Şimdi Ara

42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
848
Cevap
1
Favori
133.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    Arkadaşlar TV'miz dün kuruldu.Aslında Müşteri Hizmetleri servisin Pazartesi kurulum yapacağını söylemişti ama dün ben evde yokken gelip kurmuşlar.Ben de evdekilere telefon açıp usb belleğe attığım farklı renkteki resimlerle ölü piksel testi yaptırmalarını istedim.Servis gerek yok deyip ekranı siyah yapmış ve bizimkiler de bir şey görememiş.Ben eve geldikten sonra usb bellekteki resimlerle bir test yaptım ve sadece yeşil, sarı ve beyaz renkteki arka planlarda pembe bir nokta fark ettim.Siyah, mavi ve kırmızı arka planlarda o nokta yok.Ben de ölü piksel sandım(bilmiyorum belki de öyledir) ama bugün internetten baktığımda ölü pikselin ya beyaz ya da siyah olacağı ve parlayacağı söyleniyor.Benim bahsettiğim renkteki pikselin takılmış bir piksel olduğu söyleniyor ve bunun düzelme ihtimali de varmış.Peki arkadaşlar bu fotoğraftaki piksel ölü piksel mi takılmış piksel mi?Bununla ilgili bir şey yapabilir miyiz?Normal izleme mesafesinde bu noktaya dikkatli baksak bile göremiyoruz ama yakından baktığımızda fark ediyoruz.İlk başta çok kafaya takmıştım ama pek de sorun olmuyor açıkçası ama yine de bir yolu varsa düzelmesi içimi ferahlatır.Bu arada fotoğraf makinesinin pilleri bittiği için bunları aceleyle cep telefonumla çektim.Nokta 3-4 piksele yayılmış gibi gözüküyor ama sadece bir pikselde var.

     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler  42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler

     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler

    http://www.jscreenfix.com/ sıkışmış pikseller için böyle bir program var.Eğer bu piksel sıkışmış bir pikselse bu programı kullanmanın bir zararı olabilir mi?Aslında önce servisle konuşmayı düşünüyorum.Belki onların da bildiği bir yol vardır.Sonra programı kullanıp pire için yorgan yakmak istemiyorum.

    Çok ilginç doğrusu ama seninki ölü piksel değil farklı bir şey, normalde ölü pikseller hiç bir renge tepki vermezler. Eğer dedikleri gibi düzeltilebilecek bir şey ise yaptır ama tahminimce değişim hakkın var bence onu kullan, sonuçta tüketici kanununa göre eğer yanılmıyorsam 7 gün içinde arıza veren ürünler yenisi ile değiştiriliyor. Bu konuda bence hepsiburada ile iletişime geç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    Çok ilginç doğrusu ama seninki ölü piksel değil farklı bir şey, normalde ölü pikseller hiç bir renge tepki vermezler. Eğer dedikleri gibi düzeltilebilecek bir şey ise yaptır ama tahminimce değişim hakkın var bence onu kullan, sonuçta tüketici kanununa göre eğer yanılmıyorsam 7 gün içinde arıza veren ürünler yenisi ile değiştiriliyor. Bu konuda bence hepsiburada ile iletişime geç


    Bugün servise gittim durumu anlattım.Adam dedi ki tv'ye bağlı tüm kabloları çıkar ekran siyah olur.Bir şey fark edersen ölü piksel vardır.Dedim ki sizin diğer çalışanınız bizim evde aynını yapmış ve bir şey çıkmamış; ama ben sadece bazı renklerde pembe bir nokta görüyorum.Kırmızı, siyah ve mavi renkte nokta yok.Ekranda hangi renk varsa ona uyum sağlıyor; ama beyaz, sarı gibi renklerde pembe bir nokta var.Adam dedi ki ben ilk defa böyle bir şey duyuyorum.Ölü piksel olsa çok belli olur.LG müşteri hizmetleriyle konuşun bizi arasınlar onlarla görüşelim yapılacak bir şey varsa yaparız dedi.Yalnız gerçekten izleme mesafesinde o nokta hiç fark edilmiyor.TV'nin yanına gidip 10 cm'den baktığımızda fark edebiliyoruuz.Zaten bizimkilerin umrunda bile değil.Çünkü gerçekten tv izlerken o noktayı göremiyoruz.Eğer basit bir onarım mümkünse yaptıralım diyorum; ama değişimi pek düşünmüyorum.Çünkü ürünü değişirsek ve bu sefer bunun aksine adam gibi delikanlı bir ya da birkaç ölü piksel çıkarsa kafamı duvarlara vururumZaten evdekilerin de böyle bir şeye izin vereceklerini sanmam.Onlar hallerinden memnun.

    Bir de şunu sormak istiyorum.16:9 formatı görüntüyü çok basıklaştırıyor.Yakınlaştırma seçeneğinde ise kanal logoları falan yok oluyor ve görüntünün önemli bir bölümünü gizliyor.Aslında diğer seçeneklerin de hepsini denedim ama belki bilmediğim bir şey vardır diye soruyorum.Görüntünün basık değil de normal olduğu, kanal logolarının yok olmadığı ve yine tam ekran olan başka bir seçenek var mı?Mesela Philipslerde görüntüyü normale çeviren, kanal logolarını yok etmeyen ayrıca ekrandaki görüntünün sağa, sola, yukarıya ve aşağıya hareket ettirilebilmesini sağlayarak logo ve alt yazıların görüntülenmesini sağlayan süper büyütme diye bir seçenek var ve gerçekten bu konuda çok başarılı.

