Şimdi Ara

50 Km'de DSG Arızası Veren Golf (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
3
Favori
10.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10 yaşinda 280 bin km de otamatik kyron um bunca zaman tek bir ariza vermedi, yag filtre bakimları dişinda bir lira harcamadim, ssangyoung un her aracı hakkında olumsuz yorum yapan bu vw tayfasına tel maşa arabaları ile mutluluklar diliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

    Belki 50 km boyunca sürekli bir şey yapmıştır. Hani ne yaparsa 50kmde şanzuman patlar bilmiyorum ama.

    Ya da hiç bir şey olmadıysa bile kesinlikle bir şeyler olmuştur ama fark edememiştir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rryzen

    2 sene önce 1.6 dizel otomatik Octavia satın aldım . 35 bin km oldu şimdilik bir sorun yok ama hep bı arıza olur mu korkusu var . alışkanlık oldu park ettikten sonra N konumuna alıp el freni çekip sonra P ye alıyorum . Birde ileri geri manevra yapacağım zaman çok hızlı Cat Cat gecirmiyorum biraz sakin davranıyorum . Onun dışında çok dikkat ettiğim bir husus yok .
    Bu dediklerinizi tam otomatikte de yapmak gerek zaten. Yarı otomatiğin farkı yoğun trafikte ısınması ve baskı balatanın zamanla aşınması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Çok normal. Kalite kontrolü geçemeyen tolerans dışı kalan belirli araçları TR gibi tüketici haklarının olmadığı veya işlemediği pazarlara salla gitsin.
    Aynı şey kurt, sinek lavralı domates, çilek, vişne vs. meyve sebzelerde de geçerli. İhracattan döneni iç piyasaya (marabalar a) salla gitsin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda vw i her türlü savunan bagnazlar olduğu gibi her türlü vw e saldırmaya çalışan da bir grup var.

    Her üründe fabrika hatası olur, önemli olan üreticinin ürüne sahip çıkması.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem ayranım dökülmesin hem dötüm öpülmesin kafasında fosfagen..

    vazgeçicek bu sevdadan..
  • Siz boş konuşmaya
    Adamlar ise satmaya devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmediğimden soruyorum
    Audi ve porsche gibi markaların 2.0 ve üstü dizellerinde durum ne ?
    Vw in 2.0 ve üstü dizellerin de durum ne ?
    Audi a6 2.0 alsan risk mi yine ?
    3.0 tdi a7 alsan 1.5 milyona sıfır km durum ne ?

    Bu ne saçma bir durumdur ?
    Tamam 1.6 dizel dsg bakmayacağız , Seat’lar Skoda’lar vw ler net olarak riskli peki yukarıda saydıklarım ?

    Ben Opel kullanıyorum 1.6 dizel otomatik , 2 şer gün passat ve superb kullanmıştım dsg

    Mesele Opel’i beğensem de ama otomatiği dsg gibi değil ya ben yine passat veya superb alayım dedirtecek ( sorun olmadığını varsayalım ) bir fark ben göremedim

    Fark tabiki var evet ama bizim gibi günlük kullanıcıları alıp götürecek fikir değiştirtecek fark ben görmüyorum
    Eski Opel olur H kasa facia otomatik eyvallahta öyle bir durum yok artık

    Aksine sorunsuzluktan ötürü diğer markalar tercih edilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Arabayı alıyorsun sonra damoklesin kılıcı gibi kafanda deli sorular hergün sürerken diyorsun acaba şimdi mi bozulacak?

    Memlekete giderken bozulursa ne olacak?
    Ya hastaneye hastamı götürürken sapa yarde bozulursa?

    Gibisinden sorular.. Neyse siz yine de çok düşünmeyin vw alın geçin, onlar daha iyisini yap asdsdfafdsfasfdasdas
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Bana da DSG'lerin kronik sorunlu olduğu bilinmesine rağmen, şans işi deyip DSG şanzımanlı araba almak ilginç geliyor. Tıbbi olarak incelenmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Bilmediğimden soruyorum
    Audi ve porsche gibi markaların 2.0 ve üstü dizellerinde durum ne ?
    Vw in 2.0 ve üstü dizellerin de durum ne ?
    Audi a6 2.0 alsan risk mi yine ?
    3.0 tdi a7 alsan 1.5 milyona sıfır km durum ne ?

