Şimdi Ara

99 Audi A6 1.8 T hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
20.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar fotograftaki aracı inceliyordum fiyatları cok makul geldi.Kullanan yada kullanmıs arkadaslar varsa artısı eksisi nedir bu meretin?Uzun yıllar tank gibi binilecek bir araba gibi görünüyor AUDİ neticesinde E segmenti bir arac....



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    99 Audi A6 1.8 T: Bilmeniz Gereken Her Şey

    99 Audi A6 1.8 T, performansı ve lüksü ile tanınan popüler bir orta boy lüks sedandır. İkinci el piyasasında değerlendirenler için aşağıdaki bilgileri göz önünde bulundurmalısınız:

    Performans:

    99 Audi A6 1.8 T, 180 beygir gücü ve 235 Nm tork üreten 1,8 litre turbo beslemeli bir motora sahiptir. Bu motor, çevik bir sürüş deneyimi sunar.

    Alınır mı?

    2004 Audi A6 1.8 T, sağlam bir otomobildir ve iyi bir bakım geçmişi ile uzun yıllar hizmet verebilir. Ancak, bazı kronik sorunlara yatkın olduğu bilinmektedir.

    Kronik Sorunlar:

    • Yağ sızıntısı
    • Bobin arızası
    • Turboşarj sorunları
    • Silecek motor arızaları

    99 Model Özellikleri:

    99 Audi A6 99 modeli, aşağıdakiler gibi özellikler sunar:

    • Deri döşeme
    • Güneş tavanı
    • Bose ses sistemi
    • Elektrikli koltuklar

    Audi A6 1.8 T Yorumları:

    99 Audi A6 1.8 T'nin kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Sahipler, performansını, konforunu ve lüksünü övmektedir. Ancak, kronik sorunlarından da bahsedilmektedir.

    İkinci el bir 99 Audi A6 1.8 T satın almayı düşünüyorsanız, iyi bir bakım geçmişine sahip bir araç aradığınızdan emin olun. Kronik sorunların potansiyel risklerinin farkında olun ve bütçenize uygun profesyonel onarımlara hazır olun.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.

    1999-2000 model arası araçlardan bahsediyoruz . Günümüzdeki 2011-2012 araçlarından değil .

    Dikkatinizi Çekerim .




  • Arkadaşımda var aynı araçtan,model yılını bilmiyorum fakat bahsi geçen kasa A6 1.8 Quattro.

    Ben şahsen aracı hiç kullanmadım.Ama yaklaşık 2 bin km seyahat etmişimdir içinde.

    Quattro dolayısıyla yol tutuşu üst düzey,virajlara hızlı girmekten korkulmayacak bir otomobil.

    1.8 litre hacim ve LPG'li olmasına rağmen çekişi tatmin ediyor.Performanslı kullanıma yokum demiyor araç.

    Düz vites olduğu için şanzıman konusunda bir şey diyemeyeceğim.Yalıtımı yeterli düzeyde ama daha iyi olsa iyi olurdu.Malzeme kalitesi de iyi,derisinde herhangi bir buruşma veya soyulma görmedim ben.

    Yakıt tüketimi konusunda bir şey diyemeyeceğim ama arkadaş pek lafını etmezdi.Çok yaksa kesin söylenirdi

    Oturma pozisyonu da iyi.Bozuk yollarda biraz rahatsızlık veriyor ama konforu yeterli düzeyde denebilir.

    Amma övdüm yalnız aracı O fiyatlara alınabilecek güzel bir alternatif yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.

    1999-2000 model arası araçlardan bahsediyoruz . Günümüzdeki 2011-2012 araçlarından değil .

    Dikkatinizi Çekerim .


    Birader ben 2001 model Marea ile 3.5 ayda 15000 km civari yaptim, en ufak bir sorun cikarmadi ona bakarsan.

    Audide yapiyor olmasi pek hos sayilmaz yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.

    1999-2000 model arası araçlardan bahsediyoruz . Günümüzdeki 2011-2012 araçlarından değil .

    Dikkatinizi Çekerim .


    Ne olursa olsun kolay kolay arıza çıkarmaması lazım bencede 7-8 bin km neki ı audi gibi bir araba için çok normal bizde 94 model şahin vardı geçen sene sattık sıfır kmden sattığımız zamana kadar bizdeydi doğru düzgün arıza yaptığını hatırlamam hiç bizi yolda bırakmadı ama bakımlarını eksiksiz yapardık




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat vs Golf (B8 vs 7-7,5)
    6 yıl önce açıldı
    0 golf 8.5 vs 2021 üstü a3
    geçen hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Tam araba alma arifesinde karşıma çıktı konu çok özendim acaba öğrenciyi üzermi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.

