Şimdi Ara

Aboneliği Direkt Yapa olarak başlayan var mı? -Başvurunuz sırasında hata alındı-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Malum, Türknet'te abonelik başlatmak isteyenlere eğer yapa santral bölgesindelerse:
    "tebrikler yapa altyapımızdasınız" diye mesaj çıkıyor ve abonelik işlemleri başlıyor.
    Ve her nasılsa o başvuruda benim gördüğüm, her zaman hata alındığı için
    hizmet VAE olarak başlatılıyor. Ben dahil, bir çok örnekle karşılaştım.

    Varsa bilgisizliğimi mazur görün ama,
    Hizmeti direk YAPA olarak açılan var mı?

    Ben 2 ay sonra dahil edildim,
    herkes bunu yaşıyorsa pazarlama stratejileri kandırma üzerine kurulu.

    Değilse de dediğim gibi bilgisizliğimi mazur görün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nutz -- 3 Şubat 2020; 0:22:40 >



  • Müsait port ve devresi olanlar direk Yapa olarak başlayabilir. Yapa verilebilmesi için santral de cihaz olması yetmez ayrıca TT abonenin dairesi ile turknet in cihazı arasında bir devre hazırlamalı.

    Sıfır başvurularda ve bölgede Turknet Yapa müşteri hareketliliği varsa ihtimali var.

    Churn de direk Yapa başlaması imkansız.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Buradaki sorun herkese yapa diye sözleşme imzalatılıp,
    daha sonra sorulmadan onay alınmadan vae olarak bağlanması.

    şahsen ben türknet'i sadece yapa olduğu için tercih etmiştim. Uzun uğraşlar sonrası 2 ayın sonunda yapa'ya çevrildi.

    Yanlış yönlendirme var. Abonelik başlangıcında üstüne basa basa sormuştum ''YAPA mı'' diye
    evet kesinlikle deyip VAE başlatmışlardı. Öne çıkarmak istediğim sorun bu.

    Bana o zaman sorsalardı ''YAPA da hata aldık VAE bağlayalım mı?'' diye, hayır kalsın derdim.
    Bu noktada müşteriye yanlış yönlendirme var.

    Dediğim gibi, varsa hizmeti YAPA olarak başlayan yazsın, yoksa insanları böyle abone yapmasınlar.
    önden bilgilendirme yapsınlar durum bu, ''Kısa süre içerisinde YAPA'ya geçişiniz sağlanacak.'' diye.

    ''Bağlantı sırasında hata alındı'' diye mesaj atan onlarca abone gördüm. Nedir bu alınan hata?
    Neden herkeste alınıyor? Madem hata alınıyor sözleşmeden farklı bir bağlantı yapılacak neden abone bilgilendirilmiyor?

    Cevabınız için teşekkürler.




  • 15 günde YAPA olarak baglayamadilar bir türlü. Dün artık pes ettim iptal edeceğim deyince VAE baglayalim o zaman dediler. Bana da bir ara YAPA başvurusunda hata alındığı söylenmişti. YAPA'da vereceği upload hızı vaadiyle insanların gönlünü çelip başvuru alıyorlar. Sonra da hata oldu deyip VAE bağlıyorlar. Hayır bunu yapacaksanız başta VAE deyin haftalarca aylarca milleti rezil etmeyin. Şimdi bekliyorum VAE olarak bağlansın. Bakalım onu ne kadar bekleyeceğiz.
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Benim sözleşme vae olarak imzaladım ki benim referans olduğum çoğu da öyle sadece 1 tanesi churn vae to Yapa oldu bildiğim.

    Hata alındı şu şekilde TT ye yapılan başvuru da TT çok farklı hatalar dönebiliyor. Anlamlı veya anlamsız genel olarak hata alındı diyorlardır.

    (Ben de farklı bir firmanın dsl bölümünde çalışıyorum müşteri adsl den yalın adsl dönüşüm istemiş TT boş port yok diye dönmüş adam zaten aktif müşteri boş port yok ne ? )

    Turknet in cihazında port var görünür sizin için bakılmaya gidilince arızalı çıkar kart sipariş edilir. TT den devre istenir yokuş yapar ne diyebilirim ki.

    Bana da yıl sonuna kadar Yapa gelecek demişlerdi vae sözleşme, ama gelmedi ve gelemez de imkansız gelmesin de. Santral ile benim aramda bakır kablo yok çünkü. Bir cihazdaki port durumu iki TT nin boş bakır devre durumu problem oluşturuyor




  • 15 günde YAPA altyapısına gelmeyen Turk Telekom, VAE altyapısına ilk iş gününün sabahında gelip bağlantıyı yaptı. Şimdi Turknet kurulum ekibini bekliyorum. Umarım onu da çok beklemeyiz.
  • cemil858585 C kullanıcısına yanıt
    Bu iş Telekomun işine gelmiyor. Tahminim yapa için zorluk çıkarıyorlar.
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Bence de öyle ama arada olan bize oluyor. Bir çözüm bulmalari gerek.
  • cemil858585 C kullanıcısına yanıt
    Biz gereken işlemleri yapıyoruz ama hata alıyoruz diyecekler burda da.

    O zaman, istisnasız bu hatayı alıyorsanız sözleşmeyi buna göre yapıcaklar. Yoksa insanlar kandırılmış hissediyor. Derdim bu zaten. Telekom'un zorlum çıkardığı aşikar
  • cemil858585 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa başvurusu sırasında alınan hatayı kontrol ederek sizinle paylaşmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Siz olmasanız işimiz kötü gerçekten.
    En azından derdi anlayan ve onu gerçekten çözmek isteyen birisi olduğunu bilmek güzel.
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.