Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piyasadaki cogu aracin bu testten saglikli sonuc alacagini sanmiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçek test için linke bakmanızda fayda var 120 mil hızda test edildiği ifade ediliyor.

    Volvo -BMW yüksek hız çarpışma testi

    http://www.metacafe.com/watch/510378/a_real_crash_test_by_professionals/
  • yıllar boyu çalışacaksın para biriktireceksin üstüne kredi çekeceksin aracın dış görüşünü için mi sadece bunca emek çaba?bunca para alıyorlarsa müşterinin can güvenliğini ön planda tutacaklar.aksi taktirde bu durum sürerse volvonun satışları tavan yapar bunlarda kalan payı toplar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    heralde Amerikada Porsche MKZ'den fazla satıyordur :D

    Boxster, Cayman ve Cayenne 50.000$'dan başlıyor. Nasıl satmasın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    Mercedes C'nin yan perdeleri yok mu yoksa acılmamıs mI?



    Bu araba pert mi oldu ? pert olacak bişi gözükmüyor tamir edilir bu
     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu

    bu jetta kimin? ben buna kafadan 75 bin veririm. bayide araba bulamıyoruz ben bunu alırım 75 bine anlaşalım




  • videolara tekrar baktimda tasarim bu test icin cok onemli bence... iyi sonuc alan iki aracta engeli adeta siyiriyor. guvenlik unsurlari huni gibi onden arkaya dogru genislemis. bu durum araci carpmadan siyirmasina neden olmus gibi duruyor. .. kotu sonuc alanlarda guvenlik unsurlari direk kazaya maruz kalmis ve tekerlekle birlikte darbeyi sonumlemeye calismislar. . Muhtemelen bu vb testlerden sonra guvenlik kafesi on tarafa dogru daralan bir yapiya kavusabilir... bekleyip gorecegiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    videolara tekrar baktimda tasarim bu test icin cok onemli bence... iyi sonuc alan iki aracta engeli adeta siyiriyor. guvenlik unsurlari huni gibi onden arkaya dogru genislemis. bu durum araci carpmadan siyirmasina neden olmus gibi duruyor. .. kotu sonuc alanlarda guvenlik unsurlari direk kazaya maruz kalmis ve tekerlekle birlikte darbeyi sonumlemeye calismislar. . Muhtemelen bu vb testlerden sonra guvenlik kafesi on tarafa dogru daralan bir yapiya kavusabilir... bekleyip gorecegiz

    Benim düşüncemde bu yönde. Volvo muhtemelen bu çarpma durumu göz önüne alınarak tasarlandığı için bu testi başarıyla geçmiş. Hatta BMW'nin ön lastiği içeri girmek yerine dışarı çıksa belki de karşılaştırmanın en güvenli aracı olurdu. Hava yastıkları mükemmel bir ergonomiye sahip. Mercedes''te lastiği direk kabine sokmasa başarılı olurdu ama birde açılmayan perde hava yastıkları da söz konusu Mercedes'te. Bundan sonra birçok marka bu durum düşünülerek güvenlik önlemlerini arttıracaktır. Benim merak ettiğim hani ortalarda 5 yıldızlıyım diye dolaşan orta sınıf araçlar ne olurdu bu testte. Videolardaki bütün araçlar kaliteli araçlar. Mesela Aveo bu testte nasıl sonuç alırdı.