    Tv ile ilgili bir konu açacağımı söylemiştim ama henüz birçok şeyi deneyemedim.Onları da denediğimde en geç bir hafta içinde bir konu açacağım.Şu anki izlenimlerime göre ise ben evde olmadığım için bizimkilerin servisin takmasını kabul ettiği ve 20 tl'ye aldığımız Lg'nin özel altın uçlu scartıyla(öyle olup olmadığını bilmiyorum scartı çok incelemedim servisin yalancısıyım) normal izleme mesafesinden gayet iyi bir görüntü aldığımızı düşünüyorum.Ölü piksel testi yaparken siyah arka planda clouding ya da backlight denen olayla karşılaştım ama bu tv izlerken karanlık sahnelerde çok az fark ediliyor ve rahatsız etmiyor.Zaten bu durum bence çok normal.Tv'nin yanlarındaki ledler ortası aydınlık dışı karanlık bir sahneyi aydınlatırken ister istemez o karanlık kısmı da aydınlatacaktır.Çünkü ışık kaynağı yanlarda.Sonuçta tv full led değil.Yani şu an için beni hayal kırıklığına uğratmadı diyebilirim.




  • bu ölü piksel falan değil. zaten kapladığı alan da bri pkselden fazla. bence panelde sorun var bence derhal değişim talebinde bulun. benden tavsiye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krizalit17

    bu ölü piksel falan değil. zaten kapladığı alan da bri pkselden fazla. bence panelde sorun var bence derhal değişim talebinde bulun. benden tavsiye...


    Tavsiyeniz için teşekkürler.Yalnız kapladığı alan bir piksel.Fotoğraf çok kaliteli olmadığından kapladığı alan daha fazla gözüküyor.Aslında iğne ucu kadar bir nokta.Müşteri Hizmetleriyle görüşeceğim.Bakalım ne diyecekler.Şu anda tv izlerken fark edemiyoruz bile ama ilerde büyük sorunlara yol açacaksa elbette değişmek daha mantıklı.Yalnız değiştirdiğimizde yeni gelen tv'de 1-2 ölü piksel çıkarsa o zaman kaş yapayım derken göz çıkarmış oluruz.Çünkü 3 piksel mi 5 piksel mi tam bilmiyorum ama(müşteri hizmetleri 3 diyor Lg'nin sitesinde ise karışık bir şeyler yazıyor) bu sayının altında çıkan ölü pikseller için değişim yapmıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    Çok ilginç doğrusu ama seninki ölü piksel değil farklı bir şey, normalde ölü pikseller hiç bir renge tepki vermezler. Eğer dedikleri gibi düzeltilebilecek bir şey ise yaptır ama tahminimce değişim hakkın var bence onu kullan, sonuçta tüketici kanununa göre eğer yanılmıyorsam 7 gün içinde arıza veren ürünler yenisi ile değiştiriliyor. Bu konuda bence hepsiburada ile iletişime geç


    Bugün servise gittim durumu anlattım.Adam dedi ki tv'ye bağlı tüm kabloları çıkar ekran siyah olur.Bir şey fark edersen ölü piksel vardır.Dedim ki sizin diğer çalışanınız bizim evde aynını yapmış ve bir şey çıkmamış; ama ben sadece bazı renklerde pembe bir nokta görüyorum.Kırmızı, siyah ve mavi renkte nokta yok.Ekranda hangi renk varsa ona uyum sağlıyor; ama beyaz, sarı gibi renklerde pembe bir nokta var.Adam dedi ki ben ilk defa böyle bir şey duyuyorum.Ölü piksel olsa çok belli olur.LG müşteri hizmetleriyle konuşun bizi arasınlar onlarla görüşelim yapılacak bir şey varsa yaparız dedi.Yalnız gerçekten izleme mesafesinde o nokta hiç fark edilmiyor.TV'nin yanına gidip 10 cm'den baktığımızda fark edebiliyoruuz.Zaten bizimkilerin umrunda bile değil.Çünkü gerçekten tv izlerken o noktayı göremiyoruz.Eğer basit bir onarım mümkünse yaptıralım diyorum; ama değişimi pek düşünmüyorum.Çünkü ürünü değişirsek ve bu sefer bunun aksine adam gibi delikanlı bir ya da birkaç ölü piksel çıkarsa kafamı duvarlara vururumZaten evdekilerin de böyle bir şeye izin vereceklerini sanmam.Onlar hallerinden memnun.

