Şimdi Ara

70 BİN KM'DE DSG'NİN TIK DEMEMESİ-TİGUAN 2018 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
4.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akasha_Ether kullanıcısına yanıt
    hocam kac yakio araciniz ortalama
  • Navi kullanıcısına yanıt
    araciniz nedir
  • emrayz34 E kullanıcısına yanıt
    6.8
  • Golf?
    Yok abi almayayım. Servisi ayrı, bayisi ayrı, sanayideki tamircisi ayrı köpek çekiyor müşteriye.
    Talep çok, satıcı tok, haliyle rezilliği yaşayan para verip bu arabayı alan oluyor.

    Gerçi son 1buçuk-2 senedir bir çok marka bu şekilde. Malum piyasa şartları.

    2021 içinde 0 araba almayı düşünüyorum vw grubu karalistede.
  • Şaka gibi konu.   

  • İyi güzel yazmışsınız şehir içinde manuele geçiyorum diyede bana otomatik vites ve autohold veya türevi sistemler zaten şehir içinde ve en çok da sıkışık ve aşırı dur kalk trafikte lazım. O trafik olmasa zaten otomatiğe geçmek için sebep kalmaz.

    O trafikte vitesi ben değiştireceksem ozamanda otomatiğin anlamı kalmaz.

    Otomatik alırsam ısındımı kitlendimi aşındımı vites değişirken gazdan ayağımı mı çekicem yoğun trafikte manuele mi alıcam bunları düşünmek istemem.

  • Ne kadar acınası konu, şunu başlıkla konu açılması bile dsg nin ne mal olduğunu anlatıyor (bu arada 2013 tdi dsg polomuz 60binde patladı). Vw binmek için değil yatırım için alır kenara koyarım, bizim millet bayılıyor...
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Tam olarak yazmayı istediğim şeydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    67 bin km'de aldığı ikinci el aracın 70 bin km'ye geldiğinde hala yolda bırakmadığı için sevinçle başlık açılan şanzımana DSG denir.

    Cuk diye oturmuş ağzına sağlık bunlar akillanmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olması gereken olduğu için sevinir mi bir insan yav  

  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Siz eleştirmeye

    Vag ise satmaya devam ediyor

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağlı tip dsg zaten. Gereksiz uğraşı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuda yazdıklarınzın hiçbirini yapmaya gerek yok. Ben 5 yılı aşan süredir 2012 model dsg aracımı kullanıyorum, hiç manuele almadım aracı. Sadece park ederken yükü el frenine alıyorum o kadar. Araç 100 bini devireli çok oldu dsg fabrika çıkışı haliyle duruyor.

  • Beğenilmeyen tek kavrama MCP şanzıman 180 bin km de baskı balata değiştirdim, sıfır problem. Yola devam 215 bindeyim. Başlığı açan arkadaşa başarılar dilerim.

  • Aslında şuan DSG'li araç satın almakta bir sakınca yok. Tork konvertörlü şanzıman arıza yapınca daha çok baş ağrıtır çünkü ustası bir elin parmaklarını geçmiyor. Tam aksine ülkenin en ücra köşesinde bile dsgden anlayan tamir eden ustalar var:) özelikle İstanbul'da işin profları var. Araç daha dükkâna girmeden arızasını söyleyen ustalar ortaya çıktı. Adamlarda nasıl bir tecrübe varsa:) dsgnin kahrını 2006-2015 yılları arasında satın alanlar çekti. Özelikle ilk yıllarda ustası yoktu. Bence DSG Gönül rahatlığıyla alınabilir bir sanziman:) son zamanlarda tekrar kaşınmaya başladım sanırım Mart gibi DSG'li Skoda karoq satın alacağım:) gelişmeleri forumda yazarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart ayinda jettayi sattim 102k km de.Mekatronik degismisti 55k km de ben satana kadar da herhangi bir problemi olmadi.Gayet guzel akici keyifli bir sanziman.Ariza yapsa da genelde 5-7 bin lira arasi bir bedelle sorun cozuluyor veya garantili ise zaten servis sadece iscilik parasi aliyor.Simdi bakima 2.5-3 bin lira para veriyorum vw sanzimani icin bu bedel cok takilacak bir sey degil bence.

  • E sen bildiğin diken üstünde oturuyorsun ve bombanın üstünde oturmadığını kanıtlamaya çalışıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 70binde aracın baskı balatasının arıza cıkarmadı diye sevinilmesi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Volan mı bozuldu sıfır arabada?


    Tiguan'a 350 veren varsa vereyim o zaman tırstım şimdi. Benim Tiguş'a bişey olursa bu Japon tayfası sevinir 


    350'ye makyajlı Passat'a mı bulaşsam Golf 8'e mi bulaşsam acep.



    Alıntıları Göster

    Sıfır değil 30binde sonuçta


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamın 2011 de aıfır altığı a3 1.4 tfsi da 98 binde ilk kez kavrama değişimine gitti. İnanılmaz kontrollü kullanıyordu o da ben de dur kalk trafikte manuele alıp sürekli 1-2 geçiş yapmamasını sağlayınca daha iyi oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.