Arkadaşlar herkese merhaba. 67 bin km'de 2018 Tiguan almıştım. Belki bilirsiniz incelemesini de yazmıştım zira. Bu araçta şehir içine gelince DSG'yi manuele alıyorum, kalkışta da arabaya yarım debriyaj yaptırtmadan hafif patileyerek kaldırıyorum. Yokuş yukarı direkt dip gaz yapıyorum. Ben bu araçtan bir sorun yaşayacağımı zannetmiyorum DSG'nin kullanım keyfi de gerçekten güzelmiş ek olarak yakın çevremde DSG'li araca binip sorun yaşayan biride hiç denk gelmedi. Denk gelse çoğuna gıcık olduğum için kesin bilirdim. Bence DSG başka araç alacaklar için VW'i eleme bahanesi. Adam zaten Egea alacak parası ona yetiyor DSG sorunlu diyor kısaca zihnen eliyor. Son birkaç yılda Honda'da yaşanan korkunç gelişmeler vs. ortadayken DSG'ye de MK-84 muamelesi yapmak doğru değil. İşin en vahim tarafı 2.0 TDi 2005 model DSG Passat'lara ayı gibi binenler var o arabalar bozulmuyor arıza yeni arabalarda çıkıyor. Şans işi mi sıcak soğuk iklimle mi alakalı hala anlayamadık ama genede manuele alıp sürmek garanti geliyor bana. Mesela bu konuda şimdi 15 senelik DSG olup sorun çıkarmayan dünya kadar araba yazılıp çizilecek bence DSG gerçekten şans işi ya da birkaç şey üst üste tetiklenecek öyle arıza verecek. |
70 BİN KM'DE DSG'NİN TIK DEMEMESİ-TİGUAN 2018
-
-
67 bin km'de aldığı ikinci el aracın 70 bin km'ye geldiğinde hala yolda bırakmadığı için sevinçle başlık açılan şanzımana DSG denir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalkışta yarım debriyaj yapmaması için uğraş, şehir içinde manuel modda sür, yokuş yukarı dip gaz kalk...
Sorarlarsa otomatik vites dersiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bozulur denilen şanzıman DQ200, 2.0 ve üstünde zaten DQ250 var o şanzımanı da zaten kolay kolay bozamazsın. Golf 5 1.4 TSi larda ne kadar sorun çıktığını insanların saçlarını yolduğunu bilsen neden insanların ılımlı yaklaştığını anlarsın. Ha bende şuan almam gerekse DSG den korkmam çünkü tamiri öğrenildi kroniği öğrenildi ne yapılırsa ne olur biliniyor ama ilk çıktığında usta da bilmiyordu kullanıcı da anlamıyordu kaos vardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bi firma 1000tlye 1den hemen 2ye atmaması için yazılım atıyordu geçen bi youtube kanalında vardı. böyle olunca yarım debriyajda askıda kalmıyordu
-
Bu anlatılanlara göre sahip olduğum 1.4 atmosferik motorlu otomatik Kia Rio çok daha konforlu -
quote:
Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga
Kalkışta yarım debriyaj yapmaması için uğraş, şehir içinde manuel modda sür, yokuş yukarı dip gaz kalk...
Sorarlarsa otomatik vites dersiniz.bunların hiçbirini yapmıyorum, benimki de bozulmuyor.
-
manuel kullanıyor olmayasınız? hiç otomatik sürüyor gibi davranmamışsınız.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsisbunların hiçbirini yapmıyorum, benimki de bozulmuyor.
Alıntıları GösterTbrk ederim durmak yok yola devam ölümüne savun devamke hoş sen passatinda dsgn bozulsa da burda paylasmazsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tiguanlarda yağlı tip daha dayanıklı şanzıman var, evladiyeliktir çok ama çok nadir arıza yapar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: defiant82Tbrk ederim durmak yok yola devam ölümüne savun devamke hoş sen passatinda dsgn bozulsa da burda paylasmazsin
Alıntıları Gösterboş boş konuşuyorsun. git bak golf sayfalarına. golf'üm yağ kaçırdığı gibi yazdım forumda. passat'ın da volanı bozuldu, değişti garantiden, onu da yazdım forumda, hatta özel konu açmıştım volan için galiba.
-
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsisboş boş konuşuyorsun. git bak golf sayfalarına. golf'üm yağ kaçırdığı gibi yazdım forumda. passat'ın da volanı bozuldu, değişti garantiden, onu da yazdım forumda, hatta özel konu açmıştım volan için galiba.
