Şimdi Ara

30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çinli otomotiv üreticisi BYD, 30’uncu yılını 10 milyonuncu yeni enerji aracının (elektrikli ve plug-in hibrit) üretim bandından indirilmesiyle kutlayarak önemli bir kilometre taşını daha geride bıraktı. 30 yıl önce şarj edilebilir batarya üreticisi olarak kurulan BYD'nin günümüzde geldiği nokta dikkat çekici.



    BYD, 10 milyon elektrikli ve plug-in hibrit araç üretimine ulaşan dünyanın ilk markası oldu. Marka, ilk 5 milyon yeni enerji aracını 15 yılda üretirken, sonraki 5 milyon aracı sadece 15 ayda üreterek büyüme ve üretim gücünü ortaya koydu. Üretim bandından indirilen 10 milyonuncu araç ise, BYD’nin premium markası olan DENZA’nın Z9 modeli oldu.



    20 çalışanlı start-up’tan yaklaşık 1 milyon çalışanlı şirkete



    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    BYD Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Wang Chuanfu, 30’uncu yıl dönümünde yaptığı konuşmada, şirketin yalnızca 20 çalışanlı bir start-up’tan bugün dünya çapında yaklaşık 1 milyon kişilik dev bir organizasyona dönüştüğünü ifade ederek, BYD’nin teknolojik yeniliklere olan bağlılığını ve mobilitenin geleceğini şekillendirmedeki kritik rolünü vurguladı. Wang Chuanfu, aynı zamanda başarının temelinde yenilikçi mühendislik kültürünün yattığını belirterek, “BYD mühendislerinin ruhunun şirketin ruhunu oluşturduğunu” söyledi.



    Türkiye fiyatları hayal kırıklığı yarattı



    BYD'nin 30'uncu yıl dönümü aynı zamanda Türkiye pazarındaki önemli model lansmanına denk geldi. Çinli üretici kısa süre önce dördü tamamen yeni olmak üzere toplam altı modelin tanıtımını gerçekleştirdi. Ancak fiyatların beklentilerin en az 100 - 150 bin lira üzerinde olması tüketiciler arasında hayal kırıklığı yarattı.



    Özellikle Çin'de 2025 model yılı en üst paketi 17.400 dolar olan Dolphin'in Türkiye'ye 1 ile 1.1 milyon aralığında gelmesi bekleniyordu ancak fiyat beklenenin çok üzerinde geldi. BYD Türkiye CEO'su İsmail Ergun ise tüketicilerin BYD modellerini yakından deneyimledikten sonra fikirlerinin değişeceğini söyledi.




    • BYD Dolphin: 1.280.000 TL

    • BYD Seal U: 1.790.000 TL

    • BYD Seal U DM-i: 1.850.000 TL

    • BYD Atto 3: 1.490.000 TL



    Geçmişten günümüze BYD modelleri



    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    Şarj edilebilir batarya üreticisi olarak kurulan BYD, otomotiv dünyasına ilk adımını 2003 yılında F3 modeliyle attı. BYD F3'ün kolay erişilebilir olması ve yakıt verimliliği Çin pazarında kolayca popülerlik kazanmasına sebep oldu. Şirket, 2008 yılında ise Çin'in ilk şarj edilebilir hibrit modeli F3DM'yi piyasaya sürdü. Aşağıdaki galeride BYD'nin geçmişten günümüze ürettiği otomobilleri bulabilirsiniz:





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri
    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri








  • 30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri 30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri 


    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri



    Byd f3r modeli . Chevrolet lacetti.



    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri


    30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 19 Kasım 2024; 18:46:58 >




  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    BeYerseDes klc002 30 yılda 10 milyon üretim: İşte geçmişten günümüze BYD modelleri 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BYD Türkiye CEO'su İsmail Ergun ise tüketicilerin BYD modellerini yakından deneyimledikten sonra fikirlerinin değişeceğini söyledi.


    Biz zaten F/P cihazlarınin peşindeyiz. Senin fiyatlar Avrupalı-japon-Kore üreticilerin fiyatlarına yaklaştığı zaman gider o markalardan alırlar. BYD fiyat düşürmezse bu ülkede pek tutunamaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aliveli90 kullanıcısına yanıt
    Hangi modele bakarsam bakayım başka bir aracı andırıyor. Hep bir yerden esinlenmişler!

  • İsterse 100 Milyon araç üretsin bu vergi indirimini cebe indirdiğini ve tüketiciyi mağdur ettiği gerçeğini değiştirmiyor.


    Bu durum devam ettiği sürece BYD almam aldırmam

  • Kazıkçı BYD.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Adamlar 30 senedir pil ve elektrikli araçlar üzerine çalışıyor, bizim millet de sanıyor ki elektrikli arabalar deneysel bir ürün, son 1-2 senede ortaya birden çıktı, tamamen boşa uğraşıyorlar,yüz milyarlarca dolarlık arge, fabrika yatırımlari çöp olacak. Hiçbir bilgisi olmadığı halde yorum yapan bu arkadaşlar beni çok güldürüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadas. Her model mi alinti olur. Her markadan begendikleri modeli biraz degistirerek uretmisler. Vitrinde begendigi kazagi gidip evde kendi oren teyze mubarek.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.