    Bir de şunu sormak istiyorum.16:9 formatı görüntüyü çok basıklaştırıyor.Yakınlaştırma seçeneğinde ise kanal logoları falan yok oluyor ve görüntünün önemli bir bölümünü gizliyor.Aslında diğer seçeneklerin de hepsini denedim ama belki bilmediğim bir şey vardır diye soruyorum.Görüntünün basık değil de normal olduğu, kanal logolarının yok olmadığı ve yine tam ekran olan başka bir seçenek var mı?Mesela Philipslerde görüntüyü normale çeviren, kanal logolarını yok etmeyen ayrıca ekrandaki görüntünün sağa, sola, yukarıya ve aşağıya hareket ettirilebilmesini sağlayarak logo ve alt yazıların görüntülenmesini sağlayan süper büyütme diye bir seçenek var ve gerçekten bu konuda çok başarılı.

    Tv ile ilgili bir konu açacağımı söylemiştim ama henüz birçok şeyi deneyemedim.Onları da denediğimde en geç bir hafta içinde bir konu açacağım.Şu anki izlenimlerime göre ise ben evde olmadığım için bizimkilerin servisin takmasını kabul ettiği ve 20 tl'ye aldığımız Lg'nin özel altın uçlu scartıyla(öyle olup olmadığını bilmiyorum scartı çok incelemedim servisin yalancısıyım) normal izleme mesafesinden gayet iyi bir görüntü aldığımızı düşünüyorum.Ölü piksel testi yaparken siyah arka planda clouding ya da backlight denen olayla karşılaştım ama bu tv izlerken karanlık sahnelerde çok az fark ediliyor ve rahatsız etmiyor.Zaten bu durum bence çok normal.Tv'nin yanlarındaki ledler ortası aydınlık dışı karanlık bir sahneyi aydınlatırken ister istemez o karanlık kısmı da aydınlatacaktır.Çünkü ışık kaynağı yanlarda.Sonuçta tv full led değil.Yani şu an için beni hayal kırıklığına uğratmadı diyebilirim.

    Hocam incelemeni bekliyoruz heyecanla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    Çok ilginç doğrusu ama seninki ölü piksel değil farklı bir şey, normalde ölü pikseller hiç bir renge tepki vermezler. Eğer dedikleri gibi düzeltilebilecek bir şey ise yaptır ama tahminimce değişim hakkın var bence onu kullan, sonuçta tüketici kanununa göre eğer yanılmıyorsam 7 gün içinde arıza veren ürünler yenisi ile değiştiriliyor. Bu konuda bence hepsiburada ile iletişime geç


    Bugün servise gittim durumu anlattım.Adam dedi ki tv'ye bağlı tüm kabloları çıkar ekran siyah olur.Bir şey fark edersen ölü piksel vardır.Dedim ki sizin diğer çalışanınız bizim evde aynını yapmış ve bir şey çıkmamış; ama ben sadece bazı renklerde pembe bir nokta görüyorum.Kırmızı, siyah ve mavi renkte nokta yok.Ekranda hangi renk varsa ona uyum sağlıyor; ama beyaz, sarı gibi renklerde pembe bir nokta var.Adam dedi ki ben ilk defa böyle bir şey duyuyorum.Ölü piksel olsa çok belli olur.LG müşteri hizmetleriyle konuşun bizi arasınlar onlarla görüşelim yapılacak bir şey varsa yaparız dedi.Yalnız gerçekten izleme mesafesinde o nokta hiç fark edilmiyor.TV'nin yanına gidip 10 cm'den baktığımızda fark edebiliyoruuz.Zaten bizimkilerin umrunda bile değil.Çünkü gerçekten tv izlerken o noktayı göremiyoruz.Eğer basit bir onarım mümkünse yaptıralım diyorum; ama değişimi pek düşünmüyorum.Çünkü ürünü değişirsek ve bu sefer bunun aksine adam gibi delikanlı bir ya da birkaç ölü piksel çıkarsa kafamı duvarlara vururumZaten evdekilerin de böyle bir şeye izin vereceklerini sanmam.Onlar hallerinden memnun.

    Bir de şunu sormak istiyorum.16:9 formatı görüntüyü çok basıklaştırıyor.Yakınlaştırma seçeneğinde ise kanal logoları falan yok oluyor ve görüntünün önemli bir bölümünü gizliyor.Aslında diğer seçeneklerin de hepsini denedim ama belki bilmediğim bir şey vardır diye soruyorum.Görüntünün basık değil de normal olduğu, kanal logolarının yok olmadığı ve yine tam ekran olan başka bir seçenek var mı?Mesela Philipslerde görüntüyü normale çeviren, kanal logolarını yok etmeyen ayrıca ekrandaki görüntünün sağa, sola, yukarıya ve aşağıya hareket ettirilebilmesini sağlayarak logo ve alt yazıların görüntülenmesini sağlayan süper büyütme diye bir seçenek var ve gerçekten bu konuda çok başarılı.

    Tv ile ilgili bir konu açacağımı söylemiştim ama henüz birçok şeyi deneyemedim.Onları da denediğimde en geç bir hafta içinde bir konu açacağım.Şu anki izlenimlerime göre ise ben evde olmadığım için bizimkilerin servisin takmasını kabul ettiği ve 20 tl'ye aldığımız Lg'nin özel altın uçlu scartıyla(öyle olup olmadığını bilmiyorum scartı çok incelemedim servisin yalancısıyım) normal izleme mesafesinden gayet iyi bir görüntü aldığımızı düşünüyorum.Ölü piksel testi yaparken siyah arka planda clouding ya da backlight denen olayla karşılaştım ama bu tv izlerken karanlık sahnelerde çok az fark ediliyor ve rahatsız etmiyor.Zaten bu durum bence çok normal.Tv'nin yanlarındaki ledler ortası aydınlık dışı karanlık bir sahneyi aydınlatırken ister istemez o karanlık kısmı da aydınlatacaktır.Çünkü ışık kaynağı yanlarda.Sonuçta tv full led değil.Yani şu an için beni hayal kırıklığına uğratmadı diyebilirim.