Alıntıları GösterYav he he
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
valla onu bunu bilmem 28bin km'deki arkadaşımın seat leon marka aracı şanzıman dağıttı 40bin lira masraf çıkardı. Sonra büyük jant takmışsınız diye garantiye almadılar. Halbuki bayinin sıfırken sattığı janttı.
-
Otomatik araba aldığını zannedip yusuf yusuf etkisi ile manuel araç kullanan DSG sahiplerini ibretle izliyoruz.
-
2018'den bu yana 3 bin km mi yaptınız? Benden daha az km yapan varmış senelik
-
Otomatik arabayı genelde manuel olarak sürüyorsan mantığı kalmıyor -
DQ200 200 ve üzeri torklarda bir kumardır. Hele de sakin kullanmayan bir sürücü işin baya bir kumardır...
-
Bu yazdıklarınızı Doğuş'a yollayın kullanma kılavuzuna eklesinler. Böyle kullanmazsanız kullanıcı hatası der tamir etmeyiz diye de eklesinler.
Sonra foruma birisi dsg arızası diye konu açarsa 'kullanmayı bilmiyorsun' deyip geçersiniz vw hayranları olarak. -
Ben CVT'li aracımla her yolda, her şartta sadece gaza ve frene basıyorum, 10 sene, 105 bin km oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
67 bin km'de aldığı ikinci el aracın 70 bin km'ye geldiğinde hala yolda bırakmadığı için sevinçle başlık açılan şanzımana DSG denir.
|
Kalkışta yarım debriyaj yapmaması için uğraş, şehir içinde manuel modda sür, yokuş yukarı dip gaz kalk...
Sorarlarsa otomatik vites dersiniz. |
zaten otomatiğin amacı da budur, aman zarar gelmesin aman incinmesin, şuna dikkat edeyim şunu yapmayayım diyeceksek ne gereği var otomatik vites araç almanın |
“Benimde dsgli aracım var bozulur dedikleri için kullanmıyorum, otobüse biniyorum ama hiç bozulmadı. Bu şekilde kullanmayarak otobüse binerek uzun bir süre bozulacağını sanmıyorum. Demekki dsg bozulmuyor siz fakirsiniz çamur atıyorsunuz. Yarın sabah durağa biraz erken gidip öpesim geldi dsg vites kolunu.” diye konu açasım geldi.
|
şaka gibi ya otomatik diye alınan aracla şehiriçinde manuel kullanıp bozulmamasına sevinmek.. Asıl şehiriçinde lazım o dsg uzun yolda kim napsn otomatik vitesi.. |
Cuk diye oturmuş ağzına sağlık bunlar akillanmaz |
Şu hiçkimseye bir faydası olmayan sübjektif fikirlerinizi burada paylaşmanızın ne amacı var acaba? Bildiğin kendini avutmak için konu açmış. DSG eninde sonunda arızalanır. Sebep? Çünkü bir tek yerden arızalanmıyor. Mekatroniği bozulmazsa bilyası bozulur, bilyası bozulmazsa pompası bozulur, pompası bozulmazsa volantı bozulur. Kuru kavrama olanı da ıslak olanı da benzer. Benim aracım da DSG. Bir kere kavrama değişti ama yağ değişiminde çapak gelip duruyor. Gidici. O çapakları mekatronikteki solenoidlerden biri biriktirdiğinde geçmiş olsun. Direkt yolda bırakır. Volant sesi de yavaştan gelmeye başladı soğukken. |
3 bin kilometredede bir zahmet problem çıkarmasın. Ayrıca 100.000 km boyunca siz sorunsuz kullansanız bile bu DSG nin genel olarak sorunsuz olduğu anlamına gelmez. Bende 8 sene 307 kullandım. Bilen bilir Peugeot'un en sorunlu aracıdır. Ben sorun yaşamadım. Ama bu hepsinin sorunsuz olduğu anlamına gelmez. Şanslıysanız sorun yaşamazsınız. |
Otomatik araba aldığını zannedip yusuf yusuf etkisi ile manuel araç kullanan DSG sahiplerini ibretle izliyoruz. |
Benzer içerikler
- tekerden tık tık ses gelmesi
- depo marka far yorumları
- buji kablosu ömrü
- conta değişimi sonrası çekiş düşüklüğü
- ses yalıtımı en iyi arabalar
- byd menzil
- yangwang u7
- q4 e tron menzil
- dünyanın en hızlı arabası
- fiat ulysse 2024 fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X