Şimdi Ara

4-6 tonluk kamyonet seçimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
66.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Benim babam nakliye işi yapmakta hali hazırda çalışan As 950 aracımız var yakıtından randımanından memnunuz ve 3 yıldır falan mevsimlik olarak trabzonda yaş çay nakliyesi yapıyoruz burdaki aracı götürüp çalışıyor babam taşıdığı yük 5 6 ton civarı dağlar tepelerden dolana dolana yollar hep . Durum şu ki 5.10 cm ve üzeri kasaya sahip araçlar aynı parayı kazanıyor yani bizim araç çok avantajsız . bizim amacımız yazları trabzonda yaş çayda kışları da istanbulda ufak işlerde çalıştıracak bi araç . 25 32 tonuk araçlar hakkında epey bilgimiz var ama bu fak araçlar hakkında pek bişey bilmiyoruz . bu konuda size ve değerli bilgilerinize danışmak istiyoruz. uzun şase araçlardan bazıları bunlar
    Isuzu NQR
    Mitsubishı 639
    İveco 85 120 serileri
    Hino FB112
    Mercedes MB800

    bu araçlar yakıt olarak hangisi iyidir motor gücü olarak . yada parça fiyatları .kronik arızaları . çok konfor aradığımız yok zaten ekmek parası kazanan arabada konfor arama huyumuz yoktur.

    Öncelikli kriter 510 cm ve uzunu kasa yada kasa damper

    değerli cevaplarınızı bekliyorum







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    4-6 Tonluk Kamyonet Seçimi: Kapsamlı Bir Kılavuz

    4-6 tonluk bir kamyonet, ticari işletmeler için esnek ve çok yönlü bir araçtır. Bu kamyonetler, mal ve ekipmanları taşımaktan inşaat projelerine kadar çeşitli görevler için kullanılabilir. Piyasada çok çeşitli 4-6 tonluk kamyonet seçenekleri mevcuttur ve doğru modeli seçmek, işletmenizin ihtiyaçlarını karşılamak için çok önemlidir.

    Yakıt Tüketimi

    Yakıt tüketimi, kamyonet seçerken göz önünde bulundurulması gereken önemli bir faktördür. Mitsubishi FE 659'un yakıt tüketimi 100 kilometrede yaklaşık 12 litredir. Hino FB 112'nin yakıt tüketimi ise 100 kilometrede yaklaşık 11 litredir. Mercedes MB 800'ün yakıt tüketimi ise 100 kilometrede yaklaşık 13 litredir.

    Kullanıcı Yorumları

    Hino FB 112 ve Mercedes MB 800'ün kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Kullanıcılar bu kamyonetlerin güvenilirliğini, dayanıklılığını ve sürüş kalitesini övmektedir. Mitsubishi FE 659 da kullanıcılar arasında popüler bir seçenektir, ancak bazı kullanıcılar yakıt tüketiminin yüksek olduğunu belirtmiştir.

    Önemli Hususlar

    4-6 tonluk bir kamyonet seçerken göz önünde bulundurulması gereken başka önemli hususlar şunlardır:

    • Yük Kapasitesi: Kamyonetin taşıyabileceği maksimum ağırlık.
    • Kargo Alanı: Kamyonetin kargoyu barındırabileceği alan miktarı.
    • Motor Gücü: Kamyonetin sahip olduğu motor gücü.
    • Çekme Kapasitesi: Kamyonetin çekebileceği maksimum ağırlık.
    • Özellikler: Kamyonetin sunduğu rahatlık, güvenlik ve teknoloji özellikleri.

    Sonuç

    Uygun 4-6 tonluk kamyoneti seçmek, işletmenizin ihtiyaçlarını karşılamak ve verimliliğini artırmak için çok önemlidir. Yukarıda belirtilen faktörleri göz önünde bulundurarak, filo ihtiyaçlarınız için en iyi kararı verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Usta öncelikle tercihin

    İveco daily 35c13 4100 şaşelere bakmanı tavsiye ederim. Bu araçlar kullanım rahatlığı olarak npr ve canter serilerinden çok çok rahat ve insanı yormaz. Dailynin bu modelini şehir içi yüklü kullanıyoruz 14-15 lt yakıyor. Şehirdışı yüksüz 10-11 lt tüketir. Size tavsiyem bu araçtır. Eğer kantar sorunu yaşıyorsanız aynı aracın kamyon modeli var 65c 4350 diye geçer. Fiyatları 2007 modelleri 35.000 tl civarıdır.

    2. tercihim Isuzu nor yada mitsubishi 659F modeli olurdu. Cantera kıyasla yüke daha dayanıklıdır. Ancak Canter daha az yakıyor.


    Yukarıda yazdığınız diğer ivecoları ve mitsubihi 639 modelini düşünmeyin.

