Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara


    quote:

    Orijinalden alıntı: webcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Lexus IS ve ES, Audi A4 ve Mercedes C serisi bildiğin rezil olmuşlar. Mercedes C nin bu kadar kötü sonuç almasına şaşırdım, sonuçta konfor ve güvenliğiyle öne çıkan bir firma.

    BMW 3 ucundan yırtmış gibi duruyor.

    Volvo'yu tebrik etmek lazım.

    vw içinde bi yorum yapaydın malum en berbat cc olmuş

    Kendi aracıda Vw olsa gerek ki eli varmamış Vw ye rezil olmuş demeye...

    Gerçi aracını satlığa çıkarmış, ondan belki yorum yapmamış Vw ye...


    Ne alakasi var? Nasil mantiksiz bir yorum bu anlamadim.

    Acura, infinity de yorum yazmamisim, onlari gormuyor musun?

    Nesi mantıksız!

    Rezil olanları yorumlarken sadece en rezil olan VW CC ye yorum yapmamışsınız, arkadaşında dikkatini çekmiş ki
    "vw içinde bi yorum yapaydın malum en berbat cc olmuş"
    demiş...

    Bende imzanızda dikkatimi çekti VW aracınız var ondan yazmamıştır dedim...

    Acura ve infinitye iyi olukları için yorum yazmamış olabilirsiniz!
    Ama özellikle
    Lexus IS ve ES, Audi A4 ve Mercedes C serisi için
    "bildiğin rezil olmuşlar."
    diyip onların içinde en rezil olan VW CC ye değinmeyişiniz kusura bakmayın taraflı yorum yazdığınızı gösterir...

    Biz yinede ortamı germeyelim unuttuğunuzu varsayıyoruz!




  • abd den temelli dönüş yapmadan önce kullandığım 1995 volvo 850 2.5 aracımı arkadaşıma satmıştım.

    ben döndükten sonra arkadaş yüksek hızla giderken yola aniden bir geyik çıkıyor ve frene basamadan direk geyiğe çarpıyor...

    sonuç... arkadaş sapasağlam çok şükür, volvo nun ön tarafı dağılmış, geyik ölü...

    arkadaşla görüştüğümde bana söylediği tek şey...iyi ki senin arabayı almışım..yoksa sağ çıkmam imkansızdı...

    nasıl ki bizim burda vw e karşı bir takım protestolar ve reddiyeler varsa abd de özellikle mercedes, bmw, audi lere karşı böyle umuma yayılmış bir reddiye var...

    sebebi şu: almanların abd ye gönderdikleri araçlar kalite bazında almanyadakilerle birebir aynı değil....almanlar abd lilerde paranın çok olduğunu, lükslerine ve prestijlerine düşkün olduklarını bildiklerinden dolayı satıştan kazanmak yerine parça ve servisten kazanma metodunu izlemekteler...

    uzun süreli yapılan reliability (dayanıklılık) testleri abdliler için çok önemlidir çünkü tabiri caizse ömürleri yollarda geçer çok yol yaparlar ve arabalarını bir nebze ikinci evleri gibi görürler...bu dayanıklılık testlerinde istisnasız neredeyse hepsinde mercedes, bmw, audi, vw alt sıralarda yer alır...japon araçları toyota,honda,nissan,lexus,acura,infinity listenin her daim en üstlerinde yer alır.....buna rağmen almanlar hala iyi satarlar...

    bu çarpışma testleri ile ilgili olan haberi görür görmez almanlar tarafından sövüşlendiğini anlayan farkına varan bir umum kitlenin sanki halkın gözünü açmak için dikkatlerini bu noktaya çekmek için böyle bir girişimde bulunmuşlar gibi bir hisse kapıldım....

    abd de her sene en çok satan arabalar toyota camry ve honda accord dur....bir accord fanatiği olarak bu tür araçlara ülkemizdeki vergi ve yakıt politikasından dolayı sahip olamamak hakikaten üzücü...

    iyi forumlar...




  • Çok isabetli bir proje olmuş. Firmalar yıllardır kalıplaşmış olan EURO NCAP testlerini baz alarak otomobillerini geliştirdikleri için
    araba NCAP testinde yüksek puan alacak şekilde ayarlanıyor ve sonuç olarak 5 yıldız alamayanı dövecek hale geldi olay. Bu da testin
    inandırıcılığını kaybetmesine neden olmuştu. Yeni bir test, güvenliğin tek boyutlu bir düzenle ele anılamayacağını kanıtlamış oldu.
  • bu kuyuya bi taş atayım
    aveo classic'e 5yıldızı amerikan otoyol güvenliği
    kurumu vermemişmiydi. encap 1.5 vermişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    bu kuyuya bi taş atayım
    aveo classic'e 5yıldızı amerikan otoyol güvenliği
    kurumu vermemişmiydi. encap 1.5 vermişti.

