Merhabalar. 1 Mart 2021 tarihinde Türk Telekom taahhütümün sona ermesiyle eş dosttan ve internetten sıkça duyduğum Turknet'i bir deneyimlemek istedim. 35Mbps hızda interneti, 85TL gibi günümüz ve Türkiye şartlarında iyi denebilecek bir fiyatta veriyorlardı. Arkadaşını Getir kampanyası ile 1 Mart 2021 günü başvurumu yaptım ve 3 Mart 2021 günü ekipler evime gelerek interneti bağladılar. İlk saatlerde her şey harika gibiydi. 30Mbps'nin altına düşmeyen hızım vardı. Ardından saat 19.00'a girdiğimizde hızım 1Mbps'nin yukarısını görmemeye başladı ve 2 kez kopma yaşandı. Bu durum yaklaşık gece 23.00 ya da 24.00'a kadar sürdü. İlk gündür, nazarlıktır düzelir dedim, arıza kaydını oluşturdum. Ertesi sabah aradılar ve "Günde 2 kopmanın sorun olmadığını söylediler. Pingim yüksek olduğunu dile getirdim (30-40 civarlarında seyir ediyordu bağlandığından beri) makul bir değer olduğunu söylediler. Halbuki oyun için berbat bir durumdur, bilenler bilir. Sorunumun iç tesisattan altyapıdan ıvır zıvırdan kaynaklanabileceğini söylediler, halbuki ben yıllardır Telekom kullanıyorum eğer alt yapımda bir sorun olsaydı benzer sorunları Telekom'da da yaşamam gerekirdi mantıken. Ertesi gün tekrardan saat 19.00'a vurduğunda hız tekrardan 1 Mbps civarlarına düştü. Zaten gün içinde de sürekli değişkenlik gösteriyordu. Bir test yapıyorum 27Mbps çıkıyor, 5 dakika sonra bi daha yapıyorum 7Mbps'e düşüyordu. Türknet'i arayıp tekrardan arıza kaydı oluşturmak istedim, hala dünkü arıza kaydını açık bıraktıkları için "arıza kaydınız devam ediyor, ilgileniyoruz" mesajı geldi. Ve bugüne geldiğimizde, yine aynı şekilde saat 19.00'u gösterdiği gibi hız 1Mbps'ye düştü. Modemimi kapat-aç yaptım bir fayda göstermeyince reset attım. Atmaz olaydım. Şu an internet bağlantım hiç yok, bildiğin resetlediğim için gitti bağlantı. E müşteri temsilcisi desen zaten yok, muhtemelen canları ister de ararlarsa o zamana kadar internetsiz kalacağım. Neyse ki mobil internetim var. İşin özetine gelecek olursak, yıllardır internet kullanıcısıyım. Müşteriyi bu denli aptal yerine koyan, (biz yapmadık başkası yapmıştır, biz yapmadık sizin tesisatta sıkıntı vardır) benzeri sözlerle oyalayan, müşteriyi bu denli mağdur eden başka bir firma görmemiştim. Buraya olur da görürler belki bir yardım alırım diye ve geçmeyi düşünenlere bir bilgilendirme olsun diye yazmaya karar verdim. Eğer şanslı iseniz güzel bir internet deneyiminiz olur (arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla). Ancak şanssız iseniz, yaşadığınız ilk problemde kelimenin tam anlamıyla ayvayı yediniz. 3 günde stres hastası ettiler resmen. Okuduğunuz için teşekkürler. Edit: Eğer bu şekilde devam edilir ve sorun çözülmezse mecburen Türk Telekom'a döneceğiz artık yapacak bir şey yok. @TurkNetDestek < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zerzefil -- 5 Mart 2021; 20:56:1 > |
3 Günde Hayattan Soğutan Türknet
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Resetten sonraki kopmayı hallettim, Türk Telekom gibi otomatik kurulum yapmıyorlar, tekrardan modem arayüzüne girip bana verdikleri kullanıcı adı ve şifreyi girerek internete ulaştım. Ancak fast.com üzerinden yaptığım hız testinde 1.6Mbps alıyorum.
-
pinginizin o kadar yüksek olması doğal değil türkiye içi 30-40 çok fazla ben adsl kullanırken dahil 15-20 ms alıyordum, kablonuzu ek mi yaptı gelen ekip düzgün ek yapılmadıysa o yüzden kaynaklanıyor olabilir,eğer türk telekom kullanırken hattınızın ms değerleri daha düşüktü ve değiştirdikten sonra bu hale geldiyse kablodan kaynaklı olma olasılığını yükseltir bu durum,yoğun saatlerde bir ara hızlar düşmekteydi can sıkmıştı ama artık düzeldi ben de en azından müşteri hizmetleri hakkında sonuna kadar haklısınız kaldırılmaması gerekliydi az olsada olması gerekli bence siz en iyisi 20-30 fazla verip telekoma geçin eğer kablodan değil ise probleminiz
-
online işlemlerde hizmetinizin ismi aktif diye geçiyor yani YAPA'daysanız kabahat onlarındır.
