Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    Bu mesaj silindi.
    değmez....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 15 Ağustos 2012; 21:54:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu


    Konuyla alakasını anlayamadım, hareket edemeyen sabit hedefe çarpıyoruz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    arkadaşlar her izlediğimde şunu görmekten kendimi alamıyorum. VOLVO nun tekerlek iz düşümü , digerlerine göre daha mı dardır , yoksa diger araçların genel olarak daha geniş olmasımı , yoksa tasarımdaki bir durumdan mıdır bilemiyorum , kötü sonuç alan araçlar duvardan hiç kaçıp sıyrılamamış, tam vurmuşlar ve tekerleğide alan duvar, taa yaşam alanına kadar girmiş...


    Ama VOLVO da araç bir şekilde sıyrılıyor duvardan , tasarım veya diger etmenlerden ötürü , duvar yaşam alanına kadar girmiyor bu sıyrılmadan ötürü. Bence bu göz ardı ediliyor. Amacım volvo ya giydirmek degil audinin yanında kraldır benim için volvo ama durum böyleyken böyle..

    Dikkat edersen en basarili sonucu alan iki arcata yani S60 ve Acura TL'de tekerlek yana dogru acilip akstan tamamen kurtuluyor. Boylece kabin icine dogru bir baski yapmiyor. Oysa diger araclarda (ozellikle 3 serisi ve C serisinde dikkatli baktim) kabin guclu olmasina ragmen tekerlek kurtulamadigindan direkt aracin icine dogru baski yapiyor. Bunun etkiside cok onemli.

    Acura ve Volvo bunu bilincli olarak mi tasarlamislar yoksa biraz sans eserimi olmus bilmiyorum artik orasini. Yalniz Volvo'daki ekstra guclendirici barin etksinide azimsamamak katmak lazim. O bar sayesinde sekme yapmista olabilir. su video'da o bari gosteriyorlar:

    1:08'e bakin

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/user/iihs?feature=watch]

    Evet bizde bunun bilinçli yapıldığına karar verdik o açodan volvoyu bi kez daha tebrik ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Bir araç geliştirilirken birçok değişken arasından tercihler yapılır.Mesela konfor,performans,yol tutuş,maliyet,iç genişlik ya da dış küçüklük vs.

    Volvo tasarlanmaya başlanırken ilk olarak güvenlik düşünülüyor,sonuç beni hiç şaşırtmadı,gayet normal.

    İlk 3'e giren diğer 2 markanın da Japon olması Japonların kağıttan araba ürettiğinin ve Almanların panzer ürettiğinin kanıtı

    Lexus'a buradan sesleniyorum,Almanlarla rekabet ediyorum diye onların tarzında tasarım yaparsan ah böyle çarpılırsın,özüne dön samuray

    Şimdi bu Japonlar almanları taklit ediyor. Tabii lexus de bunun en azili üyesi. Duşunun yani adamlar öyle bı taklit yapmislar ki Güvenlikte bile Mercedes ile aynı sonucu almışlar.

    espiriler gırla gidiyor yine , keyfimiz yerinde heralde 3.28i ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Bir araç geliştirilirken birçok değişken arasından tercihler yapılır.Mesela konfor,performans,yol tutuş,maliyet,iç genişlik ya da dış küçüklük vs.

    Volvo tasarlanmaya başlanırken ilk olarak güvenlik düşünülüyor,sonuç beni hiç şaşırtmadı,gayet normal.

    İlk 3'e giren diğer 2 markanın da Japon olması Japonların kağıttan araba ürettiğinin ve Almanların panzer ürettiğinin kanıtı

    Lexus'a buradan sesleniyorum,Almanlarla rekabet ediyorum diye onların tarzında tasarım yaparsan ah böyle çarpılırsın,özüne dön samuray

    Şimdi bu Japonlar almanları taklit ediyor. Tabii lexus de bunun en azili üyesi. Duşunun yani adamlar öyle bı taklit yapmislar ki Güvenlikte bile Mercedes ile aynı sonucu almışlar.

    espiriler gırla gidiyor yine , keyfimiz yerinde heralde 3.28i ile.