    Özetle 1. tercihiniz bu araç



    2. tercihiniz



    bu araç olsun.
     4-6 tonluk kamyonet seçimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdrive -- 13 Ocak 2015; 23:06:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cleve61

    Merhaba arkadaşlar,
    Benim babam nakliye işi yapmakta hali hazırda çalışan As 950 aracımız var yakıtından randımanından memnunuz ve 3 yıldır falan mevsimlik olarak trabzonda yaş çay nakliyesi yapıyoruz burdaki aracı götürüp çalışıyor babam taşıdığı yük 5 6 ton civarı dağlar tepelerden dolana dolana yollar hep . Durum şu ki 5.10 cm ve üzeri kasaya sahip araçlar aynı parayı kazanıyor yani bizim araç çok avantajsız . bizim amacımız yazları trabzonda yaş çayda kışları da istanbulda ufak işlerde çalıştıracak bi araç . 25 32 tonuk araçlar hakkında epey bilgimiz var ama bu fak araçlar hakkında pek bişey bilmiyoruz . bu konuda size ve değerli bilgilerinize danışmak istiyoruz. uzun şase araçlardan bazıları bunlar
    Isuzu NQR
    Mitsubishı 639
    İveco 85 120 serileri
    Hino FB112
    Mercedes MB800

    bu araçlar yakıt olarak hangisi iyidir motor gücü olarak . yada parça fiyatları .kronik arızaları . çok konfor aradığımız yok zaten ekmek parası kazanan arabada konfor arama huyumuz yoktur.

    Öncelikli kriter 510 cm ve uzunu kasa yada kasa damper

    değerli cevaplarınızı bekliyorum


    ısuzu nqr motor büyük güçlü yakıt sorun değilse güzel araçtır
    Mitsubishi 639 kamyonettir işinizi görmez
    iveco bütçe düşükse tercihiniz olsun 80-12 işinizi görür 120 -14 de daha fazla tonaj var kabinleri kalitesiz çabuk çürür va çok rahatsız araçlardır 2002 sonrası tercih etmeye çalışın
    hino 99 sonrasında 5 ton istiap haddi oluyor ama sizin istediğiniz kasa boyu bu araçların standardında yok yedek parça sıkıntılı
    Mercedes mb 800 kesinlikle uzak dur frenleri güvenilmez

    hino ve Mercedes de parça problemi var

    benim tavsiyem 1999 sonrası Mitsubishi 659 f turbo yakıt az çekişi iyidir. uzun şasedir (3900 cc 136 hp 5 ileri)
    yakıt sorun değilse ısuzu nqr 4800cc 177 hp 6 ileri Mitsubishi den daha dayanıklı ama ona göre fazla yakar ama bence sizin işe en idealidir (çok fazla yokuş ve rampa olduğunu hesap ediyorum )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DMC-12 -- 14 Ocak 2015; 22:04:55 >




  • DMC-12 D kullanıcısına yanıt
    konuyu yazaken 659 yazarken 639 yazmışım yanlışlıkla .
    nqr ın motr gücü çok iyiymiş acaba 659 dan ne kadar fazla yakar.
    bir de 659 E var F kimisinde turbo yazıyor . buraçların hangisinde turbo var yada intercooler var mı tam çözemedim

    bütçemiz max 30 bin o yüzden iyi aramamız gerekecek .
  • bahsettiğiniz iveconun panelvanlarını biliyorum çok dayanıklı araçlar panelvanına net 9 ton yük konulduğunda şahit oldum jantları yere değecekti ama gene de iyi gidiyodu.
    tam bizim işin aracı aslında ancak bizim bütcemize uygun değiller pek çünkü uzun ahşap kasalı modelleri az var ve fiyatları yüksek biraz
  • 659 E kısa şasedir
    sizin alacağınız 659 f olan bunlar uzun şase
    659 f modellerinde 1998 modeller turbosuz 1999 ve sonrası turboludur .Turbosuzlar çok hantal en az 1999 model sonrasına bakın
    Isuzu nqr tahmin ediyorum 100 km de en az 3 litre fazla yakacaktır Mitsubishiden
  • Cleve61 C kullanıcısına yanıt
    Bende Iveco 80-12 var. Yaklaşık 6 senedir evden eve işi için kullanmaktayım. Gerek yakıtından gerek randımanından gerek avantajından memnunum. 8,5 ton basarı var yani önerdiğim bir araç. Fakat ben sana Iveconun diğer serilerini pek önermem. Ayrıca ıveco dailylerde güzel araçlar. Eğer ki sermayen varsa Mitsubishi 859G öneririm. Man öneririm 12 serisinden eski kasa. Mercedes Atego 1517 öneririm eski kasa. Bunlar en ucuz ve en randımanlı araçlar sizin işiniz için. Bu yazdığım araçların en küçüklerine 5.30cm kasa atılıyor. En küçükleri 8,5 ton basarlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MotorsR -- 16 Ocak 2015; 22:06:19 >
  • isuzu yada mitsubishi derim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yastikci

