Şimdi Ara

8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
20
Favori
27.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
666 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hz.hehheheh

    Başarılar

    Teşekkür ederiz.

  • Gururlandırıyorsunuz inşallah global pazarda isminizi duyarız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayseri204

    Gururlandırıyorsunuz inşallah global pazarda isminizi duyarız.

    Sağolun var olun. Böyle destekleyen insanlar olduğu sürece her şey mümkün hocam. Polonya gibi ülkeler şu an az çok söz sahibiyse piyasada(özellikle indie bakımından) bunun en temel sebebi kendi içinde birbirlerine verdikleri destektir.

  • Cok profesyonel gozukuyor 3 kisi degil sanki ubisoft fln yapmis gibi. Tebrik ederim.


    Kabus 22 fln gibi degil tamam 15 yildan fazla gecti ama o oyun cidden yonlendirme fln ters idi sorunluydu. Oynanis acisindan kontroller duzgunse harika seyler olur sponsor bulup ilerde cok buyuk isler cikabilir.


    PC de oyun oynamiyorum artik ama soz xbox versiyonu cikarsa destek olmak icin alacagim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: inonu88

    Cok profesyonel gozukuyor 3 kisi degil sanki ubisoft fln yapmis gibi. Tebrik ederim.


    Kabus 22 fln gibi degil tamam 15 yildan fazla gecti ama o oyun cidden yonlendirme fln ters idi sorunluydu. Oynanis acisindan kontroller duzgunse harika seyler olur sponsor bulup ilerde cok buyuk isler cikabilir.


    PC de oyun oynamiyorum artik ama soz xbox versiyonu cikarsa destek olmak icin alacagim.

    Çok teşekkürler hocam. Böyle düşünmeniz cidden sevindiriyor insanı. Elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Sponsor ve destek konusunda ise hayırlısı diyelim.

  • Ofisiniz var mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barryallenn

    Ofisiniz var mı

    Home-Office diyelim. İşleri hızlandırmak ve daha efektif çalışmak için aynı eve geçtik.

  • İstek listesine ekledim, konuyu da öne çıkardım.

    Başarılı bir oyun olur umarım.


    8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-751620F32

    İstek listesine ekledim, konuyu da öne çıkardım.

    Başarılı bir oyun olur umarım.


    Çok teşekkür ederiz hocam.





  • Oyun güzel görünüyor up yapmış olayım, İngilizceyle beraber Türkçeyle de çıksa çok iyi olurdu neyse açıklamışsın yukarıda. Birde video görebilir miyiz oyunla ilgili yoksa çıkana kadar fotolar yeter mi diyorsunuz?

  • İlgi çekici duruyor hocam, başarılar. Çıktığında oynarız artık.8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perturbator

    Oyun güzel görünüyor up yapmış olayım, İngilizceyle beraber Türkçeyle de çıksa çok iyi olurdu neyse açıklamışsın yukarıda. Birde video görebilir miyiz oyunla ilgili yoksa çıkana kadar fotolar yeter mi diyorsunuz?

    Şöyle bir video paylaşmıştık aslında. Yetersiz seslendirmeyi fazla önemsemeyin. Geçen günlerde profesyonel Amerikalı biriyle anlaştık. Sesler değişecek.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihTSFC

    İlgi çekici duruyor hocam, başarılar. Çıktığında oynarız artık. 

    Hadi bakalım 8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. 

  • 21 Yaşında bu kadar ilerleyip böyle bir oyun çıkarmak gördüğüm kadarı ile çok başarılı sanırım ana dil ingilizce olma sebebi biraz da kazanç ve zaman ile alakalı daha sonrada Türkçe dil eklenebilir bence pek takılmamak lazım destek olalım. Bu yaşta böyle yetenek ilerleyen zamanlarda ses getirir ! CD projecte zamanla ekibini büyüttü simdi Avrupa'nın en iyi oyun stüdyosu zamanında bende çok meraklanmistim oyun yapımına sonra işin içinden çıkamamistim. Hep hazır kodlarla bakiniyordum:D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilenthillDream

    21 Yaşında bu kadar ilerleyip böyle bir oyun çıkarmak gördüğüm kadarı ile çok başarılı sanırım ana dil ingilizce olma sebebi biraz da kazanç ve zaman ile alakalı daha sonrada Türkçe dil eklenebilir bence pek takılmamak lazım destek olalım. Bu yaşta böyle yetenek ilerleyen zamanlarda ses getirir ! CD projecte zamanla ekibini büyüttü simdi Avrupa'nın en iyi oyun stüdyosu zamanında bende çok meraklanmistim oyun yapımına sonra işin içinden çıkamamistim. Hep hazır kodlarla bakiniyordum:D

    Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederiz hocam. Umarız her şey yolunda gider ve yeni projelere başlayabiliriz. Aklımızda çok güzel fikirler var.

  • Oyun harika gözüküyor, grafiklerden unreal dan yaptığınızı tahmin ediyorum. Bende oyun yapımcısıyım bu arada ve aynı yaştayız. 3d AAA oyun yapmak hiç kolay bir iş değil. Bende konu açmıştım bir iki hafta önce hem 3d hem de mobil oyunum için. Daha çok cevap geleceğini bilsem bende konu dışına açardım doğrusu ama konu kapatılır diye açmadım .

    Kullandığınız assetler paralı mı yoksa siz mi modellediniz? Eğer unreal dan yaptıysanız c++ mı yoksa blueprint mi kullandınız?

    Oyunun videosundan İstanbul'da gelecekte geçtiğini gördüm benim de İstanbul'da ama günümüzde geçen bir AAA oyun yapma hayalim var. Tabi bunun için ekip ve bütçeye ihtiyaç var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suppose27now -- 6 Kasım 2020; 18:18:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tebrikler hocam umarım daha güzel yerlere gelirsiniz.


    ben de bu işe merak salan bir üniversite öğrencisi olarak biraz da teknik konular hakkında sorular sormak istiyorum.


    1) oyunu hangi motor ve dil ile geliştirdiniz ?


    2) kullandığınız bilgisayarların gücü ve özellikleri nelerdir ? çok güçlü aletler gerekiyor mu? macbook pro'da bu iş yapılır mı yoksa windows + güçlü bir ekran kartı mı gerekiyor ? (malum bilgisayar fiyatları uçtu, rtx 2060'lı laptoplar 10k'dan başlıyor)


    3) tasarım tarafını da mı kendiniz hallettiniz ? kendiniz yaptıysanız nasıl bu seviyeye geldiniz ve bunları çizebildiniz ?

  • Başarılar hocam. Grafikler fena durmuyor fakat gölgelendirmelere biraz daha çalışılmalı. Evde ki eşyaların gölgesi olmaması biraz göze batıyor. Yani şimdi gidipte profesyonel oyunlarla kıyaslıyorum yanlış ama göze çarpıyor ne yapalım. 8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. Daha yolun başı umarım güzel bir iş çıkar. 8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. 

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.