Şimdi Ara

98.99.200 civic lere dair herşey

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese slm. 2 gün önce 99 model civic sedan 1.4 ies aldım. 65.000 de. bana bu kasaların her anlamda avantaj ve dezavantajlarından bahsederseniz cok sevinirim. süspansiyon, çekiş, devir gücü, kaporta vs. gibi. ilginize teşekkürler.



  • aracın hayırlı olsun
    avantajları
    ilk hızlanışı mükemmeldir,yakıtı sakin kullandığın zaman çok düşüktür, bastığın zaman üzmez yüksek süratlere çıkar tabi ki sürat iyi bişey değildir,yol tutuşu çok çok iyi olmasada iyidir,konforludur, ve en önemli olanı ise gayet sorunsuzdur.periyodik bakımlarını yaptırırsın maşka masraf yapmazsın,
    dezavantajları
    bayırlarda 1.4 olduğu için çekiş düşer,bastığın zaman benzin ibresinin düştüğü resmen görünür ki bu her araba için geçerlidir, bazı çukurlarda mekanik sesler duyulur.
    bu sınıfta 1.4 alıncaksa alınacak tek arabadır.aklına takılan başka soru varsa sorabilirsin.
  • teşekkürler. dikkat etmem gereken hususlar varmıdır. kısa ve uzun vadede. mesela ön takımların japon arabalarında daha cabuk dağıldığını duydum dier arbalara nazaran. ????
  • bu ön takım konusunda kim söylediyse yanlış söylemiş.
    ön takım konusunda japonların üstüne yoktur peki ön takımı sorunlu olsa japonların
    neden dünyanın en sorunsuz arabaları toyota ile honda olurdu dikkat edersen hondada triger kayışı 100000kmdir.avrupa arabalarda 60000km korkun olmasın sorun çıkarmaz ancak periyodik bakımlarını aksatma nede olsa oda bi mekanik
    aklında bi soru işareti olmaz uzun yola gitmen gerekir aman arabanın bakımı yapılamadı gibi,
    diğer arkadaşlarda yorum yaparlar zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ates88

    bu ön takım konusunda kim söylediyse yanlış söylemiş.
    ön takım konusunda japonların üstüne yoktur peki ön takımı sorunlu olsa japonların
    neden dünyanın en sorunsuz arabaları toyota ile honda olurdu dikkat edersen hondada triger kayışı 100000kmdir.avrupa arabalarda 60000km korkun olmasın sorun çıkarmaz ancak periyodik bakımlarını aksatma nede olsa oda bi mekanik
    aklında bi soru işareti olmaz uzun yola gitmen gerekir aman arabanın bakımı yapılamadı gibi,
    diğer arkadaşlarda yorum yaparlar zaten.
    teşekkürler. bi de kaportayla ilgili olarak bu kasasın gördüğüm hemen hepsinde vuruklar vardı. dolu yağdığında dahi kaportada hasar oluştuğu iddalarına dier topiclerde rastlamıştım. ve de aracı sonax yada ziebart a sokmayı düşnüyorum bir kereye mahsus olarak. daha önce deneyen oldumu u konudaki fikirler nelerdir acaba.




  • kaportası güvenlik konusunda iyidir ancak çukurluklar oluyo benim arabada öyle bi problem yok yani doludan oluşan.ancak arabanın ön tarafında mıcırlardan dolayı oluşan bikaç tane boya kalkması var öyle pek kafaya takmıyorum ziebart veya sonaxın yararı gelen taşların falan yapılan cilayı alır boyayı kaldırmaz sanırım daha fazla yararı olur mu bilemiycem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ates88

    kaportası güvenlik konusunda iyidir ancak çukurluklar oluyo benim arabada öyle bi problem yok yani doludan oluşan.ancak arabanın ön tarafında mıcırlardan dolayı oluşan bikaç tane boya kalkması var öyle pek kafaya takmıyorum ziebart veya sonaxın yararı gelen taşların falan yapılan cilayı alır boyayı kaldırmaz sanırım daha fazla yararı olur mu bilemiycem.
    ilgilendiğin için teşekkürler. birde son olarak bu kasalarda is ve ies arasındaki farklar nelerdir ve bazı kasalarda tamponlarda siyah plastik seritler oluo bazılarında olmuo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxredbulutxx

    ilgilendiğin için teşekkürler. birde son olarak bu kasalarda is ve ies arasındaki farklar nelerdir ve bazı kasalarda tamponlarda siyah plastik seritler oluo bazılarında olmuo.