    1999-2000 model arası araçlardan bahsediyoruz . Günümüzdeki 2011-2012 araçlarından değil .

    Dikkatinizi Çekerim .


    Birader ben 2001 model Marea ile 3.5 ayda 15000 km civari yaptim, en ufak bir sorun cikarmadi ona bakarsan.

    Audide yapiyor olmasi pek hos sayilmaz yani.

    Eski araçlarda oldu olası bu bende takıntı olmuştur .

    Ne bilim yani 2.000 km durmadan gelmiş bir araç 2000 model insanı şaşırtır beni şaşırttı . 1 kere Bmw ile gelmişti tam modeli hatırlayamadım araç 2 kez yolda hararet yapmıştı . Bu bmw yakışdımı yok .




  • biraz arastırıyorum ama yakıt olarakta oyle aman aman fazla degil yani... uzun yolda 5 lt karma 9 falan diyorlar....arkadasımda 1.5 accent var 2005 o bile 10 lt benzın yakıyor diyor....Audi A6 için bence cok guzel rakamlar...E sınıfı bir araba motor sorunsuzluguna guveniyorum....konforda cabası....ama kullananların yorumları tabıkı cok onemli....
  • Açıkçası kullanmadım bilmiyorum ama;2001 A4 ve 2004 A4 Kullandık,söyleceğim en iyi tavsiyelerden biri elektronik aksama ve beyin diye tabir ettiğimiz aracın ecusu vs. tüm bilgileri bulunan özellikle göstergeye dikkat et.Bizim başımıza 2001 A4te 3500 lira masraf açacaktı az kalsın.Allahtan çıkma bulduk 500 liraya hallettik.Sonra kısa sürede sattık,2004 A4te ise Bobinin elektronik kısmı arıza yaptı,her araçta olabilecek şeyler bunlar tabi ki,tamirciye kadar 2 silindirle gitmek zorunda kaldık.Ama Allahı var bir kez olsun yolda bırakmış değil bizi,Mekanik aksamı çok sağlamdır ama elektronik kısmı problemli.Km göstergesine dikkat et,o ekranda dalgalanma varsa uzak dur o araçtan Ama 4 yıl boyunca bunlardan başka arıza yaşamadık iki araçda da.
  • c5 kasanın 2.7T motorlusunu kullanmaktayım, hatta satarım . Parça parası ve yakıtı(özellikle bizdeki) dışında bi eksisini görmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    Tam araba alma arifesinde karşıma çıktı konu çok özendim acaba öğrenciyi üzermi

    Arabayı kullanırken zevk alırsın ama ufak bir arızasında lanet edersin.Kısıtlı bütçeyle bulaşma bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.

    1999-2000 model arası araçlardan bahsediyoruz . Günümüzdeki 2011-2012 araçlarından değil .

    Dikkatinizi Çekerim .


    Arkadaşlar yukarıda cevapları vermişler. sanrılarla teknik konular arasında fark vardır.
    bu arada pm atmıştım sana insan bir cevap atar. gerçekleri özelden de söylesen sıkıntı olmaz, boşverir geçerdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 24 Eylül 2012; 18:56:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    Tam araba alma arifesinde karşıma çıktı konu çok özendim acaba öğrenciyi üzermi

    Öğrenciyi şu anda bütün arabalar üzer.Ama bu araba daha çok üzer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiletlerBiletxD

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    Tam araba alma arifesinde karşıma çıktı konu çok özendim acaba öğrenciyi üzermi

    Öğrenciyi şu anda bütün arabalar üzer.Ama bu araba daha çok üzer.

    Dizel c3 almaya karar verdim zaten gerçi şu sıra ne kadar mantıklı dizel araba bilmiyorum ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    Almanyadan istanbula oradan bingöle oradan da almayanya gidince arıza yaparsa zaten at gitsin arabayı. hep topu 7000 - 8000 km yapmış.
    ---
    Bu arabaları alırken tüp takılmamış, orijinalliği bozulmamış araçlara bakın derim.

    1999-2000 model arası araçlardan bahsediyoruz . Günümüzdeki 2011-2012 araçlarından değil .

