Şimdi Ara

50bine kadar araç tavsiyesi arıyorum. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
2.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    senin yerinde olsam model yılı yüksek, km si düşük B sınıfı araçlara bakardım. Belki bayilerde 50 bin civarına fırsat araçları bile bulabilirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan

    Focus, Golf, Astra



    Başka araç bakmayın. Hangisi hoşunuza giderse 3'ü de memnun eder.



    1.4t astra j çelik subaplı lpgli güzel tercih olur. Temiz bulabilirseniz 1.6tdi Golf te olur, benzinlisi bulunur. Focus'un da benzinlisi olur dizeli temiz olmaz.

    astranın 1.6 dizeli 55 e kadar bulunurmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    senin yerinde olsam model yılı yüksek, km si düşük B sınıfı araçlara bakardım. Belki bayilerde 50 bin civarına fırsat araçları bile bulabilirsin.

    düşünmedim değil ama 1-2 yıl içinde satmayı düşünüyorum.düğün olursa diye.zarar eder miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bysmtnc


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    senin yerinde olsam model yılı yüksek, km si düşük B sınıfı araçlara bakardım. Belki bayilerde 50 bin civarına fırsat araçları bile bulabilirsin.

    düşünmedim değil ama 1-2 yıl içinde satmayı düşünüyorum.düğün olursa diye.zarar eder miyim?

    ne alırsan al zarar edebilirsin. Şunu alırsam zarar etmem bunu alırsam zarar ederim gibi bir durumun garantisi yok. Benim şahsi fikrim araç ne kadar yeni olursa o kadar iyi. Ama aracı alacak ve kullanacak olan sensin. Karar sana kalmış yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: bysmtnc


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    senin yerinde olsam model yılı yüksek, km si düşük B sınıfı araçlara bakardım. Belki bayilerde 50 bin civarına fırsat araçları bile bulabilirsin.

    düşünmedim değil ama 1-2 yıl içinde satmayı düşünüyorum.düğün olursa diye.zarar eder miyim?

    ne alırsan al zarar edebilirsin. Şunu alırsam zarar etmem bunu alırsam zarar ederim gibi bir durumun garantisi yok. Benim şahsi fikrim araç ne kadar yeni olursa o kadar iyi. Ama aracı alacak ve kullanacak olan sensin. Karar sana kalmış yani.

    fiesta-i20-clio-polo bunlardan hangisini önerirsin peki.mesela şu araç f/p açısından nasıldır?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-otomobilen-trabzon-2015-fiesta-1.5-tdci-trend-x-esp-5018-348702400/detay




  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    hepsi alınabilir. Güzel araçlardır. Ama benim hava yastığı takıntım var. Şahsen 2 hava yastıkli bir araç almam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    simdi galerici diyince ben bir duruyorum.
    kazalı arıcın plakasını değiştirmemi dersiniz,
    km düşürmemi, kazalı aracı dışardan yaptırıp satma vs. vs.

    o yüzden otomatik olmasından dolayı km orjinalliği garantide büyük bir sorun. çünkü ecd sorunsuz degil o yüzden km orjinalse galeri iyi duruyor ama ben galarici oldumu bir adım geri çekilmeme sebeb oluyor.

    bir arkadaş akrabası olan bir galericiden araba almıştı. kazası varmı diye sordu oda ona çiçek tıklamış sadece dedi (kars tabiri imiş ilk defa orada duydum. ufak tefek sürtmelere deniliyormuş) aldı arabayı bir kullanayım karar vereyim dedi. meğerse arabada pert kaydı varmış. bu yüzden galericilerden tanıdık olana bile mesafeliyim.

    eger araç 200k km ise ve adam bunu 118k ya cekmiş ise edc elinizde kalırsa büyük sorun. ama iki araçdanda daha temizleri düşüyor. hele trabzondaki neredeyse 6-7 bin fazla yazmış bence. hatta gecen forumdan birisi fluence 2013 touch plus almış ihaleden 50800 tl ödemişti yanılmıyorsam 1.5dci otomatik.

    bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    simdi galerici diyince ben bir duruyorum.
    kazalı arıcın plakasını değiştirmemi dersiniz,
    km düşürmemi, kazalı aracı dışardan yaptırıp satma vs. vs.

    o yüzden otomatik olmasından dolayı km orjinalliği garantide büyük bir sorun. çünkü ecd sorunsuz degil o yüzden km orjinalse galeri iyi duruyor ama ben galarici oldumu bir adım geri çekilmeme sebeb oluyor.

    bir arkadaş akrabası olan bir galericiden araba almıştı. kazası varmı diye sordu oda ona çiçek tıklamış sadece dedi (kars tabiri imiş ilk defa orada duydum. ufak tefek sürtmelere deniliyormuş) aldı arabayı bir kullanayım karar vereyim dedi. meğerse arabada pert kaydı varmış. bu yüzden galericilerden tanıdık olana bile mesafeliyim.

    eger araç 200k km ise ve adam bunu 118k ya cekmiş ise edc elinizde kalırsa büyük sorun. ama iki araçdanda daha temizleri düşüyor. hele trabzondaki neredeyse 6-7 bin fazla yazmış bence. hatta gecen forumdan birisi fluence 2013 touch plus almış ihaleden 50800 tl ödemişti yanılmıyorsam 1.5dci otomatik.

    bence

    teşekkür ederim yorum için.c sınıfı değil de b sınıfı mı baksam diyorum acaba.i20 ler için ne düşünüyosun ? 50bine kadar 2015 dizel jump lar var.1-2 seneye kadar satmayı düşünüyorum aslında.aile aracı olcak küçük gelecek ama idare ederiz olmadı biraz daha para biriktirince satar c sınıfı alırım diye düşünüyorum.renolar güzel ama megane2 satıyorum şuanda tekrar reno olmasın diye bi düşüncem de var.




  • Sen beni dinle hocam. B sınıfında tek alacağın araba rio dur. i20 de olabilir fakat 1.4 crdi manuel elite blue olsun. 2 hava yastıklı arabalara bakma.

    C sınıfında yukarıda söylediğim araçlara bak başka da kafanı bulandırma derim. Ama hangi iki araç arasında kaldıysan mutlaka araçları incele. C n in en boşu ile B nin en dolusu arasında bile ciddi fark var bunu unutma. Ama B alırsan Rio al. Pişman etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shakircan -- 2 Mart 2017; 15:47:15 >
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    bende ikinci elle uğraşacagıma i10 alıtım dedim.

    gecen cumartesi gittim bakmaya içine zor sığıyorum, ben oturunca arkadaki kişiye mesafe kalmıyor. 2016 sıfır benzinli otomatik olana 53 den 47 ye indi.



    sonra i20 ye baktım daha geniş test sürüşüne cıktım gidişi baya iyi ama benzinlide 12 lt ortalama gösteriyordu. şimdiki aracımında hyundai olması ve cok yakmasından dolayı yanlıştır diye düşünmedim. fiyat olarak 54.000 tl 2016 model için fiyat verdiler arkama bakmadan kaçtım :)



    ikinci eller 50 bine bulunuyor ama 2. el olayına girecek, aracın arzası kazası belası varmı diye ugraşacaksam neden b sınıfı alayım gidip c sınıfı alırım diye düşünüyorum.



    i20 lerin sıfırı 45-50 olsa amenna direk alacagım ama 65.000 ne kadar cıkıyor. zaten maksimum 50.000 üst sınırım ama ben alınca allah kaza bela vermezse rahat 4-5 yıl binerim diye düşündüğümden en azından büyük araç olsun rahat edeyim diyorum.



    aslında ilk amacım arbamı satıp 20-30 civarında bir araba alıp kredi çekip sıfır superb almayı planlıyordum ama maalesef bu fiyata araba bulamayınca bende 50 bine daha büyük bir araç alıp kendi aracımı elimde tutayım diye düşünüyorum.