    ncap 5 yıldızı yeni aveoya verdi. eskisinin zayıf olduğu zaten biliniyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Demekki en alınası araç volvo S80 çünkü o araç S60 dan da iyi...

    s80 E sınıfı mı acaba bilgim yok
    s60 d sınıfı diye bilyiorum

    Evet kardeş E sınıfı.
    Volvoyu tebrik etmek lazım.
    Adamlar yapmış dedim videoları izledikten sonra.
    Yalnız bence Mercedes audi bmw bu videolar ne kadar yayınlanırsa yayınlansın imajını satışını kaybetmez.
    Teneke yapsa satıyor adamlar.

  • http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=40

    Şimdi bu linke göre genelde bizim kullandığımız C sınıfı araçlarımızın test sonuçları bu mudur?
    Yani;
    Önden (Front-Moderate Overlap)
    Yandan (Side)
    Takla-Yuvarlanma Galiba (Rollover)
    Arka (Rear)

    testlerinden genelde
    G (Goog) yani İyi not alınmış...

    Fakat bu araçlar için ilk sayfada videosu verilen Yeni test (Front-Small Overlap) yapılmamış...

    Dolayısıyla araçlarımızın çoğu test edilmeyen Yeni test (Front-Small Overlap) hariç tüm testlerde zaten
    G (Goog) yani İyi not alımış...

    E o zaman ne bu EURO NCAP a sallamalar ve
    AUDİ, BMW, MERCEDES, VW, LEXUSa (Toyota), İNFİNİTİye (Nissan) ve diğer markaların teste tabi tutulmuş araçlarında sanki güvenlik testinden tamamen başarısız olmuşlar bu arabalar ee-kaka muamelesi...

    İlginç valla...

    Demek istediğim sadece bu yeni uygulanan teste göre bizde dahil bu araçları kullanan kullanıcılara
    "vay MERCEDESe, BMWye, AUDİye, VWe, LEXUSa (Toyota), İNFİNİTİye (Nissan) bak..."
    "Ne biçim arabalara biniyormuşuz..."
    "Mercedes te böyleyse bizim araçları düşünemiyorum..."
    gibi hemen kesin ve kati karar vererek kötülemek biraz acımasız galiba...

    Tabi yazdıklarımdan bu testin işe yaramaz gereksiz olduğu anlamı çıkmasın...
    Yeni testte kötü puan alan markalar kayıtsız kalmayıp gerekli ARGElerini yapacak ve araçlarını VOLVO ve ACURA gibi daha da güvenli hale getirecekleridir...
    Bence bu kaçınılmaz...





  • noktanınsabiti
    yazılanı anlayında öyle cevap verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bytradm -- 18 Ağustos 2012; 15:11:49 >
  • Alman arabaları çok sert Yada kalın Çelik kullanıldığından vurduğu anda geri momentum ile arkaya ivmeleniyor sonra yan donüyor
    Japon arabaları yine de fena değil istikametten sapmıyor ama icinde ki ni koruyamiyor
    Yan hava yastığı açılmayanlar acaba neden açılmıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi A4: Yan hava yastığı açılmıyor. Perde ve ön hava yastığı kafayı koruyamıyor. Kabin sağlam değil. Kapısı kopmasa da açılıyor. Lexus IS ile sonunculuğu paylaşıyor.


    Lexus IS: Perde ve yan hava yastıkları açılmıyor. Yolcu kabini sağlam değil. En kötü test sonuçlarından


    Mercedes C serisi: Perde ve yan hava yastıkları açılmıyorlar. Bu yüzden kafa yeterince korunamıyor. Gevşek emniyet kemerinden de puan kırılıyor. Kabin sağlam değil(A4 ve Lexus IS'den pek farklı değil).


    Volkswagen CC: Sadece ön hava yastığı açılıyor. O da, direksiyon döndüğü için kafayı koruyamıyor. Gevşek emniyet kemerinden de puan kırılıyor. Kabin yapısı zayıf. Kapı kopuyor.


    BMW 3 serisi: Yan hava yastığı açılmıyor. Gevşek emniyet kemerinden de puan kırılıyor. Kabin yapısı zayıf.


    Acura TL: Tüm hava yastıkları tam zamanında açılıyorlar. En iyi hava yastığı stili ve kafa koruması. Çarpışma tarzı S60'ınkine benziyor. S60 ile birlikte en başarılı iki araba oluyorlar. S60'dan geri kalan yanı kabin sağlamlığı.