Testlerinizi kablolu şekilde yapıp emin olun kablosuz problemi olmadığına
-
Elbette doğal değil, neyden kaynaklandığını bilmiyorum ancak gelip tekrar bakmalarında bir yarar var. Türk Telekom'da iken 15ms'yi geçmezdi. Burada 30'un altına indiğini göremedim henüz.
-
-
Valla bu Türkneti iyiki denemedim Türk Telekom kullanıyorum.
Bir internet faturası benim için.
Bir internet faturası da Türk Telekom için ödüyorum ama 1 kere bile yavaşlama ve bir sorun için aramadım şükür 7 ay oldu site yeni fiber komple -
Kardeşim bu ping de görünmez olursun cs:go da -
quote:
Orijinalden alıntı: Bekirin
Valla bu Türkneti iyiki denemedim Türk Telekom kullanıyorum.
Bir internet faturası benim için.
Bir internet faturası da Türk Telekom için ödüyorum ama 1 kere bile yavaşlama ve bir sorun için aramadım şükür 7 ay oldu site yeni fiber kompleTürk Telekom her ne kadar fiyat konusunda kötü olsa da sorunların çözümü konusunda en iyi firma sanırım. En azından saat fark etmeksizin karşımda bir muhatap bulabiliyordum. 5 dakika içinde de çözüyorlardı. Kaç yıldır Telekom abonesiydim yaşadığım sorun sayısı da bir elin parmağını geçmez muhtemelen. Bunu söyleyeceğime inanmazdım ama daha kötülerini görünce insanın Türk Telekom'a şükredesi geliyor. CSGO konusuna gelince, giriş yapabilirsem görünmez olmayı sonra düşünebilirim. :D
-
Kardeşim Allah yardımcın olsun. Seni anlayabiliyorum. Direk iptal ve TTNet geçiş yap. Sakın kanma şundan dir bundandır demelerine.
Ya sonuçta alayı Türk Telekom altyapısını kullanıyor genelde yani bunu Türk Telekom bile baltaliyor olabilir diye derin devlet - mit - CIA düşünceleri aklıma gelmiyor değil :) -
quote:
Orijinalden alıntı: Bekirin
Kardeşim Allah yardımcın olsun. Seni anlayabiliyorum. Direk iptal ve TTNet geçiş yap. Sakın kanma şundan dir bundandır demelerine.
Ya sonuçta alayı Türk Telekom altyapısını kullanıyor genelde yani bunu Türk Telekom bile baltaliyor olabilir diye derin devlet - mit - CIA düşünceleri aklıma gelmiyor değil :)Teşekkür ederim dostum. Şu 1 hafta içinde çözdüler çözdüler, çözmezlerse bize Türk Telekom yolu gözüküyor.
Bahsettiğim konudaki fikrim ise, bu alt yapıyı kullanabilmek için özel firmalar Telekom'a çok büyük paralar ödüyorlar. Çok büyük anlaşmalar gerçekleşiyor. Hukuksal zemine oturtuluyor bunların hepsi. Öyle Telekom kafasına göre "şu diğer firmaların kafasına iki vurayım da bana gelsinler" yapamaz. Böyle bir şey olsa özel teşebbüs olmaz zaten ISS alanında. Şahsi fikrim tamamen kendi beceriksizlikleri.
-
‘‘Some TürkNet problems’’
Prime Time da hız kısıtlaması yapıyorlar maalesef.
Bu yüzden hep derim alt yapı sahibi olan sağlayıcı kullanmak her zaman en iyisidir diye.
Yinede bir hat değerlerinizi atın bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
23.00 itibariyle bağlantı toparlanmaya başladı. Az önce fast.com üzerinden yaptığım testte 24Mbps aldım. Şu an atacağım değerlerin ne derece doğru sonuç vereceğini bilmiyorum keşke 1 saat önce bu yorumu yazmış olsaydınız.
-
Forumda onca şikayet var lanet firmaya gecmeyin ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
O ping akşamları oluşacak dar boğazla açıklanacak türden değil
Port arızalı büyük ihtimal Port değişimi talep edin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?Gönderdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F8D7B057F
O ping akşamları oluşacak dar boğazla açıklanacak türden değil
Port arızalı büyük ihtimal Port değişimi talep edinPort sorunu olsa bu sorunu sürekli yaşamam gerekmez mi? 19.00'da bıçak gibi kesilmesi art niyet aramama sebep oluyor. Yine de tamam diyorsanız değişimi talep edelim o zaman.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Burada o kadar anlatıyoruz. 10 kişi kullanıyorsa sadece 2si 3ü memnun şu forumda hala gidip alıyorsunuz şu rezil iss'yi. Türk telekom neyse türknet onun kırk kat kötüsüdür. Almayın aldırmayın. Faxla iptal etme meselesi yüzünden 1 ay kullandığım internete 3 ay fatura ödemiştim. Kepaze iss.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saat işini unutmuşum. Siz YAPAda mısınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- vlan id nedir
- pon ışığı yanmıyor
- vae fiber modem
- modemin internet ışığı yanıp sönüyor ama internet yok
- turknet müşteri numarası öğrenme
- en iyi internet
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- gigafiber nedir
- zyxel modem kurulumu
- internet hızlandırıcı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X