Şimdi Ara

5800 Ekran kalibrasyonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    5800'ım geçen günden beri bir türlü doğru düzgün kalibrasyon tutmadı. Kalibrasyon yapmayı bırakın normal halde ekran hep daha sağdan algılıyor ancak ön kapağı hafif yerinden kaldırdığımda sorun giderilmiş oluyor.

    Bu yüzden kaskoya da yolladım kvk'ya da ancak ikiside sırayla arka kapağı ve ön kapağı değiştirip geri yolladılar ancak sorun hala devam ediyor.
    Sizce ne yapmalıyım veya bu sorun iled aha önce karşılaşan oldu mu ?

    Ayrıca milestone aldığım için de artık kullanmıyorum şu haliyle satmaya kalksam ne kadar eder ?

    Teşekkürler.



  • Arkadaşım elimden geldiğince yardım etmeye çalışacam çin malı telefonun kalibrosyununu bile bu şekilde hassaslaştırmıştım umarım işe yarar.



    Ayarlar>Telefon>Dokunma girişi>Dokunmatik ekran kalibrasyonu(Doknmtk. ekr. kalibrsyn.)

     5800 Ekran kalibrasyonu


    ben şuan bu resimde gösteriyorum fakat normalde farklıdır fakat benzerler.

    dokunmatik kalemi alıyorsunuz (ben kürdanla yapmıştım) gösterilen noktaların tam ortasına kullandığınız aparatla dokununuz işlem bittiğinde telefonu yeniden başlatın. İşlem tamam.

    Sonucu Bildiriniz..




  • Zaten o işlemi bilmem kaçyüz defa yaptım ama nafile.
  • Peki panelin değiştiğinden eminmisiniz.
  • Garatisi devam ediyor ise garantiye ver ama direkt servise. Servisten işte çıkar telefon. Git gene servise bak bakalım sorun gitmişmi. Gitmedi ise tekrar servise ver ama aynı servis numarası ile mutlaka. Zira sorunu halletmedikleri için o servis girişi tamamlanmış sayılmaz. Eskiden bilmeyeni çok düdüyorlardı. Nasıl dersen. Baktılar çözemeyecekler sorunu. 29. iş gününde servisten çıkarıyorlardı telefonu. Kullanıcı haybeye 30 iş günü beklemiş oluyordu.

    A unutmadan. Servise bu sorunların yanında RDS çalışmıyor Nokia tarafından bu özellik kaldırıldı ve cihaz şu an 4077 sayılı kanuna göre gizli ayıba sahiptir. Bu bağlamda yasal hakkım olan para iadesini talerb ediyorum de.

    Tabi Nokia usulca para iadesi vermez. Nasıl olsa elinde telefon var. Git Tüketici Hakem Heyetine ver dilekçeni. 3 ayda karar çıkar fatura tutarını geri alırsın Nokia dan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld
    Garatisi devam ediyor ise garantiye ver ama direkt servise. Servisten işte çıkar telefon. Git gene servise bak bakalım sorun gitmişmi. Gitmedi ise tekrar servise ver ama aynı servis numarası ile mutlaka. Zira sorunu halletmedikleri için o servis girişi tamamlanmış sayılmaz. Eskiden bilmeyeni çok düdüyorlardı. Nasıl dersen. Baktılar çözemeyecekler sorunu. 29. iş gününde servisten çıkarıyorlardı telefonu. Kullanıcı haybeye 30 iş günü beklemiş oluyordu.

    A unutmadan. Servise bu sorunların yanında RDS çalışmıyor Nokia tarafından bu özellik kaldırıldı ve cihaz şu an 4077 sayılı kanuna göre gizli ayıba sahiptir. Bu bağlamda yasal hakkım olan para iadesini talerb ediyorum de.

    Tabi Nokia usulca para iadesi vermez. Nasıl olsa elinde telefon var. Git Tüketici Hakem Heyetine ver dilekçeni. 3 ayda karar çıkar fatura tutarını geri alırsın Nokia dan.