    Dikkatinizi Çekerim .


    Arkadaşlar yukarıda cevapları vermişler. sanrılarla teknik konular arasında fark vardır.
    bu arada pm atmıştım sana insan bir cevap atar. gerçekleri özelden de söylesen sıkıntı olmaz, boşverir geçerdim

    Pm ye baktım sizden atılmış bir mesaj yok .

    Yoksa emin olun kesinlikle cevabı atardım .




  • ne alaka anlamadım ama a6 konusurken c3 biraz garip bi tercih dogrusu tabi karar sizlerin araçların genel sınıflandırılması ve donanım eğrilerini açıklamak isterim üst segmentte sunulan donanımlar zaman ve teknoloji ilerledikçe bir alt segmente geçer örneğin dijital klima ve cruse kontrol 97,96 senelerinde üst sınıf araçlarda varken şu anda daha yeni yeni alt segmentteki araçlarda standart donanımlarda karşımıza çıkıyor.Eski model denilen eğer üst segment a6,a8,bmw 5,20 serileri range rover P38 gibi araçlarsa zaten bu araçların güvenlik ve konfor donanımlarını şu an 30.000 tl lik araçlarda bulmanız zor , sonuçta 10-12 sene önce çıkan o araçlar yollarda 150.000 km ve üzerini görmüş araçlardır.Karoser yapıları ve üretim teknolojileri şu zamana göre eski görünebilir ama yanılmayın derim günümüzden 10 sene öncesinde hafif araç imal etmek gibi bir strateji yoktu dünyada şimdi daha hafif araçlar daha ufak motorlardan daha yüksek beygir güç üretme üzerine kurulmuş bir mantalite var co2 salınımı düşük olmalı isteniliyor.Ama güvenlik konusunda eski kasa bahsettiğim araçlardaki sac kalınlıkları artık günümüzde pek rastlanmamaktadır.Araçlar şu dönemdeki araçlara nazaran ağırdır.Beygiri düşük kısmen tabiki , motor hacmi 1,8 - 2,0 , 2,5 - 2,8 - 3,0 - 3,5 , 4,0 - 4,6 gibi motorlarda 150 beygirden 225 - 250 beygire kadar güç ürettirilmiştir.Şu anki teknoloji vw 1,2 motorda 105 beygir hatta 1,4 140 beygir gibi örnekler bulunmaktadır.Ama sıkıştırma oranları motorunuzun ömrü açısından bana göre çalmaktadır.Yeni nesil motorların denenme yani test edilme işlemleri eskisine oranla o kadar zaman olmadığından hızla gerçekleştirilmektedir.2010 sonrası motor teknolojileri ne kadar randımanlı test edildi bilinmiyor düşüncelerimin tamamı türkiye şartlarındadır.Bunuda belirtmek isterim.Benim eski model denilen bir çok aracım kasası,teknolojisi,aerodinamiği eski denilen araçların günümüz araçlarını cebinden çıkardığına bizzat şahit olunca açıkcası en başta güvenlik olmak üzere motor ömrü konfor ve donanımları göz önünde bulundurduğumda günümüz araçlarından kaçı iç mekan ferahlığına önem vermektedir ? yada kaçı aman bagajı kocaman olsun der ? sedan araçlarda gün geçtikçe boy kısalmaktadır.En basit örnek honda civic e bakın yeter . Bence yaşı ilerlemiş araç almak isteyen herkes bir kere deneyimlenmiş bir araç alacağı için kendini şanslı hissetmeli her aracın bir hikayesi vardır mutlaka sizide tutkuyla bağlayacak bir anınız mutlaka olacaktır.Araba bizim için aileden biri gibi olduğu için önemlidir.Düğünde konvoyda yer alır , kız almaya onla gidersiniz , doğuma eşşinizi onunla götürmüşsünüzdür , ilk manitanızı onun sayesinde tavlamışsınızdır.gibi , kolay kolay satamassınız ben şahsen üzüldüm mali durum yüzünden satmıştım.Açıkcası alacaksanız aracın sahiplerini mutlaka bulmaya çalışın, her aracın bir servisi vardır.:hele audi ile mutlaka bir yetkili servisi yada özel servisi vardır.aracın hep aynı şehirdemi yoksa farklı illeri gezdimi onu mutlaka sorun , araca lpg takılma zamanı nedir ne kadar km dir lpg de lpg yide servisine sorun , değişen parçalara değil varsa kazalarına ve darbe görüp görmediğini araştırın sorun , a6 ve a8 tipi araçların şase kollarını iskeleti kolay kolay yamultmanız mümkün değildir.Kapı , tampon , sürtme ve değişimler konusunda değilde şase hasarlı kazalara yoğunlaşın derim. Birde alt takım karter ve motor saplamalarına dikkat edin motora el sürülmediyse audi sizi pek cebinizi yoracak harcamalar cıkarmaz ama ömrünü tamamlamış parçaları varsa yukarı belirttiğim gibi servisini bulabilirseniz zaten serviste takılma zamanlarına göre değişim zamanlarını öğrenebilirsiniz.Elektronik aksam noktasında audi nin bilinen a6 serisinde fix bir problemini ben bilmiyorum bilen varsa söylersede sevinirim.sizi motor konusunda yaklaşık 600.000 km kadar anahtar değmeyen motorları olduğundan kolay kolau rektefiye yada gömlek denilen tamirat işlerine sokmaz ondan emin olabilirsiniz ama elektronik konusunda mutlaka servislerden fikir alın derim.zaten diagnostic cihazına beyni bağladığında hata mesajı veren yerleri gösterecektir.alt takımda ne motor ne şanzıman ne şaft ne diferansiyel , ne arka ne ön salıncakları kolay kolay bozamassınız zamanı gelince değişir sıkıntısız sürüş keyfiniz sürer deri koltuk cam otomatikleri tuşlar yuvalarını kapı panzilotlarını eğer meraklı iseniz kilitli soketleri sökerek kapı içlerini ve mekanik aksamı kontrol edebilirsiniz sonuçta 10 yılı devirmiş bir arac toz pislik ve gres olan yerlerde toz kaplamış olabilir ses yapabilir tampon altlarından itibaren alt kısımda pas gelmiş ise pasları anti pas ve korozyon engelleyici astar ve cosmo lab ürünleri ile anında müdahele ederseniz bu araba sizin mezara kadar götürür :) tabi paspas altları ve su ile temaslı olan her yeri pas ve çürüme olacağını düşünerek kontrol etmenizde fayda var bu araçların boya kalınlıkları düşük segmentteki araçlara göre kalındır.kolay kolay güneş yanığı yada solma yapmaz eğer düzenlik bakımı yapılmışsa yani pasta yada cila uygulaması yapılmışsa üstündeki boya ömürlük sizi götürür.Koltuk konusunda deri ise bakımları yapılmışsa solma ve çatlama yapmaz ama çatlama yapmışsa değiştirmekte fayda var göz kirliliği de yapmaz en azından , başka aklıma şu an gelen bir şey yok olursa yazıma devam ederim. Bu yazımı fikir vermesi amacıyla yazdım.Amacım her eski model araç sıkıntılı değildir.Aracınızı severseniz her daim üst modelli olur zaten selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Benim eniştem sahip bu araca Almanya'dan İstanbula kadar geldi ve 1 kere bile arıza yapmamış 2000 model .