    Alıntıları Göster
    rica ederim yardımcı olabiliyosam ne mutlu bana
    1.4 motorlar 1.4 is diye geçiyor
    1.6 motorlar ise 1.6 ies diye geçiyor
    sen 1.4 ies diye yazmışsın bi yanlışlık olmasın
    birde tamponlarda şeritli olanlar makyajsız kasalar şerit olmayanlar makyajlanmış kasalar
    sanırım araba 99 yılının ortaların da makyaj gördü o yüzden bazı 99 modeller makyajlı bazıları makyajsız kasa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ates88

    rica ederim yardımcı olabiliyosam ne mutlu bana
    1.4 motorlar 1.4 is diye geçiyor
    1.6 motorlar ise 1.6 ies diye geçiyor
    sen 1.4 ies diye yazmışsın bi yanlışlık olmasın
    birde tamponlarda şeritli olanlar makyajsız kasalar şerit olmayanlar makyajlanmış kasalar
    sanırım araba 99 yılının ortaların da makyaj gördü o yüzden bazı 99 modeller makyajlı bazıları makyajsız kasa.

    Alıntıları Göster
    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...

    Alıntıları Göster
    ates38 in mesajını simdi okudum benim araba 99 model makyajlı olanlardan 91000 de ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10

    ates38 in mesajını simdi okudum benim araba 99 model makyajlı olanlardan 91000 de ;)

    Alıntıları Göster
    ben pek hız yapmayı düşünmüyorum. eskiden 80 model ve sonrasında 89 model şahinim vardı cok atraksiyonlar yaptım. bundan sonra dinginleştiğimi düşünüyorum ve kimseye hız yapmamayı öneririm. 1.4 tercih etmemin sebebi ekonomik devirli kullanmayı tercih edicem. 1.6 nın performansı tartışılmaz tabiki.
  • hayırlı olsun aracınız. Kaça aldınız acaba??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MGMuhammet

    hayırlı olsun aracınız. Kaça aldınız acaba??
    14.000 ytl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MGMuhammet

    hayırlı olsun aracınız. Kaça aldınız acaba??
    o zaman haklısınız. tekrar arabanız hayırlı olsun kazasız belasız gunler diliyorum.iyi bi secim honda..

     98.99.200 civic lere dair herşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...


    benim 98 1,6 ies vardı.benim bildiğim ve gördüğüm 6500 devirde devir kesici var bu araçlarda.sen nasıl 7500-8000 e çıktın anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klimaks27

    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...


    benim 98 1,6 ies vardı.benim bildiğim ve gördüğüm 6500 devirde devir kesici var bu araçlarda.sen nasıl 7500-8000 e çıktın anlamadım.

    Alıntıları Göster
    6500 rpm de kesiciye giriyor doğru nasıl 8000 rpm görüyorlar bende şaşıyorum devir kesici iptalimi yaptırdınız acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...


    Evet arac benzinde iken 6500-7000 arası devir kasiciye giriyor.Bendede 98 1,6 manuel var lpg' li düz sistem.Lpg' de 8000 devirde bile kesici devreye girmiyor.Ancak ben tavsiye etmem, motoru o kadar zorlamanın bir anlamı yok.Dolayısı ile o devirlari dahi çeviriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava -- 6 Ekim 2007; 21:51:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava

    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...


    Evet arac benzinde iken 6500-7000 arası devir kasiciye giriyor.Bendede 98 1,6 manuel var lpg' li düz sistem.Lpg' de 8000 devirde bile kesici devreye girmiyor.Ancak ben tavsiye etmem, motoru o kadar zorlamanın bir anlamı yok.Dolayısı ile o devirlari dahi çeviriyor.

    Alıntıları Göster
    brava haklı benzindeyken kesiyo olabilir ama tupte kesmiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10

    brava haklı benzindeyken kesiyo olabilir ama tupte kesmiyor...

    Alıntıları Göster
    her vitestte farklı devir aralıklarında kesiyo ama yani 4. viteste 8000rpm biraz zor çevirir saten araba yuksek hızda

    yani 7000rpm yi 3. viteste fln geliyo ama 8000rpm ye korkarım yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10

    gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..

    yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...


    alla alla herkesin arabası bir garip bir kere benim araba 1,4 90 hp 1997 model japon üretim.

    1) benim araba 1.2.3. viteste aynı yerde devir kesiyor lpg benzin farketmiyor sıralı sistem belki ondandır ve sabit 7200 rpm de devir kesiyor.

    2) 1. vites 60 - 2. vites 100 - 3.vites 150 - 4. vites 6900 rpmde 195 kmdedeydi devir kestiremedim senin araba nasıl 4. viteste 190ı 7500-8000 arasında görüyorki

    3) Tabiki 1.4 honda 1.6 honda gibi gitmez ama inanın 1.4 honda 1.6 opel astra 1.6 ford focusa bedeldir hepsini trafikte geçiyorum yani 100-110 hp olmaları farketmiyor benim için




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.