    Benım telefn 1 sene olck radyo donmasından dolayı ayıplı mal dıye dlekce yazlır mı




  • Az önce telefonun ön kapağını açtım ve sol üstteki sarı vida benzeri birşeyin oynadıgını gördüm biraz kurcalayınca yerinden cıktıgını farkettim ve sağolsun rotring kalemim ile yerine geri oturttum.Şu an çatır çatır çalışmakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan..
    Az önce telefonun ön kapağını açtım ve sol üstteki sarı vida benzeri birşeyin oynadıgını gördüm biraz kurcalayınca yerinden cıktıgını farkettim ve sağolsun rotring kalemim ile yerine geri oturttum.Şu an çatır çatır çalışmakta


    geçmiş olsun . Ameliyat başaralı oldu yani :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan


    quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld
    Garatisi devam ediyor ise garantiye ver ama direkt servise. Servisten işte çıkar telefon. Git gene servise bak bakalım sorun gitmişmi. Gitmedi ise tekrar servise ver ama aynı servis numarası ile mutlaka. Zira sorunu halletmedikleri için o servis girişi tamamlanmış sayılmaz. Eskiden bilmeyeni çok düdüyorlardı. Nasıl dersen. Baktılar çözemeyecekler sorunu. 29. iş gününde servisten çıkarıyorlardı telefonu. Kullanıcı haybeye 30 iş günü beklemiş oluyordu.

    A unutmadan. Servise bu sorunların yanında RDS çalışmıyor Nokia tarafından bu özellik kaldırıldı ve cihaz şu an 4077 sayılı kanuna göre gizli ayıba sahiptir. Bu bağlamda yasal hakkım olan para iadesini talerb ediyorum de.

    Tabi Nokia usulca para iadesi vermez. Nasıl olsa elinde telefon var. Git Tüketici Hakem Heyetine ver dilekçeni. 3 ayda karar çıkar fatura tutarını geri alırsın Nokia dan.



    Benım telefn 1 sene olck radyo donmasından dolayı ayıplı mal dıye dlekce yazlır mı



    Kardeş donmayı bırak.

    Ben RDS özelliği yok diye iade ettim telefonu.


    Yapmanız gereken "telefonu servise RDS özelliği çalışmıyor, Nokia nın açıklamasına göre bu özellik telefondan yazılım ile kaldırılmış ve bu Türkiye Cumhuriyetinde 4077 sayılı kanuna göre cihazı gizli ayıba sahip yapar. Bu bağlamda fatura tutarının tarafıma iadesini taleb ediyorum" diyerek servise iade talebi ile vermek ( Dikkat. Servis formunda mutlaka iade alanı işaretli olsun. ) ve mutlaka ama mutlaka bunu temsilci ile yapmak. Yani vezneye gidip sıra beklemeyin, bir zahmet biri sizle ilgilensin, biraz sesinizi yükseltin gerekirse. Onlara da diyin. Bakın de ve aşağıdaki dosyanın çıktısını gösterin. Bu cihazın sorunu giderilemiyor. Arkadaşıma teknik servisten bu rapor verilmiş. Bana da bu raporu çıkartın ne siz uğraşın nen ben. Raporu verirseniz paramı satın aldığım yerden alacağım. Yok vermezseniz yapamayacağınız için 30 iş gününü geçecek o zaman da sizin başınıza ekşiyeceğim vb de.

    Ya telefon o raporlar ile servisten çıkar ya da yazılım yüklenip geri verilir. Tabi sorun gitmez sen de sorun devam ediyor diyip yukarıda saydıklarımı tekrar ederek aynı servis numarası ile cihazı tekrar servise verirsin. Ondan sonra servisin bir sonraki raporunu belersin ve servis raporu ile THH ye gidersin. Benim verdiğim örnek karar dosyasını sunarsın delil olarak ayrıca.

    3 ay içinde karar çıkar ve karardan sonra 15 gün içinde paranı alırsın.

     5800 Ekran kalibrasyonu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 23 Nisan 2011; 12:19:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan..

