arkadaşlar yerimi burası tam bilmiyorum ama tv ile doğrudan ilgili olduğu için buraya yazdım.
Bundan 25 gün önce 55lb730 tv yi bir lg servisinden satın aldım parasını ödedim fakat kurulum için düğün öncesine tarih verdim. Neyse geldiler kurdular baktık ekranda düz renklerde lekelenmeler var. birazdan resim eklerim.böyle koyu gölgeler dama tahtası gibi. Servis elemanlarına bunun sorun olduğunu belirttim ve tvyi bu şekilde alamayacağımı söyleyip evrağı imzalamadan uğurladım.
Satıcı ile görüştüm durumu anlattım oda bana düğüne kadar yeni bir tv yetiştiremeyeceğini balayından sonra yeni bir cihaz verebileceğini söyleyince bende geç olsun güç olmasın diyerek kabul ettim.Balayından döndük satıcı gel abi burda deneyelim dedi gittik. güya sıfır başka bir cihaz açtı baktık aynı sorunlar var dedi "abi bak bunlar yeni teknoloji hepsinde bu sorunlar var" felan dedi. ama açtığı yeni bir cihaz değil benim eski tvydi!!!
dedim bu benim cihaz evet abi bende yalan yok dedi! neyse sana 55lb870 serisinden verelim dedi 4900 tl felan dedim butcemi aşar.47lb730 ver bana deyince bu sefer bu cihaz lg merkezden senin adına ayırtıldı. sana başka bir cihaz veremeyiz sen bunu al 3 defa servis çağır "fiş al" tüketici mahkemesine başvur kesin kazanır paranı alırsın dedi.ya dedim 870 veriyordun 47lb730 neden veremıyorsun? cevap: "abi ben ezbere konustum olmaz tabi oyle şey" oldu. çakallık yapıyor aklınca.
Şimdi arkadaşlar ben ne yapmalıyım : satıcıyı dinleyip kusurlu tvyi alıp yeniden servis tarafından kurulup teslim alıp tüketici mahkemelerine mi gideyim , yoksa direk satıcının kendisini mi mahkemeye vereyim? bana nasıl olur da yeni bir cihaz veremezler?
bana herhangi bir fatura vs kesilmedi henüz. bir bilen yardımcı olursa çok sevinirim. evde tvsiz kaldık
başka model alın bence. niye fatura kestirmediniz faturasız ürünü servis nasıl kurulum yapmaya geldi ?
e_capkan
kullanıcısına yanıt
teslimattan sonra fatura kesiliyor diye biliyorum. yada teslimat anında. ben cihazı teslim almadıgım için fatura da talep etmedim. hemen fatura kestirmelimiyim?
son durum şöyle: Herhangi bir imza vs olmadan bu cihazı bugun getirip kuracaklar yeni bir cihaz temin edilene kadar "emaneten" bende duracak. yeni cihaz geldiğinde ne olur bilmiyorum artık.
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
teslimattan sonra fatura kesiliyor diye biliyorum. yada teslimat anında. ben cihazı teslim almadıgım için fatura da talep etmedim. hemen fatura kestirmelimiyim?
son durum şöyle: Herhangi bir imza vs olmadan bu cihazı bugun getirip kuracaklar yeni bir cihaz temin edilene kadar "emaneten" bende duracak. yeni cihaz geldiğinde ne olur bilmiyorum artık.
lg nin garnti işleri nasıl işliyor bilmiyorum. garantiden yenisin alabilirsen iyi olur.
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkan
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
teslimattan sonra fatura kesiliyor diye biliyorum. yada teslimat anında. ben cihazı teslim almadıgım için fatura da talep etmedim. hemen fatura kestirmelimiyim?
son durum şöyle: Herhangi bir imza vs olmadan bu cihazı bugun getirip kuracaklar yeni bir cihaz temin edilene kadar "emaneten" bende duracak. yeni cihaz geldiğinde ne olur bilmiyorum artık.
lg nin garnti işleri nasıl işliyor bilmiyorum. garantiden yenisin alabilirsen iyi olur.
eski cihaz kuruldu servis yeni cihazı getirene kadar bende kalacak. beklemedeyiz bir gelişme olursa tekrar buradan paylaşacağım.
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkan
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
teslimattan sonra fatura kesiliyor diye biliyorum. yada teslimat anında. ben cihazı teslim almadıgım için fatura da talep etmedim. hemen fatura kestirmelimiyim?
son durum şöyle: Herhangi bir imza vs olmadan bu cihazı bugun getirip kuracaklar yeni bir cihaz temin edilene kadar "emaneten" bende duracak. yeni cihaz geldiğinde ne olur bilmiyorum artık.
lg nin garnti işleri nasıl işliyor bilmiyorum. garantiden yenisin alabilirsen iyi olur.
eski cihaz kuruldu servis yeni cihazı getirene kadar bende kalacak. beklemedeyiz bir gelişme olursa tekrar buradan paylaşacağım.
