Şimdi Ara

406 hakkında bilgi verir misiniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2000-2001 arası 406 almak istiyorum fakat guvenilir bilgi bulamıyorum bu araba ile ilgili.
    ilk olarak dizel mi almalıyım yoksa lpg mi?
    dizelde bu yaşta bir araba ne kadar yakar?
    lpg 406 yı nasıl etkiler?

    ayrıca 406ların en üst modeli sv mi?
    pack sportun farkı ne ?
    son olarak elektrikli ve ısıtmalı kltuklar sv modellerinin hepsinde var mı?

    çok soru oldu ama ne yapayım kusura kalmayın artık.
    406 ları çok sevıyorum ama bunları öğrenmeden alamam o arabayı.
    cevaplarınızı bekliyorum



  • arkadaşlar 406 ile ilgili bilgisi olan yok mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekonomist406

    arkadaşlar 406 ile ilgili bilgisi olan yok mu ?
    Allah rızası için biri bi baksın yaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekonomist406

    Allah rızası için biri bi baksın yaa

    Alıntıları Göster
    benim dizel hakkında bi bilgim yok kullanmadıım için fakat babamın eski kasa 1998 model benzinli 406 sı var 1 senedir kullanıorum gayet konforlu ve sürüşü keyifli bi araç sv modelinin yanlış diilsem bi araştırıyım yine yazarım da deri koltuklusun da elektrikli ve ısıtmalı koltukları olması lazım

    onun haricinde arabada sv modelinde 2001 model olanlarda(makyajlı kasa) 4 hava yastağı otomotik klima 6 lı cd çalar ABS elektirikli camlar arka camlara çocuklar için kilitlenebiliyo ısıtmalı elektrikli yan aynalar yükseklik ve derinlik ayaralı hidrolik direksiyon bu arada direksiyon hıza duyarlı hızlandıkça sertlişiyo ee dört lastik disk 205 15 inç lastikler var halojen farlar var şimdilik aklıma gelenler bunlar yine yazıcam















  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade__tr

    benim dizel hakkında bi bilgim yok kullanmadıım için fakat babamın eski kasa 1998 model benzinli 406 sı var 1 senedir kullanıorum gayet konforlu ve sürüşü keyifli bi araç sv modelinin yanlış diilsem bi araştırıyım yine yazarım da deri koltuklusun da elektrikli ve ısıtmalı koltukları olması lazım

    onun haricinde arabada sv modelinde 2001 model olanlarda(makyajlı kasa) 4 hava yastağı otomotik klima 6 lı cd çalar ABS elektirikli camlar arka camlara çocuklar için kilitlenebiliyo ısıtmalı elektrikli yan aynalar yükseklik ve derinlik ayaralı hidrolik direksiyon bu arada direksiyon hıza duyarlı hızlandıkça sertlişiyo ee dört lastik disk 205 15 inç lastikler var halojen farlar var şimdilik aklıma gelenler bunlar yine yazıcam













    Alıntıları Göster
    çok sağol sesimi duyduğun için

    ya 2001 modellerde 18000 civarında var dizel, bi de 22000 civarı var o da dizel.
    kasa aynı. ikisi de sv. fakat fiyat farkı koltuklardan mı kaynaklanıyor sadece?

    benzinli ne kadar yakıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekonomist406

    çok sağol sesimi duyduğun için

    ya 2001 modellerde 18000 civarında var dizel, bi de 22000 civarı var o da dizel.
    kasa aynı. ikisi de sv. fakat fiyat farkı koltuklardan mı kaynaklanıyor sadece?

    benzinli ne kadar yakıyor ?

