Şimdi Ara

40.000 km de 1.2 TSI DSG ve yaşadıklarım... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
2
Favori
3.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    İnşallah sorunların kalıcı çözülür.
    vw golf7 ile birlikte vag tsı motorlarıda yeniledi. zincir yerine kayış kullanılıyor artık. turbo yerleşimi değişti. Ayrıca intercooler yerine aftercooler diye bir sisteme geçti.
    dsg de ise 4. nesil kavrama nasıldır ne değişiklikler olmuştur belli değil :)
    vw hep yenilik peşinde. şimdi eski nesil dediğide 2 yıl önce yeniydi. motor ve şanzımanda bu kadar sert değişiklikler iyi değil. Ancak,
    tsi dsg ikilisinin zevki güncel araçların çoğunda yok. ALfa hariç...
    bir çok aracı tes edip düşündükten sonra yine tdi dsg den yana kararımı verdim. bakalım bunu ne kadar kullanacağım Allah sağlık ve imkan verir ise bu aracımı bir daha satmamayı düşünüyorum. Tam uzun dönem testi yapmış olurum...



    Tamam da vw insanlara daha iyisini sunmak icin guncelleme yapmiyor.Ilk nesilleri basarisizliklarla dolu oldugu icin bunlari duzeltmeye calisiyor.Ben de 1.2 tsi kullanicisiyim ama vw nin elestirilecek tarafi cok.

    Sorun görülen bir şey üzerinde sürekli güncelleme yapmak ve tüketiciye sunmak da doğru bir şey değil.

    Dediğiniz gibi bir sorunu halen giderememişler ki ürünü sürekli güncelleme ihtiyacı duyuyorlar.
    Bu da -bana göre- "iyiyi sunmak dan ziyade, başarısızlıkları tekrar tekrar çözmeye çabalamak" anlamına geliyor.

    Ben her çıkan güncellemenin kullanıcılar üzerinde test edildiğini görüyorum. "Aaa! olmamış bir daha yapalım/geliştirelim/düzeltelim" gibi bir durum var.

    *Güncelleme/iyileştirme 1 kere olur ve biter.
    Bitmek bilmeyen güncellemelerin adı "güncelleme" olamaz. Olsa olsa "kronikleşmiş arızaları çözme çabası" olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Garantiyi uzatmayı da düşünmüyorsunuz.Yetkili servise de gitmeyeceğinizi de yazdığınıza göre iyi niyet garantisinden de yararlanamayacaksınız.

    Umarım bir gün buraya gelip, Doğuş DSG'ye 18 bin lira istedi diye konu açmak zorunda kalmazsınız.

    İnşallah
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Bilmemek ayıp değil, yeterki çaktırma demişler...

    Vatandaş bilmiyor ve bilmediğini de çaktırıyor, böylelikle aldanma riski ile karşı karşıya kalıyor... Ya sürü psikolojisi ile bu araçlar satılıyor, ya bilinçsizlikten, ya da çekecekleri çile var...

    Konu sahibini tenzih ediyorum, kendisi ÖTV indirimi ile uygun fiyata geldiği için bu aracı satın almış, mantıklı bir seçim yapmış ama şanzıman umarım bu tercihin içine iyice limon sıkmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...

    Sizin Dsg son nesil değil yanlış bilgilendirmeyin insanları.

    Eski tip motor ve şanzuman var Jetta da bile şanzuman sorunu vardı 1.2 ler de, Golf7 de ki 4.nesil şanzuman vardır ve patlayan yok .


    Araç sorunlarını Skoda Çek Cumhuriyeti'ne mail atın adam akıllı expertiz yapıp sorunları halletsinler.


    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    elektronik, otomobil v.s. biraz şans işidir;
    sizinle aynı marka model donanım aracı satın alan bir kişinin başına daha ağır problemler de gelmiş olabilir; hiç problem yaşamamış da olabilir.
    Bunun için skoda veya yeti veya 1.2tsi motoru veya DSG şanzımanı kötüdür manasını çıkartamayız.
    ama yine de DSG arızası yaşamamış olmanız sevindirici;
    arabanızı sevin ne de olsa DSG'si sağlam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    test ederken yanımdaki eleman lpg takılıyor demişti. Ama pek bilgili birine benzemiyordu :)
    Özercim, araç hantal. lpg ile 1-1.5 sn daha yavaşlar bence gereksiz.

    ama dediğim gibi köy yollları yada arazi zevki varsa araç harika. ş.içi için gereksiz. yerden 22 cm yüksekliği tam bir jeep gibi davranıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Neyzen hocam merhaba, yarı otomatiklerde ne yazık ki bu tarz sıkıntılar olabiliyor, biliyorsun Haluk da EDC ile sorun yaşadı. Tek ya da çift kavrama fark etmez, benim tercih etmeyeceğim bir şanzıman oluyor kendileri.
    Bagajı Yeti'ye göre küçük müdür bilemiyorum ama 1.6 CVT XV öneirim sana, selamlar.

