Şimdi Ara

6 VOLT 4 AMPER KURU AKÜ ŞARJ DEVRESİ ARIYORUM 1 YARDIM EDİN??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
8.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben motoruma aksesuar yapacam ama aküsü yok 2 tane çıkışı var yani biri ışık bobini biride motor elektirk bobini motorun çalışma hızına göre elektirk artıyor çıkıştan 6 volt geliyor ışık bobinden buna paralel olarak bi kablo çekip araya devre koyarak hem aküyü şarj ettirp aküdende elektirik alacam bana yardımcı olabilecek varsa bi el atsın.

    msn: mehmetcoban@live.com cep tel: 0531 686 23 01 msj: atanlara geri dönüyorum.


    BANA GEREKLİ OLAN ŞEYLER SADECE: 6 VOLT ÇIKIŞTAN 6 VOLT AKÜYÜ ŞARJ EDİCEK Bİ DEVRE .. YADA HAZIR DEVRE FARK ETMEZ LÜTEN Bİ YARDIM EDİN.



  • istanbulda yaşıyorsan,bi metroya uğra derim,elektronik bölümünde dönüştürücüler vardı,
  • 6v luk akü şarj devresi,22ov kısmını iptal edip,çıkışları oraya bağlarsın.LM317 soğutucuya bağla.led kısmıda belki motorda işine yarar....

  • tşk ederim daha başka sis areste yapılmış olrusa süper olur yada böle atablecek varsa çok ihtiyaçım var.
  • uğraşma bence motorsiklet bu akü ağırlığında pek sorun olmaz

    12 volt 7 amper akülerden 2 tane paralel bağla motorsiklet üzerindeki tüm aksesuarlarınıdabu akülerden besle

    genel olarak flamanlı sarı ampullü sistemler kullanma

    müzik dinleyeblir üzenli çalan bir kornaya sahip olabilir telefon şarj edebilir ve led neon ve zenon farlara sahip olabilirsin

    aküleri dışarda şarj et 12 volt 1.5 amperlik bir şarj cihazı işini rahatlıkla görür...

    akülerde 1 şarjla 5 güne yakın işini görür...
  • http://forum.donanimhaber.com/m_24704651/mpage_1/key_bisikletlere%2Cbisiler/tm.htm

    bu benim konumdur sölediğim sistemle yapılmıştır bi inceleyin en güncel resimler en son sayfalardadır...
  • yer sıkıntısı olmasın die 6 volt akü işimi görür zaten benim amacım elektiriği sabitlemek gaza basmadanda ışıkların norma l haliyle çalışmasını sağlamak zaten geriside modifiye :) arkadaşın verdi resimdeki çizimi yarın stajda uygulicam bakalım olacakmı :)
  • netten mi alıcan
  • bu şerit ledler varya metre ile satılan bisiklete taktığın ben onu 6 volt ile çalıştırabiliryiim onlardan varmı ?? mavi yada beyaz yapacam mobilyetin resimlerini yarın yükliyim bi bakın.
  • fark etmez olmazsa 12 volt 5 amper lerden takarım ben yarın bi deniyim ön farı kaç amper 12 volt kaldırabilecek mi
  • ama dediğim giib 6 volt 4 amper bide şarj devresi ile yapacam bu işi benim moped elektrik sistemi 6 volt üzerine buji bobini 12 volt onuda ellemem.
  • o motorun üstündeki tüm aydınlatma lambaları6 volttur 12 verirsen patlar...

    şerit ledler 12 volttur 6 da verimli çalışmaz

    6 volt ile motor üzerinde yapacağın sistemde çok kısır bir döngü içerisinde kalırsın...devre aramanda cabası

    çünkü standart olan 12 volttur 6 volt üzerine genelde pek bişi bulamassın...

    kolay gelsin...

    ha amacın motor üzerindeki ön far ve arka kırmızı lambayı stabil yakmaksa eğer o iş olabilir

    bi köprü diyot 2 kondansatör atılır alternatör çıkışına ordanda akü bağlanır 6 volt alternatörden 7.2 volt geldiği sürece şarj sorunsuz olur...
  • evet benim amacım üstündeki ışıklar sürekli yansın motor istop etsede çalışırkende düz yansın :) onu yapacam ben saol sorunsuz olur dediğin için yarın denicem. bakam nolcak led içinde 12 volt bi akü takarız olmazsada. onuda elle şarj ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir26

    6v luk akü şarj devresi,22ov kısmını iptal edip,çıkışları oraya bağlarsın.LM317 soğutucuya bağla.led kısmıda belki motorda işine yarar....

    />




    ledleri ve 220 voltu çıkarttığım zaman benim bobinden gelen 6 voltu direk bağlasam çalışırmı yoksa oynamam gerk bişey varmı??
  • ya burdaki ledlerin hepsi paralel bağlanmış hepside aynı anda yanar. neamaçla böyle bişey yapılmış
    ledlerde bi özellikmi var akü geriliminin seviyesini gösteren



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rondo1194 -- 29 Aralık 2010; 21:19:41 >
  • http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/nationalsemiconductor/DS009063.PDF
    lm317 girişine max. 28v,çıkışındanda iyi soğutursan 1A akım alırsın.2.2k dirençle oynayarak çıkış voltajını 7.2v yapacaksın.akün dolunca şarj duracak.kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir26 -- 29 Aralık 2010; 21:15:20 >
  • çok saol staj yaptım yerdeki ustaya sordum dediğin gibi olur dedi ama şarjı yavaş yapar dedi işini görürse sorun olmaz diyerekten yılbaşından sonra yapacaz inş olur çok tşk ederim.. yaparken ve yaptıkdan sonra resimlerini atacam :)
  • devredeki 16/5w ohm şarj akımını belirler.değerinle oynayarak istediğin akımı ayarlarsın.
  • haftaya yapaca z bakalım burdan resimini atarım ona göre yazarsan sevinirim ilgilendiğin için
  • arkadaşlar aynı durum bende var 6 volt üretimim var ve motorum platinli elektronik ateşlemeye geçmek istiyorum bu durumda dc volt ihtiyacım var elelktronik ateşleme devrem tamamda şarj olayı sıkıntılı güzelbi şark devresi lazım köprü diyotun çıkışını direk aküye vermek istemiyorum çünkü yüksek devirlerde yüksek amper ve volt üretebiliyor bu da akünün ömrünü yiğecekdir bu durmu kontrol edebilecek güzelbi şarj devresi lazım.... saygılarımla
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.