    eğer 2 yıl kullanırım satarım diyorsan i20 mantıklı, ama sürüş açısından fiestaların daha gerisinde. bu yüzden fiestalarada bir bak derim.



    bir arkadaşta mesaj atmış 50 veriyorsan 51 bine mitsubishi attraga var diye ama dh özel mesajı açmıyor okuyamadım.



    mitsubishi nasıldır acaba bilen varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan

    Sen beni dinle hocam. B sınıfında tek alacağın araba rio dur. i20 de olabilir fakat 1.4 crdi manuel elite blue olsun. 2 hava yastıklı arabalara bakma.

    C sınıfında yukarıda söylediğim araçlara bak başka da kafanı bulandırma derim. Ama hangi iki araç arasında kaldıysan mutlaka araçları incele. C n in en boşu ile B nin en dolusu arasında bile ciddi fark var bunu unutma. Ama B alırsan Rio al. Pişman etmez.

    rionun hangi modellerinden bahsediyosun? ikinci eli nasıl? i20de 1.4 dizel jumplar 50 bin civarı.style ve eliteler daha pahalı sanki.
  • Hala Mitsubishi Attrage öneren olmamış. Forumda 35 sayfa konusu var ama araç bilinmiyor galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Linke eklediğim tasshelhoff arkadaştan Attrage hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz hocam. Ben 7-8 aydır kullanıyorum. Yazdıklarınıza göre attrage tam size göre diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    sıfır dizel i20 nin jump yani boş modeli 59500 style modeli 63 bin.jumpın 2015-2016 ikinci elleri 50bin civarı style modelinin ise 58bin civarı.attragelara hiç bakmadım ikinci eli zayıf diye. hyundai i20de da 15ay 15bin tl 0 faiz var.63 bine style i20 alsam aptallık olur mu acaba?

    ayrıca kia riolarada bakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    bende ikinci elle uğraşacagıma i10 alıtım dedim.

    gecen cumartesi gittim bakmaya içine zor sığıyorum, ben oturunca arkadaki kişiye mesafe kalmıyor. 2016 sıfır benzinli otomatik olana 53 den 47 ye indi.



    sonra i20 ye baktım daha geniş test sürüşüne cıktım gidişi baya iyi ama benzinlide 12 lt ortalama gösteriyordu. şimdiki aracımında hyundai olması ve cok yakmasından dolayı yanlıştır diye düşünmedim. fiyat olarak 54.000 tl 2016 model için fiyat verdiler arkama bakmadan kaçtım :)



    ikinci eller 50 bine bulunuyor ama 2. el olayına girecek, aracın arzası kazası belası varmı diye ugraşacaksam neden b sınıfı alayım gidip c sınıfı alırım diye düşünüyorum.



    i20 lerin sıfırı 45-50 olsa amenna direk alacagım ama 65.000 ne kadar cıkıyor. zaten maksimum 50.000 üst sınırım ama ben alınca allah kaza bela vermezse rahat 4-5 yıl binerim diye düşündüğümden en azından büyük araç olsun rahat edeyim diyorum.



    aslında ilk amacım arbamı satıp 20-30 civarında bir araba alıp kredi çekip sıfır superb almayı planlıyordum ama maalesef bu fiyata araba bulamayınca bende 50 bine daha büyük bir araç alıp kendi aracımı elimde tutayım diye düşünüyorum.



    eğer 2 yıl kullanırım satarım diyorsan i20 mantıklı, ama sürüş açısından fiestaların daha gerisinde. bu yüzden fiestalarada bir bak derim.



    bir arkadaşta mesaj atmış 50 veriyorsan 51 bine mitsubishi attraga var diye ama dh özel mesajı açmıyor okuyamadım.



    mitsubishi nasıldır acaba bilen varmı?

    https://forum.donanimhaber.com/en-ucuz-tam-otomatik-sedan-51500-tl-mitsubishi-attrage-1-2-cvt-navigasyon-cc-6-airbag-anahtarsiz-sistem-dijit-klima-bt-cok-ekonomik-motor--122779248-1



    Konusu burada ,gecen gunde pmlerde sorun vardi forumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • seyhgalip S kullanıcısına yanıt
    bana öneren oldu pm atmış ama acılmıyor pm.

    bir bayi bulup bu hafta incelerim ben onu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    Rionun en baz modeli bile ağzına kadar dolu.