    Volvo S60: Tüm hava yastıkları açılıyor. Sadece yan hava yastığı geç açıldığı için puan kırılıyor. En sağlam kabin yapısına sahip(sadece bir kaç inç göçük oluşuyor). Çarpışma sonrası yolcu kabini, standart önden çarpmadaki gibi görünüyor. En iyi çarpışma şekli. Lastik, kabine saplanmıyor uzaklaşıyor. Ayrıca kendi gözlemim, perde hava yastığı görevini yapsa da daha uzun yapıda olmalıymış gibi görünüyor(Acura TL'deki gibi). Volvo, bu tip çarpışma testlerini kendi test merkezinde uzun yıllardır yapıyormuş.




  • tsx yani accord. ayak bölgesinde ciddi yaralanmaya neden olmuş

  • quote:

    Orijinalden alıntı: webcin

    Nesi mantıksız!

    Rezil olanları yorumlarken sadece en rezil olan VW CC ye yorum yapmamışsınız, arkadaşında dikkatini çekmiş ki
    "vw içinde bi yorum yapaydın malum en berbat cc olmuş"
    demiş...

    Bende imzanızda dikkatimi çekti VW aracınız var ondan yazmamıştır dedim...

    Acura ve infinitye iyi olukları için yorum yazmamış olabilirsiniz!
    Ama özellikle
    Lexus IS ve ES, Audi A4 ve Mercedes C serisi için
    "bildiğin rezil olmuşlar."
    diyip onların içinde en rezil olan VW CC ye değinmeyişiniz kusura bakmayın taraflı yorum yazdığınızı gösterir...

    Biz yinede ortamı germeyelim unuttuğunuzu varsayıyoruz!



    En rezil CC 'mi olmuş ?

    Bakın bakalım bir daha puan tablosuna, small overlap crash test için ...


    Arkadaşın yazdığı;
    Mercedes C, Audi A4 ve Lexus S/ES POOR yani en düşük notu almışlar.

    VW CC ise onun bir üstü olan MARGINAL notunu almış. BMW 3 de öyle.


    Bu durumda hiç cinlik yapmaya gerek yok bence, en çok rezil olanlar en düşük notu almış olanlardır, değil mi.




  • Merak ediyorum Amerikalıların kendi araçlarının test sonuçlarını, bu arada ADAC böyle bi testin uygulanacağını üreticilere daha evvel bildirmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Merak ediyorum Amerikalıların kendi araçlarının test sonuçlarını, bu arada ADAC böyle bi testin uygulanacağını üreticilere daha evvel bildirmiş

    Senin w211 nasıl bir sonuç çıkarır acaba bu testte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Merak ediyorum Amerikalıların kendi araçlarının test sonuçlarını, bu arada ADAC böyle bi testin uygulanacağını üreticilere daha evvel bildirmiş

    Senin w211 nasıl bir sonuç çıkarır acaba bu testte

    Bu test çok ekstrem, sadece tekerlek kısmından darbe, tahmin ediyorum pek iyi sonuç çıkmaz, S Class daha iyi sonuç alır.

    Bir yandanda iyi oluyor böyle tür crash test, üreticiler kendilerini ona göre hazırlasınlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Merak ediyorum Amerikalıların kendi araçlarının test sonuçlarını, bu arada ADAC böyle bi testin uygulanacağını üreticilere daha evvel bildirmiş

    Senin w211 nasıl bir sonuç çıkarır acaba bu testte

    Bu test çok ekstrem, sadece tekerlek kısmından darbe, tahmin ediyorum pek iyi sonuç çıkmaz, S Class daha iyi sonuç alır.

    Bir yandanda iyi oluyor böyle tür crash test, üreticiler kendilerini ona göre hazırlasınlar


    Marginal ile Poor arasında biyerde bi sonuç çıkarır bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    neden acurayı ve infiniteyi koymuyoruz? lexus videosu ilk sayfada var zaten kimsenin bir şey sakladığı yok, ama ilk 3 volvo, ve ikisi de japon olan acura ve infinitiden oluşuyor.

    ilk sayfada lexus videosu yok. lexus kötü sonuçlar aldığı için pek konuşulmamış. vw ya da başka bir alman sonuncu olsaydı sen buraları görürdün. lexus u bmw ve mercedesten üstün tutan fanatik bir tayfa var. o yüzden böyle bir çıkış yaptım. acura ve infinitiyi kutluyorum.

    lexus kaçımızı ilgilendiriyor ki konuşulsun? ülkemizde bol miktarda satılan araçlardan biri vw. tabi ki vw konuşulacak




  • bu testlerin aynılarını b ve c sınıflarına da yapılacak mı?

    yapsalarda izlesek 5 yıldız şamatasını, birleşik devletleri taktir ediyorum vatandaşını her türlü düşünüyor.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.