    Bizde mb 800 var sifirdan beri bizde. Sadece kabin konforu acisindan tavsiye etmem. Bobrek tasina birebir.
    2. El piyasasi pek yok.

    konforun canı cehenneme hocam . piyasası yok evet o yüzden baya uygun paralara bulunabiliyor heralde
    bizim arabanın frenlerini yaptırırken bi adama mb 800 ile frenlerini havali frene krikolu kabin kaldırma webasto falan yaptırmış çok memun o araç babamla benim de hoşuma gitti ancak bu araçlar ne kadar yakıyo . şanzıman 5 mi 6 ileri mi . motorları bakımları rahat mı blokları çok çatlıyomuş dediler . bi de havalı frenli olanları fren performansı iyi mi . bu sorularımı cevaplayabiirseniz çok sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cleve61

    quote:

    Orijinalden alıntı: yastikci

    Bizde mb 800 var sifirdan beri bizde. Sadece kabin konforu acisindan tavsiye etmem. Bobrek tasina birebir.
    2. El piyasasi pek yok.

    konforun canı cehenneme hocam . piyasası yok evet o yüzden baya uygun paralara bulunabiliyor heralde
    bizim arabanın frenlerini yaptırırken bi adama mb 800 ile frenlerini havali frene krikolu kabin kaldırma webasto falan yaptırmış çok memun o araç babamla benim de hoşuma gitti ancak bu araçlar ne kadar yakıyo . şanzıman 5 mi 6 ileri mi . motorları bakımları rahat mı blokları çok çatlıyomuş dediler . bi de havalı frenli olanları fren performansı iyi mi . bu sorularımı cevaplayabiirseniz çok sevinirim

    mb 800 lerin frenine güven olmaz .bence uzak durun o araçtan.benim hiç iyi anılarım yok mb 800 içerisinde
    hangi fren ustasına ve ya aracın kullanıcısına sorsam aynı şeyleri söyledi bana




  • 2521 felan alsan illa mersedes alicaksan. Biraz buyuk kamyon var ya. iyi ustayi bulamazsan tamirde zorlanirsin yoksa. Parca zor bulunuyo.
    ama 2521 91 modelinki bulunuyo.
    sizin oralarda bildigim kadariyla ford transit gibi araclar kullaniliyo hic volkswagen transporter gormedim. amortisor oldugu icin heralde.
    2.eli olmayan bisey alma herseyi cok iyi olabilir ancak paraya daralinca satamazsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DMC-12 D kullanıcısına yanıt
    baya araç baktık sonuç olarak önerdiğiniz gibi nqr yada 659 alacağız ivecoları sevmedi peder pey canter ın bazılarında klima varmış o baya cezbetti .

    şöyle araçları çingan gibi etiket manyağı yapan galerilerin eline düşmemiş fısfısla boyanıp fiyatı abartılmamış adam gibi birinin kullandığı çalışan . sahibinden bi tane bulmaya çalışıyoruz . allah kimseyi bu galerilerin eline düşürmesin arkadaş
  • yastikci Y kullanıcısına yanıt
    aracı belirlerken konfor aramıyoruz . mitsubihi de klima var diye alalım demedik yakıt/fiyat/performans kriterine en cok uyan araç diye düşündük bakarken de klimalısı varmıs klimalılara bakalım dedik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cleve61

    aracı belirlerken konfor aramıyoruz . mitsubihi de klima var diye alalım demedik yakıt/fiyat/performans kriterine en cok uyan araç diye düşündük bakarken de klimalısı varmıs klimalılara bakalım dedik.

    Hocam 659 f leri diyorsanız çok nadir klimalı olanı.

    859 larda da durum daha az 1000 de 1 nerdeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdrive -- 20 Şubat 2015; 21:25:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DMC-12

    659 E kısa şasedir
    sizin alacağınız 659 f olan bunlar uzun şase
    659 f modellerinde 1998 modeller turbosuz 1999 ve sonrası turboludur .Turbosuzlar çok hantal en az 1999 model sonrasına bakın
    Isuzu nqr tahmin ediyorum 100 km de en az 3 litre fazla yakacaktır Mitsubishiden

    Çok haklısınız hocam canterlar kesinlikle az yakıyor.

    Eğer kendiniz kullanırsanız 15-16 lt arasında gezer yakıtınız.
  • sonuç ney neyi almaya karar verdiniz mitsubişimi isuzumu ivekomu
  • 5 6 tonluk ve 510 uzunluğunda araç arıyorsan eğer sana 2 seçenek suna bilirim

    Mitsubishi fe 659 f

    İveco 120-14

    İkisinden biri senin işini rahatlıkla görür


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.