    Alıntıları Göster
    şimdi kasa aynı fakat biri benzinli biriz dizel günümüzde az yakan araba revaşta olduu için dizel ler herzaman benzinliye göre daha pahallıdır bu sıfır arabalarda ve tüm markalarda böle yani sadece koltuk farkı diil


    bide bizm araba 1998 model yani senin beyendiğin tipin makyajsız hali ilk çıkana kasa doğal olarak makyajlı ya göre daha eski olduun dan daha fazla yakıcak tır yani ben hiç ölçmedim fakat teknik olarak kitapçıkta geçen tüketim değeri

    FABRİKA DEĞERLERİ

    100 km mesafede 90km hızla 6.1
    100km mesafede şehiriçinde 11.3

    yani dizel le beniznli arasında çok fazla fark var kaldıki bu fabrika değerlerine ulaşan test pilotları nasıl kusursuz kullnuyorsa bu değerlere ulaşıyolar yani bide arabayı düzensiz kullnırsan bu tüketim daha da artıyo ne kadar uğraşsanda bu değerleri yakalamak zor.ama dizel ii bi seçim olur hem dizel ucuz hem az yakıo o konforda bi arabayı fazla mazot parası vermeden kullanabilirsin.
    tam detaylı olaraka donanım listesini yazmıyorum araştırıyorum.











  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade__tr

    şimdi kasa aynı fakat biri benzinli biriz dizel günümüzde az yakan araba revaşta olduu için dizel ler herzaman benzinliye göre daha pahallıdır bu sıfır arabalarda ve tüm markalarda böle yani sadece koltuk farkı diil


    bide bizm araba 1998 model yani senin beyendiğin tipin makyajsız hali ilk çıkana kasa doğal olarak makyajlı ya göre daha eski olduun dan daha fazla yakıcak tır yani ben hiç ölçmedim fakat teknik olarak kitapçıkta geçen tüketim değeri

    FABRİKA DEĞERLERİ

    100 km mesafede 90km hızla 6.1
    100km mesafede şehiriçinde 11.3

    yani dizel le beniznli arasında çok fazla fark var kaldıki bu fabrika değerlerine ulaşan test pilotları nasıl kusursuz kullnuyorsa bu değerlere ulaşıyolar yani bide arabayı düzensiz kullnırsan bu tüketim daha da artıyo ne kadar uğraşsanda bu değerleri yakalamak zor.ama dizel ii bi seçim olur hem dizel ucuz hem az yakıo o konforda bi arabayı fazla mazot parası vermeden kullanabilirsin.
    tam detaylı olaraka donanım listesini yazmıyorum araştırıyorum.









    Alıntıları Göster
    yazını gördüm ama cezalı olduğum için ancak yazabiliyorum kusura bakma..


    Sedanı da Coupe si de mevcuttur bendenizde :) Sedan olan araç otomatik vites,SV donanım pakedine sahip, kadife koltuk. 11-12 civarı yakıyor, spor pakedinde alaşım jant ve deri koltuklar var, düz vites olan coupe yaklaşık olarak 10.2 yakıyor 100 kmde, eğer yakıttan yana sorunun varsa düz al rahat edersin ama otomatiğin de kullanımı zevkli. İkisinin de motor hacmi 2000cc, coupe 9 saniyelere inebilirken otomatik vitesli kardeşi 10.2 getirebildi son olarak ama devirlenmesi zevkli bir araç,sollamalarda seni üzmez.. sedanda oturma pozisyonu biraz ilginç, direksyon sanki kucakta gibi, (coupe de yatarak kullanıyorsun gel keyfim gel ) silüeti ve çizgileri çok hoş bir araç, kesinlikle keyif aracı.. kapılar tok bir sesle kapanıyor, içine gelirsek; geniş ve konforludur, koltukları yumuşaktır insanın uyuyası gelir :) konsol dizaynı ekranın konumu ile herşey yerli yerinde ve kullanışlıdır. Sorun istatisliği dersen; 406 fazla masraf çıkaran bir araç değildir ama pejo bayilerinin kazıkçılığı yüzünden astarı pahallıya gelebilir, fren hidroliği zamanından önce azalıp uyarı verebilir, airbag lambası durduk yere yanıp ödünü patlatabilir, pencere motoru arızalanabilir..vs kısacası mekanikten değil elektronikten yana çok az da olsa sıkıntın olabilir. Kontağı kapamama rağmen teybin çalışmaya devam ettiği durumlar olmuştu ama onlar aküden kaynaklanıyordu arabanın sorunu değil. Tekrar söyleyim mekanikten yana sorun yaşamazsın sağlam motordur Her iki arabayla da kötü bir anım olmadı, dolayısı ile şiddetle tavsiye ederim.. (dipnot: sedan 110bin kmde)