hayırlısı olsun. umarım sorunsuz bir cihaz sahibi olursun
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkan
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkan
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
teslimattan sonra fatura kesiliyor diye biliyorum. yada teslimat anında. ben cihazı teslim almadıgım için fatura da talep etmedim. hemen fatura kestirmelimiyim?
son durum şöyle: Herhangi bir imza vs olmadan bu cihazı bugun getirip kuracaklar yeni bir cihaz temin edilene kadar "emaneten" bende duracak. yeni cihaz geldiğinde ne olur bilmiyorum artık.
lg nin garnti işleri nasıl işliyor bilmiyorum. garantiden yenisin alabilirsen iyi olur.
eski cihaz kuruldu servis yeni cihazı getirene kadar bende kalacak. beklemedeyiz bir gelişme olursa tekrar buradan paylaşacağım.
hayırlısı olsun. umarım sorunsuz bir cihaz sahibi olursun
eyvallah kardeşim
atakane
kullanıcısına yanıt
Ne biçim iş.!! Ürün faturasız teslim edip kusurlu olduğu biline biline kuruluyor, Bence teslim almamaliydiniz. Alışverişten sonraki Ilk bir hafta veya bir ay çok önemli. Bence kurulumu yaptirmadan paranızı iade almaliydiniz. Her geçen gün sizin aleyhinize....
Dostum gerçekten kötü bir durumla karsılasmıssın. Tvdeki sorunlarımız hemen hemen aynı ve bu Sorunlar galiba LB serisinin hemen hepsinde var... Benim şansım teknosa.comdan almam oldu. Ürünü paketleyip gönderdim. İnşallah sorunun çözülür. Kötü yanı elinde faturanda yok. Gerçi iade için mahkemeye başvurman için fatura lazım degil mi? Adamın malı satıp fatura kesmemeside suç! Faturayı kesmedigi için maliyete sikayet ederim sorun yaratmadan çözelim felan diyip iade etmeye çalış bence.
quote:
Orijinalden alıntı: EnverAtaş
Dostum gerçekten kötü bir durumla karsılasmıssın. Tvdeki sorunlarımız hemen hemen aynı ve bu Sorunlar galiba LB serisinin hemen hepsinde var... Benim şansım teknosa.comdan almam oldu. Ürünü paketleyip gönderdim. İnşallah sorunun çözülür. Kötü yanı elinde faturanda yok. Gerçi iade için mahkemeye başvurman için fatura lazım degil mi? Adamın malı satıp fatura kesmemeside suç! Faturayı kesmedigi için maliyete sikayet ederim sorun yaratmadan çözelim felan diyip iade etmeye çalış bence.
Arkadaşım aldığın yeri de bir söylesen iyi olur, ona göre alışveriş yapmayız oradan. Geçmiş olsun.
quote:
Orijinalden alıntı: selcuksl
Arkadaşım aldığın yeri de bir söylesen iyi olur, ona göre alışveriş yapmayız oradan. Geçmiş olsun.
Alıntıları Göster
parayı ödediniz bunun karşılığında faturayı almadınızmı . eğer değişim yapmıyorsa uğraşırsınız benim şuan süren bir mahkemem var tüketici mahkemesinde 10. ayda karar duruşması var bilir kişi geldi bakalım hayırlısı sürec 1 yılı buluyor haberiniz olsun
quote:
Orijinalden alıntı: cLas_cocuq
parayı ödediniz bunun karşılığında faturayı almadınızmı . eğer değişim yapmıyorsa uğraşırsınız benim şuan süren bir mahkemem var tüketici mahkemesinde 10. ayda karar duruşması var bilir kişi geldi bakalım hayırlısı sürec 1 yılı buluyor haberiniz olsun
Alıntıları Göster
arkadaşlar faturayı aldım. o konuda sıkıntı yok adam zaten vermem dememişti. Geçen lg servisi geldi benim eski cihazı kurdu tekrar. ama teslim fişine panel arızalı lekelenmeler var diye not düştüler bir de yanlarında servisten değişim raporunu getirip verdiler. orada da aynı sorunlar yazıyor ve altında " cihaz değişimi için uygundur" gibi bir ibare var. şimdi bana yeni cihazın gelmesini bekliyorum. onda da aynı sorunlar çıkarsa vay halime.
birde bence benim gibi hassas detaycı biriyseniz lb serisine dikkatli yaklaşın. çünkü benim bakar bakmaz farkettiğim lekelenmeleri eve gelen misafirler çok zor farkediyor. ama benim için bu cihazda bir şey seyretmek tam bir işkence. siz siz olun iyice kontrol etmeden sakın cihazınızı teslim almayın.
