Şimdi Ara

50 Km'de DSG Arızası Veren Golf (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
3
Favori
10.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    O da bana mısın diyor da henüz belli olmadı.
  • Bi ton para istenen; Manuel den devşirme “sıkıntılı/bozuk” yarı otomatik şanzıman.

    Almayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 5 Haziran 2019; 11:21:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlu çıkmış olabilir fakat aracı değiştirmeleri gerekir ben sıfır aracın tamir olmuş halini istemezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist308

    Bu forumda gercekten, hayatindaki tum mutluluk kaynagi butun vw motorlarinin ve sanzimanlarinin bozulmasi olan bir guruh var. DSG patladikca, TSI’lar yag yaktikca zevkten nirvanaya ulasiyorlar. Cok ilginc. Tibbi olarak incelenmesi lazim.

    Alıntıları Göster
    Katılıyorum. Hayatta otomatige hele dsg ye hic binmem diyipte benim gibi dsg alip garantisini uzatip oha lan cok iyi sanszimanmis aslinda diyecek birsuru adam var arasinda.. Boş keseden sallamak kolaymış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Bende A4b9 var, 1.4 tfsi ama motor dikey konumlandırıldığı için dq serisi kullanılmıyor, o sebeple dl serisi şanzımalrdan tercih etmek durumdalar.

    Dl511(yada 501 hatırlayamadım) yüksek tork değerlerine uygun ıslak kavrama, düşük torklu motorlar için ise yeni dl382 kodlu şanzıman var, ıslak kavrama.

    Kullanıyorum bakalım şimdilik. Şirket aracımda bir tek jetta zamanında(2013) çok sıkıntı yaşamıştım, sonraki iki passat’da bir problem yaşamadım. Sadece ilk passatın kmsi 90.000 i geçtiğinde artık kavrama ben buradayım demeye başlamıştı.

    Dq200 ile dl382 i kıyasladığımda en büyük farkı sıkışık trafikte görüyorum. Dq200 çok süratli şekilde 2 ye atıyor ve durkalkta 1 e çok zor düşürüyor. Dl382 ise 1. Vitese hemrn düşüyor ve 2. Vitese geçişte çok aceleci değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalite konusunda kara cahiliz.

    Ben olsam yeni araç talep ederdim, yazan bir yorum var yukarıda. Like veren bile olmamış.

    Trafikte göze göz, dişe diş şerit kavgasi veririz ama yıllarca emek ile alinan araba ömrünün 1/10.000'de iken tamir görmesine ya da firmanin kucağına düşmeye kolaylıkla razi oluruz.

    Cehalet böyle birşey işte...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Bende A4b9 var, 1.4 tfsi ama motor dikey konumlandırıldığı için dq serisi kullanılmıyor, o sebeple dl serisi şanzımalrdan tercih etmek durumdalar.

    Dl511(yada 501 hatırlayamadım) yüksek tork değerlerine uygun ıslak kavrama, düşük torklu motorlar için ise yeni dl382 kodlu şanzıman var, ıslak kavrama.

    Kullanıyorum bakalım şimdilik. Şirket aracımda bir tek jetta zamanında(2013) çok sıkıntı yaşamıştım, sonraki iki passat’da bir problem yaşamadım. Sadece ilk passatın kmsi 90.000 i geçtiğinde artık kavrama ben buradayım demeye başlamıştı.

    Dq200 ile dl382 i kıyasladığımda en büyük farkı sıkışık trafikte görüyorum. Dq200 çok süratli şekilde 2 ye atıyor ve durkalkta 1 e çok zor düşürüyor. Dl382 ise 1. Vitese hemrn düşüyor ve 2. Vitese geçişte çok aceleci değil.
    Audi hakkında pek bir bilgim yok teknik özellikleri konusunda. Kar oranından kısarak 1.4 tfsi motorlarda da ıslak kullanıyorsa gayet güzel bir hamle olmuş müşteri açısından. SEAT SKODA VW de ıslak kullansa sanırım Otomobil Genel'de tartışacak bir şey kalmazdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 5 Haziran 2019; 13:39:31 >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt


    Sanırım öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki arıza vermeye programlanmıştır. Şaka bir yana onarım yerine yeni araç talep edin. Hakkınız bu çünkü.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf V'le çok mutluydum ta ki gece 12'de sokak ortasında kalana kadar. Bir de ahtapot tipi çekici gerekiyor çekmek için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üzücü olan tüketicilerin hala bilinçsiz olması.
    Kurduğu cümle "dsg şans işi" ile aslında ürünün sıkıntı çıkaracabilme ihtimali var. Ama atın ölümü arpadan olsun mantığı ile devam etmiş. Yıl olmuş 2019 belki iki yıldır foruma girmiyorum ama dsg hala aynı yerde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.