Şimdi Ara

65'' Arçelik televizyon şansı(zlığı) Siz ne yapardınız ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26 kasım 2019 salı günü 65'' arçelik marka televizyon aldım. Cumartesi günü kuruluma geldiler,cihaz kurulduktan sonra ses ve görüntü problemi verdi. hdmı girişleri çalışmıyor. sadece İnternet çalışıyor. Gelen teknik servis arkadaş hem bilgisiz hem de çok yalan söylemeye başladı. değişim talep ettim. teknık servis tamam dedi çıktı gitti. merak ettim ve akşam 5 gibi arçelik müşteri hizmetlerini aradım. durumu izah ettim değişim ne zaman olur diye sordum, telefonda ki kadın bana değişim ile ilgili bilgi olmadığını kurulumun yapıldığını çalışır bir şekilde teslim edildiğini bildirdi. hemen bayiye gittim durumu izah ettim gelen ekipten şikayetçi oldum. değişim işlemini başlattılar. 5 aralık günü yeni televizyon ve baska bir teknık servıs gonderdiler. cihaz kuruldu ve yine arızalı çıktı . iade istiyorum televizyonu istemiyorum dedim. servistekiler o kadar bilgisiz eğitimsiz yalancı ve cahiller ki televizyonu iade almamak için ellerinden geleni yaptılar yok hdmı kablosu bozuk yok hdmı kablosu 1.4 değil 2.0 olacak 4k yayın için. vay efendim cihaz sağlam anten hattı çanak sıkıntılı. Gerekli cevapları verdim bayiyi ve müşteri hizmetlerini cep telefonu ile aradım konferans konuşması yaptım servis ekibi duysun diye de hoparlörü açtım. 3 farklı kişi tek sorun 3 farklı saçma sapan çözüm ve bilgi ile 20 dk konuştu. dinledim. tek kelime ettim. iade ediyorum istemiyorum. televizyonu götürdüler. duvar delik deşik evde televizyon yok.

    Bu ülke de bu işler neden böyle gidiyor anlamıyorum. neden yalan söyleniyor,neden eksik ve gereksiz bilgi ile iş yapılıyor. Demek ki 65'' televizyonlarda üretim kaynaklı hatalar var. Bunu kabul etmek bu kadar mı zor. Şimdi markayı mı kötülemek lazım çalışanlar yüzünden .


    Sizin başınıza böyle bir şey gelse ne yapardınız ? yine arçelik alır mıydınız ? fiyat çok uygun 65'' için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aptt -- 6 Aralık 2019; 14:50:23 >







  • hocam benim evdeki bütün beyaz eşyalar arçelik. ama tv lg... mesela kombide demirdöküm...

    yani arçelik iyi bir makra olabilir ancak tv alacaksan lg alacaksın bu kadar net.

    tv de 65 e takılma panel hz ine bak... 100 hz altı tv ler çöp.
  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Hayatta her şey tecrübe fiyatına aldandım aldım. Şimdi iade için uğraşıyorum. Bayı ve servis iade etmemek için uğraş veriyor. Lg dışında bir daha tv bakmam bile.
  • aptt kullanıcısına yanıt
    hocam en kötü tükoder e şikayet et. internetten başvuru yapabilirsin. ben htc telefonum vardı iade etmiştim 1bucuk sene kullandıktan sonra para iadesi yapmışlardı. Canını sıkma . Şikayetim var a da yazabilirsin arçelik kötü firma değil iade kesin alır.
  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Arçelik firması ile sıkıntım yok. Teknik servis ve bayi çalışanları sıkıntılı. Pazartesi tekrar görüşme yapacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.