  • sonuclarin bazi araclar icin cok kotu bazilari icin de fazla iyi olabilecegini dusunuyorum... ufak tasarim farkliliklari bu durumu ongorduklerinden degilde tasarimi geregi iyi sonuc cikabilir bazi araclarda. . . marjinal kesim disinda buyuk rezillik olacagi kesin gibi :)...

    bir sey merak ettim. . demisler ki gercekci senaryo bu vs. madem oyle neden senelerdir bariyerli duvara vuruyordun araclari.. bazi arkadaslar euro n capa giydirmis lakin iihs de bu araclara top safety vermisti bu mantikla gidin kaportasina bastirin begendiginizi alin. . size illa euroncap a gore alicaksiniz diyen oldumu?. butun testleri karsilastirin ona gore alin yani. bu test ncap i kotu yapmaz. . euro ncap olmasa ne bu kadar guvenli araclara ne de esp li araclara biniyor olurduk..

    su teste kadar neredeyse butun sonuclari ayniydi bu adamlarinda.. Euro n cap in daha kapsamli bir test hazirliginda olup olmadigini biliyormuyuz oda hayir.. nedir bu hemen kotuleme , seref yoksunu deme mantigi cozemedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Lexus IS ve ES, Audi A4 ve Mercedes C serisi bildiğin rezil olmuşlar. Mercedes C nin bu kadar kötü sonuç almasına şaşırdım, sonuçta konfor ve güvenliğiyle öne çıkan bir firma.

    BMW 3 ucundan yırtmış gibi duruyor.

    Volvo'yu tebrik etmek lazım.

    vw içinde bi yorum yapaydın malum en berbat cc olmuş
  • Sonuçlar etkileyici ve endişe verici.

    En pahalı markalar bile standart dışı bir testte sınıfta kalmış.

    Volvo ise isminin hakkını vermiş. Tebrik etmek gerek. V40'ı da aynı testte görmek isterim.

    Açıkçası sonuçlar beni çok etkiledi. Volvo'ya sempatim daha da arttı. V40'ı şimdi çok daha sabırsızlıkla bekliyorum.
  • Güvenlik testlerinden her marka her model 5 yıldız almaya başlamıştı, bilinçli tüketicilerin nezdinde testlerin güvenilirliği azalmıştı. Daha geniş kapsamlı, daha zorlu, daha gerçekçi testler için çok geç kalındı aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Lexus IS ve ES, Audi A4 ve Mercedes C serisi bildiğin rezil olmuşlar. Mercedes C nin bu kadar kötü sonuç almasına şaşırdım, sonuçta konfor ve güvenliğiyle öne çıkan bir firma.

    BMW 3 ucundan yırtmış gibi duruyor.

    Volvo'yu tebrik etmek lazım.

    vw içinde bi yorum yapaydın malum en berbat cc olmuş

    Kendi aracıda Vw olsa gerek ki eli varmamış Vw ye rezil olmuş demeye...

    Gerçi aracını satlığa çıkarmış, ondan belki yorum yapmamış Vw ye...




  • Onlarca konu var çarpışma testleri ile ilgili hala daha anlayamadı forum. Çoğu insan hala arabanın dış görüntüsüne bakarqak sağlamlık yorumu yapıyor. Puanlar arabanın durumuna göre değil içindeki kuklaların durumuna göre yapıyorlar. Araç dıştan istediği kadar iyi görünsün kaza anında bir parçanın yolcuya temas etmesi ölümcül olabiliyor.
    Bu arada infinit ve acura coşmuş japonlara kağıttan diyenler nerde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Onlarca konu var çarpışma testleri ile ilgili hala daha anlayamadı forum. Çoğu insan hala arabanın dış görüntüsüne bakarqak sağlamlık yorumu yapıyor. Puanlar arabanın durumuna göre değil içindeki kuklaların durumuna göre yapıyorlar. Araç dıştan istediği kadar iyi görünsün kaza anında bir parçanın yolcuya temas etmesi ölümcül olabiliyor.
    Bu arada infinit ve acura coşmuş japonlara kağıttan diyenler nerde?

    Lexus'u Premium lideri ilan edenler nerede?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Lexus IS ve ES, Audi A4 ve Mercedes C serisi bildiğin rezil olmuşlar. Mercedes C nin bu kadar kötü sonuç almasına şaşırdım, sonuçta konfor ve güvenliğiyle öne çıkan bir firma.

    BMW 3 ucundan yırtmış gibi duruyor.