    http://www.otomobilgazetesi.com/karne_peougeot406.asp burda da ikinci el karnesini ve olası problemlerini yazmışlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    yazını gördüm ama cezalı olduğum için ancak yazabiliyorum kusura bakma..


    Sedanı da Coupe si de mevcuttur bendenizde :) Sedan olan araç otomatik vites,SV donanım pakedine sahip, kadife koltuk. 11-12 civarı yakıyor, spor pakedinde alaşım jant ve deri koltuklar var, düz vites olan coupe yaklaşık olarak 10.2 yakıyor 100 kmde, eğer yakıttan yana sorunun varsa düz al rahat edersin ama otomatiğin de kullanımı zevkli. İkisinin de motor hacmi 2000cc, coupe 9 saniyelere inebilirken otomatik vitesli kardeşi 10.2 getirebildi son olarak ama devirlenmesi zevkli bir araç,sollamalarda seni üzmez.. sedanda oturma pozisyonu biraz ilginç, direksyon sanki kucakta gibi, (coupe de yatarak kullanıyorsun gel keyfim gel ) silüeti ve çizgileri çok hoş bir araç, kesinlikle keyif aracı.. kapılar tok bir sesle kapanıyor, içine gelirsek; geniş ve konforludur, koltukları yumuşaktır insanın uyuyası gelir :) konsol dizaynı ekranın konumu ile herşey yerli yerinde ve kullanışlıdır. Sorun istatisliği dersen; 406 fazla masraf çıkaran bir araç değildir ama pejo bayilerinin kazıkçılığı yüzünden astarı pahallıya gelebilir, fren hidroliği zamanından önce azalıp uyarı verebilir, airbag lambası durduk yere yanıp ödünü patlatabilir, pencere motoru arızalanabilir..vs kısacası mekanikten değil elektronikten yana çok az da olsa sıkıntın olabilir. Kontağı kapamama rağmen teybin çalışmaya devam ettiği durumlar olmuştu ama onlar aküden kaynaklanıyordu arabanın sorunu değil. Tekrar söyleyim mekanikten yana sorun yaşamazsın sağlam motordur Her iki arabayla da kötü bir anım olmadı, dolayısı ile şiddetle tavsiye ederim.. (dipnot: sedan 110bin kmde)

    http://www.otomobilgazetesi.com/karne_peougeot406.asp burda da ikinci el karnesini ve olası problemlerini yazmışlar

    Alıntıları Göster
    soylukan sağolasın kardeşim.
    aklımda kalan soru hala aynı.

    sv modelinin dizelinde iki farklı fiyat mevcut. bu sadece koltukların farkı mı başka neler var bu farklar içinde.

    dediğim gibi dizel sv modelinin bi 18000 civarında var bi de 22000 civarında. 2001 modelden bahsediyorum.

    bi de sendeki sedan dizel mi benzin mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekonomist406 -- 3 Aralık 2006; 0:57:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BySerkan