    Çok şükür dostum. Darısı senin basına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    neden acurayı ve infiniteyi koymuyoruz? lexus videosu ilk sayfada var zaten kimsenin bir şey sakladığı yok, ama ilk 3 volvo, ve ikisi de japon olan acura ve infinitiden oluşuyor.

    ilk sayfada lexus videosu yok. lexus kötü sonuçlar aldığı için pek konuşulmamış. vw ya da başka bir alman sonuncu olsaydı sen buraları görürdün. lexus u bmw ve mercedesten üstün tutan fanatik bir tayfa var. o yüzden böyle bir çıkış yaptım. acura ve infinitiyi kutluyorum.

    CC ve mercedes'de çok iyi sonuçlar almamış zaten. Bmw , volvo , acura ve infiniti ucundan kapmış. Accord'un sağlam olduğunu biliyordum , teyit etmiş oldum , servise taklalı ve tüm airbag'leri açılmış bi accord görmüştüm , araç hışır olmuş ama iç mekan yaşam alanında en ufak bi sıkıntı yoktu.

    Serviste konuştuğum elemanlarda , şase direnci ve sağlamlığı olarak accord'un bi başka olduğundan bahsederler hep.

    Bunu defalarca yazmaya çalıştım ama anlayan olmadı , kaporta inceliğini , boya inceliğini güvenlik açığı olarak yorumlayanlar çok yanlış yapıyor diye. Bakkala gidiyorum 90 yaşındaki amca bile ya japonlar iyi hoşta , kaportası ince diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu açıklama bana çok mantıklı geldi


    C-Class tipi araçların şirketin ürettiği en güvenli araçlar arasında yer aldığı belirtilen açıklamada, yeni çarpma testinin, aşırı derecede şiddetli ve çok nadir rastlanan bir senaryo üzerine kurulu olduğu belirtildi.



    Abi'nin yaptığı kazada bu tip bi kaza cihan. O da küçük bi noktadan sert bi darbe ile aracı pert etti ve sunroof bile yerinden çıkmıştı hatırlatırım. Mantıklı bi tarafı yok.


    Bi tarafta rezil olmuş lexus , çalışmalarımızı daha güçlendireceğiz diyor , bi tarafta yıldızı yeter lafının arkasına sığınarak açıklama yapıyor. Bu çok komik bi açıklama olmuş mercedes açısından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu açıklama bana çok mantıklı geldi


    C-Class tipi araçların şirketin ürettiği en güvenli araçlar arasında yer aldığı belirtilen açıklamada, yeni çarpma testinin, aşırı derecede şiddetli ve çok nadir rastlanan bir senaryo üzerine kurulu olduğu belirtildi.



    Abi'nin yaptığı kazada bu tip bi kaza cihan. O da küçük bi noktadan sert bi darbe ile aracı pert etti ve sunroof bile yerinden çıkmıştı hatırlatırım. Mantıklı bi tarafı yok.


    Bi tarafta rezil olmuş lexus , çalışmalarımızı daha güçlendireceğiz diyor , bi tarafta yıldızı yeter lafının arkasına sığınarak açıklama yapıyor. Bu çok komik bi açıklama olmuş mercedes açısından.


    İyiki hatirlattin abimin yaptigi kazada buna benzer tek noktadan elektirik diregine girmisti

    İki airbag acilmisti aracin sag tarafi baya hasar almisti

    Ama bu tip kazalar cok sik rastlanmiyor bu aciklama belki onun icindir

    En cok a4 accord beni sasirtti

    Volvo yine beklendigi gibiydi bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 15 Ağustos 2012; 22:34:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu
     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu

    @anıll buda o kaza




  • http://www.iihs.org/

    burdan aracınızın testlerdeki sonucunu öğrenebilirsiniz işin ilginci mercedes c serisinin P aldığı testten 95 model subaru A almış çok ilginç
    A:kabul edilebilir
    P:Kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu açıklama bana çok mantıklı geldi


    C-Class tipi araçların şirketin ürettiği en güvenli araçlar arasında yer aldığı belirtilen açıklamada, yeni çarpma testinin, aşırı derecede şiddetli ve çok nadir rastlanan bir senaryo üzerine kurulu olduğu belirtildi.



    Abi'nin yaptığı kazada bu tip bi kaza cihan. O da küçük bi noktadan sert bi darbe ile aracı pert etti ve sunroof bile yerinden çıkmıştı hatırlatırım. Mantıklı bi tarafı yok.


    Bi tarafta rezil olmuş lexus , çalışmalarımızı daha güçlendireceğiz diyor , bi tarafta yıldızı yeter lafının arkasına sığınarak açıklama yapıyor. Bu çok komik bi açıklama olmuş mercedes açısından.


    İyiki hatirlattin abimin yaptigi kazada buna benzer tek noktadan elektirik diregine girmisti

    İki airbag acilmisti aracin sag tarafi baya hasar almisti

    Ama bu tip kazalar cok sik rastlanmiyor bu aciklama belki onun icindir

    En cok a4 accord beni sasirtti

    Volvo yine beklendigi gibiydi bence

    o tip kazalar amerikada ölümlerin %25 ini oluşturmuş.




  • Umarum bu tartışmalar kavgalar yüzünden konu kapanmaz çünkü ''Bilgili'' insanların yorumlarını okumak,fanatiklerin kavgalarını izlemekten daha çok işe yarıyor.
  • Arkadaşlar güzel bir tartışma ortamı oluşmuş.
    Olayı şöyle özetlemek lazım bence.
    İnsanlarımıza artık aynı sınıftaki otomobiller söz konusu olduğunda marka ayrımlarının gerçekçi olmadığını öğretmemiz lazım.
    Örneğin bugüne kadar premium mu diye dalga geçilen volvonun full donanımı uygun fiyata sunması,rakiplerinden aşağı kalmayan konfor donanımları,güzel tasarımıyla sınıfının en iyilerinden biri olduğu gerçeğini kimse kabul etmiyordu.
    Güvenlik testlerinde s60 kendisiyle kıyaslanmayı bile hakaret gören zihniyete en güzel cevabı verdi.
    Lütfen artık marka fanatikliğini bırakalım,en iyi marka paramızın karşılığını en güzel şekilde veren markadır.
    D executive sınıfında da bu markanın volvo ve modelin de s60 olduğu kanıtlanmış oldu.
  • 1997de ilk yapılan euroncap testlerinde de d segmentinde mercedes bmw audi 2 yıldız alırken volvo 4 yıldız almıştı.

    Bu testlerde de diğerleri çuvallarken tek iyi skoru volvo almış (acura TL e segmenti).

    Özetle diğer üreticilerin amacı testlerden iyi notlar alıp tüketicinin gözünü boyamakken, Volvo testlerden alacağı puanları değil kullanıcılarının sağlığını ön planda tutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Araçlardan BMW, Mercedes ve Volkwagen'daki emniyet kemerinin kazadan sonra çok çabuk çözülerek çarpma testlerinde kullanılan mankenlerin sert yüzeylere çarpmasına neden olduğu bildirilen açıklamada, ayrıca Volkswagen'ın kapısının test sırasında tamamen koptuğu kaydedildi.



    cok sert

    kapanirken tok ses cikarmak ise yaramiyormus demek ki

    hani su Golf'un kapisinda ziplayan adam vardi ya o geldi simdi aklima birden.

    aynı fikirdeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu


    Konuyla alakasını anlayamadım, hareket edemeyen sabit hedefe çarpıyoruz ?

    Arkadaş o cisim de size 64 le çarpıyo falan demiş de açıklama için koydum. Sabit olduğunu görebiliyorum




  • Sonuçlara bakılırsa ben bunu almayı planlıyorum.

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu

    Konuyla alakasını anlayamadım, hareket edemeyen sabit hedefe çarpıyoruz ?

    Arkadaş o cisim de size 64 le çarpıyo falan demiş de açıklama için koydum. Sabit olduğunu görebiliyorum

    Yanlış anlama hocam sen momentumun karşı tarafa aktarımını verince ne alakası var demiştim, arkadaşa açıklıyormuşsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jovanovic -- 16 Ağustos 2012; 0:51:25 >




  • aslında kapı kopması o kadar büyütülecek bir şey değil. zaten itfaiye geldiği zaman kapıyı kesiyor. en azından kapıyı kesmekle uğraşmamış olurlar.
  • hocam vw'de kopmayan kapı opsiyonel zaten bilmeden konuşmayalım veriyorsun parayı 9 ay bekliyorsun kopmayan kapıyla geliyor. vw'ye binmek için belli bir kültür seviyesini yakalamak gerekiyor iphone mantığı yani
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.