Şimdi Ara

A'dan Z'ye Markadan markaya otomatik şanzımanlar, Şanzıman yorumları ve soruları. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
40
Favori
34.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    İkinci dediğiniz doğru, ilk dediğinize fotoğraf karşı çıkıyor.

    Maalesef fotoğraf sizi haklı çıkarıyormuş gibi görünse de öyle değil. Oradaki bilgi yanlış girilmiş, 2009-2011 de 4 ileri şanzımana sahip, Zaten 2012-2014 arası onun makyajlanmış hali. Yani i20’let doğduğunda beri 4 ileri tork konvertörlü şanzımana sahipler. En son çıkan 1.0 t-gdi 7dct’ler hariç tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türkiye pazarında yok ama Honda, Odyssey ve Accord 2.0T modelinde kendi üretimi olan 10 ileri otomatik şanzımanı kullanıyor.
    Acura ise 2.4 motora sahip araçlarında DCT kullanıyor.

    En beğendiğim şanzıman Mazda 6 da kullanılan skyavtiv-drive dediği 6 ileri otomatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kami Kaze kullanıcısına yanıt
    Daha çok ulaşılabilicek araçları yazdım. Yoksa skyactiv şanzımanı biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlışlarımı düzeltin up.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı firmanın 4 ileri otomatik şanzımanı mı daha çok arıza yapabilir, yoksa 10 ileri otomatik şanzımanı mı?

    Güzel soru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Güzel soru.
    4 ileri eski tip tam otomatik karşısında 10 ileri yeni tip tam otomatik olursa eski tip daha uzun süre dayanabilir. Bu eski tip yeni tip olayı uzun biraz, fakat eski tip hem yapı bakımından daha dayanıklı olacaktır hem de şehir içinde 1-2-3 atımı daha az olacaktır.
    Ford Ranger 10 ileri şanzıman mesela 10.vites 2.000 devirde 130 KM/S ile gidiyormuş. İstanbul trafiğinde 2-3'e geçmek için yırtınacaktır herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    CVT'nin adını kısmen de olsa kötüye çıkaran marka Nissan'dır hocam. Araçlarındaki dizel motorun yeteri kadar torku karşılayamadığı için ve hatalı kombinasyon ile hala sağlam küfür yiyen modelleri var. Ford'da da bu tarz bazı CVT sorunlu modeller olmuştu. En iyi CVT Toyota, Honda, Subaru, Mitsubishi ve Suzuki gibi markalarda bence motor uygunluğu açısından.

    Alıntıları Göster
    audi de var hatta makyajlı 2012 sonrası modellerde gayet iyiler..
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Multitronic hangi modellerde kullanılmıştı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Multitronic hangi modellerde kullanılmıştı?
    A4,A5,A6 da ama artık bitirdiler.
  • Ayrıca 2007-2011 captivalar (5 ileri tam otomatik aisin) yağları yanlış değiştirilince selenoid arızası veriyor. Yağ değişimi 2 seferde ve manyetik temizleme ile yapılması gerkiyor, aksi durumda selenoidler sorun çıkartıyor. Kendi aracımdan biliyorum :D Ayrıca internette ufak bir araştırmayla bu sorunu yaşayan çokça kullanıcı olduğunu görebilirsiniz...
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Multitronic vites hakkında motor-talk forumunda baya şikayet okudum . Araba almayı düşündüğüm dönem A6 ya da bakmıştım o sıralar okudum şikayetleri. Tamiri çok pahalı diye yakınıyorlardı. Manuel alsaydım diye hayıflanıyordı bazıları.

    Biraz şans ve kullanım ile alakalı . Kayınpeder de 2015 5.30 xdrive var , onun otomatik vitesi de güzel ama ben Tiguan’a alıştığım için onda daha rahat ediyorum .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Anladım bilginiz vardır diye tahmin etmistim. Bmw M serisinde kullanilan sanzimanin markası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son nesil mazda 6 ve 3 6 ileri otomatik, bir önceki kasa mazda 6 ve ilk kasa 6'nın makyajlısı 5 ileri otomatik. Bunun dışında tüm mazdalar tam otomatik 4 ileri şanzımandır.
    Bunun dışında da bir çok hata var ama liste belirli yıllardaki modelleri değil de tüm modelleri kapsaması yüzünden, normal yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 29 Eylül 2019; 17:16:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017-2018 Insignia b grand sport
    6 ileri yarı otomatik tork konvertörlü aisin AT6
    Bildiğim bu .)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Tork konventörlü yarı otomatik şanzıman yoktur ki. Tam otomatik şanzıman o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmg02 kullanıcısına yanıt
    Bu konuyu asıl açma sebebim model ve yılı soracak insanlara cevap vermek. Yoksa genel şanzımanları yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Valla tork konvertörü arızası verdi oradan biliyorum
    Peki tam otomatikte Manuel’e alınabiliyormu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Küçük bir düzeltme. Nissan sürekli CVT şanzıman kullanmamıştır. Eski modellerde tork konvertörlü şanzıman bulunmakta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • srdn81 S kullanıcısına yanıt
    En yeni modelleri CVT, eski modellere sahibinden baktığımda hiç tam otomatik göremedim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Evet.
    İsim farkı yarı otomatik manuel şanzımanın dönüşümü iken tam otomatik tork konventörlü bir şanzıman oluyor.
    M mod vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 29 Eylül 2019; 19:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.