Şimdi Ara

A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
371
Cevap
4
Favori
20.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrhasan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrhasan42

    Merhaba daha önce soruldu mu bilmiyorum ama 2007 model jetta 1.4 tsi 140 beygir bi aracı almayı düşünüyorum acaba lpg uygulaması yapılıyor mu ? Yapılıyorsa ne kadar ? Tasarruf oranı aşağı yukarı nedir ? Bilgilendirirseniz sevinirim,teşekkürler.

    MOTOR NUMARASI NIN İLK 3 HARFİNİ YAZARSANIZ ARACINIZ HAHKIN DA DAHA DETAYLI BİLGİLENDİRMEYE ÇALIŞIRIM

    CAX mış.herhangi sorun oluyor mu ?taksit imkanı vs teşekkürler.

    CAX motor kodlu araçlarda herhangi bi sorun yok montaj yapılabilir tavsiye edilen montaj fiyatı 2100 tl 10 taksit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    http://www.youtube.com/watch?v=mhkGtg93h54&feature=related

    dünya markası ATİKER.
  • 2008 elegance hondama atiker safefast obdıı takılalı 294 km olmuş ve bugün tekrar 81 tl lik lpg aldım. 0,275 krş gibi bir tüketim söz konusu sanırım,

    32 lt lpg yi 294 km de yani 100 km de İstanbul trafiğinde 11 lt gibi bir tüketim. bu rakam hemen hemen benzinde de böyleydi yani şuanda lpg litre fiyatı ve benzin litre fiyatı arasındaki fark kazancım oluyor gibi.

    hesaplarım yanlışsa düzeltirseniz sevinirim.

    selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    TÜM SORU VE GÖRÜŞLERİNİZİN PAYLAŞIM PLATFORMU...


    selamlar,kolay gelsin
    aracım '96 model polo 1600cc 8valve aee motor

    Aracımda atiker safefast sıralı dönüşüm kiti mevcut.
    Benzinde sorunum yok öncelikle belirteyim.Oto tamircimde gayet bilgili ve tecrübeli.
    Aracın ilk sahibiyim.Bakımlar periyodik olarak yapılır.LPG dönüşümünden sonra buji,ateşleme bobini,kablolar vs. full değişti.
    Atikerden genel olarak memnunum,tüm arkadaşlara da tavsiye ediyorum.Atiker bayi&servis arkadaşla da dialoğum gayet iyi.
    Gayet iyi niyetli kişiler.
    2binKm'de enjektörler arızalı çıktı.Arızayı benim oto tamircim buldu.Araç tekliyordu.servis garantiden değiştirdi.

    Tek sorunum şu;
    Araç ilk kalkışta neredeyse yığılıp kalıyor.Farkettiğim 2000-2500 devirden sonra roket oluyor.LPGli araç demezsin.
    Ama arabayı yerinden yarım debriyajla kaldırıyorum.
    Birkaç kez adaptasyon yapıldı,ayar filan yaptılar,ama ne yazıkki arkadaşlar PC başında her nekadar biliyorum deselerde çok zayıflar.
    Bu arada bende GSM sektöründe profesyonel servisim.3 yabancı dilim ve ileri seviyede PC kullanıcısıyım.Teknik lise ve Y.Okul elektronik mezunuyum.
    Yani adamların programdan ne kadar anladıklarının ölçünü verebilirim. :)
    Konya merkez atiker çok ilgili insanlar.Onları arasam böyle böyle desem,buradaki servis arkadaşları ezmek istemiyorum.Bu defa herkes ben biliyorum havasına giriyor.
    Tatsız dialoglar olucak. 1 yıl daha garantim var.
    Şikayetimi söylediğimde arabaya binip tam devir gaz veriyorlar.''Abi bunda bişey yok deyip'' geçiyorlar.Yada regülatörden ayarını açıp gönderiyorlar.
    Sıkıntının karışım oranlarından yada enjektör değerlerinin iyi ayarlanmadığından kaynaklandığını tahmin ediyorum.

    Ben bu arakadaşlara ne diyeyimde beni anlasınlar???

