Bildirim
98.99.200 civic lere dair herşey
Baseus Pudding Hızlı Şarj Özellikli Type-C to Type-C Kablo 100W, 1.2 Metre, Mavi : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CKF6NLFX
9 ay önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
aracın hayırlı olsun
avantajları
ilk hızlanışı mükemmeldir,yakıtı sakin kullandığın zaman çok düşüktür, bastığın zaman üzmez yüksek süratlere çıkar tabi ki sürat iyi bişey değildir,yol tutuşu çok çok iyi olmasada iyidir,konforludur, ve en önemli olanı ise gayet sorunsuzdur.periyodik bakımlarını yaptırırsın maşka masraf yapmazsın,
dezavantajları
bayırlarda 1.4 olduğu için çekiş düşer,bastığın zaman benzin ibresinin düştüğü resmen görünür ki bu her araba için geçerlidir, bazı çukurlarda mekanik sesler duyulur.
bu sınıfta 1.4 alıncaksa alınacak tek arabadır.aklına takılan başka soru varsa sorabilirsin. -
teşekkürler. dikkat etmem gereken hususlar varmıdır. kısa ve uzun vadede. mesela ön takımların japon arabalarında daha cabuk dağıldığını duydum dier arbalara nazaran. ???? -
bu ön takım konusunda kim söylediyse yanlış söylemiş.
ön takım konusunda japonların üstüne yoktur peki ön takımı sorunlu olsa japonların
neden dünyanın en sorunsuz arabaları toyota ile honda olurdu dikkat edersen hondada triger kayışı 100000kmdir.avrupa arabalarda 60000km korkun olmasın sorun çıkarmaz ancak periyodik bakımlarını aksatma nede olsa oda bi mekanik
aklında bi soru işareti olmaz uzun yola gitmen gerekir aman arabanın bakımı yapılamadı gibi,
diğer arkadaşlarda yorum yaparlar zaten. -
teşekkürler. bi de kaportayla ilgili olarak bu kasasın gördüğüm hemen hepsinde vuruklar vardı. dolu yağdığında dahi kaportada hasar oluştuğu iddalarına dier topiclerde rastlamıştım. ve de aracı sonax yada ziebart a sokmayı düşnüyorum bir kereye mahsus olarak. daha önce deneyen oldumu u konudaki fikirler nelerdir acaba.quote:
Orijinalden alıntı: ates88
bu ön takım konusunda kim söylediyse yanlış söylemiş.
ön takım konusunda japonların üstüne yoktur peki ön takımı sorunlu olsa japonların
neden dünyanın en sorunsuz arabaları toyota ile honda olurdu dikkat edersen hondada triger kayışı 100000kmdir.avrupa arabalarda 60000km korkun olmasın sorun çıkarmaz ancak periyodik bakımlarını aksatma nede olsa oda bi mekanik
aklında bi soru işareti olmaz uzun yola gitmen gerekir aman arabanın bakımı yapılamadı gibi,
diğer arkadaşlarda yorum yaparlar zaten.
-
kaportası güvenlik konusunda iyidir ancak çukurluklar oluyo benim arabada öyle bi problem yok yani doludan oluşan.ancak arabanın ön tarafında mıcırlardan dolayı oluşan bikaç tane boya kalkması var öyle pek kafaya takmıyorum ziebart veya sonaxın yararı gelen taşların falan yapılan cilayı alır boyayı kaldırmaz sanırım daha fazla yararı olur mu bilemiycem. -
ilgilendiğin için teşekkürler. birde son olarak bu kasalarda is ve ies arasındaki farklar nelerdir ve bazı kasalarda tamponlarda siyah plastik seritler oluo bazılarında olmuo.quote:
Orijinalden alıntı: ates88
kaportası güvenlik konusunda iyidir ancak çukurluklar oluyo benim arabada öyle bi problem yok yani doludan oluşan.ancak arabanın ön tarafında mıcırlardan dolayı oluşan bikaç tane boya kalkması var öyle pek kafaya takmıyorum ziebart veya sonaxın yararı gelen taşların falan yapılan cilayı alır boyayı kaldırmaz sanırım daha fazla yararı olur mu bilemiycem. -
rica ederim yardımcı olabiliyosam ne mutlu banaquote:
Orijinalden alıntı: xxredbulutxx
ilgilendiğin için teşekkürler. birde son olarak bu kasalarda is ve ies arasındaki farklar nelerdir ve bazı kasalarda tamponlarda siyah plastik seritler oluo bazılarında olmuo.
Alıntıları Göster
1.4 motorlar 1.4 is diye geçiyor
1.6 motorlar ise 1.6 ies diye geçiyor
sen 1.4 ies diye yazmışsın bi yanlışlık olmasın
birde tamponlarda şeritli olanlar makyajsız kasalar şerit olmayanlar makyajlanmış kasalar
sanırım araba 99 yılının ortaların da makyaj gördü o yüzden bazı 99 modeller makyajlı bazıları makyajsız kasa.
-
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..quote:
Orijinalden alıntı: ates88
rica ederim yardımcı olabiliyosam ne mutlu bana
1.4 motorlar 1.4 is diye geçiyor
1.6 motorlar ise 1.6 ies diye geçiyor
sen 1.4 ies diye yazmışsın bi yanlışlık olmasın
birde tamponlarda şeritli olanlar makyajsız kasalar şerit olmayanlar makyajlanmış kasalar
sanırım araba 99 yılının ortaların da makyaj gördü o yüzden bazı 99 modeller makyajlı bazıları makyajsız kasa.
Alıntıları Göster
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
-
ates38 in mesajını simdi okudum benim araba 99 model makyajlı olanlardan 91000 de ;)quote:
Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
Alıntıları Göster
-
ben pek hız yapmayı düşünmüyorum. eskiden 80 model ve sonrasında 89 model şahinim vardı cok atraksiyonlar yaptım. bundan sonra dinginleştiğimi düşünüyorum ve kimseye hız yapmamayı öneririm. 1.4 tercih etmemin sebebi ekonomik devirli kullanmayı tercih edicem. 1.6 nın performansı tartışılmaz tabiki.quote:
Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10
ates38 in mesajını simdi okudum benim araba 99 model makyajlı olanlardan 91000 de ;)
Alıntıları Göster -
hayırlı olsun aracınız. Kaça aldınız acaba?? -
14.000 ytlquote:
Orijinalden alıntı: MGMuhammet
hayırlı olsun aracınız. Kaça aldınız acaba?? -
o zaman haklısınız. tekrar arabanız hayırlı olsun kazasız belasız gunler diliyorum.iyi bi secim honda..quote:
Orijinalden alıntı: MGMuhammet
hayırlı olsun aracınız. Kaça aldınız acaba??
-
quote:
Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
benim 98 1,6 ies vardı.benim bildiğim ve gördüğüm 6500 devirde devir kesici var bu araçlarda.sen nasıl 7500-8000 e çıktın anlamadım.
-
6500 rpm de kesiciye giriyor doğru nasıl 8000 rpm görüyorlar bende şaşıyorum devir kesici iptalimi yaptırdınız acaba?quote:
Orijinalden alıntı: klimaks27quote:
Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
benim 98 1,6 ies vardı.benim bildiğim ve gördüğüm 6500 devirde devir kesici var bu araçlarda.sen nasıl 7500-8000 e çıktın anlamadım.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
Evet arac benzinde iken 6500-7000 arası devir kasiciye giriyor.Bendede 98 1,6 manuel var lpg' li düz sistem.Lpg' de 8000 devirde bile kesici devreye girmiyor.Ancak ben tavsiye etmem, motoru o kadar zorlamanın bir anlamı yok.Dolayısı ile o devirlari dahi çeviriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava -- 6 Ekim 2007; 21:51:00 >
-
brava haklı benzindeyken kesiyo olabilir ama tupte kesmiyor...quote:
Orijinalden alıntı: bravaquote:
Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
Evet arac benzinde iken 6500-7000 arası devir kasiciye giriyor.Bendede 98 1,6 manuel var lpg' li düz sistem.Lpg' de 8000 devirde bile kesici devreye girmiyor.Ancak ben tavsiye etmem, motoru o kadar zorlamanın bir anlamı yok.Dolayısı ile o devirlari dahi çeviriyor.
Alıntıları Göster
-
her vitestte farklı devir aralıklarında kesiyo ama yani 4. viteste 8000rpm biraz zor çevirir saten araba yuksek hızdaquote:
Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10
brava haklı benzindeyken kesiyo olabilir ama tupte kesmiyor...
Alıntıları Göster
yani 7000rpm yi 3. viteste fln geliyo ama 8000rpm ye korkarım yani -
quote:
Orijinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: fenerli_oguz10
gercekten cok iyi bi secim ama keske 16 ies alsydın bende 16 ies var 99 model araba mukemmel gidiyo 2005 model benzinli corolla oda 16 gecemiyo bnm arabayı bnm araba tuplu hemde sıralı sistem deil benim tup. gecen gun bursaya gittim hız denemesi yaptım ucak yolunda 4. vitesle 190 ı gordum devir saati 8000 civarındaydı 7500-8000 arasıydı. 5. vitese aldıgımda 200 u gectim daha da giderdi ama ben korktum..
yani super gidiyo araba 120 beygir bnm araba seninki de 90 beygir olması lazım...
alla alla herkesin arabası bir garip bir kere benim araba 1,4 90 hp 1997 model japon üretim.
1) benim araba 1.2.3. viteste aynı yerde devir kesiyor lpg benzin farketmiyor sıralı sistem belki ondandır ve sabit 7200 rpm de devir kesiyor.
2) 1. vites 60 - 2. vites 100 - 3.vites 150 - 4. vites 6900 rpmde 195 kmdedeydi devir kestiremedim senin araba nasıl 4. viteste 190ı 7500-8000 arasında görüyorki
3) Tabiki 1.4 honda 1.6 honda gibi gitmez ama inanın 1.4 honda 1.6 opel astra 1.6 ford focusa bedeldir hepsini trafikte geçiyorum yani 100-110 hp olmaları farketmiyor benim için
Benzer içerikler
- honda crv dizel yorumları
- ikiler honda
- honda civic otomatik şanzıman tipi
- honda crv kronik sorunlar
- honda city paket sıralaması
- honda crv 2023
- honda civic 2022 fiyat listesi
- bayiden sıfır araba fiyatları
- honda zrv 2024 fiyat
- honda elektrikli
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X