    TV nize gelen sinyal 576p/i olduğu için çerçeveye tam doldurma yapamazsınız maalesef, basık izlemek istemiyorsanız 4:3 formatına almanız gerekiyor.

    Kenarlardan ışık süzülme olayı zaten normal bir şeydir, bahsettiğiniz gibi kenarlarda led ışık kaynağı olduğu için bu durum çok normal, özellikle geceleri daha iyi farkedersiniz, ancak ince ışık ve kontrast ayarlamalarıyla bir miktar bunu azaltabilirsiniz.

    Umarım TV nizdeki sorunu da en kısa zamanda halledebilirsiniz.




  • bu televizyona kablosuz laptop bağlantısı yapabilliyo muyuz wifi özelliği var diye biliyorum cihaza alacağımız herhangi bir aparatla tv'yi laptop monitörü olarak kullanmak mümkün mü yapabilen arkadaşlar varsa nasıl olduğunu anlatabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    TV nize gelen sinyal 576p/i olduğu için çerçeveye tam doldurma yapamazsınız maalesef, basık izlemek istemiyorsanız 4:3 formatına almanız gerekiyor.

    Kenarlardan ışık süzülme olayı zaten normal bir şeydir, bahsettiğiniz gibi kenarlarda led ışık kaynağı olduğu için bu durum çok normal, özellikle geceleri daha iyi farkedersiniz, ancak ince ışık ve kontrast ayarlamalarıyla bir miktar bunu azaltabilirsiniz.

    Umarım TV nizdeki sorunu da en kısa zamanda halledebilirsiniz.


    Evet 4:3 formatında görüntü basık olmuyor ancak bu sefer de dediğiniz gibi tam ekran olmuyor .Philips 5624 lcd tv'de süper büyütme seçeneği var.Görüntüyü 4:3 formatında değil de süper büyütme diye bir formatta izlediğinizde görüntüyü basıklaştırmadan tam ekran yapıyor ve logolarla alt yazılar kaybolmuyor.Tabi yakınlaştırma yaptığı için görüntünün altından ve üstünden bir miktar kırpıyor; ancak bu tv'de de benzer bir özellik olan yakınlaştırma ve sinema zoom gibi seçenekler olmasına rağmen görüntüyü çok yakınlaştırdığından kanal logoları ve alt yazılar maalesef gözükmüyor.İnşallah ilerde hd uydu alıcısı aldığımızda bu sorundan da kurtuluruz.Aslında bu durum ferrariye normal benzin koymak gibi bir şey oluyor.TV'ye gelen görüntü tv'nin çözünürlüğünden az olduğu için tv var olan görüntüyü tam ekran yapmak için yaymak zorunda kalıyor.Bu da hem görüntü kalitesini hem de görüntü oranını bozuyor.16:9 formatının bir suçu yok yani.TV'ye hd görüntü verdiğimizde zaten böyle bir durumla karşılaşmayız.

    Işık süzülmesi(clouding, backlight) ise dediğim gibi siyah 1920*1080 çözünürlüğündeki ölü piksel testi için kullandığım resimde çok belli oluyor ve kötü gözüküyor.Ekranın farklı yerlerinde farklı derecelerde ışık süzülmesi olayı var; ancak tv izlerken karanlık sahnelerde pek fark edilmiyor ve açıkçası can da sıkmıyor.

    Tv'deki sorunu ise dediğiniz gibi umuyorum ki hallederiz.TV'deki sorunu henüz müşteri hizmetleriyle konuşamadım.Aslında canlı sohbetle sorunu anlatmak istiyorum.Çünkü konuşurken bazı şeyleri söylemeyi unutuyorum ve ayrıca karşıdaki kişi de ayrıntıları aklında tutamadığından tatmin edici bir cevap veremiyor.Yalnız bütün gün kampüste olduğumdan bir türlü konuşamadım.İnşallah perşembe günü konuşup sorunu halledeceğim.Ya değişim isteyeceğim ya da basit bir tamiri varsa onu yaptıracağım.Bir de bu BTK 444'lü numaraları artık ücretli yapmış.Daha doğrusu cep telefonunundan her yöne bedava dakikalarınızla görüşme yapamıyorsunuz.Ayrı bir ücretlendirme yapılıyor.Müşteri hizmetlerine bağlanmanın ne kadar zor olduğu da göz önüne alınırsa (en az 2 dk müzik dinliyorsunuz, bu arada paracıklar gidiyor)canlı sohbet daha iyi herhalde.Bir de ekstradan 20-30 tl bir fatura çıkarmayalım.Çünkü müşteri hizmetlerine bir şeyi anlatıp derdinize çare bulmanız uzun bir zaman alıyor bazense derdinize çare bulamıyorsunuz.Sonuç olarak perşembe günü canlı sohbetle ya da telefonla bu işi halletmeyi umuyorum.