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    @EKONOMİST MAİLLERİNİ ŞİMDİ OKUDUM BUGÜNLERDE İŞLER YOĞUN KUSURA BAKMA CEPTEN GİRİYORUM ŞU ANDA FORUMA TAVSİYEM DİZEL ALMAN OLUR PEUGEOTLARIN HEPSİ LPG Yİ SEVMİYOR MOTOR SORUN ÇIKARTIYOR ARKADAŞLARIMDA BİRİNDE 206 DİĞERİNDE 306 WARDI İKİSİDE LPG TAKTIRDI VE HEMEN PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜ VE PROBLEMLER YAŞADI BİRİ HEMEN SATTI DİĞERİ LPG Yİ SÖKTÜRÜP KULLANMAYA DEWAM ETTİ. DİZELLERİN ORT. YAKACAĞI 20 YKR CİVARIDIR KARMA OLARAK , DÜŞÜK KM DE DİZEL PİYASADA BİRAZ ZOR BULUNUR BULUNSADA KM DÜŞÜRÜLMÜŞ OLABİLİR ŞAHSEN TAVSİYEM BİRAZ DAHA BEKLEYİP 407 ALMANIZ OLUR BEN ŞU AN KULLANIYORUM ÇOK MEMNUNUM 1,6 110 HP DİZEL BENZİNLİLERE TOZ YUTTURUYOR + YAKITI ÇOK EKONOMİK KM DE 13 YKR YAKIYOR Ş.DIŞINDA + SOYLUKAN BİR ÇOK ARIZADAN BAHSETMİŞ ARACIN İLK SAHİBİYSE BAYAĞI Bİ HOR KULLANMIŞ OLSA GEREK YADA ÖNCEKİ SAHİPLERİ SONUÇTA ŞAHİNDEN SPRİNG TEN BAHSETMİYORUZ BİRDE COUPE TEK KAPI TARZI SEDAN ARAÇLAR ŞAHSEN GÖZE HOŞ GÖRÜNMÜYOR ARAB UZUN TEK KAPI OLUNCA TEK KAPILAR HATCHBACKLERE YAKIŞIYOR + 3-4 KİŞİ BİNMEYE KALKINCA KOLTUK YATIR ÖNDE OTURAN AŞAĞI İNSİN VS..





    Hayır hor kullanılmış bir araç değil, değil 1oo bin ve üstündeki araçlarda, her araçta görülebilecek şeyler bunlar, ben önemli arızalar çıkarmamasına atıfta bulunmak için yazdım bunları çünkü bahsettiğim tüm detaylar basit elektronik arızalardır. 2o bin kmdeki polonun camları kapanırken durup tekrardan açılmaya başlıyordu bunlar olabilecek şeyler, hor kullanma ile ne alakası var, cam nasıl hor kullanılır ki? Evet itiraf ediyorum ben cam motoruna remork bağladım ondan olmuştur kesin.. hey allahım

    Coupeyi bilmem gördün mü ama sedanı ile yakından uzaktan alakası olan bir araba değildir zaten. Tek kapı furyası da hatckbackler ile değil uzun kaputlu amerikan arabaları ile başlamıştır. Hatchbacklerde 3 kapı demek arkadan 2 kapı atılmış 5 kapılı bir araç demek ama coupe lerde kendine özgünlük var. Tabi şahsi yorumum bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    @EKONOMİST MAİLLERİNİ ŞİMDİ OKUDUM BUGÜNLERDE İŞLER YOĞUN KUSURA BAKMA CEPTEN GİRİYORUM ŞU ANDA FORUMA TAVSİYEM DİZEL ALMAN OLUR PEUGEOTLARIN HEPSİ LPG Yİ SEVMİYOR MOTOR SORUN ÇIKARTIYOR ARKADAŞLARIMDA BİRİNDE 206 DİĞERİNDE 306 WARDI İKİSİDE LPG TAKTIRDI VE HEMEN PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜ VE PROBLEMLER YAŞADI BİRİ HEMEN SATTI DİĞERİ LPG Yİ SÖKTÜRÜP KULLANMAYA DEWAM ETTİ. DİZELLERİN ORT. YAKACAĞI 20 YKR CİVARIDIR KARMA OLARAK , DÜŞÜK KM DE DİZEL PİYASADA BİRAZ ZOR BULUNUR BULUNSADA KM DÜŞÜRÜLMÜŞ OLABİLİR ŞAHSEN TAVSİYEM BİRAZ DAHA BEKLEYİP 407 ALMANIZ OLUR BEN ŞU AN KULLANIYORUM ÇOK MEMNUNUM 1,6 110 HP DİZEL BENZİNLİLERE TOZ YUTTURUYOR + YAKITI ÇOK EKONOMİK KM DE 13 YKR YAKIYOR Ş.DIŞINDA + SOYLUKAN BİR ÇOK ARIZADAN BAHSETMİŞ ARACIN İLK SAHİBİYSE BAYAĞI Bİ HOR KULLANMIŞ OLSA GEREK YADA ÖNCEKİ SAHİPLERİ SONUÇTA ŞAHİNDEN SPRİNG TEN BAHSETMİYORUZ BİRDE COUPE TEK KAPI TARZI SEDAN ARAÇLAR ŞAHSEN GÖZE HOŞ GÖRÜNMÜYOR ARAB UZUN TEK KAPI OLUNCA TEK KAPILAR HATCHBACKLERE YAKIŞIYOR + 3-4 KİŞİ BİNMEYE KALKINCA KOLTUK YATIR ÖNDE OTURAN AŞAĞI İNSİN VS..





