Şimdi Ara

45000 tl ye süperb alayımmı kafayı yicem (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
3.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skoda artık eskisi kadar az satan bir firma değil. İnsanlar yavaş yavaş biz sadık skoda kullanıcılarının da teşviğiyle gidiyor test ediyor, vw grubu muadillerinden hiçbir farkı olmadığını görüyor ve Skoda marka otomobilleri tercih ediyor. Dolayısıyla 2. elde de hiçbir sıkıntı yaşamazsınız buna emin olun. Geçti o dönemler. Ben 2001 model octavia aracımı tam değerinde 1 günde sattım...

    Öte yandan, superb sizi cezbetse de üstüne basa basa tekrar söylemekte fayda var, octavia elegance alırsanız daha mutlu olursunuz...

    Eski avensis olsa, kaale dahi almazdım ancak yeni avensis'i de incelemenizde fayda var.

    Her ne kadar bana göre Octavia ve Avensis ikisi de C ile D sınıfı arasında araçlar da olsa, memlekette octavia ; corolla ve megane ile bir tutularak C sınıfı görülüyor, avensis'e ise D sınıfı deniyor..

    Superb de D sınıfı bir araç(kimileri E olduğunu iddaa etse de..) ama Avensis D ise Superb D++ diyorum ben.. Aynı şey octavia için de geçerli..

    Superb'i D yapıp da Octavia'yı C yapan nedir gerçekten belirsiz.. Büyük bir araç olmasından başka

    Zaten boşverin sınıf farkını.. Ne önemi var.. Siz bugün paranızla boş bir D sınıfı da alabilirsiniz, dolu bir C sınıfı da.

    Eğer uzun süre binecekseniz, her sene otomobil değiştiren tiplerden değilseniz, donanımlı bir araç almanızda fayda var

    2001 octavia elegance almıştım 2010 a kadar kullandım, yenisiyle değiştirdim bunu da Allah kısmet ederse 2020'ye kadar kullanırım :)

    Bu şekilde araç kullanıyor iseniz yüksek donanımlı araç almakta fayda var. En azından yıllar geçtikçe geride kalmazsınız. Aracımda ESP bile yok diyerek..




  • quote:

    inanması biraz zor gelebilir belki ama (sanırım satış fiyatlarından olsa gerek) skoda superb e-segmenti bir araçtır. yani en azından autozeitung'a göre. (iki haftada bir çıkan almanca bir dergi, takip edenler vardır sanırım bu forumda)
    hatta geçen sayılarından birisinde yeni e-sınıfı mercedes ile superb in kıyaslandığı bir test de mevcuttu. öte yandan autozeitung un karşılaştırma testlerinde superb'ın passat ile de kıyaslandığı olmuştur. ancak autozeitung da e-segmenti olarak yer alıyor. bu da sanırım içinin, özellikle arka oturma alanının devasa genişliğinden ileri geliyor. sonuç itibariyle bir aracın hangi segment olduğunu belirleyen ana unsur aracın iç hacmidir.

    ayrıca aracın uzun gözüktüğü falan yok, araç resmen uzun bir araçtır. superb'i sadece görüntü de uzun olmakla nitelendiren birisinin de ferah ve geniş bir araç arayan bir arkadaşa avensis gibi iç hacim anlamında sınıfında vasat bir yerde bulunan bir aracı tavsiye etmesini biraz yadırgadım bu arada.

    polemik niyetim yok ancak yanlış anlamaları ve yanlış bilinenleri düzeltmek adına yazdım sadece.

    saygılar.


    Hmm, o zaman ondan daha uzun olan Ford Mondeo en az E hatta E+ mı oluyor segment olarak?

    Yıllardır bu, çok affedersiniz, s..dik yarışı sürdürülür Skoda'cılar tarafından: "Octavia D, SuperB E segment bir araçtır" derler; onlardan başka hiç kimse ya da marka da böyle bir tartışma olmaz sadece Skoda'cılara özgü bir tartışmadır bu, başka kimse C olan bir aracı D, D olanı E olarak lanse edip iddalaşmaz :-)

    Saygılar




  • Eh, sıkıntı biraz şurada.

    Eğer megane C sınıfı ise, Octavia'ya da C dersen, işte o zaman ben Octavia D derim.
    Eğer passat D sınıfı ise, Octavia'ya yine ısrarla C dersen, ben yine Octavia D derim.
    Eğer avensis D ise, Octavia halen C ise, kusura bakmayın Octavia D sınıfıdır.

    Megane ile zaten kıyasa girmiyorum, yeni octavianın passat ve avensisten geri kalır hiçbir yanı yoktur. Parçaları %99.9 aynı olan passat ile octavia'yı kıyaslayıp, passat sanki uçurumlar kadar farklıymış gibi bir sınıf atlatırsan, avensis'i sanki bir özelliği varmış gibi yine bir üst sınıfa atarsan( bu arada yeni avensis yeni octaviadan daha az yollarda..) o zaman Octavia'ya C sınıfı demek vicdansızlık, hakkaniyetsizlik olur.

    Dediğim gibi, keşke C+ diye bir ara katagori olsak oraya koysak.

    Kullanmayanlar bilmeyenler hayatında skoda bayiinin önünden bile geçmeyenler, ben skodaya o kadar para ( 45-50 bin tl ) bağlamam arkadaş diyenler elbette yukarıdaki yazdıklarımı da anlamayacaktır..

    Kimseden anlayış da beklemiyorum kendi düşüncelerimi söyledim

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Eh, sıkıntı biraz şurada.

    Eğer megane C sınıfı ise, Octavia'ya da C dersen, işte o zaman ben Octavia D derim.
    Eğer passat D sınıfı ise, Octavia'ya yine ısrarla C dersen, ben yine Octavia D derim.
    Eğer avensis D ise, Octavia halen C ise, kusura bakmayın Octavia D sınıfıdır.

    Megane ile zaten kıyasa girmiyorum, yeni octavianın passat ve avensisten geri kalır hiçbir yanı yoktur. Parçaları %99.9 aynı olan passat ile octavia'yı kıyaslayıp, passat sanki uçurumlar kadar farklıymış gibi bir sınıf atlatırsan, avensis'i sanki bir özelliği varmış gibi yine bir üst sınıfa atarsan( bu arada yeni avensis yeni octaviadan daha az yollarda..) o zaman Octavia'ya C sınıfı demek vicdansızlık, hakkaniyetsizlik olur.

    Dediğim gibi, keşke C+ diye bir ara katagori olsak oraya koysak.

    Kullanmayanlar bilmeyenler hayatında skoda bayiinin önünden bile geçmeyenler, ben skodaya o kadar para ( 45-50 bin tl ) bağlamam arkadaş diyenler elbette yukarıdaki yazdıklarımı da anlamayacaktır..

    Kimseden anlayış da beklemiyorum kendi düşüncelerimi söyledim

    Saygılar



    octavia iyi arabada o kadar da uçmayalım golf un malzeme kalitesi octavia dan üstün ama octavia malzeme kalitesinde kompakt sınıfta (audi bmw hariç) golf den sonra 2. dir.(auto show testi).İç mekan da golfe kıyasla biraz daha dar.Ama f/p olarak daha az paraya daha çok donanım sunuyor.Onun için ben kompakt sınıfta octavia yı tercih ederim.Avennis olabilir ama passat bir gömlek üstündür.Ancak superb rakibi olabilir.
    Ama esp siz suberb alacağıma ben olsam full octavia alırdım




  • arkadaslar yorumlar icin teşekkür ederim hepinize bana çok faydası oldu...
    2001 model vw golf comfortline aracımı satıp yeni bir arac almaya karar vermiştim ben ama sanırım bazı yorumlar bana da mantıklı geldi ve boş bir süperb almaktan sanırım vazgeçmek üzereyim artık yeni bir araç bakıyorum yavaş yavaş...
    bir hafta daha inceleme yapacagım şu an gündemime yeni farkettigim bir araç girdi araç:
    alfa romeo guiletta
    sıfır alacam tam karar verirsem artık bu başlığa bu araçla ilgili bir bilgisi olanlar varsa tavsiye ederlermi bana yardım ederlerse sevinirim...
    araç yeni bir model gerçi deneyimi olan pek fazla yoktur sanırım...
  • üstad avensisin 1.6 48 000 lik olanında start stop falan varmı
  • Boş superb alma dedik dedik skoda'dan vazgeçirdik sizi iyi mi .. :)
    Hayırlısı olsun, önemli olan alacağınız aracın sizin içinize sinmesi. Biz ne desek boş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sparhawkisme

    quote:

    inanması biraz zor gelebilir belki ama (sanırım satış fiyatlarından olsa gerek) skoda superb e-segmenti bir araçtır. yani en azından autozeitung'a göre. (iki haftada bir çıkan almanca bir dergi, takip edenler vardır sanırım bu forumda)
    hatta geçen sayılarından birisinde yeni e-sınıfı mercedes ile superb in kıyaslandığı bir test de mevcuttu. öte yandan autozeitung un karşılaştırma testlerinde superb'ın passat ile de kıyaslandığı olmuştur. ancak autozeitung da e-segmenti olarak yer alıyor. bu da sanırım içinin, özellikle arka oturma alanının devasa genişliğinden ileri geliyor. sonuç itibariyle bir aracın hangi segment olduğunu belirleyen ana unsur aracın iç hacmidir.

    ayrıca aracın uzun gözüktüğü falan yok, araç resmen uzun bir araçtır. superb'i sadece görüntü de uzun olmakla nitelendiren birisinin de ferah ve geniş bir araç arayan bir arkadaşa avensis gibi iç hacim anlamında sınıfında vasat bir yerde bulunan bir aracı tavsiye etmesini biraz yadırgadım bu arada.

    polemik niyetim yok ancak yanlış anlamaları ve yanlış bilinenleri düzeltmek adına yazdım sadece.

    saygılar.