    Tv ile ilgili konuyu açmayı çok istiyorum ama bu sorun kafamı çok kurcaladığından ve bu sorunun tv'nin performansına etki ediyor olabileceğini düşündüğümden konuyu açamıyorum.Ama sözüm söz mutlaka tv ile ilgili yeni bir konu açacağım.Birçok kişi bu bilgilerle tv almaya karar verdiğinden kimseyi yanlış yönlendirmemek adına titiz davranıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur06gs -- 9 Mart 2011; 20:25:23 >




  • Hazır tüm problemler ve açıklamalar bir yere toplanmışken bence farklı konu açıp konuyu dağıtmanızı tavsiye etmem ama yine de siz bilirsiniz.

    Ayrıca Eğer HD uydu alıcısı alırsanız, HD uydu alıcıları görüntüyü 1080i olarak verdiği için görüntüyü tam çerçevede izleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    TV nize gelen sinyal 576p/i olduğu için çerçeveye tam doldurma yapamazsınız maalesef, basık izlemek istemiyorsanız 4:3 formatına almanız gerekiyor.

    Kenarlardan ışık süzülme olayı zaten normal bir şeydir, bahsettiğiniz gibi kenarlarda led ışık kaynağı olduğu için bu durum çok normal, özellikle geceleri daha iyi farkedersiniz, ancak ince ışık ve kontrast ayarlamalarıyla bir miktar bunu azaltabilirsiniz.

    Umarım TV nizdeki sorunu da en kısa zamanda halledebilirsiniz.


    Evet 4:3 formatında görüntü basık olmuyor ancak bu sefer de dediğiniz gibi tam ekran olmuyor .Philips 5624 lcd tv'de süper büyütme seçeneği var.Görüntüyü 4:3 formatında değil de süper büyütme diye bir formatta izlediğinizde görüntüyü basıklaştırmadan tam ekran yapıyor ve logolarla alt yazılar kaybolmuyor.Tabi yakınlaştırma yaptığı için görüntünün altından ve üstünden bir miktar kırpıyor; ancak bu tv'de de benzer bir özellik olan yakınlaştırma ve sinema zoom gibi seçenekler olmasına rağmen görüntüyü çok yakınlaştırdığından kanal logoları ve alt yazılar maalesef gözükmüyor.İnşallah ilerde hd uydu alıcısı aldığımızda bu sorundan da kurtuluruz.Aslında bu durum ferrariye normal benzin koymak gibi bir şey oluyor.TV'ye gelen görüntü tv'nin çözünürlüğünden az olduğu için tv var olan görüntüyü tam ekran yapmak için yaymak zorunda kalıyor.Bu da hem görüntü kalitesini hem de görüntü oranını bozuyor.16:9 formatının bir suçu yok yani.TV'ye hd görüntü verdiğimizde zaten böyle bir durumla karşılaşmayız.

    Işık süzülmesi(clouding, backlight) ise dediğim gibi siyah 1920*1080 çözünürlüğündeki ölü piksel testi için kullandığım resimde çok belli oluyor ve kötü gözüküyor.Ekranın farklı yerlerinde farklı derecelerde ışık süzülmesi olayı var; ancak tv izlerken karanlık sahnelerde pek fark edilmiyor ve açıkçası can da sıkmıyor.

    Tv'deki sorunu ise dediğiniz gibi umuyorum ki hallederiz.TV'deki sorunu henüz müşteri hizmetleriyle konuşamadım.Aslında canlı sohbetle sorunu anlatmak istiyorum.Çünkü konuşurken bazı şeyleri söylemeyi unutuyorum ve ayrıca karşıdaki kişi de ayrıntıları aklında tutamadığından tatmin edici bir cevap veremiyor.Yalnız bütün gün kampüste olduğumdan bir türlü konuşamadım.İnşallah perşembe günü konuşup sorunu halledeceğim.Ya değişim isteyeceğim ya da basit bir tamiri varsa onu yaptıracağım.Bir de bu BTK 444'lü numaraları artık ücretli yapmış.Daha doğrusu cep telefonunundan her yöne bedava dakikalarınızla görüşme yapamıyorsunuz.Ayrı bir ücretlendirme yapılıyor.Müşteri hizmetlerine bağlanmanın ne kadar zor olduğu da göz önüne alınırsa (en az 2 dk müzik dinliyorsunuz, bu arada paracıklar gidiyor)canlı sohbet daha iyi herhalde.Bir de ekstradan 20-30 tl bir fatura çıkarmayalım.Çünkü müşteri hizmetlerine bir şeyi anlatıp derdinize çare bulmanız uzun bir zaman alıyor bazense derdinize çare bulamıyorsunuz.Sonuç olarak perşembe günü canlı sohbetle ya da telefonla bu işi halletmeyi umuyorum.