    Forumda bir arkadaşın bir ara usb bağlantı kablosu sattını okudum.Elinde programda var.Son çare kabloyu alıp kendi ayarımı kendim yapmam gibi görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acizim

    2008 elegance hondama atiker safefast obdıı takılalı 294 km olmuş ve bugün tekrar 81 tl lik lpg aldım. 0,275 krş gibi bir tüketim söz konusu sanırım,

    32 lt lpg yi 294 km de yani 100 km de İstanbul trafiğinde 11 lt gibi bir tüketim. bu rakam hemen hemen benzinde de böyleydi yani şuanda lpg litre fiyatı ve benzin litre fiyatı arasındaki fark kazancım oluyor gibi.

    hesaplarım yanlışsa düzeltirseniz sevinirim.

    selamlar.

    aracınız istanbul trafiği ve yaklaşan kış şartları göz önüne alındığın da yakıt tüketimi normal iii günlerde kullanmanız dilegiyle saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurtelefon

    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    TÜM SORU VE GÖRÜŞLERİNİZİN PAYLAŞIM PLATFORMU...


    selamlar,kolay gelsin
    aracım '96 model polo 1600cc 8valve aee motor

    Aracımda atiker safefast sıralı dönüşüm kiti mevcut.
    Benzinde sorunum yok öncelikle belirteyim.Oto tamircimde gayet bilgili ve tecrübeli.
    Aracın ilk sahibiyim.Bakımlar periyodik olarak yapılır.LPG dönüşümünden sonra buji,ateşleme bobini,kablolar vs. full değişti.
    Atikerden genel olarak memnunum,tüm arkadaşlara da tavsiye ediyorum.Atiker bayi&servis arkadaşla da dialoğum gayet iyi.
    Gayet iyi niyetli kişiler.
    2binKm'de enjektörler arızalı çıktı.Arızayı benim oto tamircim buldu.Araç tekliyordu.servis garantiden değiştirdi.

    Tek sorunum şu;
    Araç ilk kalkışta neredeyse yığılıp kalıyor.Farkettiğim 2000-2500 devirden sonra roket oluyor.LPGli araç demezsin.
    Ama arabayı yerinden yarım debriyajla kaldırıyorum.
    Birkaç kez adaptasyon yapıldı,ayar filan yaptılar,ama ne yazıkki arkadaşlar PC başında her nekadar biliyorum deselerde çok zayıflar.
    Bu arada bende GSM sektöründe profesyonel servisim.3 yabancı dilim ve ileri seviyede PC kullanıcısıyım.Teknik lise ve Y.Okul elektronik mezunuyum.
    Yani adamların programdan ne kadar anladıklarının ölçünü verebilirim. :)
    Konya merkez atiker çok ilgili insanlar.Onları arasam böyle böyle desem,buradaki servis arkadaşları ezmek istemiyorum.Bu defa herkes ben biliyorum havasına giriyor.
    Tatsız dialoglar olucak. 1 yıl daha garantim var.
    Şikayetimi söylediğimde arabaya binip tam devir gaz veriyorlar.''Abi bunda bişey yok deyip'' geçiyorlar.Yada regülatörden ayarını açıp gönderiyorlar.
    Sıkıntının karışım oranlarından yada enjektör değerlerinin iyi ayarlanmadığından kaynaklandığını tahmin ediyorum.

    Ben bu arakadaşlara ne diyeyimde beni anlasınlar???

    Forumda bir arkadaşın bir ara usb bağlantı kablosu sattını okudum.Elinde programda var.Son çare kabloyu alıp kendi ayarımı kendim yapmam gibi görünüyor.