    Şöyle bir durum var yalnız. B sınıfı araçlarda amortisör sert oluyor. Özellikle i20 ye sanki amortisör koymamışlar. En ufak çukurda bam güm hissettiriyor. i 20 ses yalıtımı biraz daha iyi gibi diğerlerine göre. rio biraz daha ses alıyor diyebilirim. Fakat i20 elite olmayacaksa olmasın. rio da En bazında bile 6 hava yastığı standart.

    Gelelim C sınıfına. Yukarıda bahsettiğim araçların özellikleri birbirine yakın. Ben golf 6 1.6tdi trendline kullanıyorum. Arabamda 11 hava yastığı mevcut. Ses yalıtımı gayet iyi. Geniş. Malzeme kalitesi yüksek. Bunları B sınıfında yakalamanız zor. Ha sis farı, park sensörü mü yok? Onları da isterseniz sonradan taktırabiliyorsunuz zaten.

    Focusun malzeme kalitesini beğenmiyorum, soyulmalar solmalar oluyor. Fakat yol tutuşu mükemmel hissettiriyor. Astra kaliteli malzeme konusunda focustan daha iyi. Fakat golf kalite de hepsinden bir tık üzerinde. Opsiyon olarak astra da daha dolu bulunur. Tabi ki tercih meselesi. 3 ü de memnun eder.




  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    kardeşim acık konuşayım elaleme bakma.



    içine sinen her arac güzeldir.

    bir arabaya para vermek aptallık olmaz kesinlikle.



    ben blu benzinli otm kullanıyorum sıfır aldım çok güzel hizmet etti Allahı var.



    otomatik konusu huyndaide cok yakması nedeni ile sıkıntı ama arzası az. o yüzden talep var. tek sıkıntı sıfır araçda kısa kullanımda daha fazla değer düşüşü oluyor ikinci ele göre. bence tek sorun o olur.

    tabi 2016 aralıkta sıfır alan vergiden dolayı karda oda ayrı bir konu:)



    ama mutlaka git test sürüşü yap ve ciddi pazarlık yap.



    huyndai ciddi ciddi indirimler yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    dizelin bakım masrafı efsanesi arkadaşlar 2000li yıllarda bitti şu an ki dizel motorlar canavar gibi 10000km bakımlarında 50 lira fazla masrafınız olur.aracınızın arkasında bombayla nasıl gezebiliyorsunuz bende onu anlamıyorum.daha hiç benzinli araç almadım, yaptığım tek şey kaliteli yakıt,yağ filtre değişimini geçirmiyorum bide 2000-3000 devri geçmiyorum özellikle de motor soğukken.
    dizel motor neden masraf çıkarır :
    -aracın marşına bastın pat diye yürürsen bide yüksek devirde gidersen motor aşınmaları artar dizel yakıt benzin gibi değildir.benzin bir nevi yağdır zaten o yüzden marşa basın 1 dk bekleyin motor kendini güzelce yağlasın.
    -turbo mevzusuna gelince,aracı çalıştırdın yada stop edeceksin 20-30 sn bekle turbo kendini yağlasın bir müddet çünkü çok yüksek devirle dönüyor turbolar.daha kendini yağlayamadan asılırsan gaza yağsız kalan turbo bozulur tabi veya uzun yoldan geldin direk stop ettin aracı yağlama kesiliyor fakat turbo dönmeye devam eder yağsız kaldığı içinde bozulur.bütün mevzu bu kadar.dizel araca bir kere binen kimse tekrar benzinli araca binmez




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.