    Az önce telefonun ön kapağını açtım ve sol üstteki sarı vida benzeri birşeyin oynadıgını gördüm biraz kurcalayınca yerinden cıktıgını farkettim ve sağolsun rotring kalemim ile yerine geri oturttum.Şu an çatır çatır çalışmakta



    hadi atlatın yine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan


    quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld
    Garatisi devam ediyor ise garantiye ver ama direkt servise. Servisten işte çıkar telefon. Git gene servise bak bakalım sorun gitmişmi. Gitmedi ise tekrar servise ver ama aynı servis numarası ile mutlaka. Zira sorunu halletmedikleri için o servis girişi tamamlanmış sayılmaz. Eskiden bilmeyeni çok düdüyorlardı. Nasıl dersen. Baktılar çözemeyecekler sorunu. 29. iş gününde servisten çıkarıyorlardı telefonu. Kullanıcı haybeye 30 iş günü beklemiş oluyordu.

    A unutmadan. Servise bu sorunların yanında RDS çalışmıyor Nokia tarafından bu özellik kaldırıldı ve cihaz şu an 4077 sayılı kanuna göre gizli ayıba sahiptir. Bu bağlamda yasal hakkım olan para iadesini talerb ediyorum de.

    Tabi Nokia usulca para iadesi vermez. Nasıl olsa elinde telefon var. Git Tüketici Hakem Heyetine ver dilekçeni. 3 ayda karar çıkar fatura tutarını geri alırsın Nokia dan.



    Benım telefn 1 sene olck radyo donmasından dolayı ayıplı mal dıye dlekce yazlır mı



    Kardeş donmayı bırak.

    Ben RDS özelliği yok diye iade ettim telefonu.


    Yapmanız gereken "telefonu servise RDS özelliği çalışmıyor, Nokia nın açıklamasına göre bu özellik telefondan yazılım ile kaldırılmış ve bu Türkiye Cumhuriyetinde 4077 sayılı kanuna göre cihazı gizli ayıba sahip yapar. Bu bağlamda fatura tutarının tarafıma iadesini taleb ediyorum" diyerek servise iade talebi ile vermek ( Dikkat. Servis formunda mutlaka iade alanı işaretli olsun. ) ve mutlaka ama mutlaka bunu temsilci ile yapmak. Yani vezneye gidip sıra beklemeyin, bir zahmet biri sizle ilgilensin, biraz sesinizi yükseltin gerekirse. Onlara da diyin. Bakın de ve aşağıdaki dosyanın çıktısını gösterin. Bu cihazın sorunu giderilemiyor. Arkadaşıma teknik servisten bu rapor verilmiş. Bana da bu raporu çıkartın ne siz uğraşın nen ben. Raporu verirseniz paramı satın aldığım yerden alacağım. Yok vermezseniz yapamayacağınız için 30 iş gününü geçecek o zaman da sizin başınıza ekşiyeceğim vb de.

    Ya telefon o raporlar ile servisten çıkar ya da yazılım yüklenip geri verilir. Tabi sorun gitmez sen de sorun devam ediyor diyip yukarıda saydıklarımı tekrar ederek aynı servis numarası ile cihazı tekrar servise verirsin. Ondan sonra servisin bir sonraki raporunu belersin ve servis raporu ile THH ye gidersin. Benim verdiğim örnek karar dosyasını sunarsın delil olarak ayrıca.

    3 ay içinde karar çıkar ve karardan sonra 15 gün içinde paranı alırsın.

     5800 Ekran kalibrasyonu



    Abi senle özelden konuşmuştuk biz hatırlarsan sen 07.10.2010 tarihinde başvurmuşsun o zamanlar telefonda v51 vardı ve gerçekten RDS kaldırılmıştı sen bundan dolayı para iadeni alabildin ve haklı görüldün ama artık kimse onu yapamaz çünki v52'de RDS düzgün çalışıyo baya denedim yazılımla bildiğin düzeltmişler.




  • aslında rds tam çözüme ulaşmadı sorunluda olsa çalışıyo yani rds yok kaldırıldı diye para iadesi talep edemeyiz
    ben telefondan memnunjm ama farklı bi model almayı füşünüyorum 500 ytlmi geri alabilsem süper olur
  • rds artik calisiyo malesef. radyo donuyo ara sira onun yuzunden iade edebilir miyiz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.