    ARACINIZ DA Kİ SORUN SANIRIM ENJEKTÖR NOZULLARIN DAN KAYNAKLANIYOR 2,0 ENJEKTÖR NOZULU TAKILIP YENİDEN KALİBRASYON YAPILMASI GEREKİYOR REGÜLATÖR BASINCI DA ÖNEM Lİ




  • foruma hareket gelsin, 250 km yi 69 tl ile yaptım yine full şehir içinde ve civic elegance otomatik vitesle. 0,275 tl yi koruyor araç. otomatik dizeller sanırım 0,350 tl gibi tüketiyor istanbul da şehir içinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acizim

    foruma hareket gelsin, 250 km yi 69 tl ile yaptım yine full şehir içinde ve civic elegance otomatik vitesle. 0,275 tl yi koruyor araç. otomatik dizeller sanırım 0,350 tl gibi tüketiyor istanbul da şehir içinde.



  • ya ben bişii sorabilirmiyim size.bende 98 model 1.4 el palio var .20 tl lik gaz la 90 km şehir dışı gittim.şehir içi ise 20 tl lik gazla 55 km yaptım.fazlamı yakıyor aracım yoksa azmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: örümcek3511

    ya ben bişii sorabilirmiyim size.bende 98 model 1.4 el palio var .20 tl lik gaz la 90 km şehir dışı gittim.şehir içi ise 20 tl lik gazla 55 km yaptım.fazlamı yakıyor aracım yoksa azmı?

    ARACINIZIN YAKIT DEĞERLERİ YÜKSEK GÖZÜKÜO AMA HANGİ ŞEHİRDE OLDUĞUNUZU YAZARSANIZ ŞEHİR TRAFİĞİNE GÖRE DEĞİŞKENLİK GÖSTERE BİLİYOR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    quote:

    Orijinalden alıntı: örümcek3511

    ya ben bişii sorabilirmiyim size.bende 98 model 1.4 el palio var .20 tl lik gaz la 90 km şehir dışı gittim.şehir içi ise 20 tl lik gazla 55 km yaptım.fazlamı yakıyor aracım yoksa azmı?

    ARACINIZIN YAKIT DEĞERLERİ YÜKSEK GÖZÜKÜO AMA HANGİ ŞEHİRDE OLDUĞUNUZU YAZARSANIZ ŞEHİR TRAFİĞİNE GÖRE DEĞİŞKENLİK GÖSTERE BİLİYOR

    İZMİR BERGAMADA OTURUYORUM.TRAFİĞİ FAZLA OLMAYAN BİR ŞEHİR.HATTA YOK DESEM YERİDİR.NE YAPTIRMAM GEREKİYOR PEKİ.YENİ BİR REGÜLATÖR MÜ YOKSA AYARMI?

    HANGİ MARKAYI ÖNERİRSİNİZ TEK NOKTA ENJEKSİYONDA?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: örümcek3511

    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    quote:

    Orijinalden alıntı: örümcek3511

    ya ben bişii sorabilirmiyim size.bende 98 model 1.4 el palio var .20 tl lik gaz la 90 km şehir dışı gittim.şehir içi ise 20 tl lik gazla 55 km yaptım.fazlamı yakıyor aracım yoksa azmı?

    ARACINIZIN YAKIT DEĞERLERİ YÜKSEK GÖZÜKÜO AMA HANGİ ŞEHİRDE OLDUĞUNUZU YAZARSANIZ ŞEHİR TRAFİĞİNE GÖRE DEĞİŞKENLİK GÖSTERE BİLİYOR

    İZMİR BERGAMADA OTURUYORUM.TRAFİĞİ FAZLA OLMAYAN BİR ŞEHİR.HATTA YOK DESEM YERİDİR.NE YAPTIRMAM GEREKİYOR PEKİ.YENİ BİR REGÜLATÖR MÜ YOKSA AYARMI?

    HANGİ MARKAYI ÖNERİRSİNİZ TEK NOKTA ENJEKSİYONDA?

    AYAR VE BUJİ HAVA FİLTRE DEĞİŞİMİ MİKSER KONTROLU SİZİN SORUNUNUZU ÇÖZECEKTİR LPG KAÇAK KONTROLU YAPTIRMAYI DA UNUTMAYIN SAYGILAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    quote:

    Orijinalden alıntı: örümcek3511

    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ KONYA

    quote:

    Orijinalden alıntı: örümcek3511

    ya ben bişii sorabilirmiyim size.bende 98 model 1.4 el palio var .20 tl lik gaz la 90 km şehir dışı gittim.şehir içi ise 20 tl lik gazla 55 km yaptım.fazlamı yakıyor aracım yoksa azmı?

    ARACINIZIN YAKIT DEĞERLERİ YÜKSEK GÖZÜKÜO AMA HANGİ ŞEHİRDE OLDUĞUNUZU YAZARSANIZ ŞEHİR TRAFİĞİNE GÖRE DEĞİŞKENLİK GÖSTERE BİLİYOR

    İZMİR BERGAMADA OTURUYORUM.TRAFİĞİ FAZLA OLMAYAN BİR ŞEHİR.HATTA YOK DESEM YERİDİR.NE YAPTIRMAM GEREKİYOR PEKİ.YENİ BİR REGÜLATÖR MÜ YOKSA AYARMI?

    HANGİ MARKAYI ÖNERİRSİNİZ TEK NOKTA ENJEKSİYONDA?

    AYAR VE BUJİ HAVA FİLTRE DEĞİŞİMİ MİKSER KONTROLU SİZİN SORUNUNUZU ÇÖZECEKTİR LPG KAÇAK KONTROLU YAPTIRMAYI DA UNUTMAYIN SAYGILAR

    teşekkürler




  • LPG Benzine Göre Ucuzdur.
    • Temiz Bir Yanma Sağlar.
    • LPG pistonların, segmanların, valflerin ve bujilerin yanmasından meydana gelebilecek kurşun, vernik ya da karbon atığı çıkarmaz. Motor karterini yada motorun yanma odalarını kirletmez. Motoru temiz tutar, karbon ve kurum oluşturmaz, dolayısıyla motor ömrünü uzatır.
    • Ateşleme Bujisinin Ömrünü Uzatır.
    • Yanma odalarında ya da ateşleme bujilerinde tortu oluşmaz, çünkü LPG’nin farklı karışımlarındaki kuvvetlendiricilere ihtiyaç bulunmamaktadır. Ateşleme bujileri, diğer yakıtlardan, özellikle benzin kullanan araçların motorlarındaki bujilere göre daha uzun ömürlüdür.
    ... • LPG Dönüşüm Sisteminde Yakıt Pompası Kullanılmaz.
    • LPG basınç altında depolandığından benzin yakıt pompası devrede değildir, bu nedenle yakıt pompası, onarım ve değişim masrafı olmaz.
    • Karbüratör Masrafı Azdır.
    • LPG yakıtlı motorlardaki karbüratör, birkaç hareketli parça ve kirliliği engelleyecek havalandırmasız basit bir mekanizma olup, karbüratör servisi ve tamiri yok denecek kadar azdır.
    • Aşınma Süresi Düşüktür.
    • Yukarıda anlatılan nedenlerden dolayı LPG yakıtlı motorlar yıl içerisinde daha fazla gün ve saatte çalışabilirler. Üretim süresi kaybı, parça ve iİçi masraflarından daha az etkilenirler.
    • Yakıt Sistemi Kapalıdır.
    • Tamamen kapalı yakıt sistemi olması nedeni ile akıtma ve buharlaşma kayıpları yoktur.
    • Temiz ve Çevreci Bir Yakıttır.
    • Özellikle LPG yakıtı kullanan araçların motor yakıtının düşük kirlilik özellikleri kanıtlanmıştır. Yapılan araştırmalar sonucunda LPG kullanılan motorlarda karbon monoksit tesiri benzine göre %50-90 oranında, hidrokarbon tesiri ise %38-62 oranında daha düşüktür.

    1 litre LPG = 1.2 litre benzin

    Bir otomobilin 100 km yol için tüketim miktarları

    • 8.50 litre benzin
    • 7.72 litre motorin
    • 10.0 litre LPG

    Türkiye’deki LPG’li araç sayısı yaklaşık 4.500.000 u bulmaktadır.