    Abi selamlar.

    Beğendiğim ve sevdiğim bir araç ama belli bir zamanım olduğu için öncelikle bunu elden çıkarmam gerekiyor ve 3.5 yıl sonra muhtemelen XV kasa değiştirir...

    Özer Hocam öncelikle geçmiş olsun ben de geçen sene bu araç alma işine yeti ile başlamıştım, hatta başka hiçbir araç düşünmüyordum, forumlar sağolsun zamanla evrildik Subaru gerçekten kullanıcısına keyif veren bir marka ki forester almasaydım benim de ilk tercihim XV olurdu.

    Beyler XV ile test sürüşü yaptınız mı?
    Araç yokuşlarda zorlanıyor. Cvt olmasa test bile yapmayacaktım. İç mekan kaliteli değil. En full de xenon var ama fiyat 90 a çıkıyor.
    Arazi şartları çok kullanılıyorsa belki. Ama günlük kullanım için ağır kalıyor


    Zenon var veya yok diye araba alınır mı? Benim aradığım bir özellk değil.
    İç mekan kaliteli değil demişsiniz, neye göre kaliteli değil? QQ ile mi karşılaştıralım, Tiguan ile mi, Captur ile mi? İç mekan kaliteli olmasa da Subaru'nun sürüş güvenliği ve dört çekeri bunlardan kat kat üstündür. Burada yine tok kapı sesciler, premium torpido gözcüler konusuna geliriz ki bu konuya hiç girmek istemiyorum.
    Araç yokuşlarda zorlanıyor? Buna yine kime göre neye göre derim? İşe bu mantıkla bakarsak Focus ve Civic gibi arabalar da benim aracıma göre yokuşta ağır kalıyor, 15 beygir daha güçlü olmalarına rağmen. Bu yokuşlarda zorlanıyor hikayesini zaten hiç anlamış değilim, 56 beygirlik araba da kullandım, bu arabayla içinde 5 kişi varken Cinnah Caddesini de tırmandım ama hala anlamadım olayı. 200 ile yokuş çıkmaya mı çalışıyoruz nedir yani? Forumda almış başını gitmiş bir gitmez hikayesi, o gitmez bu çekmez...
    Sonuçta XV ile yarışa katılmayacağız, makas da atmayacağız, çoluk çocukla bir olup ışıklarda drag moduna da girmeyeceğiz.
    XV'nin en full modeli bence alınmaz. Deri ve ısıtmalı koltuk benim için gereksiz, multimedia ekranı zaten kalktı deniyor. Tek artısı sunroof. O parayı da sunroof için vermem. Liste fiyatı 74-75 gibi olan orta donanım seviyesi gayet yeterlidir, pazarlık ÖTV indirimi filan derken bana maliyeti 50 olur.


    Ayrıca en full XV(2014) liste fiyatı şuanda 90.000 değil 82.000 görünüyor

    Madem bir laf attınız ortaya, siz bir alternatif söyleyin onu da tartışalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...

    Sizin Dsg son nesil değil yanlış bilgilendirmeyin insanları.

    Eski tip motor ve şanzuman var Jetta da bile şanzuman sorunu vardı 1.2 ler de, Golf7 de ki 4.nesil şanzuman vardır ve patlayan yok .


    Araç sorunlarını Skoda Çek Cumhuriyeti'ne mail atın adam akıllı expertiz yapıp sorunları halletsinler.


    Geçmiş olsun.


    Afedersin de benim DSG em son nesil diye nerede yazdım ben söylermisin?? 3.nesil kavrama diye yazmışım hemde buyuk punto ile lütfen konuyu tekrar gözden geçirin...

    Konu Golf e nasıl geldi orayı da anlamış değilim.Golf sahibisiniz onu biliyorum da belki bu yüzden mi konuya dahil ettiniz Ayrıca 4. nesil şanzıman diye bir şey yok 4. nesil kavrama var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 5 Şubat 2014; 14:34:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    elektronik, otomobil v.s. biraz şans işidir;
    sizinle aynı marka model donanım aracı satın alan bir kişinin başına daha ağır problemler de gelmiş olabilir; hiç problem yaşamamış da olabilir.
    Bunun için skoda veya yeti veya 1.2tsi motoru veya DSG şanzımanı kötüdür manasını çıkartamayız.
    ama yine de DSG arızası yaşamamış olmanız sevindirici;
    arabanızı sevin ne de olsa DSG'si sağlam.

    Sevmeye çalışıyorum ancak şu an yaşadığım vuruntu ve titreme şanzımandan kaynaklanıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...

    Sizin Dsg son nesil değil yanlış bilgilendirmeyin insanları.

    Eski tip motor ve şanzuman var Jetta da bile şanzuman sorunu vardı 1.2 ler de, Golf7 de ki 4.nesil şanzuman vardır ve patlayan yok .


    Araç sorunlarını Skoda Çek Cumhuriyeti'ne mail atın adam akıllı expertiz yapıp sorunları halletsinler.


    Geçmiş olsun.


    kardeş sakin ol. her araç arıza verebilir. arkadaş 4. nesil dememiş zaten :)




  • Hocam seni unuttum ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...

    Sizin Dsg son nesil değil yanlış bilgilendirmeyin insanları.

    Eski tip motor ve şanzuman var Jetta da bile şanzuman sorunu vardı 1.2 ler de, Golf7 de ki 4.nesil şanzuman vardır ve patlayan yok .


    Araç sorunlarını Skoda Çek Cumhuriyeti'ne mail atın adam akıllı expertiz yapıp sorunları halletsinler.


    Geçmiş olsun.


    Afedersin de benim DSG em son nesil diye nerede yazdım ben söylermisin?? 3.nesil kavrama diye yazmışım hemde buyuk punto ile lütfen konuyu tekrar gözden geçirin...

    Konu Golf e nasıl geldi orayı da anlamış değilim.Golf sahibisiniz onu biliyorum da belki bu yüzden mi konuya dahil ettiniz Ayrıca 4. nesil şanzıman diye bir şey yok 4. nesil kavrama var

    4.nesiller serviste diye ben yazmadım...


    Bu arada 4. nesil kavrama servisler de gözümüz aydın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatan haini Spartacus -- 5 Şubat 2014; 15:26:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...

    Sizin Dsg son nesil değil yanlış bilgilendirmeyin insanları.

    Eski tip motor ve şanzuman var Jetta da bile şanzuman sorunu vardı 1.2 ler de, Golf7 de ki 4.nesil şanzuman vardır ve patlayan yok .


    Araç sorunlarını Skoda Çek Cumhuriyeti'ne mail atın adam akıllı expertiz yapıp sorunları halletsinler.


    Geçmiş olsun.


    Afedersin de benim DSG em son nesil diye nerede yazdım ben söylermisin?? 3.nesil kavrama diye yazmışım hemde buyuk punto ile lütfen konuyu tekrar gözden geçirin...

    Konu Golf e nasıl geldi orayı da anlamış değilim.Golf sahibisiniz onu biliyorum da belki bu yüzden mi konuya dahil ettiniz Ayrıca 4. nesil şanzıman diye bir şey yok 4. nesil kavrama var

    4.nesiller serviste diye ben yazmadım...


    Bu arada 4. nesil kavrama servisler de gözümüz aydın... 


    Hey Allah'ım ya anlatamıyorum galiba aracım 3. nesil kavrama.Servisin bana dediği arıza durumunda 4.nesil kavrama takıyoruz.Skoda Trabzon yetkili servisi C.K.R. otomotivi arayıp teyit edebilirsin.


    Bu arada 4. nesil kavrama servisler de gözümüz aydın...  Sen bu cümleden ne anladın çok merak ediyorum.




  • 4. nesil kavramalarda da mı sorun çıkmış servise düşmüş golf araçlar?

    edit : mundar diyorsun demek golfe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 5 Şubat 2014; 15:44:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Sizin aracınızdaki 1.2 Tsı 8v olan motor mu ?

    Doğrudur evet...

    Sizin Dsg son nesil değil yanlış bilgilendirmeyin insanları.

    Eski tip motor ve şanzuman var Jetta da bile şanzuman sorunu vardı 1.2 ler de, Golf7 de ki 4.nesil şanzuman vardır ve patlayan yok .


    Araç sorunlarını Skoda Çek Cumhuriyeti'ne mail atın adam akıllı expertiz yapıp sorunları halletsinler.


    Geçmiş olsun.


    Afedersin de benim DSG em son nesil diye nerede yazdım ben söylermisin?? 3.nesil kavrama diye yazmışım hemde buyuk punto ile lütfen konuyu tekrar gözden geçirin...