    Tv ile ilgili konuyu açmayı çok istiyorum ama bu sorun kafamı çok kurcaladığından ve bu sorunun tv'nin performansına etki ediyor olabileceğini düşündüğümden konuyu açamıyorum.Ama sözüm söz mutlaka tv ile ilgili yeni bir konu açacağım.Birçok kişi bu bilgilerle tv almaya karar verdiğinden kimseyi yanlış yönlendirmemek adına titiz davranıyorum.



    Merhabalar
    Sorun olduğunu kabul ederlerse tamir ettirmeyin. birebir yeni ile değişimini isteyin bence
    daha 34 günlük tv'niz
    birde tv ile ilgili değil ama 444 lü numaraların başına alan kodu ekleyip ararsanız ör : 0232 444 XX XX gibi.
    normal ücretsiz dakikalarınızı kullanabiliyorsunuz.
    sağolsun operatörlerimizi anaca faturam niye bukadar kabark geldi diye aramadan bu konuda uyarmıyorlar bizi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    Hazır tüm problemler ve açıklamalar bir yere toplanmışken bence farklı konu açıp konuyu dağıtmanızı tavsiye etmem ama yine de siz bilirsiniz.

    Ayrıca Eğer HD uydu alıcısı alırsanız, HD uydu alıcıları görüntüyü 1080i olarak verdiği için görüntüyü tam çerçevede izleyebilirsiniz.



    Aslında ben forumu kullanmada daha yeni olduğumdan neyi nasıl yapacağımı pek bilmiyorum.Fotoğraf paylaşmayı öğrenene kadar mesajlarımı kaç kez değiştirdiğimi bilmiyorum bileYeni konu açarken kullanılan mesaj fotoğraf galerisi fotoğrafları paylaşırken kolaylık sağlar düşüncesiyle hem de konunun birkaç sayfasından sonra genelde kullanıcıların tv'nin kullanımıyla ilgili soruları mevcut olduğundan yeni konu açmayı düşünmüştüm; ama sanırım dediğiniz gibi daha doğru olur.Fotoğraf paylaşmayı da öğrendim nasıl olsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: josh-r

    Merhabalar
    Sorun olduğunu kabul ederlerse tamir ettirmeyin. birebir yeni ile değişimini isteyin bence
    daha 34 günlük tv'niz
    birde tv ile ilgili değil ama 444 lü numaraların başına alan kodu ekleyip ararsanız ör : 0232 444 XX XX gibi.
    normal ücretsiz dakikalarınızı kullanabiliyorsunuz.
    sağolsun operatörlerimizi anaca faturam niye bukadar kabark geldi diye aramadan bu konuda uyarmıyorlar bizi.



    Aslında dediğiniz gibi en iyisi değiştirmek.Benim de içim ancak öyle rahatlayacak; ama yeni gelen tv'de 2-3 tane ölü piksel çıkar düşüncesiyle tırsıyorum açıkçası.Sonra evdekiler bana pire için yorgan yaktın demezler miYine de değiştirmeyi düşünüyorum.

    444'lü numaraların başına artık alan kodu ekleyemiyoruz.Numarayı 7 haneli olarak girin diyor.Servise kurulum için kayıt yaptırırken de 444'lü olarak aradım.yalnız bugün internetten babamın hat hesabını incelediğimde güncel görüşme detayında o numara başında 505'li olarak gözüküyordu ve karşısında ücret olarak "0" tl yazıyordu.Tabi öyle olup olmadığını ay sonunda göreceğiz.(bu anlattığım durum Vodafone'un Cep Avantaj tarifesi için, sonra birilerinin faturası kabarık gelirse bana çatmasın)BTK sadece karışıklığı gidermek için alan koduyla aramaları engellemiş.Hani alan kodu eklerseniz bedava dakikalarınızdan gidiyor eklemezseniz ayrı ücretlendiriliyor mevzusu.Bu ücretlendirme işi tamamen operatörlerin inisiyatifine kalmış.İlgili haber bu linktehttp://ekonomi.haberturk.com/teknoloji/haber/608632-turk-telekom-444lu-numaralara-aciklik-getirdi

    Bugün canlı sohbetle LG müşteri hizmetleriyle görüştüm ama size yardımcı olabilmemiz için müşteri hizmetlerine telefonla arıza kaydı yaptırmanız gerekiyor dediler.Servisi tv'ye bakması için kendimiz çağıramıyormuşuz.Ben de servisin fark etmediği bir şey için ortaya çıkan sorunla biz neden bu kadar uğraşıyoruz dedim.Cevap gelmeyince müşteri hizmetlerini arayalım o zaman deyip chat penceresini yüzüne kapattımBu arada bu son cümle şakaydı.Gayet medeni bir şekilde görüşmeyi bitirdik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur06gs -- 9 Mart 2011; 18:29:23 >




  • arkadaşlar ben de bu TV den almak istiyorum, yazılanların hepsini okumaya çalıştım ama altyazı problemi bana biraz garip geldi, bbu durum hangi bağlantıda oluşuyor? sonuçta ben PC kasasını bağladıgım zaman (HDMI kablo ile) bu tv monitor görevi yapacak ve pcde altyazı açmaması söz konusu olamaz? anlayamadım sizin .mkv, altyazı vs problemlerinizi? usb ile işlem yaptığınızda mı yaşıyorsunuz bu sorunu?

    Ayrıca onun yerinehttp://www.istanbulbilisim.com.tr/LG_42LE5500-LED-TV,14588.html almaya değer mi??
  • quote:

    arkadaşlar ben de bu TV den almak istiyorum, yazılanların hepsini okumaya çalıştım ama altyazı problemi bana biraz garip geldi, bbu durum hangi bağlantıda oluşuyor? sonuçta ben PC kasasını bağladıgım zaman (HDMI kablo ile) bu tv monitor görevi yapacak ve pcde altyazı açmaması söz konusu olamaz? anlayamadım sizin .mkv, altyazı vs problemlerinizi? usb ile işlem yaptığınızda mı yaşıyorsunuz bu sorunu?


    oktaysar bizde de bu televizyondan var tavsiye ederim. özellikle mkv mp4 gibi birçok formattaki filmi bilgisayarı bağlamana gerek kalmadan direk harddisk flaş bellek gibi bir usb aygıtıyla izleyebiliyorsun. harddiskimdeki filmlerin yüzde 90'ını sorunsuz açtı. sadece bazı filmlerde ses gelmiyo bi iki tanesi de açılmadı nedenini ben de anlamadım ama genel olarak iyi.
    altyazı sorunu ben de yok sadece altyazı olan srt dosyasının isminin filmin ismiyle birebir aynı olması gerekiyor genelde de öyle oluyo zaten değilse bilgisayardan ayarlayabilirsin. türkçe karakterler için de usb yi açtığında küçük bi ayar yapıyosun düzeliyo, sorun olmuyo.

    ayrıca hdmi ile bilgisayarı bağladım gerçekten iyi performansı var pes 2011'i açtım play station 3'ten pek bir farkı yoktu gayet iyi yani bence eğer ekran kartında hdmi çıkışı varsa hem görüntü hem ses tv den geliyormuş bende 9600gt var dvi>hdmi dönüştürücü kullandım sesi bilgisayardan alabiliyorum ancak. ama görüntü full hd yi destekliyo. kısacası iyi bir televizyon film oyun televizyon vs her türlü işini görür şimdiden hayırlı olsun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    quote:

    Orijinalden alıntı: josh-r

    Merhabalar
    Sorun olduğunu kabul ederlerse tamir ettirmeyin. birebir yeni ile değişimini isteyin bence
    daha 34 günlük tv'niz
    birde tv ile ilgili değil ama 444 lü numaraların başına alan kodu ekleyip ararsanız ör : 0232 444 XX XX gibi.
    normal ücretsiz dakikalarınızı kullanabiliyorsunuz.
    sağolsun operatörlerimizi anaca faturam niye bukadar kabark geldi diye aramadan bu konuda uyarmıyorlar bizi.



    Aslında dediğiniz gibi en iyisi değiştirmek.Benim de içim ancak öyle rahatlayacak; ama yeni gelen tv'de 2-3 tane ölü piksel çıkar düşüncesiyle tırsıyorum açıkçası.Sonra evdekiler bana pire için yorgan yaktın demezler miYine de değiştirmeyi düşünüyorum.

    444'lü numaraların başına artık alan kodu ekleyemiyoruz.Numarayı 7 haneli olarak girin diyor.Servise kurulum için kayıt yaptırırken de 444'lü olarak aradım.yalnız bugün internetten babamın hat hesabını incelediğimde güncel görüşme detayında o numara başında 505'li olarak gözüküyordu ve karşısında ücret olarak "0" tl yazıyordu.Tabi öyle olup olmadığını ay sonunda göreceğiz.(bu anlattığım durum Vodafone'un Cep Avantaj tarifesi için, sonra birilerinin faturası kabarık gelirse bana çatmasın)BTK sadece karışıklığı gidermek için alan koduyla aramaları engellemiş.Hani alan kodu eklerseniz bedava dakikalarınızdan gidiyor eklemezseniz ayrı ücretlendiriliyor mevzusu.Bu ücretlendirme işi tamamen operatörlerin inisiyatifine kalmış.İlgili haber bu linktehttp://ekonomi.haberturk.com/teknoloji/haber/608632-turk-telekom-444lu-numaralara-aciklik-getirdi

    Bugün canlı sohbetle LG müşteri hizmetleriyle görüştüm ama size yardımcı olabilmemiz için müşteri hizmetlerine telefonla arıza kaydı yaptırmanız gerekiyor dediler.Servisi tv'ye bakması için kendimiz çağıramıyormuşuz.Ben de servisin fark etmediği bir şey için ortaya çıkan sorunla biz neden bu kadar uğraşıyoruz dedim.Cevap gelmeyince müşteri hizmetlerini arayalım o zaman deyip chat penceresini yüzüne kapattımBu arada bu son cümle şakaydı.Gayet medeni bir şekilde görüşmeyi bitirdik


    türk telekom gene karıştırmış ortalığı 444 lü numaralarda gene nekadar kar etsem yanıma kalır mantığıyla
    operatörler ne güzel uyarıyodu başına alan kodu koyun beleşe konuşun diye telekom sağol sun sağıyo gene bizi :(

    aşağıdaki kısımdan sağılmayı nası yaptığınız anlıyoruz telekomun operatörlerden parayı alıp sen kullanıcından ister tahsil et ister etme diyo şerefsizler. :

