Şimdi Ara

7 kişilik aile arabası? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
6
Favori
33.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: BENL!


    quote:

    Orijinalden alıntı: clra

    Benim tavsiyem sevmesemde fp ürünü 5008 dir büyük motorlara bakma (seat s max) gibi.

    biz ailecek iriyiz ben 130 kg 198 en iri benim o yüzden transporter aldım 4+1 camlı 1.9 tdi (1.9 vergi diliminde dablo ile aynı sınırda)

    arkaya ankaradan çıkma carevella koltuk taktırdım söküp taka biliyorum oldu 6+1

    bagajda büyük tam yetişkin sekiz ki,şi bine biliyorum.

    Bir depo ile 1500km gidebiliyorum.

    sana tavsiyem 2009 model 1.9 camlı van bak



    peki sonradan eklenen koltuklar çevirmelerde falan sorun olmuyor mu?

    cezası falan yok mu?

    bir de 1 depo ile 1500km süpermiş ben transitle 650km zor gidiyorum...


    Araca ruhsatta yazandan fazla insan yüklemek ciddi bir risktir.

    Trafik cezasını geçtim, ölümlü bir kaza durumunda KASKO beş kuruş ödemez.

    Aman dikkat diyorum.

    Allah kimseye vermesin.

    Ama sanırım birçoğumuz bu tür detayları atlıyoruz.

    İyi forumlar...

    Hiç çevrilmedim ama elbette riskli çünkü yasal değil param yetse elbette caravella alırdım. bu araçları kullandıktan sonra imza da olan getze hiç binmez oldum. ufak araba artık bana zor ve tehlikeli geliyor. 1500 km gelince 90 geçmeden sabit hizda gidebiliyorum ama fulle diyince 350 tl alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı



    Benim de ikizlerim var,bir de on yaşında oğlum.
    Arabalara sığamamanın sıkıntısını iyi bilirim.
    Voyager ın 3.cü sırasına değil de 2.ci sırasına çocukları oturtmak lazım.
    Öyle bile ancak 7 kişi sığıyor.
    8 kişi için maalesef vito,carevelle dışında pek seçenek yok.
    Yurtdışında olsak değişik modeller var.


     7 kişilik aile arabası?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    Arkadaşlar ,

    7 koltuklu araçlarda 3.sıra koltuklara sadece çocuklar değil, yetişkinlerin de rahat seyahat edebileceği olan marka ve model hangisi ?

    Bide 3.sıra neden 2 koltuk ?

    2.sıra gibi 3 koltuk olan yok mu ?

    Üstü cam olan sunroof deniyordu araçları ben sevmiyorum, yağmur , kar patır patır dökülüyor, ışık güneş insanın gözünü alıyor. Hele Citroen nerdeyse yarısı cam . Hiç hoş değil bence.

    Aradığın araba Chrysler G.Voyager olabilir,artıları yanında eksileri de mevcut.
    2+2+3 oturma şeklinde.
    2.ci sıra koltuklarda her iki tarafta kol dayama mevcut.
    7 kişilikken bile ciddi bagajı var.
    Bunlar artıları fakat ciddi eksileri de mevcut.
    Temizini bulmak zor.
    Otomobil ruhsatlı olanların donanımı çok iyi fakat motor hacminden ötürü mtv si çok fazla.
    Geçen sene 2006 model aracın bir taksiti 1000 liranın üstündeydi.
    2200 kg ağırlığa 150 hp motor zayıf kalıyor.4 vitesli şanzuman tarihten kalma,devamlı vites değiştiriyor.
    2008 model üstü 163 hp ve 6 ileri,kullanmadım ama muhtemelen çok daha iyidir.Fakat bunlar da çok pahalı.
    En arkada oturanlar arkanın çok fazla salladığından şikayet ediyorlar.
    Euro ncap sonuçları hiç iç açıcı değil.
    Bir de Ford S Max bakılabilir.Şu aralar bu modeli araştırıyorum,sizlerle de paylaşırım.

    * * * * * * * * *

    Kusura bakmayın. Diğer topiklere bakarken burayı atlamışım. Nasıl olduysa farkedemedim cevapladığınızı. Çok teşekkür ederim emeğiniz için.