    İstanbul'dan Bingöle gitti . Arıza yapmadı .

    Bingöl'den İStanbula geldi . ( Araç fren yapınca ses geliyordu balata değişti )

    İstanbul'dan Almanyaya gitti ve 1 kere bile arıza vermedi . Eski olduğuna aldanmayın alırken temiz alın sağlam araçtır . Kısacası tabir ile ( TANK )


    TANK

    bi bakalım TANK mıymış

    http://tr.euroncap.com/tr/tests/audi_a6_1998/48.aspx

    değilmiş.

    teşekkürler...




  • Arkadaşlar dün 2000 model 2.8 A6 aldım.165.000km'de 24.500TL'ye aldım.Araba zaten yol tutuş ve sürüş keyfi açısından çok güzel.İnsanlar ilk başta çok yakacağını söylediler fakat ağırlık ve motorun gücü düşünüldüğünde çok da yakmıyor.Ben 50Tl'lik benzin koydum 100km yol yaptım hemde şehir içi dur kalk yapa yapa.Eminimki uzun yolda dahada az yakacaktır.Bu arada arabada tek canımı sıkan dijital göstergenin bozuk olması onu nerede yaptıracağımı bilen varsa sevinirim.Bu arada bu fiyat için nasıl ne düşünürsünüz_?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.