    Konu Golf e nasıl geldi orayı da anlamış değilim.Golf sahibisiniz onu biliyorum da belki bu yüzden mi konuya dahil ettiniz Ayrıca 4. nesil şanzıman diye bir şey yok 4. nesil kavrama var

    4.nesiller serviste diye ben yazmadım...


    Bu arada 4. nesil kavrama servisler de gözümüz aydın... 


    Hey Allah'ım ya anlatamıyorum galiba aracım 3. nesil kavrama.Servisin bana dediği arıza durumunda 4.nesil kavrama takıyoruz.Skoda Trabzon yetkili servisi C.K.R. otomotivi arayıp teyit edebilirsin.


    Bu arada 4. nesil kavrama servisler de gözümüz aydın...  Sen bu cümleden ne anladın çok merak ediyorum.

    4.nesiller diye söylersen, Dsg ye çamur atma timine prim vermemem için söyledim neyse artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    4. nesil kavramalarda da mı sorun çıkmış servise düşmüş golf araçlar?

    edit : mundar diyorsun demek golfe

    Ya hocam Golf molf bilmiyorum.Ustaya bu 3. nesil hani sorun çözülmüştü diye sordum artık 3. nesil yok arıza durumunda 4.nesil kavrama takıyoruz dedi.Daha nasıl açıklayıcı olurum bilmiyorum.Konu Golfe nasıl geldi orayı da anlamış değilim.




  • verdiğim paranın karşılığında gerekli donanımları almak isterim. Xenonda fiyatlı bir donanım. ve full araçta olması gerekir rakam 80.000 olsun fark etmez. bence yüksek bir rakam. ve xenon olmalı. yazın karanlık ve ışıksız yollarda uzun yol yapıyorum. Kime göre neye göre lazım aynı mantıkla küçümsememelisiniz...

    başka hiç bir araca göre değil, Bana göre kalitesiz. yeni clio mesela kaliteli. bir araç ili direk kıyaslamak zorunda değilim. Bir sürü araca binip iniyorum. Kendi kanaatim oluşuyor.
    Tok kapı sesini dile getirerek o konuda aracın zayıf olduğunu düşündüğünüzü görüyorum. Bence önemsiz bir konu.
    yine araç kıyası istiyorsunuz, gerek yok. 0-100 ü 14 sn. olan bir araç neyin iddiasındasınız? bence vasatın altında performansı var. yokuşlarda mevcut devirde gidemiyor sürekli çekiş kaybı var. gaza bastığınızda hızlanamıyor. Bunu inkar mı ediyorsunuz?
    gaza bastığınızda yokuşda hızlanmak, yada yokuşta yavaşlamak arasındaki farkı anlayamıyorsanız. Anlatacak çok bir şey kalmıyor.
    122 hp 200nm torklu ve gücü 1500 devirde vermeye başlayan turbolu araçla.
    115 hp 150nm torklu ve gücü 4000 devirde vermeye başalayan araç arasında size göre fark yoksa ya bu araçları hiç kullanmadınız yada 55 bg araçla kendinizi çok güzel kandırmışsınız. bu kadar mercedes, bmw, ford, alfa, fiat torku alt devirlere çekmeye çalışıyor ve hepsi gereksiz yere uğraşıyor. Onlara bir mail atıp, "bu yokuş çıkmaz hikayesini anlayamadım? atmosferiğe geri dönün" diyin belki sizi dinlerler..
    55 bg araç eğer 800 kğ ise. 115 bg lik 1500 kğ luk araçdan daha iyi yokuş çıkabilir bunuda unutmamak gerekir.
    yarışdan makasdan bahs eden olmadı. Sorun aracın hızlanma kabiliyetindeki eksiklik.

    alternatif olayı ayrı bir konu. bir araç sizin mantığınızla alternatifi yok diye alınmaz... 4 çeker en ucuz araç diyemi alacağız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 5 Şubat 2014; 15:48:44 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    4. nesil kavramalarda da mı sorun çıkmış servise düşmüş golf araçlar?

    edit : mundar diyorsun demek golfe

    Ya hocam Golf molf bilmiyorum.Ustaya bu 3. nesil hani sorun çözülmüştü diye sordum artık 3. nesil yok arıza durumunda 4.nesil kavrama takıyoruz dedi.Daha nasıl açıklayıcı olurum bilmiyorum.Konu Golfe nasıl geldi orayı da anlamış değilim.

    Çamur atma dsg ye

    sende golf yok ki skoda var

    haddini bil




  • Vatan haini Spartacus V kullanıcısına yanıt
    Bu kadar kişiden sadece sen bu anlamı çıkardıysan benim diyebileceğim bir şey yok...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.