Şimdi Ara

7 mb internet 55 lira

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır kullandığım avea hattımın 50-55 lira gelen faturası 110 lira geldi. Haliyle müşteri hizmetlerini aradım; farkında olmadan kulladığım 7 mb internet için 55 lira fatura edilmiş. İnanabiliyor musunuz? 7 mb internet nasıl bu kadar pahalı olabilir? Bu durumdan dolayı müşteri nasıl uyarılmaz? Bu uyarıyı turkcell yaparken, avea neden yapmaz? İşlerine geliyor tabi ama ne yazık ki daha önce cihaz aldığım için operatörümü değiştiremiyorum. Sözleşmem mayısta bitiyor, sabredeceğim. Yarın ilk işim adsl aboneliğimi superonline'a taşımak olacak. Sanki kuzey kutbundan avea hatla internete bağlandım.



  • turkcellde o kullanımı sana int. paketi tanımlayıp hallediyorlar ama avea bu konuda katı.yapacağın en mantıklı şey uyarı vermedi bana data kullanımı hakkında bilgilendirme mesajı gelmedi diye btk ya şikayet et . avea müşteri yetkili sana tam yardımcı olmaz.. bu konuda bilgi ve yardımcı bir yetkili ile görüşmen lazım.dediğim gibi.btk ya şikayet et paket tanımlat. vs işte
  • avea nın işleyişi çok saçma hocam normalde vodafone da günlük 5 tl data kullanımı yaptınız diye mesaj gönderip gün sonuna kadar bedava internet veriyor
  • Gecen ay internet paketiniz olmadan cepten internete girdiyseniz ve 110 TL fatura geldiyse, bu ay da yuksek fatura gelecektir. Cunku yeni hesap doneminin ilk gununden fatura cikana kadar belli bir sure geciyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence btk'ya sikayet edin, sikayetler artarsa bu soygunun önune gecmek icin belki önlem alirlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç aklıma gelmemişti, muhtemelen bu ayda yüksek fatura gelecektir. Ben bu duruma tam olarak fırsatçılık diyorum. 7 mb internet nasıl 55 lira olabilir? Neden uyarılmıyorum? 55 lira birşey değil ama düşündükçe sinirleniyorum. btk'ya nasıl şikayet etmek lazım?
  • Avea'nin firsatciligi var, aboneyi uyarabilir ya da internet paketi tanimlayarak, paketsiz kullanimi internet paketi dahilinde kabul edebilir ancak kullanicinin da hatasi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benim 19 TL lik aşımsız paketime 87.75TL geldi. Hiç 19 TL gelmedi ki. 2.5 ay dayanabildim. iptal ettirdim kurtuldum soygunculardan..
  • bu linkten sikayette bulunabilirsiniz.https://tuketici.btk.gov.tr/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heathrow(+)

    Avea'nin firsatciligi var, aboneyi uyarabilir ya da internet paketi tanimlayarak, paketsiz kullanimi internet paketi dahilinde kabul edebilir ancak kullanicinin da hatasi var.

    Haklısınız. Birkaç ay öncesine kadar internet paketlerim vardı, iptal ettirdim. tabi wave 2 telefonun 3g özelliğini kapatmamışım. Ben wi-fi'den bağlandığımı düşünürken 3g'den bağlanmışım. Hatamı kabul ediyorum, benim kızdığım neden uyarılmıyorum, neden hattıma paket tanımlanmıyor?
  • ben de kontörlü kullanıyorum..

    ayda 20tl yıkılan paketi kullanıyordum.. geçen ay 20tl yükledim hattıma direkt 9tl kesildi oha dedim..

    sonra direkt müşteri hizmetlerini aradım bana internet kullanımı olduğunu söylediler..

    yahu 1 gündür evdeyim ve evimde wifi var + telefonumdaki mobil veri kapalı çok dikkat ederim böyle olaylara..

    Müşteri hizmetlerinin bana verdiği cevap internet kullanımı olduğu için geri iade edemiyoruz yapabilecegimiz birşey yok dediler.. yazıklar olsun 9 tl lik avea dedim kapattım telimi ardından 10tl daha yükledim hattıma.

    anlamadığım konu 1 günden fazla evimdeyim mobil veri kapalı wifi dewamlı açık. hattıma 20tl yüklüyorum yükler yüklemez 9 tl kesiliyor. 10 saniye sonra müşteri hizmetlerini arıyorsun sana bunu söylüyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masss

    quote:

    Orijinalden alıntı: heathrow(+)

    Avea'nin firsatciligi var, aboneyi uyarabilir ya da internet paketi tanimlayarak, paketsiz kullanimi internet paketi dahilinde kabul edebilir ancak kullanicinin da hatasi var.

    Haklısınız. Birkaç ay öncesine kadar internet paketlerim vardı, iptal ettirdim. tabi wave 2 telefonun 3g özelliğini kapatmamışım. Ben wi-fi'den bağlandığımı düşünürken 3g'den bağlanmışım. Hatamı kabul ediyorum, benim kızdığım neden uyarılmıyorum, neden hattıma paket tanımlanmıyor?

    Avea da zamanla daha esnek bir politika izleyecektir. Bunun gerceklesmesi abonelerinden gelecek yogun talep ve sikayetlere bagli olacaktir diye dusunmekteyim. Hakkınızı arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heathrow(+)


    quote:

    Orijinalden alıntı: masss

    quote:

    Orijinalden alıntı: heathrow(+)

    Avea'nin firsatciligi var, aboneyi uyarabilir ya da internet paketi tanimlayarak, paketsiz kullanimi internet paketi dahilinde kabul edebilir ancak kullanicinin da hatasi var.

    Haklısınız. Birkaç ay öncesine kadar internet paketlerim vardı, iptal ettirdim. tabi wave 2 telefonun 3g özelliğini kapatmamışım. Ben wi-fi'den bağlandığımı düşünürken 3g'den bağlanmışım. Hatamı kabul ediyorum, benim kızdığım neden uyarılmıyorum, neden hattıma paket tanımlanmıyor?

    Avea da zamanla daha esnek bir politika izleyecektir. Bunun gerceklesmesi abonelerinden gelecek yogun talep ve sikayetlere bagli olacaktir diye dusunmekteyim. Hakkınızı arayın.

    Dün gece şikayetvar sitesine yazdım, hakaret felan olmadığı halde mesajımın yarısını kırpmışlar. Avea'dan da inceleyeceklerini yazmışlar. Birşey çıkacağını sanmıyorum. Söylediğiniz gibi btk'ya şikayet edeceğim ve tüketici hakem kuruluna gideceğim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.