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
arkadaşlar faturayı aldım. o konuda sıkıntı yok adam zaten vermem dememişti. Geçen lg servisi geldi benim eski cihazı kurdu tekrar. ama teslim fişine panel arızalı lekelenmeler var diye not düştüler bir de yanlarında servisten değişim raporunu getirip verdiler. orada da aynı sorunlar yazıyor ve altında " cihaz değişimi için uygundur" gibi bir ibare var. şimdi bana yeni cihazın gelmesini bekliyorum. onda da aynı sorunlar çıkarsa vay halime.
birde bence benim gibi hassas detaycı biriyseniz lb serisine dikkatli yaklaşın. çünkü benim bakar bakmaz farkettiğim lekelenmeleri eve gelen misafirler çok zor farkediyor. ama benim için bu cihazda bir şey seyretmek tam bir işkence. siz siz olun iyice kontrol etmeden sakın cihazınızı teslim almayın.
değişim raporu verildiyse sorun yok . rica etsem o raporu burda yayınlarmısın.
quote:
Orijinalden alıntı: cLas_cocuq
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
arkadaşlar faturayı aldım. o konuda sıkıntı yok adam zaten vermem dememişti. Geçen lg servisi geldi benim eski cihazı kurdu tekrar. ama teslim fişine panel arızalı lekelenmeler var diye not düştüler bir de yanlarında servisten değişim raporunu getirip verdiler. orada da aynı sorunlar yazıyor ve altında " cihaz değişimi için uygundur" gibi bir ibare var. şimdi bana yeni cihazın gelmesini bekliyorum. onda da aynı sorunlar çıkarsa vay halime.
birde bence benim gibi hassas detaycı biriyseniz lb serisine dikkatli yaklaşın. çünkü benim bakar bakmaz farkettiğim lekelenmeleri eve gelen misafirler çok zor farkediyor. ama benim için bu cihazda bir şey seyretmek tam bir işkence. siz siz olun iyice kontrol etmeden sakın cihazınızı teslim almayın.
değişim raporu verildiyse sorun yok . rica etsem o raporu burda yayınlarmısın.
klasik bir rapor. benim ve cihazın bilgilerini içeriyor panel arızalı lekelenme var yazmışlar birde değişim uygundur diye yazmışlar.dostum fotoğrafı çektim ama süreç bitmeden yayınlamasam iyi olur. bi bakalım ne olacak.
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
quote:
Orijinalden alıntı: cLas_cocuq
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
arkadaşlar faturayı aldım. o konuda sıkıntı yok adam zaten vermem dememişti. Geçen lg servisi geldi benim eski cihazı kurdu tekrar. ama teslim fişine panel arızalı lekelenmeler var diye not düştüler bir de yanlarında servisten değişim raporunu getirip verdiler. orada da aynı sorunlar yazıyor ve altında " cihaz değişimi için uygundur" gibi bir ibare var. şimdi bana yeni cihazın gelmesini bekliyorum. onda da aynı sorunlar çıkarsa vay halime.
birde bence benim gibi hassas detaycı biriyseniz lb serisine dikkatli yaklaşın. çünkü benim bakar bakmaz farkettiğim lekelenmeleri eve gelen misafirler çok zor farkediyor. ama benim için bu cihazda bir şey seyretmek tam bir işkence. siz siz olun iyice kontrol etmeden sakın cihazınızı teslim almayın.
değişim raporu verildiyse sorun yok . rica etsem o raporu burda yayınlarmısın.
klasik bir rapor. benim ve cihazın bilgilerini içeriyor panel arızalı lekelenme var yazmışlar birde değişim uygundur diye yazmışlar.dostum fotoğrafı çektim ama süreç bitmeden yayınlamasam iyi olur. bi bakalım ne olacak.
Alıntıları Göster
sonuclandı mı ne oldu? Ayrıca bu sorun 730larda kronik mi?
quote:
Orijinalden alıntı: boras06
sonuclandı mı ne oldu? Ayrıca bu sorun 730larda kronik mi?
evet sonuçlandı. ürün iade edildi. samsung h7000 serisinde karar kıldım hocam.
quote:
Orijinalden alıntı: atakane
quote:
Orijinalden alıntı: boras06
sonuclandı mı ne oldu? Ayrıca bu sorun 730larda kronik mi?
evet sonuçlandı. ürün iade edildi. samsung h7000 serisinde karar kıldım hocam.
Alıntıları Göster
arkadaşlar bu tv den bende de var. bazen kanalda sorun yaşıyorum ben 10 ncu kanala gıtmek ıstıyorum ama 300 lu kanallara gidiyor hayli bir ugrastan sonra normale donduruyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: ender
arkadaşlar bu tv den bende de var. bazen kanalda sorun yaşıyorum ben 10 ncu kanala gıtmek ıstıyorum ama 300 lu kanallara gidiyor hayli bir ugrastan sonra normale donduruyorum..
hocam kanal yönetimi facia zaten. yanlış anlaşılmasın sadece bu cihaz değil. webos bence bir hayal kırıklıgı. tvyi açıp kendine gelmesi beş dk suruyorduç
Webosu pasif edip normal şekilde kullanılamaz mı
quote:
Orijinalden alıntı: ender
Webosu pasif edip normal şekilde kullanılamaz mı
o kadarını bilmem hocam. dene belkim sen seversin.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme