Şimdi Ara

4x4 hakında bilgisi olan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hayırlı akşamlar dilerim şimdi sormak istediğim şey bir arabamız var opel calibra turbo bu araba 218hp 4x4 sıfır yüzü 6.7 saniye bazı duyumlar aldım eğer arka çekenleri iptal edip sadece önden çeker yaparsak sıfır yüz düşüyor arabanın performansı artıyor diye duydum ne kadar doğruluğu var sıfır yüz saniyesi düşermi artırmı aynımı kalır değerli cevaplarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sifir yuz dusebilir de dusmeyebilir de garantisi yok. arka cekeni iptal ederken hangi parcalari cikardiginiza bagli. Eger ciddi agirlik kazanci varsa duser. Yoksa dusmeyebilir sonucta 4 ceker daha iyi tutunuyor. Ozellikle lastikler eskiyse 4 ceker her turlu daha hizli kalkacaktir.


    Ha sifir uretim bir araba da 4 ceker yerine 2 ceker versiyonu evet daha hizlidir (asiri guclu araclar haric). Ama sonradan yaptiginiz mudahale fabrika ile ayni sonucu vermeyebilir.
  • Eğer Lpg takılmamış orijinal bir Calibra ise,bu tür saçma sapan müdahaleleler ile aracınızın garaj ve koleksiyon değerini çöpe atmayın.Ziyadesi ile güzel bir araç,aracın bütün aerodinamiği ve yürüyeni 4x4'e göre optimize edilmiş;tadını bu şekilde çıkarın.

    Size kulağınıza küpe olması baabında söyleyeceğim şey ise muayene zamanı için geçerli;

    Aracınızın 4x4 mekanizmasının;pekçok 4x4 marka/modelindeki gibi viscous coupling'e sahip bir sistem;bu mekanizmanın sağlıklı şekilde idamı için Tüv merkezlerinde muayene yaptırırken özellikle ön/arka fren testlerinde bütün tekerler altına roller koyulmasını güzelce izah edin.Yoksa Tüv olayınız çok maceralı geçecektir.

    Tüv'de 4x4'ü eline almış pekçok insan var bu bilinçsizlik yüzünden.İlk bakışta sorun yok gibi gözükse de kıa süre sonra ortaya çıkıyor mevzu.




  • Eğer yakıt tüketimi ve parça masraflarından kurtulmak gibi bir amacınız yoksa bence 4 çeker olarak devam edin. Üstteki arkadaşın da dediği gibi 0-100 iyileşmesi olmayabilir. Kaldıki 0-100 mü 4×4 mü diye soracak olursanız, otomobilden birazcık da olsa anlayan bir adam tercihini 4×4'ten yana kullanır bence. Siz üstüne üstlük 4×4'ü iptal edip aracı önden çeker hale getireceksiniz, bu sürüş özelliklerini katletmek olur. 4×4, sürüşe 0-100'den daha çok getirisi olan birşey bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyle birsey yaparsaniz. O arabayi yolda tutamazsiniz. Kaldi ki iptal sonrasi basit bir yol sapaginda donus yaptigiz da ekipmanlari geri taktirmaya donersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkayı iptal edeceğine ön aksları sök eğlen
  • 18 senedır otomobillerin içindeyım ilk defa böyle bi araç sahibine denk geldim.
    sen beni güldürdün,allah da seni güldürsün hocam

    millet imkan olsa 4x4 araç almaya bakar, bizim kocaoğlan da 4x2ye çevirmeye çalışır.

    elınızdekı araç gerçekten eşine az bulunur güzel aralardan bence mekanık parçalarla oynamayın.
    illa performans artırmak ıstıyorsan birkaç çözüm sunayım.orjinalliği bozmadan yaptırabılırısnız ama bu işlemler maliyetli olacaktır.

    - kaput bagaj kapagını söküp fiber yaptırın.ağırlık azaltın cok faydalı olacaktır.
    -orta difransiyel ayna mahruti oranlarını değiştirin. son hızınız düşecek ama tekerlekteki güç artacaktır.
    -aracın eksoz manifoldu westgate ve turbo temizliklerını rutin şekilde yaptırın.
    - açık hava filtresi kullanın düzenli olarak değiştirin.5000kmde
    -aracın turbo hortumlarında kaçak olup olmadıgını mutlaka kontrol edin.
    -double veya triple baskı balata kullanın.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Belki 0-100 azıcık iyileşir ama ilk sağlam virajda anlarsınız 4x4'ün kıymetini.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.