< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoXDiE -- 21 Aralık 2018; 15:47:55 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoXDiE -- 21 Aralık 2018; 15:47:55 > |
Turknet pişmanlıktır.
|
Sizin müşterinizin muhattabı sizsiniz Türk Telekom değil, bir sorun olunca Türk Telekom ilgilenmiyor diyip işin içinden çıkmak etik olmuyor. Sorun yaşayanlar size bu ay patron maaşı geç yatırdı faturayı 15 gün sonra ödeyeceğim derse kabul ediyor musunuz?
|
mu5tafa demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Daha önce Türknet kullanmıştım tekrar geçmeyi düşünüyordum ancak geçmeyeceğim. Belki ilerde işinizi iyi yapacağınız gün gelir ve geçerim.
|
Valla bir memnun olmayan müşteri bakın ne yaptı size. Gecen size sempatim vArdı artık yok. İşin komiği bu haberi 1000 kişi pkuda onlarda kişiye dese. 5 bin aile size basvurmucak demek. Müşteri memnuniyeti önemlidir.
|
başlığı okuduğum anda "acaba turknet yine kimi mağdur etti" dedim, yanılmamışım.
parasını ödediğiniz hizmeti almak hakkınızdır, normalde öyle "iptal edin o zaman" diyerek sıyrılamazlar ama bu ülkede sıyrılabiliyorlar çünkü bu tarz şikayetlerde mağdur kullanıcının yanında durması gereken bir grup primat, benim diyen yalakaları kıskandıracak şekilde davranıyor, "böğönmöyorson kollonmo" şeklinde akıl veriyorlar. ayrıca rica ediyorum şu 1 ay bedava internet için firma ile bir olup insanları bu kaosun içine sürükleyenler sorun yaşadıktan sonra gelip "yav haggaden sorunluymuş" yazmasınlar, kardeşim biz yalancı şerefsiz miydik de geldik yazdık o kadar şikayeti derdi tasayı? allahım ya... şu tuşa basacaksın ve türknet yönetim kadrosundan çaycısına isminden cismine ne varsa yok olacak deseler cümleyi bitirmeden tuşu eskitirim, öyle nefret ediyorum bu iş bilmez şark kurnazı yalancı firmadan. tekrar tekrar yazıyorum arkadaşlar, türknet pişmanlıktır, uzak durun. övenlerden, davet edenlerden daha da uzak durun, 3 kuruş için etrafındaki herkesi, dolandırıcı olduğunu bile bile mega holdings vb oluşumlara sokmaya çalışanlar, "abi çiflikbak diye bişey var süper" diyenler neyse bunlar da aynısı, uzak durun. |
önceden türk telekom kullanıyordum.Başka bir ilçeye taşındık ve burada interneti taşımak için başvurdum
20 gün içinde taşınır dendi 20 gün oldu taşınmadı aradığımda taşınmanın gerçekleşmediğini yeniden taşıma talebi oluşturulacak dendi ve yeniden yeni talep oluştuğu için 20 gün daha bekledim ve yine taşınmadı bu arada internet faturası geliyor vergisi sadece, yine aradığımda benim bulunduğum mevkide port yokmuş port oluşturulması lazımmış yaklaşık 1 ay daha bekledim 1 ay geçti yine bişi yok gittik türk telekoma durumu anlatık böyle böyle port yokmuş dendi ee o zaman port koyun dedik port konması uzun zaman alır 3 ay-6 ay sürer dediler bu arada ben daha vodafone başvurmuştum allahtan vodafone bağlandı benim adıma ama bir türlü türk telekom internet taşınamadı daha sonra taahüdü bitti kapandı yaklaşık 3 ay internet taşıyamadılar aramadığım kurum şikayet etmediğim kurum kalmadı ama hiç bişi olmadı. Port olmadığı halde vodafone interneti bağladı ve vodafone daki adam dediki port yoksa biz nasıl bağladık hem port var gözüküyormuş yani kısacası türk telekom şaka gibi bir kurum ve onun sağladığı altyapıda ortada |
Herkese merhaba ; Öncelikle konu sahibinin yakın arkadaşım olduğunu ve Turknet'e geçişini sağladığı kişilerden biri olduğumu belirterek başlayayım..
