Şimdi Ara

477 binlik BYD Dolphin neden 1 milyon 200 bin?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BYD Dolphin Çin'de 99 800 Yuan yani 477 bin TL.


    Bu arabaya %50 gümrük koysan 715 bin.


    Vergili fiyattan %10 ÖTV ve %20 KDV koydum araba 943 bine denk geliyor.


    Araba teşvik olmasa geliş fiyatı 943 bin TL, hadi bayi için 50 bin kâr marjı koyayım, 50 bin ulaştırma bedeli desen araba yine 1,2 milyon etmiyor.


    Donanımlarına baktım en dolu paket fln da değil, bazı Avrupa ülkelerinde baz pakete fln denk geliyor.


    BYD bu kafayla giderse millet yine VW alır. Aynı paraya niye Çin arabası alayım.


    https://carnewschina.com/2024/02/23/new-byd-dolphin-enters-china-with-a-starting-price-of-13865-usd/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Übermacht Oracle -- 2 Aralık 2024; 12:48:58 >







  • İstihdam sağlayacak diye teşvik al 2500 kişiyi çinden getir. Vergi dilimi için özel oran al üstüne vergiden fazla ücret koy. Premium marka imajı filan çizemez kendi ülkesinde bile premium marka değil . Çin de ki Pre markalar bambaşka ayrıca Türk insanı 2. eli ne olacak belli olmayan bir ürünü ismi cismi belli marka ile aynı parayı hayatta vermez. Az buçuk daha koyar Tesla alırım.

  • Bu konuyu birazdan silerler
  • code61 C kullanıcısına yanıt

    Firma açıklasın o zaman niye bu kadar fark var, Çin den buraya 6 bin km yol var, tüplü arabayla 10 bin liraya giderim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Übermacht Oracle -- 2 Aralık 2024; 13:5:19 >
  • Çünkü byd turkiyede kendini premium marka olarak konumlandırmak istiyormuş
  • Bizim paramızla Manisa'ya fabrika kuracaklar işte.
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    İstihdam sağlayacak diye teşvik al 2500 kişiyi çinden getir. Vergi dilimi için özel oran al üstüne vergiden fazla ücret koy. Premium marka imajı filan çizemez kendi ülkesinde bile premium marka değil . Çin de ki Pre markalar bambaşka ayrıca Türk insanı 2. eli ne olacak belli olmayan bir ürünü ismi cismi belli marka ile aynı parayı hayatta vermez. Az buçuk daha koyar Tesla alırım.

  • Alkımm kullanıcısına yanıt

    Diğer markaların satışlarını çok baltalamadan yatırım parasını çıkaracaklar işte. 900bine dolphin, 1200e atto 3 verse diğer markalar nasıl satacak? Sattirmazlar o fiyatlara.

  • Bizde satılan versiyonun hem motor gücü yüksek, hem bataryası daha büyük. Ayrıca donanım olarak da en üst paket. Tabi muhtemelen aynı araç Çin'de en fazla 700 bin falandır bizim paramıza göre.

  • Alkımm kullanıcısına yanıt

    az buçuk derken? %50 fark var arada. almanya'da byd kaça, tesla kaça ona da bakmak lazım. almanya'da benzer bir fark var; byd dolphin 30.000€, tesla 45.000€




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 12 Aralık 2024; 17:46:25 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.