    Hayır hor kullanılmış bir araç değil, değil 1oo bin ve üstündeki araçlarda, her araçta görülebilecek şeyler bunlar, ben önemli arızalar çıkarmamasına atıfta bulunmak için yazdım bunları çünkü bahsettiğim tüm detaylar basit elektronik arızalardır. 2o bin kmdeki polonun camları kapanırken durup tekrardan açılmaya başlıyordu bunlar olabilecek şeyler, hor kullanma ile ne alakası var, cam nasıl hor kullanılır ki? Evet itiraf ediyorum ben cam motoruna remork bağladım ondan olmuştur kesin.. hey allahım

    Coupeyi bilmem gördün mü ama sedanı ile yakından uzaktan alakası olan bir araba değildir zaten. Tek kapı furyası da hatckbackler ile değil uzun kaputlu amerikan arabaları ile başlamıştır. Hatchbacklerde 3 kapı demek arkadan 2 kapı atılmış 5 kapılı bir araç demek ama coupe lerde kendine özgünlük var. Tabi şahsi yorumum bu.

    Alıntıları Göster
    bende 2000 model 406 sahibiyim arabamdan çok memmunum tipini motorunu herşeyini çok seviorum ama tüp taktırsammı diye çok kafa yoruyorum cesaret edemiyorum ama böylede günde 50 km yapiyorum masraflı oluyor. satıp dizel alcam istediğim fiyatı veren olursa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    bende 2000 model 406 sahibiyim arabamdan çok memmunum tipini motorunu herşeyini çok seviorum ama tüp taktırsammı diye çok kafa yoruyorum cesaret edemiyorum ama böylede günde 50 km yapiyorum masraflı oluyor. satıp dizel alcam istediğim fiyatı veren olursa

    Alıntıları Göster
    aracının bilgilerini verir misin?
    km de ne yakar?
    ne kadar düşünüyorsun
  • slm arkadaş
    bende 2004 otm hdi var ayrıcada 2000 benzinli otm sv mod var
    ilk aldığımı 0 aldım 407 lerin çıktığı zamanda bilerek 406 aldım 406 hdi otm şehir içinde min 230 bin lira yakıyor otobanda ise can cıksın en az ---170--180 bin lira yakıyor.
    lpg li olan aracım ise şehir içinde en pis şekilde kullanmak kaydı ile 160 bin lira yakıyor otoban da ise 160-170 ile gidersen 110 bin lira yakıyor
    ama lpg taktırdıkdan sonra sorun çıkabilir.dikkat et
    yetkili servis hizmet vermiyor
    406 nın üst versiyonu sv dir
    olması gerekenlerde şunlardır
    deri koltuk hafızalı ve ıstmalı
    koltuk ayarına duyarlı yan 2 dikiz ayna
    hız sabitleme
    yagmur sensörü
    açılır tavan
    6 lı cd ve teyp
    ve otm şanzuman
    bunlar olmassa olmazı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    bende 2000 model 406 sahibiyim arabamdan çok memmunum tipini motorunu herşeyini çok seviorum ama tüp taktırsammı diye çok kafa yoruyorum cesaret edemiyorum ama böylede günde 50 km yapiyorum masraflı oluyor. satıp dizel alcam istediğim fiyatı veren olursa

