Şimdi Ara

30 gün teknik servis süresi geçen ürünümle ilgili yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Şubat ayı içerisinde henüz yeni aldığım(servise verdiğimde 2 aylıktı) PS3 cihazım arızalandığı için Teknosa servisine teslim ettim. 30 iş günü olan servis süresi geçtiğimiz hafta Çarşamba günü doldu. Ancak bana Perşembe akşamı saat 7.30 civarında SMS gönderildi ürününüz hazır gelin alın diye.

    Benim sorum şu: Bildiğiniz gibi 30 iş günü içerisinde firma ürünü temin edemezse ürünün ücretini veya sıfırını vermek durumunda. Ben 1 gün sonra teslim edilen bu ürünü almak istemiyorum, burada hukuki olarak beni haklı çıkaracak ve çok rahat bir şekilde firma karşısında hakkımı arayabileceğim bir madde, yasa var mı acaba? Ya da geçmişte aynı durumla karşılaşan arkadaşlar tecrübelerini yazabilir mi? Geçtiğimiz hafta şehir dışında olduğum için gidip görüşemedim Teknosa ile, bugün gideceğim.

    Verdikleri ürünü almak istememe sebebim, teknik servis sürecinde Teknosa'nın ilgisiz ve umursamaz tavırları + PS3 cihazlarda bir başkasının tamir edilmiş cihazının teslim edilmesi durumu. Bunu da not olarak ekleyeyim :)







  • 30 işgünüü tam sayıyormusunuz? Takvim üzerinden bir sayın.

    Teslim ettiğiniz günden sonraki gün başlayacaksınız saymaya. Yani bu gün telsim ettiyseniz yarın birinci gün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 28 Mart 2011; 9:43:45 >
  • Doğru sayıyorum. Teknosa'yı aradım geçen hafta ilk cumartesi hariç diğer cumartesi günleri iş günü olarak geçiyormuş. İlk cumartesi neden sayılmıyor anlamadım ama buna rağmen Çarşamba 30. gün oluyor. Defalarca saydım, bana mesajın geldiği gün 31. gün :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.