2017 Mayıs ayında , çok güzel birşey oldu.. Mesut Çevik , Cem Çelebiler ile bir röportaj yaptı. Ben dahil binlerce kişi muhtemelen bu videoyu izledi ve şöyle dedi ; " Vay be , nihayet ülkemizde güzel şeyler oluyor.. Yaptığı işin detayını bilen , kullanıcıya taahhütler verebilen , ülkemizde internet konusunda yaşanan sıkıntıdan gayet haberdar olan birisi vardı ekranda.. Sanıyorum , videoyu izleyen benim gibi binlerce kişi hakikaten umutlanmıştık.. Ve bu güne kadar da bu taahhütlerin muhtemelen çoğu gerçekleşti.. Ancak gelinen noktada , Türknet abonesi olmayan arkadaşların da üzülmesi gereken bir noktaya geldiğimizi düşünüyorum..! Ancak , arkadaşımın yaşadığı olay artık sinir harbine dönmüş durumda.. İnternet kullanamıyor olmasından daha kötüsü ise , evi giriş kat olduğundan cep telefonunun çekmiyor olması. Yani adam eve girdikten sonra irtibatımız kesiliyor.. bilgiye ulaşmayı geçtim , daha kişiye ulaşamıyoruz..Bu şaka değil ..! Eskiden uzay filmleri Yıl 2010 diye başlardı hatırlayanlar vardır.. 2018 yılındayız ve yaşadığımız durum ortada.. Daha düne kadar bizde mülteci olarak yaşayan Bulgar vatandaşları , şu an hem AB üyesi hem de komik rakamlara bilgiye bizden daha hızlı ulaşıyor.. Bu kısım şaka..!! Olaya sadece bir internet bağlantısı problemi olarak bakmamak gerekiyor. Türkiye'de çok ciddi bir iş ahlakı sıkıntısı yaşanıyor. Aklımıza gelen en tepe örneklerden verecek olursak ; taksiciler , dolmuşçular , fast-food esnafı , mobilya yada dekorasyon firmaları ve tadilat - tesisat konusunda usta olduğunu belirterek iş yapanlar.. Örneklere takılmayın , sadece sıkıntılı sektör sayısına takılmanız yeterli..! Hepimiz aşağı yukarı belirli bir firmada çalışıyoruz , kendimden örnek verecek olursam ( ki konu sahibi arkadaşım da bu konuda benden bile çok ileridedir emin olun ) çalıştığım firmalarda yaptığım iş müşteri odaklı. Yani bize iş veren firmanın sahibi , arada süreci kontrole geliyor , ve bir problem çıktığı zaman onu gidermek için ( sabit maaşlı çalıştığım halde ! git patronla konuş da diyebilirim çünkü ) elimden geldiğince problemi çözmeye çalışıyorum. Patron birazdan çağıracak sizi demiyorum. sorun kaydınızı aldım , döneceğim yapmıyorum..!! Olaya sadece bir internet bağlantısı problemi olarak bakmamak gerekiyor'dan devam edeyim ; Bakın , ülkemizde bu kadar aksaklık varken hepimiz elimizden geleni yapmak zorundayız. Herkes kendini düzeltmek zorunda. Şimdi burada Türknet'in cevaplaması gereken çok acil sorular var ; -- 2 aydır internetini bağlayamadığınız adama , arayıp , bu iş 2 ay daha sürecek diyemezsiniz.. -- Kazı yapılacak diyorsunuz , kazı yapılacağı 2 ay önce belli değil miydi ( nihayetinde sorunun kaynağı değişmedi ) , ve neden gerekli girişimleri başlatmadınız ? -- Türk Telekom a belirli bir altyapı bedeli ödüyorsanız , neden yaptırım uygulayamıyorsunuz veya uygulayamıyorsunuz . Ki uygulayamıyorsanız neden ISS işbirliği yaptınız. Sadece benim istediğim olacak şeklinde ticari anlaşma mı olur ? -- Sağlamadığınız hizmetin faturasını