Şimdi Ara

A'dan Z'ye Markadan markaya otomatik şanzımanlar, Şanzıman yorumları ve soruları. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
141
Cevap
38
Favori
31.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kamisama- kullanıcısına yanıt
    1-ZF
    2-Tiptronic
    3-EAT(Geartronic)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 27 Eylül 2019; 22:51:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Dsg'den sonra tekrar otomatik alır mıyım bilmiyorum ama en azından akılda fikir oluşturması açısından baya yararlı bir konu.
  • Benim tiguan da dq500 serisi 7 ileri yağlı çift kavramalı dsg var . 2.0 tdi 4Motion Cup edition . 90 bine geldim şimdilik yağ gibi akıyor bir sorunu yok. Nazar değmesin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Benden de bir katkı olsun. 2018' e kadar üretilen Bmw 2 active tourer,grand tourer ve x1'lerde eat6 vardı. Sonraki yıllarda yanlış bilmiyorsam getrag 7 ileri, çift kavramalı, yari otomatiğe geçtiler. Aynı zamanda x2'de de ayni şanzıman var .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 27 Eylül 2019; 23:19:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulwi U kullanıcısına yanıt
    Yüksek torka dayanımlı şanzıman kullanılması gereken bir araba, güzel arabadır sizinkisi. Bir inceleme bekleriz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Böyle bilgilerle güncellemeler yapalım. Bir gün birinin işine yarar. Özellikle şu şanzıman karmaşası içerisinde(Toyota'nın e-CVT'si için 3 ayrı yerde 3 ayrı bilgi var gibi) her bilgi işe yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Evet yüksek tork a dayanıklı olması umarım ömrünü de uzun tutar :)
    Ben fazla zorlamıyorum senede bir kere izine geliyorum o zaman bir ay içinde 7-8 bin km yapıyorum. Arada bir S modunda sürüyorum dpf için iyi oluyor diyorlar . Performansından çok memnunum .

    Normalde Passat 1.6 tdi dsg alacaktım eşimin isteği üzerine tiguanı almıştık . Ama iyi ki de Tiguanı seçmişim . Passat da ki dsg riskli kategorisinde sanırım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulwi U kullanıcısına yanıt
    1.6 TDI Passat kuru DSG'de sahip. 2.0 TDI 4Motion Passat 6 ileri ıslak şanzımana sahip. O da Tiguan'dan mantıksız olur aynı fiyatta olsa bile. İyi bir araca sahipsiniz. Umarım gelecekte Touareg bile alırsınız. O direkt 8 ileri tam otomatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat için dizeller çift kavrama yazmışsınız, egea ve 500x modelinde öyle ama 500l dizelde yine dualogic var

    Ayrıca opelde 2014 yılından sonra at6 yazmışsınız, 2009 yılında astra j çıkınca en azından astra için at6 tam otomatik şanzımana geçtiler. Çok ender de olsa astra k kasada kullanılan 1.0 turbo motorda easytronic var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 27 Eylül 2019; 23:39:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlarda açılan en faydalı konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlık A'dan Z'ye şanzıman. Konuşulanlar hep otomatik. Manuel şanzımanlar hakkında da bilgi veya kullanıcı deneyimleri olsa iyi olur.
  • Otomatik şanzımanlar olarak düzelteyim. Tek bildiğim getrag manueller sıkıntılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Ben bulamadığım için yazdım bazılarını, hocam siz düzeltin daha iyi biliyorsunuz benden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Tablo dışında benim de bildiklerim bunlar, elinize sağlık güzel konu olmuş, forumun ihtiyacı var böyle şeylere

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8. Maddeye kesinlikle katılımıyorum. Markalar müşteri odaklı değil, müşteriyi nasıl öperim, nasıl cebindeki parayı yolarım onun derdindeler. En boş muhabbet yapılan olaylardan biride rodaj bitti efsanesidir. Alakası yok çünkü motor parçaları daha once birlikte hiç çalışmadı ki birbirine uyumlu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir düzeltme yapayım. İ20’lerde hiçbir zaman 5 ileri otomatik kullanılmadı hep 4 ileri, (getz’de de aynı şekilde). Ayrıca İ30 ve Cee’d 2013 değil 2015’ten itiabren DCT’ye geçtiler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geartronic(buna dikkat edin) yazmışsınız. Neden dikkat edelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasarpasa Y kullanıcısına yanıt
    Geartronic olup olmadığına. Olmama ihtimali de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mfeker89 kullanıcısına yanıt
    Herkes nasıl öperim derdinde. Asıl olay konfor odağı. Doğruluk payı olabilir fakat bence pek mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gyetiker G kullanıcısına yanıt
    İkinci dediğiniz doğru, ilk dediğinize fotoğraf karşı çıkıyor.

    A'dan Z'ye Markadan markaya otomatik şanzımanlar, Şanzıman yorumları ve soruları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.