    Chrysler G.Voyager in evet temizini bulmak zor.
    Benim annemi ve eşimin annesini alıp tatile gidelim bu yaz istiyorum . Bizi yetiştirmişler annelere bir tatil çok değil, az bile. Anneler şişman. Biz ise kalıplıyız. Şişman diyemiyorum da kendime : )

    Ayrıca ikiz bebeklerim var, 20 aylık. Birinin araç koltuğu var. Diğerinin yok. Diğerine de alacağız. O zaman 3.sıradaki 2 koltuk bebeklerin olacak. Annelerle ben 2.sıra. Babanın biri önde eşimin yanına otursa. Öteki baba evde kalacak. Haksızlık etmek istemiyorum. Hepsi değerli bizim için. Ramazan Bayramına kadar çözmem lazım. Bu yüzden 8 koltuk olsa iyi olur diyorum. Tek derdim bu. Rahat rahat yolculuk yapalım istiyorum. insanlar rahatsızlık çekmeden yolculuk etsinler. 8 kişi diye ısrar etmem bu yüzden.

    Değerli zamanını ayırıp bilgi paylaşımında bulunan herkese ama herkese çok teşekkür ederim.

    Aynı şekilde geçen yaz ben kayın pederler ve babam larla üçte biz 7 kişi marmaris turunça gittim, çoçuk oldu olalı hanımla denize giremedik aslında onları bakıcı götürdüm, çokta ekonomik oldu, sanada caravella veya vaneo lazım araba ile olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı



    Benim de ikizlerim var,bir de on yaşında oğlum.
    Arabalara sığamamanın sıkıntısını iyi bilirim.
    Voyager ın 3.cü sırasına değil de 2.ci sırasına çocukları oturtmak lazım.
    Öyle bile ancak 7 kişi sığıyor.
    8 kişi için maalesef vito,carevelle dışında pek seçenek yok.
    Yurtdışında olsak değişik modeller var.


     7 kişilik aile arabası?


    * * * * * *

    Hocam resimdeki araba Voyager mi ?

    Vito , Caravelle bunların sigortası vergisi daha mı yüksek acaba ?

    Bizde 2007 clio var. Geçen yıl ayda 48-TL vergisine gidiyordu, sigorta desen ona yakın. Bu sene vergisi düştü sadece. 35.000- km. de onu satıp üstüne 20 yada 25 kredi çekip 7 -8 kişilik araç almayı planlıyoruz. Tabi ALLAH izin verirse.

    Evet yurtdışında güzel modeller var ancak yurda girdiği andan itibaren 2 katına çıkıyor gümrük vergisi vs. vs.

    Aslında bu paralar bu kadar yüksek olmasa..... Herkes güzel yaşamayı hak ediyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000



     7 kişilik aile arabası?


    * * * * * *

    Hocam resimdeki araba Voyager mi ?




    Bu araba Honda Odyssey.




  • Ford S Max bencede.
  • Güvenlik ve konfor önemliyse büyük araç seviyorsanız cadillac escalade veya lincoln navigator. 5008 - dacia lodgy - scudo vs tarzı araçlar maalesef çok kaliteli araçlar değiller .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmmustafa

    Güvenlik ve konfor önemliyse büyük araç seviyorsanız cadillac escalade veya lincoln navigator.

    5008 - dacia lodgy - scudo vs tarzı araçlar maalesef çok kaliteli araçlar değiller .


    Dostum güzel demişsin de SCUDO, ticari bir araç ve kamyonet olarak geçer ve doğal olarak güvensizdir.

    DACIA LODGY ve PEUGEOT 5008 kıyaslaması ise oldukça ilginç olmuş

    (DACIA LODGY, EURO NCAP 3 YILDIZ ~ PEUGEOT 5008 EURO NCAP 5 YILDIZ)

    CADILLAC ESCLADE ve LINCOLD NAVIGATOR tavsiyeniz ise çok doğru ancak maddesel gerçekler ve güzel yurdumun vergi sitemi göz önüne alındığında anlamsız kalmakta.

    İyi forumlar...

    DACIA LODGY NCAP TEST




    PEUGEOT 5008 NCAP TEST





  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: dtmmustafa

    Güvenlik ve konfor önemliyse büyük araç seviyorsanız cadillac escalade veya lincoln navigator.

    5008 - dacia lodgy - scudo vs tarzı araçlar maalesef çok kaliteli araçlar değiller .


    Dostum güzel demişsin de SCUDO, ticari bir araç ve kamyonet olarak geçer ve doğal olarak güvensizdir.