    Bu ne saçma bir durumdur ?
    Tamam 1.6 dizel dsg bakmayacağız , Seat’lar Skoda’lar vw ler net olarak riskli peki yukarıda saydıklarım ?

    Ben Opel kullanıyorum 1.6 dizel otomatik , 2 şer gün passat ve superb kullanmıştım dsg

    Mesele Opel’i beğensem de ama otomatiği dsg gibi değil ya ben yine passat veya superb alayım dedirtecek ( sorun olmadığını varsayalım ) bir fark ben göremedim

    Fark tabiki var evet ama bizim gibi günlük kullanıcıları alıp götürecek fikir değiştirtecek fark ben görmüyorum
    Eski Opel olur H kasa facia otomatik eyvallahta öyle bir durum yok artık

    Aksine sorunsuzluktan ötürü diğer markalar tercih edilir
    250 Tork ve aşağısı için DQ200 şanzıman kullanılıyor. DQ200 = 7 ileri kuru kavrama DSG yani yollarda gördüğümüz VAG grubu araçların %90'ı böyle.

    Daha yukarıdaki Tork sayıları için 6 ileri ıslak DSG kullanılıyor. Bunlar genelde sorunsuz diyebileceğimiz türden en azından ısınma tarzı bir problemi olmuyor yağlı olduğu için.

    Başka problemler çıkabilir ama kuru kavrama olmadığı için şanzımandan yana daha güvenilir.




  • Abi almayin artik şu arabalari. 7 yillik muhendis olarak soyluyorum kuru da olsa yaş da olda DSG yapisi geregi patlamaya mahkumdur. Kavrama degisimi gibi ek maliyetleri saymiyorum bile.

    Gidin ZF8 sanzimanli araba alin sanziman nasil oluyormus gorun. Kendi aracimda ZF6 var bozmak icin her seyi yaptim ama bozulmuyor. İnternette D de giderken zevkine R ye takanlar var banamisin demiyor. Siz hala yaş kuru muhabbeti yapin.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Bir de eski dl511 lerin yanına gelen yeni 7 ileri ıslak kavrama var, dl382 di galiba, benim arabada ondan var mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şans oyunu oynayacaksan git kazı kazan oyna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Bir de eski dl511 lerin yanına gelen yeni 7 ileri ıslak kavrama var, dl382 di galiba, benim arabada ondan var mesela.
    Son yıllarda çıkan performans araçlarına yönelik veya torku yüksek olan araçlara yönelik bir 7 ileri ıslak var ama pek bir bilgim yok. Yani 250 tork altındakilere koymuyorlar diye biliyorum.
  • Şans işi, üretim hatası olabilir, değişim yaparlarsa bence bir sıkıntı yok. 50 km gibi çok kısa bir sürede olduğu için kullanıcı hatası olma ihtimali de yok değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O araç sise gelmeden önceden kaç kişinin kullanımından geçiyor.
    Üretim sonu depo parkına ilerliyor.
    Depo parkından tırlara yüklenmek için tıra gidiyor.
    Tırdan inip gemilere konteynere veya direkt yükleme için hareket ediyor.
    Gemiden iniyor gümrüklü sahada hareket ediyor.
    Gümrüklü sahadan çekilip tıra yükleniyor.
    Tırdan indirilip ülke-bölge ana deposunda şov gösterileri içinde park ediliyor.
    Park alanından yine gösteri ile tıra yükleniyor.
    Tırdan bayi önünde bayi otoparkına çekiliyor.

    Bu süreç içinde sorunu olmayan dsg, 50 km giden adamda patlıyor.

    Ben vw yerinde olsam kullanıcı hatası yapıştırırdım. (Eşeğin kulağına karpuz kabuğu kaçırma vol.2356)

    Haydi hayırlı traşlar. (8zf ile yakında yağını komple(dişliler,beyin,filtre) değiştirecek insan kişisi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.