    Volvo'yu tebrik etmek lazım.

    vw içinde bi yorum yapaydın malum en berbat cc olmuş

    Kendi aracıda Vw olsa gerek ki eli varmamış Vw ye rezil olmuş demeye...

    Gerçi aracını satlığa çıkarmış, ondan belki yorum yapmamış Vw ye...


    Ne alakasi var? Nasil mantiksiz bir yorum bu anlamadim.

    Acura, infinity de yorum yazmamisim, onlari gormuyor musun?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Demekki en alınası araç volvo S80 çünkü o araç S60 dan da iyi...

    Arkadaşım s80 daha test edilmemişken, yeni kasası çikmadan E sınıfına atlayıp konuyu buraya bağlaman beni mest etti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanasd

    aslında kapı kopması o kadar büyütülecek bir şey değil. zaten itfaiye geldiği zaman kapıyı kesiyor. en azından kapıyı kesmekle uğraşmamış olurlar.

    kapının kopmaması salaklar için çok önemli.

    çünkü yaratılış amacına uygun bir şekilde yerinde kalabilen bir kapı, özellikle emniyet kemerini takmayan bu salakların dışarı fırlamasın önler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    euroncap tarafından yapılan testlerin sağlamlığı tam olarak test etmediğini ve meydana gelen kaza çeşitliliğini kapsamadığını belirtirim hep. hatta euroncapin güvenilirlik konusunda tek kıstas olmadığını dolayısıyla araç tercih edilirken neredeyse bütün araçların 5 yıldız aldığı euroncap testlerine bakmanın kişileri yanıltabileceğini de defalarca dile getirmiştim.

    bu noktada 2-3 üretici hariç diğer üreticilerin araçlarını güvenli olsun diye değil euroncapte yüksek puan alsın diye ürettikleri ortaya çıkıyor. demek ki forumda bazı arkadaşların bazı markaları överken güvenliğimizi düşünüyor savı aslında doğru değilmiş. onlar sadece euroncap tabanlı reklam yapmayı düşünüyormuş. ben asıl chevroletin araçlarının testlerini merak ediyorum. bir amerikan araştırma kuruluşunun bir amerikan şirketinin araçlarını test etmeden alman,isveç, uzakdoğu menşeili araçları test etmiş olması da manidar. acaba test ettiler de çok mu kötü çıktı?o nedenle gm teste özel araç mı hazırlıyor?

    iyi de euroncap ile iihs ve nhtsa zaten hemen hemen aynı standartları kullanıyorlar. birbirinden farklı bazı testleri de vardır fakat sonuçta ise kesinlikle akla kara değiller, bir tarafı göğe çıkarıp diğer tarafı yerin dibine sokamazsınız.


    bu yeni "small overlap" testi gerçekten devrim gibi oldu ve ilerleyen dönemde tahminen euro-ncap bu testi de uygulamaya başlayacaktır, zaten henüz çok yeni ve iihs henüz maksimum 10 tane aracı teste sokmuş durumda.
    zamanla yayılacak ve karşılaştırılacak daha fazla test olacaktır.

    eğer euro-ncap maksimum 1-2 sene içinde bu testi programına almaz ise o zaman eleştiririz ancak standartları uzun zamandır amerika belirliyor bir çok konuda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Demekki en alınası araç volvo S80 çünkü o araç S60 dan da iyi...

    s80 E sınıfı mı acaba bilgim yok
    s60 d sınıfı diye bilyiorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    Mercedes C'nin yan perdeleri yok mu yoksa acılmamıs mI?



    Bu araba pert mi oldu ? pert olacak bişi gözükmüyor tamir edilir bu
     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu

    bu jetta kimin? ben buna kafadan 75 bin veririm. bayide araba bulamıyoruz ben bunu alırım 75 bine anlaşalım

    http://forum.donanimhaber.com/m_58184684/tm.htm


    konuyu buldum hocam




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.