Şimdi Ara

300.000 TL'ye kadar mantıklı ikinci el arabalar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    Araba konularında ilgili, tecrübeli arkadaşların deneyim ve tavsiyelerine ihtiyacım var.

    Artık bu tarz konularda fiyat belirtmek de çok mantıklı değil (ileride konuya Google'den gelip bakacak arkadaşlar için), çünkü çok hızlı fiyat değişen bir piyasa mevcut haliyle. Ancak, konuyu bugünlerde gören arkadaşlar için "Maksimum 300.000 TL'ye kadar", üzerine çıkmadan hangi arabalara yönelmek mantıklıdır?


    Aldıktan sonra şanzuman, motor vs. konularda / yedek parça / sanayi ve usta konularında sorun yaşamak istemiyorum (Önceki arabamda bunu çok çektim çünkü).


    Dolayısı ile; ekonomik, sürüş konusunda şehir içi / şehir dışı / yokuş vs. yaparken baygın kalmayacak; parça-usta vb. kolay bulabileceğim, motoru / şanzımanı vs. uzun ömürlü diyebileceğimiz hangi araçlar var?


    Sedan, HB, SW hiç farketmez. En iyi araba, sanayide üzmeyecek arabadır moduna geldim artık çünkü :) Dolayısı ile, başta da dediğim gibi, max. 300.000 TL'ye kadar siz olsanız hangi arabalara / neden yönelirdiniz.


    Şimdiden saygılar, teşekkürler.








  • Punto 1.3 multijet

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu paraya eski araba alacağıma 1.0 yaris,1.0 208 gibi bir araba tercih ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aynı bütçelerde araştırma yapıyorum bu modeller arasında geziyorum.

    Linea
    301
    Punto
    208
    İ20
    Fiesta
    Yaris
    Clio
    Corsa(araştırmak gerekiyor)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.3 multijet motorlu arabalara yönelesim geliyor (sanayide üzülmemek için) ama yine de emin olamıyorum. biraz eli yüzü düzgün olsun istiyorum en azından birkaç donanım olsun istiyorum ama bilemedim. artık donanımdan da geçtim, tamir işlerini en uygun yapabileceğim, az sorun çıkartan, motoru/şanzumanı daha az sorunlu olan şeylere yönelmek istiyorum. konunun asıl amacı bu tarz modeller hangileridir?

  • 2011 2012 Cruze bakın. donanımı iyi.parcalari opel ustalari opel

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İsteyen olursa peugeot 301 aracım var Orjinal 82.000 binde Allure paket 2014 model, çok temiz kefilim arabama

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Opel Corsa 1.3 CDTI derim.

    1.3 Multijet ile aynı motor, yakıtı az , anlayanı ve parçası bol, mtvsi düşük, yüksek oturma pozisyonu ve büyük ön cam ile rahat kullanim sunuyor. Gogusu gri tavanı açık renk kaplama olduğu için misal fiesta ya da polo gibi klostrofobik bir araç değil gayet ferah biz 5 yetişkin gidip geliyoruz yazlığa :) 5 yetiskin + dolu dolu bagaj ile uzun yolda 120 ile sabitleyiciyi actiginizda 3.5 - 4 lt yakıyor, 90 da sabitleyince 2.8 - 3.2 arasında ilerliyor. Şehir ici istanbul değeri ise 4.5 lt ama maharet bende de olabilir çok sabırlı ve ekonomi odaklı bir kullanicıyım yoksa aynı araca 6 7 yaktırmakta mümkün :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Accent Era 1.6 üzmez parçaları uygun ekonomik araç ve seri

  • 300.000TL ye kadar farklı modeller sunulmuş farklı bir örnek olsun.


    symbol 1.2 lpg inanılmaz az yakar şehir içi. uzun yolda çok keyif vermez ama sakin kullanıcı iseniz oda sıkıntı olmaz.. kronik sıkıntısı yok, eşek niyetine bin git..


    2018-2019 model düşük km bulabilirsiniz bu fiyata..


    ama performansta önemli derseniz symbol 0.9tce ler de fena değil 1.6 atmosferik araba performansı alırsınız.

  • Fiat bravo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • allnite A kullanıcısına yanıt

    cruze alıp da sanayiden illallah etmeyen yok

    adam sorunsuz araba istiyor

    adres japon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyata alabildiğiniz kadar yüksek modelli, bulabildiğiniz kadar düşük km'li b sınıfı hb almalısınız. 2013 ve üzeri fiesta, 208, corsa, clio olabilir. 10 yaşı geçmiş c sınıfı, 15 yaşı geçmiş d sınıfı önerenler olabilir. Türkiye'de masraftan kaçma üzerine bir bakım politikası ve ekseriyetle gelişime kapalı ve cahil bir sanayi portföyü olduğu için 10 yaşı geçtikten sonra ne olursa olsun 300.000 lirayı bağlamayın bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr0742 -- 9 Kasım 2022; 9:6:53 >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Sanayide hiç bulunmadiniz galiba.o dediğiniz iş sanayi efsanesi ama sanayiye giderseniz her çeşit japon alman kore vs malı arabanin tamirde olduğunu görürsünüz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aynı ikilemde kalıp, yaklaşık iki ay önce 2012 1.3 punto'yu 207'ye aldım (4 parça boyalı boya takıntım yok.) Bakımlarını aksatmadıktan sonra üzmeyecek bir araç gerek şehir içi gerek uzun yolda performans ve yakıt tüketimi olarak beni mutlu etti.

  • Ben bu mantıkla eko fiorino aldım. Rampada bayılma/ uzun yolda bağırma var fakat alışıyorsun (çok uzun yol yapan için bu durum problem olabilir). Ben 300ün biraz üstüne çıkıp sıfır premio aldığımdan donanım iş görür seviyede, yakıt tüketimi çok düşük, iç hacim çok güzel, trafikte geçiş üstünlüğü var (fioyu gören kaçıyor). Eksileri ise düşük konfor (amortisörler yüke göre yapılmış) ve yol tutuş, kamyonetlerin genel sorunları (yıllık muayene, düşük hız sınırı vs.).

  • Hepsi bir arada olmuyor maalesef. Ya konfordan taviz veriyorsunuz ya performanstan ya da daha eski araç alıyorsunuz.


    1.33 auris, 1.4 ceed, i30 vs baz model atmosferik c segment düşünürdüm.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.