    Alıntıları Göster
    tüp taktır. yoksa tad alamassın 61 milyona depon dolar 400 km gezersin
    ama dikkat et beyin yazılımın bozulmasın yoksa allah yardımcın olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okursoy

    tüp taktır. yoksa tad alamassın 61 milyona depon dolar 400 km gezersin
    ama dikkat et beyin yazılımın bozulmasın yoksa allah yardımcın olsun

    Alıntıları Göster
    lpg ye bulaşmayın derim, birçok yabancı pejo sitesinde bu konuda yakınmalara şahit oluyorum onlardan biri haline gelmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    lpg ye bulaşmayın derim, birçok yabancı pejo sitesinde bu konuda yakınmalara şahit oluyorum onlardan biri haline gelmeyin

    Alıntıları Göster
    406 konusunda soylukan cok bilgilidir ve tecrübelidlir die düsünüorum babam 406 hdi SV alacaktı 2004 te 2001 model derikoltuk sunroof bagajda changer 120 bin km deydi cok istemiştim ama arastırmalarımız sonucunda 100 binden sonra dizelleri agır bakımları oldugu sonucuna vardık tam 0 km 307 alıcakken 12 binde 307 1,4 hdi aldık ama bence lpg dense HDi derim hem performans hemde rahat olursun pug lar LPG sevmior diolar (bu konuda bi tecrübem yoq) ama bence HDi almalısın şimdiden hayırlı olsun arkadas




  • quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    406 konusunda soylukan cok bilgilidir ve tecrübelidlir die düsünüorum babam 406 hdi SV alacaktı 2004 te 2001 model derikoltuk sunroof bagajda changer 120 bin km deydi cok istemiştim ama arastırmalarımız sonucunda 100 binden sonra dizelleri agır bakımları oldugu sonucuna vardık tam 0 km 307 alıcakken 12 binde 307 1,4 hdi aldık ama bence lpg dense HDi derim hem performans hemde rahat olursun pug lar LPG sevmior diolar (bu konuda bi tecrübem yoq) ama bence HDi almalısın şimdiden hayırlı olsun arkadas

    Alıntıları Göster
    bu arada eklemek isterim ki bence bide servisteki bir sorumluyla konusmalısın bu konuyu daha kalifiye bir bilgi alabilirsin hadi kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    bu arada eklemek isterim ki bence bide servisteki bir sorumluyla konusmalısın bu konuyu daha kalifiye bir bilgi alabilirsin hadi kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bi de hazır bahsi geçmişken bu ağır bakım olayı nedir?
    hiç dizel kullanmadım ben.
    kaça patlar nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekonomist406

    arkadaşlar bi de hazır bahsi geçmişken bu ağır bakım olayı nedir?
    hiç dizel kullanmadım ben.
    kaça patlar nedir

    Alıntıları Göster
    http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=826299

    nasıl olmuş sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekonomist406

    http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=826299

    nasıl olmuş sizce?

    Alıntıları Göster
    dizel konusunda bir bilgim yok açıkçası ama lpg ye sakın bulaşma, linkteki araç da muhteşem olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    dizel konusunda bir bilgim yok açıkçası ama lpg ye sakın bulaşma, linkteki araç da muhteşem olmuş

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    dizel konusunda bir bilgim yok açıkçası ama lpg ye sakın bulaşma, linkteki araç da muhteşem olmuş

    ee hocam sendende beklioruz artıq bişiler be yakısır coupe yede mod lama haaa alet harbiden deli olmus modlayanların eline saglık arka tampon eritti beni egzozlarda yılan olmuş :))))




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.