    DACIA LODGY ve PEUGEOT 5008 kıyaslaması ise oldukça ilginç olmuş

    (DACIA LODGY, EURO NCAP 3 YILDIZ ~ PEUGEOT 5008 EURO NCAP 5 YILDIZ)

    CADILLAC ESCLADE ve LINCOLD NAVIGATOR tavsiyeniz ise çok doğru ancak maddesel gerçekler ve güzel yurdumun vergi sitemi göz önüne alındığında anlamsız kalmakta.

    İyi forumlar...

    DACIA LODGY NCAP TEST




    PEUGEOT 5008 NCAP TEST



    her önüne gelen alakalı alakasız bilmediği konularda yorum yapıyor ya bu forumun seviyesini gerçekten düşürüyor..




  • en ideali, grand c-max
    hem psa grubunun turbo dizel motoruna sahip, hemde focus platformuna
    daha ne olsun.
  • Evet lodgy , scudo gibi araçlarla 5008 , cmax , citroen c4 picasso , ford galaxy , grand scenic tarzı araçlar dediğiniz gibi aynı kefeye konulmaz. Caravella , hyundai h1 , grand voyager tarzı araçlarda aslen panelvan diye geçer. Benim anlatmak istediğim GÜVENLİK ve KONFOR ön plandaysa 7 kişilik rahat oturulabilecek yolcular birbirini rahatsız etmeden en konforlu ve rahat yolculuk yapabilecekleri araçları yazdım. Dediğiniz gibi Türkiye şartlarında maalesef yakıt ve vergi konusunda sıkıntılı olduğumuz için bu araçların yanına bile yanaşamıyoruz. Bana göre binek tarzı araçların 7 kişilik kullanımı güvenlik yönünden pek mantıklı gelmiyor. Sebebi iç hacmi çok büyük gibi dursada 7 kişi oturunca öyle olmuyor çok sıkış sıkış rahatsız edici bir ortam oluyor. Uzun yolculuklarda rahatsız ediyor. Allah korusun bir kaza esnasında araçtan çıkabilmek çok güç olur diye düşünüyorum benim şahsi fikrim bu yönde. Şimdiki araçların kaporta aksamıda öyle çok sağlam değil bence , tabii motoru küçültünce mecburiyet karşısında üretici bişeylerden ödün vermek zorunda , buda yakıt ve vergi ekonomisi için şart. Sonuçta bunlardan dolayı ncap 5 yıldızda verse Türkiye deki kazalarda ölüm oranı , sakat kalma oranı düşmüyor. Tabii sadece aracı suçlamak mantıklı değil , yol koşulları , direksiyon başındaki insan etkeni , yapılan hız, kullanılan yedek parça vs. hep etkendir. Bu tarz araçlara bakılırken en önemli etken bence ilk sırada görüntüden çok güvenlik ilk sırada yer alması gerekir. Selamlar.




  • 98 chreysler voyager 3.8 kullanıyorum hiç sorun yaşamadım biraz yakıtta dokunur fakat hiç gözüme gözükmüyo parça ve usta sıkıntımız yok şükür sıfır parça bulabiliyorum ankara için konuşuyorum tabi mükemmel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmmustafa

    Evet lodgy , scudo gibi araçlarla 5008 , cmax , citroen c4 picasso , ford galaxy , grand scenic tarzı araçlar dediğiniz gibi aynı kefeye konulmaz.

    Caravella , hyundai h1 , grand voyager tarzı araçlarda aslen panelvan diye geçer.

    Benim anlatmak istediğim GÜVENLİK ve KONFOR ön plandaysa 7 kişilik rahat oturulabilecek yolcular birbirini rahatsız etmeden en konforlu ve rahat yolculuk yapabilecekleri araçları yazdım.

    Dediğiniz gibi Türkiye şartlarında maalesef yakıt ve vergi konusunda sıkıntılı olduğumuz için bu araçların yanına bile yanaşamıyoruz.

    Bana göre binek tarzı araçların 7 kişilik kullanımı güvenlik yönünden pek mantıklı gelmiyor.

    Sebebi iç hacmi çok büyük gibi dursada 7 kişi oturunca öyle olmuyor çok sıkış sıkış rahatsız edici bir ortam oluyor.

    Uzun yolculuklarda rahatsız ediyor.

    Allah korusun bir kaza esnasında araçtan çıkabilmek çok güç olur diye düşünüyorum benim şahsi fikrim bu yönde.

    Şimdiki araçların kaporta aksamıda öyle çok sağlam değil bence , tabii motoru küçültünce mecburiyet karşısında üretici bişeylerden ödün vermek zorunda , buda yakıt ve vergi ekonomisi için şart.

