. Mesela VW'de 1.2 TSI, Ford'da 1.0 EB, Renault'da 0.9 veya 1.2 tce dusunulebilir.
  • Aslina bakarsaniz bos bi poloya o parayi vermeyi dusunmemeye basladim ne kadar saglam ve isimli olsada sanirim dediginiz gibi ford fiesta eklemeliyim i20de kapali kutu dedoginiz gibi corsayi neden tercih etmemeliyim acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 model 75 hp dizel Corsa sahibiyim. Teknik oz bilgilerinde corsa lastik olculeri yanlış yazılmış. Corsada 15 ve 16 inç jant vardir. Poloyu hız sabitleyici olmadığı,yüksek vergi ve kabini uç seçenek arasında en dar seçenek olduğu için elerim. İ20yi de c sınıfı stationwagon ağırlığına sahip olduğu için elerim. Hız sabitleyici, düşük vergi ve sorunsuzluk için Corsa tavsiye ederim.
     3 arac arasında kaldım yardımcı olabilirmisiniz tavsiyeleriniz icin tskler simdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • polo diğerlerinden pahalıdır büyük ihtimalle, alınabiliyorsa ilk seçenek olmalı...
    alternatif ise i20 olur...
    ama bu sınıfın en iyi aracı fiestadır...
  • Dun geceki uzun arastirmalarim sonucu bi cok bi cok uzman site ve yorumlarini aldiktan sonra neredeyse karara varmak uzereyim evet arkadaslar sizede tavsiyem suan icin hicbiri deil hem donanim hem yakit gorsel bi cok konuda karsilastirmanizi oneririm yeni clio akior benim suan ilk tercihim bu segmentte yeni clio arkadasinda dedigi gibi polo hem.pahali hem.bis hemde vergi bakim vs akicak.hyundai ise fiyat performansta cok geride kullanim yorumlarini testlerini cok okudum.
    Bu arada clio fiestayida az farkla olsada bi cok.konuda tokatlio benim suan tercihim clio arastirmaya devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada yeni clio hakkinda olumsuz yada eksi yon dusunceleride duymak isterim nedenleriyleki yanlis eksik bilgim varsa gidereyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio da bu sinifin muteber uyelerinden bir tanesi, ozellikle 0.9 ve 1.2 tce secenekleri bence makul tercihler. Fiesta ve Polo alinmayacaksa gayet guzel bir secenek ama kalite olarak ikisinin de altinda kaldigi icin onlardan daha ucuz oldugu bir gercek. Ozellikle izolasyon, iscilik ve malzeme kalitesi acisindan bu farki gorursunuz.

    Yalniz dolu modellerinin multimedya sistemleri gayet hos, mesela navigasyonu cok kullanisli; R-Link de guncellenebilir bir sistem oldugu icin uzun sure idare edecektir. Bence Clio'nun hafif kasasi icin 0.9 tce motor cok ideal, 1.2 turbo biraz hot hatch sinirlarina yaklasiyor. Dizelleri sadece cok km yapacaksaniz tercih edilir. Donanim durumlarini bilmiyorum ama ESP'li olmasini tavsiye ederim.
  • fiesta tdci veya corsa cdti(mjet) bakardım. tercihim sanırım corsa olurdu. düşük yakıt/vergi ve 2.el canlılığı. öte yandan artık sorunları kalmamış bir corsa. i20 görsel ve oyuncaklardan ibaret. tipi filan hiç hoş değil. polo ise 1.6 çağ dışı motoruyla satılmaya çalışıyor ilginç...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 18 Haziran 2015; 0:53:39 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.