Şimdi Ara

A'dan Z'ye Markadan markaya otomatik şanzımanlar, Şanzıman yorumları ve soruları. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
144
Cevap
40
Favori
34.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai/kia icin soyle bi sadelestirme yapilabilir. Ulasilabilir turkiye satisindaki modeller icin tabi ki. Atmosferik benzinlilerin hepsi tam otomatik, turbo benzinlilerin hepsi dct, dizellerin eski nesilleri tam otomatik, yeni nesilleri dct



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 11 Kasım 2019; 16:39:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Konuyu kapatmayı düşünüyordum, destekleyemeyeceğim kadar farklı kombinasyonlar var. Adminler aslında birden çok konu sahibi yapabilse çok iyi olur bu konu için.
    Biz size her konuda destek oluruz siz devam edin gayet güzel bir konu..
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Arkadan itişli zf8 116 lar değerlenir diyebilir miyiz bu değişimden sonra..?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Witwickyyy kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim zaten ZF8 şanzıman arkadan çekişli araçlara özel bir şanzıman. Yani ZF9'dan bağımsız(emin değilim).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Witwickyyy kullanıcısına yanıt
    Öyle extra değerlenmez diğer araçlar gibi seyreder. Sadece sürüş zevki ve şanzıman tepkileri bir nebze daha iyi olarak hatırlanır o kadar.

    Onun haricinde yeni 1 serisi mühendislik anlamında daha üstündür. Zaten teknik verilerde bunu doğrular nitelikte.
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    ZF8 tamamen farklı bir şanzıman arka diferansiyele doğru uzanacak şekilde uzun bir tasarıma ve yerleşime sahip.

    ZF9 tıpkı EAT6 ve EAT8 gibi önden çekerli araçlar için tasarlanan küçük şanzımanlar.

    (EAT8 in ZF8 benzeri arkadan itiş ve 4 çeker uyumlu modelide var S90 daki gibi )
  • Çok faydalı bir konu olmuş.
  • Başarılı konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar,
    Lütfen üstad lar yardım eder misiniz ? 2017 Fiat 500X araç ekspertizden çıktı geç saat yarın yetkili servise gidebileceğim. Ekspertiz raporunda araç şanzumanında yağ kaçağı var tespit edildi ayrıca araç daha önce yağ kaçağı bilgisayar arıza kodu vermiş. Bu kronik bir sıkıntı mıdır ? Yada basit bir durum mu ? Daha önce başına gelen Lütfen yazar mı ? Siz olsanız bu aracı alır mısınız ?
    Teşekkürler
  • Zobaa16 kullanıcısına yanıt
    Dualogic yağ kaçağı diye yazarsanız sayfalarca yazı çıjıyor. Fiyat hakkında servisten fiyat alın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Yok abi arac fualogic degil DCT Şanzuman Hayret yeni arabadanasil olur şanzuman yağ kaçağı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zobaa16 kullanıcısına yanıt
    Pardon, 500L ile karıştırmışım.
    Bence başka bir ekspere daha götürün derim. DCT dayanıklı derdik, bir de yeni sayılacak bir şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce tam otomatik turbo astram oldu. Suan Dsg Li Bir aracsda sahibim.

    Mmt şanzımani manuel arac kullanmayı bildiğim için konforlu bir şekilde kullanabiliyorum. Asla diğer otomatik vitesler gibi akıcı değil ve sürücü olarak hep aracin sanzimanina gaz ile kumanda etmek zorundasınız. Ama sarsma olayı %90 oranında sürücünün beceriksizliğidir.

    Debriyaj değiştirmeden 100 bine dayandı hala sıkıntı yok. İzmirde kullanan bir tanıdığım 2 kere 120-130 bin civarında debriyaj değiştirdi. Forumda bu sanzimana ve türevlerine laf edenlerin çoğu tek debriyajla 80 bin çeviremez.

    Baskı Balata/kavrama gibi sistemlere sahip otomatik sanzimanlarda bu parçaların değişmesi arıza değildir. Bunu arıza görüyorsanız fren balatalarinin bitmesini, yağı değiştirmeyi vs de arıza olarak görmelisiniz. Ha 40 binde 50 binde Balata bitiyordur bu arızadır. Ama 100 bini devirmeden Balata isteyen otomatik şanzıman dsg dahil yok sayılır artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zaten lâfımız sarf malzemesi olan baskı balata ve kavramanın değişimi değil, bunu önceden haber vermemesi veya mekatronik değişimi yaptırtması ve kavrama için bile iyi niyet garantisiz çok yüksek fiyat çekmesi. Ve iyi niyet garantisindeki tavırları.
    M-MT şanzımanı manuel gibi kullanınca zaten sarsmaz. Sonuçta tek kavrama için "debriyaja bir robot, vites koluna bir robot" derler. Konforsuz sayılır eğer DSG-Aisin-ZF-PS...'den geçerseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar golf 5 1.6 benzin&lpg almayı düşünüyorum otomatik bunun otomatikleri sıkıntı mı ?
  • S.kar S kullanıcısına yanıt
    6 ileri tam otomatik Tiptronic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot 2008 aldım. EAT6 tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlı 1.5 BlueHDI Allure donanım.

    Aracın vites geçisleri çok iyi. Yüklensen bile vites geçişlerini hissetmiyorsun.

    Vites geçiş hızı da çift kavramaları aratmıyor.

    PSA grubu EAT6 ve EAT8 tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar ile çift kavramalı şanzıman topuna girmeyerek çok doğru bir strateji izledi.

    Gözüm Tiguan'daydı ama sırf EAT6 şanzıman için araç tercihimi Peugeot'tan yana kullandım ve hiç te pişman değilim.
  • atade28 A kullanıcısına yanıt
    Dizel-Manuel görünüşte göreceli olsa da kalite olarak 2008'den iyi olabilirdi. Karşı karşıya karşılaştırdınız mı?
    EAT-ZF gibi şanzımanları denemeyip atıp tutanlar hâlen var.
    Gerçi onlar sayesinde piyasası ucuz kalıyor ya araçların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    İlginç arabanın triger ses yapmış değişmiş erken km de o aşamada pis çalışmışlar bulaşan yağ dediğin gibi terleme yapmış yoksa Maşallah DCT taş...
  • Zobaa16 kullanıcısına yanıt
    En kötü bakılmış araçta bile böyle şeylerin yapılması imkansız gibi. Araç akranlarına göre çok mu uygundu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.