    Sonuçta bunlardan dolayı ncap 5 yıldızda verse Türkiye deki kazalarda ölüm oranı , sakat kalma oranı düşmüyor.

    Tabii sadece aracı suçlamak mantıklı değil , yol koşulları , direksiyon başındaki insan etkeni , yapılan hız, kullanılan yedek parça vs. hep etkendir.

    Bu tarz araçlara bakılırken en önemli etken bence ilk sırada görüntüden çok güvenlik ilk sırada yer alması gerekir.

    Selamlar.


    Dediklerinize sonuna kadar katılmakla beraber yeni nesil araçların daha zayıf olduğu düşüncenize katılmıyorum.

    Şöyle açıklayayım şu anki teknolojiler ile çok daha sağlam omurgalar yapılabilmekte ve araçların ana taşıyıcı parçaları eski araçlara göre neredeyse üç kat daha sağlam yapılabilmektedir.

    Tabii bu sağlamlık kapsamına kapı sacları bagaj kapağı ve motor kaputu dahil değildir.

    TURKIYE durumuna gelir isek yurt dışında da saatte 300 km/saat ile karşı şeride geçen ve araçları biçen kazalar olduğunu da unutmamalıyız.

    Yurdumuzdaki en büyük problem ise cehalettir, mesela yağmurlu yada alacakaranlık havalarda park lambaları ve sis lambaları ile seyahat eden yada kendi önünü gördüğü içi far yakma gereği duymayan bir toplumuz.

    Bu konu uzar gider dipsiz bir kuyu gibi.

    Tüm dostlara iyi forumlar...




  • Kardeş doğru söylüyorsun bu tarz konular çok yoruma açık ve uzayıp giden konulardır.
    Araç seçerken kriterleri göz önünde bulundurup ona göre araç bakmak lazım. Benim söylemeye çalıştığım Büyük ve dünya çapında kendini kanıtlamış prestijli bir suv la ufak panelvan veya binek 7 kişilik aile araçlarını kıyaslama yapmamak lazım .
    Escalade , Navigator veya aviator un size sunduğu lüksü konforu prestiji diğer araçlar hiç bir zaman veremez en başta bir kere sınıf farkı var araçlarda biri suv 4x4 diğeri binek veya panelvan tarzı araçlar . Boyutlar ve ağırlık zaten çok farklı yakıt aslında v8 lerde abartıldığı gibi değildir kullanmayan bilemez. Uzun zamandır v8 kullandığım için yakıt durumunu iyi bilirim. Diğer araçlarda mutlak kendi sınıflarında iyiler ama suv larla asla kıyaslanamazlar.
    selamlar.
  • Araçlar ile ilgili kıyaslamalar yapılırken Fiyat/Performans durumu gözden kaçırılmış gibi.
  • C-max
  • Grand c-max candır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim. Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel. Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar) ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.
    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim.

    Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel.

    Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar)

    ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.

    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.


    CMAX da bulunan OTOMATIK PARK özelliği çok güzel olmakla beraber aslında çözümsüz bir donanım.

    Şöyle düşünelim direksiyonu zayıf bir sürücü OTOMATIK PARK kullanarak normalde giremeyeceği yere aracını park etti.

    Peki nasıl çıkacak adam zaten acemi

    Bu bağlamda OTOMATIK PARK sistemi ÖLÜ DOĞUM olarak nitelenmelidir.

    CMAX'ın 7 kişilik versiyonu ise zorlama bir üretimdir ki; zaten aracın darlığı ve dört kişi ile konforlu yolculuk yapıyor olması da bunu kanıtlamaktadır.

    CMAX 4 kişilik; G CMAX ise 4 yetişkin, 2 çocuk şeklinde tasarlanmıştır.

    İyi forumlar...




  • Otomatik park asistanı kulağa hoş geliyor ama c- max forumunda kullanıcı yorumlarına bakarsak bu özelliği pratikte kullanan pek yok..bir tomar para ver ama kullanma yada kullanama buda ilginç..üstelik park esnasında arkada bir kamyon var ve tamponu normal araçlardan daha yüksek haliyle..ve bir mühendislik harikası olarak c-max'ın sensörleri kamyonun yüksek tamponunu algılamıyor..sonrası malum..arkadan gelen bir sesle kendinize geliyorsunuz..keşke herşey reklamlarda anlatıldığı gibi olsa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.