    Öte yandan, mobil işletmeciler 444'lü numaralara doğru şebekelerinde başlatılan çağrıların sonlandırılması hizmeti karşılığında toptan seviyede Türk Telekom A.Ş'ye vergiler hariç 4,76 Kr/dk ücret ödemekte olup, tüketicilerden tahsil edilen perakende ücretin geri kalan kısmı, diğer faaliyet giderleri ile söz konusu hizmetin sunumundan elde edilen karı yansıtmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi josh-r -- 10 Mart 2011; 10:22:45 >




  • teşekkürler cevap için, haklısın her seferinde PC kasasını TV'nin yanına taşımak zor olabilir. şuan fiyatı 1870lerde baya iyi duruyor, bunu aldıktan sonra bir de HDreceiver, teledünya,digitürk üçlüsü arasında seçim yapmak lazım bir şey alıyorsun karşına bin çeşit değişik şey çıkıyor onu alıyorsun başka bir özelik çıkıyor teknolojiyle başetmek zor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: emretrg

    quote:

    arkadaşlar ben de bu TV den almak istiyorum, yazılanların hepsini okumaya çalıştım ama altyazı problemi bana biraz garip geldi, bbu durum hangi bağlantıda oluşuyor? sonuçta ben PC kasasını bağladıgım zaman (HDMI kablo ile) bu tv monitor görevi yapacak ve pcde altyazı açmaması söz konusu olamaz? anlayamadım sizin .mkv, altyazı vs problemlerinizi? usb ile işlem yaptığınızda mı yaşıyorsunuz bu sorunu?


    oktaysar bizde de bu televizyondan var tavsiye ederim. özellikle mkv mp4 gibi birçok formattaki filmi bilgisayarı bağlamana gerek kalmadan direk harddisk flaş bellek gibi bir usb aygıtıyla izleyebiliyorsun. harddiskimdeki filmlerin yüzde 90'ını sorunsuz açtı. sadece bazı filmlerde ses gelmiyo bi iki tanesi de açılmadı nedenini ben de anlamadım ama genel olarak iyi.
    altyazı sorunu ben de yok sadece altyazı olan srt dosyasının isminin filmin ismiyle birebir aynı olması gerekiyor genelde de öyle oluyo zaten değilse bilgisayardan ayarlayabilirsin. türkçe karakterler için de usb yi açtığında küçük bi ayar yapıyosun düzeliyo, sorun olmuyo.

    ayrıca hdmi ile bilgisayarı bağladım gerçekten iyi performansı var pes 2011'i açtım play station 3'ten pek bir farkı yoktu gayet iyi yani bence eğer ekran kartında hdmi çıkışı varsa hem görüntü hem ses tv den geliyormuş bende 9600gt var dvi>hdmi dönüştürücü kullandım sesi bilgisayardan alabiliyorum ancak. ama görüntü full hd yi destekliyo. kısacası iyi bir televizyon film oyun televizyon vs her türlü işini görür şimdiden hayırlı olsun :)








  • Geçen hafta bende bu televizyondan aldım. Teknosadan avea indirimiyle birlikte 1999 Tl'ye geldi.

    Sizlere sorum harici disk alacağım, 2 TeraByte'lık diskleri destekliyormu yoksa 1 TB'lık mı alayım.
  • Burada yazılan tüm yorumları okuyup kararımı bu tv den yana kullandım.Vatan Bilgisayarda le5300- 1850 tl .Bugun birkaç gün sürecek kampanya varmıs ve stoklarla sınırlıymıs , LG garantisindeymiş.İlgilenen ve alacak olan arkadasları bilgilendirmek istedim.Fiyat cok iyi.Umarım tv de istedigim gibi cıkar.
  • fiyat iyi de sitesinde hala 2.098 TL olarak görünüyor. Yarın mı başlayacak?
  • biz 2.000 liraya adlık Gold'dan ama diğer yerlere göre uygun. vatan, bimeks gibi yerlerin kampanyalarını takip etmek gerekiyo denk gelmesine bağlı biraz. internet üzerinden satış yapan sitelerde 100-150 lira daha ucuzu var ama araştırdığım kadarıyla yanlış ürün gönderme, gecikme, garanti sorunu gibi şeyler oluyormuş güvenemedik o yüzden.

    hd receiver olarak da next'in 18500 ye modelin aldık 430 liraya bence gayet iyi 1 sene dsmart aile paketi hediyeli. animal planet eurosport bbc gibi hd kanallarını ve star ve kanal d nin hd sini veriyor. bence gayet uygun. tabi kanal d ve star sadece bazı dizi, program ve maçlarda tam hd olarak gösteriyor. elemanlar bana bu kanallarda devamlı hd görüntü olduğunu söyledi ama öyle değil yeni çekilen bazı diziler bile normal kalitede olabiliyor. ama diğer hd olarak çekilen yayınlarda müthiş fark var özellikle avrupa ligi maçları falan süper gösteriyor. bence 1 yıllık dsmart hediyesini de hesaba katarsak alınabilecek bir cihaz :)




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.