neden ödetiyorsunuz , hadi ödettiniz , neden arayıp özür dileyerek en kısa zamanda iade etmiyor hala üstüne fatura çıkartıyorsunuz ? -- Amazon Almanya'nın web sitesinden alışveriş yapıyorsunuz , satıcı amazon olmadığı durumlarda bile , internetten arama kaydı bıraktığınızda TAM 10 SANİYE SONRA sizi Türkçe konuşan bir operatör arayıp SORUNUNUZU ÇÖZÜYOR. KAYDINIZI ALIYOR DEMİYORUM BAKIN , SORUNUNUZU ÇÖZÜYOR DİYORUM..! Biz ise burada , içinde sadece Türk çalışanların bulunduğu bir firmaya ulaşamıyoruz ?? Bunun adı EN NAİF HALİYLE UTANMAZLIKTIR.. -- Müşteri kazanmak için , reklam yapmak için 2 saate yakın konuşup burada samimi havalar estiren Cem Çelebiler nerede şimdi ? Neden bir röportaj daha yapıp , müşterilerine bilgi vermiyor ? Soruları daha çokça uzatabiliriz.. Ama faydası yok. Lütfen herkes işini severek yapsın. Sevmiyorsa da en azından layıkıyla yapmaya çalışsın. Kişi kendin düzeltmekle mes'uldür. Bu kadar yazdığım halde hala hiçbir şey söylememiş gibi hissediyorum inanın. Dediğim gibi olaya sadece bir kişinin sorunu olarak bakmayın. Gün geçtikçe b.k çukuruna doğru hızla ilerliyoruz gibi hissediyorum. Ümitlerimizin boşa çıkması belki kabul edilebilir bir şeydir ama , bize olan ümitlerimizin çok daha kötü neticelerle boşa çıkmasıdır..! Donanım Haber sitesi yetkililerinden de ricam bu konuda onların da girişimde bulunmaları olacaktır. Şahsen içinde bulunduğumuz durumdan hakikaten çok müteessirim. Ülkece 1 adım ileri 3 adım geri gidiyoruz. Bir bu kadar daha yazabilirim ancak , romana döndürmemek adına burada kesiyorum. Konu ile alakalı en ufak bir çabası olanlara şimdiden şahsım adına teşekkür ediyorum. |
Siz firmanın yetkilisiniz...
Sizin yazdığınız bu tarz yazılar yüzünden bende devamlı Tüketici Hakem Heyetlerindeyim.. Millete anlatırken kaymak gibi, İlk proglemde çözüm ise kaktüs.. Bu ayıplı durumları her daim kınamışımdır. Bu arkadaş ise son derece mülayim.. 2 ay fatura ödemiş. Şimdi ise iadesi için uğraşacak, canı sıkılacak. Sizler insanların canını sıkmak için mi var edildiniz? 52 gün ne demek. Önünüzü bile görmeyen körlüğünüzün ceremesini neden müşteri çekecek.. sizler insanları aptal mı sanıyorsunuz. Ben çok açık yazayım,,, hem sosyal medya dan, hem yazılı mail yoluyla çokkkk küfürler etmiştim... Savcılık orda diyerekte gideceğiniz yeri de işaret ederdim.. Birde sıkılmadan müşteriye hala hikaye anlatıyorsunuz. Çok açık yazayım ASLA TÜRKNET aklımdan bile geçirmem.. TT de sıkıntı yok. Sıkıntı sizde. Sizin yaptığınız aymazlıktır. aynı daireyi 5-10 kişiye satanlar gibi Aynı koltuğu 2-3 kişiye kakalayan acentalar gibi... TT satmıyor hattı efendi, siz satıyorsunuz.. DÖNÜPTE MÜŞTERİYE DİĞER ISS YADA TT DİYEMEZSİNİZ BU SİZİN ACİZLİĞİNİZDİR.. Bari bu ayıbı müşteriye yapmayın.. Yemin ile yazayım mı , asla eşim dostuma Türknet aldırmıyacağım. Böyle cevap olmaz. Sen git bir başka temsilci koysunlar. |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak_179_06 -- 21 Aralık 2018; 17:49:17 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|