    Hmm, o zaman ondan daha uzun olan Ford Mondeo en az E hatta E+ mı oluyor segment olarak?

    Yıllardır bu, çok affedersiniz, s..dik yarışı sürdürülür Skoda'cılar tarafından: "Octavia D, SuperB E segment bir araçtır" derler; onlardan başka hiç kimse ya da marka da böyle bir tartışma olmaz sadece Skoda'cılara özgü bir tartışmadır bu, başka kimse C olan bir aracı D, D olanı E olarak lanse edip iddalaşmaz :-)

    Saygılar


    dostum, skodacı değilim hatta kişisel zevkime hitap eden araçlar üretmediği için yeni araba alırken hiçbir zaman skoda düşünmem, sadece konusunda otorite bir dergiden bir bilgiyi paylaşıyorum. forumun doğası gereği...diğer taraftan az çok arabadan anlayan bir gözle bakıldığında superb'in d yerine e-sınıfında yer alması bana daha mantıklı geliyor. sonuçta içi, özellikle arka oturma alanı oldukça geniş bir araç. genişlik isteyenlere tavsiye edilecek bir araç. çünkü araba ciddi geniş, yani bir beş serisi veya e-class genişliğinde.

    ayrıca sınıflar araçların fiyatlarına ya da motor güçlerine göre değil iç hacimlerine göre belirlenir. aracın segmenti yükseldikçe iç mekan genişliği artacaktır. segment kavramının temel mantığı budur. fiyata veya markaya takılmayın bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Eh, sıkıntı biraz şurada.

    Eğer megane C sınıfı ise, Octavia'ya da C dersen, işte o zaman ben Octavia D derim.
    Eğer passat D sınıfı ise, Octavia'ya yine ısrarla C dersen, ben yine Octavia D derim.
    Eğer avensis D ise, Octavia halen C ise, kusura bakmayın Octavia D sınıfıdır.




    arkadaşlar bu sizin kendi kafanıza göre belirlediğiniz bir durum değil. bu konuda otorite olan, bu işlerin ölçümlerini yapan amcaların, daha doğrusu otomobil imalatçılarının belirlediği bir durum. segment belirlenirken esas alınan temel kriter kasanın iç genişliğidir. aracın segmenti yükseldikçe kabin genişliği (ön/arka) artar.
  • Detaylı bilgi için aşağıdaki linke bakabilirsiniz:
    http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/avensis/grade_compare.aspx

     45000 tl ye süperb alayımmı kafayı yicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barrel31

    arkadaslar yorumlar icin teşekkür ederim hepinize bana çok faydası oldu...
    2001 model vw golf comfortline aracımı satıp yeni bir arac almaya karar vermiştim ben ama sanırım bazı yorumlar bana da mantıklı geldi ve boş bir süperb almaktan sanırım vazgeçmek üzereyim artık yeni bir araç bakıyorum yavaş yavaş...
    bir hafta daha inceleme yapacagım şu an gündemime yeni farkettigim bir araç girdi araç:
    alfa romeo guiletta
    sıfır alacam tam karar verirsem artık bu başlığa bu araçla ilgili bir bilgisi olanlar varsa tavsiye ederlermi bana yardım ederlerse sevinirim...
    araç yeni bir model gerçi deneyimi olan pek fazla yoktur sanırım...


    guiletta premium c segment bir araç platform olarak son nesil c-evo denilen bir platform üzerine kurulu

    hatta bu platform üzerine kompakt alfa suv gelecek 2013 başı ve crysler sebring in yerine geçecek c200 sedan üretilecek.

    yani crysler-fiat evliliğinin ilk meyvesi bu araba .

    gidip bayide incelemeni öneririrm

    45 e alabileceğin tip 1.4 turbo 120 hp araç 1300 kg civarı 0-100 10 sn altında .

    motor euro 5 emisyon

    ilginçtir beyaz renk çok yakışıyor.




  • Bence Octavia E, Superb D segmentidir.
  • Octavia yı D, Superb i de E sınıfı yaptınız ya başka birşey demiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman
    Bence Octavia E, Superb D segmentidir.

    :)

    Bosverin bu sınıf muhabbetlerini.
    Herkes beğendiği aracı alsın mutlu olsun
  • Düzeltiyorum,Octavia D Superb C segmentidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    Düzeltiyorum,Octavia D Superb C segmentidir.


  • ha hi ho ho
    geçin bakalım dalganızı
  • segment muhabbeti sayesinde forumdaki espri yeteneği gelişkin arkadaşları öğrenmiş olduk. şu an gülmekten daha fazla yazamayacağım.

  • Toyota Avensis iyi bir seçim olabilir.Vsc (esp) standart ve aynı zamanda lpg uyumlu 1,6 132 hp 6 ileri vites bir araba.
  • 3-4 ay bekleyip para biriktirip bir üst donanımı alabilirsin bence bu arabadan vazgeçme.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.