    SONUÇ VE ÖNERİ

    Bilindiği üzere ülkemizde motorlu taşıtların yakıt ihtiyacının büyük bir bölümü petrolden karşılanmaktadır. Bu noktada petrole bağımlılığın azaltılması amacıyla alternatif enerji kaynakları ile alternatif yakıtların devreye sokulması gerekmektedir. Motorlu araçlarda, endüstriyel tesislerde ve konutlarda alternatif yakıt kullanımı pek çok ülkede yaygın bir şekilde uygulanmakta, çevre dostu araç üretimleri ve endüstriyel tesislerde kullanılmasıyla yaygınlaşmaktadır.
    %50'ye varan yakıt tasarrufu




  • ATİKER JETTA TSI

     A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA
  • KIA CEED 2013 GDI

     A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA
  • iyi akşamlar TAŞKIN OTOGAZ KONYA.
    önceki aracımı size getirmiştim ve arızasını bulup bana yardımcı olmuştunuz. ben o anlamayan ustalar sebebiyle 6 aya yakın 1 litre lpg ile 10 km yol gidememiştim. sizin sayenizde 13-14 km yol alır olmuştum. tam ekonomi aracı olmuştu bizim clio rxt.

    Şimdi kullanmakta olduğum 2004 model 1.6-8V 102 bg. skoda octavia aracıma lpg taktırsammı yoksa taktırmasammı diye tereddütlerim var. yılda yapmış olduğum km yaklaşık 5-6 bin km olacak. benzinde ödenen meblağ yüksek fakat lpgninde ilk taktırılıştaki masrafları var.
    yani kit olmadan 4,91 den benzin alınıyor ve ortalama 0,30 veya 0,35 gibi yakıt maliyeti oluyor kmde. ben genelde uzun yol+ sabit 90-100 km hızda kullanırım aracı.
    lpgye karar verirsek kit masraflarımız ve vize-sızdırmazlık-egsoz muayene masrafları oluşacak. ama km bazında yakıt sarfiyatımız azalacak,araç ekonomik olacak.
    1-Atikerin benim araç için uygun olan kitinin fiyatını öğrenmek istiyorum
    2-Vize-sızdırmazlık-egsoz muayene masrafları ne kadar tutar acaba?
    3-Lpg montajı yaptırmış olsak ne kadar sürede ruhsata işlettirmem gerekir acaba? Yani her zaman proje verilebilirmi yoksa montajdamı verillir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    iyi akşamlar TAŞKIN OTOGAZ KONYA.
    önceki aracımı size getirmiştim ve arızasını bulup bana yardımcı olmuştunuz. ben o anlamayan ustalar sebebiyle 6 aya yakın 1 litre lpg ile 10 km yol gidememiştim. sizin sayenizde 13-14 km yol alır olmuştum. tam ekonomi aracı olmuştu bizim clio rxt.

    Şimdi kullanmakta olduğum 2004 model 1.6-8V 102 bg. skoda octavia aracıma lpg taktırsammı yoksa taktırmasammı diye tereddütlerim var. yılda yapmış olduğum km yaklaşık 5-6 bin km olacak. benzinde ödenen meblağ yüksek fakat lpgninde ilk taktırılıştaki masrafları var.
    yani kit olmadan 4,91 den benzin alınıyor ve ortalama 0,30 veya 0,35 gibi yakıt maliyeti oluyor kmde. ben genelde uzun yol+ sabit 90-100 km hızda kullanırım aracı.
    lpgye karar verirsek kit masraflarımız ve vize-sızdırmazlık-egsoz muayene masrafları oluşacak. ama km bazında yakıt sarfiyatımız azalacak,araç ekonomik olacak.
    1-Atikerin benim araç için uygun olan kitinin fiyatını öğrenmek istiyorum
    2-Vize-sızdırmazlık-egsoz muayene masrafları ne kadar tutar acaba?
    3-Lpg montajı yaptırmış olsak ne kadar sürede ruhsata işlettirmem gerekir acaba? Yani her zaman proje verilebilirmi yoksa montajdamı verillir?



    taşkın oto gazdan sıtkı usta ile irtibata geciniz 0332 236 03 03
    tasarruf zaman beklemez




  • teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.