Şimdi Ara

Abonelik işlemleri lütfen yardım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Büyük bir hata yapıp Dsmart +internet üyesi oldum bundan 6-7 ay önce. Oturduğum bölgede ttnet fiber altyapı değişikliği yaptı. Yaklaşık 1 aydır internetim yok.ttnet kendi müşterilerinin modem vs işlerini halletti. Fakat bizimle ilgilenen yok. Dsmart la her görüşmemde bizim yapabileceğimiz birşey yok biz bilgilerinizi Ttnet ile paylaştık onlar gelip bağlantınızı yapacak diyor. Ama onların da geleceği yok sanırım.anlaşılan daha çok bekleyeceğiz.
    Ben de bu yüzden aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum. Fakat tahaattüt dolmadı yaklaşık 400-500 civarımı ödeme oluyormuş.
    Benim sormak istediğim uzun süre internet hizmeti alamadığım için sözleşme feshi mümkün olurmu? Tüketici hakları vs gitsem sorunu çözebilir miyim? Bilen ,bu işlerle daha önce uğraşmış arkadaşların acil yardımına ihtiyacım var. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir aydır internet yoksa beklemeniz gereksiz olmuş. Hemen müşteri hizmetlerini arayın internet hizmetini 24 saat içerisinde vermeye başlamazsanız aboneliğim iptal ediyorum deyin. Bu kaydınıza cevap vermezler veya yapamazsınız derlerse BTK ya şikayet edin. BTK nın sitesinde link var oradan şikayetinizi iletin. BTK dan Size bir geri dönüş olur. Sorununuz halledilmez veya halledilemezse aboneliğinizi taahhüt sürenizi dikkate almadan ve para ödemeden sonlandırırsınız. Tüketicinin Korunması Kanunu ve Borçlar Kanununa göre Dsmart ın yaptığı ayıplı hizmet vermektir. Abonelik sözleşmesi iki tarafa borç yükleyen bir sözleşmedir taraflardan biri ki olayda Dsmart sözleşmedeki yükümlülüklerini yerine getirmezse Siz de sözleşmeden doğan yükümlülüklerinizden kurtulursunuz. Hizmet yoksa para da yok:)
  • Cevabınız için teşekkürler.sözleşmeyi okudum ve şöyle bir madde yazıyor:
    Altyapı sağlayıcıları,yetkili resmi merciler ve veya sair üçüncü kişilerin tasarruflarından ve/veya şebeke çalışmalarından kaynaklanan zorunlu nedenlerle hizmet sunulamaması ve/veya kesintilerin oluşması halinde Dsmart I'n sorumluluğu bulunmayacaktır.
    Sorun altyapı sağlayıcı kurum olan ttnet ten kaynaklandığı için sanırım bu maddeden dolayı kurtarırlar gibi.
    Ama yine de btk yı da deneyeceğim elbet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Altyapı sağlayıcıları,yetkili resmi merciler ve veya sair üçüncü kişilerin tasarruflarından ve/veya şebeke çalışmalarından kaynaklanan zorunlu nedenlerle hizmet sunulamaması ve/veya kesintilerin oluşması halinde Dsmart ın sorumluluğu bulunmayacaktır." şeklindeki sözleşme maddesi yalnızca kısa süreler için geçerli olur bir ay için geçerli olmaz. Üstelik sözleşmede yazan her madde geçerlidir diye de bir kural yok. Servis sağlayıcılar gibi kurumların tüketici konumunda olan abone sözleşmeleri tüketici lehine yorumlanır. Kaldı ki BTK Yönetmelikleri var, bu yönetmeliklere göre suçlu TT bile olsa bu Sizi bağlamaz. Benim de başıma Sizinkine benzer bir durum uydunette geldi. Her gün en az iki defa arıza kaydı bıraktım, Ben Size bağış yapmıyorum ya paramın karşılığı hizmeti verin ya da Benden para alamazsınız, Siz hayır kurumu değilsiniz Ben de Size bağış yapmıyorum şeklinde sürekli şikayette bulundum. İlk bir iki gün fazla ilgilenmeseler de sonraki günlerde her gün hem müşteri hizmetlerine arıza kaydı bıraktım hem de BTK ya arıza kaydındaki sorun giderilmediği halde kaydı kapatıyorlar vermedikleri hizmetin parasını istiyorlar diye şikayet kaydı bıraktım. Sanırım 8 veya 9 gün uğraştıktan sonra pes ettiler gerçekten ciddi bir ekip yollayıp bir şekilde sorunu hallettiler. O gün gide gele bir kaç saat uğraşıp sorunu çözdüler. Nazar değmesin o gün bu gündür genel arızlar hariç hiç kesintim olmadı:) Üzücü ama Ülkemizde peşinde çok koşmazsanız sorununuza çözüm bulamıyorsunuz.




  • Malesef öyle şikayet olmadan hiçbir şekilde işlemler yürümüyor . Resmen bıktırıyorlar insanı.
    Ben tüketici haklarına dilekçe yazdım ve hakem heyetine gideceğim. Bakalım inşallah oradan bir sonuç alabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasan0684 kullanıcısına yanıt
    bugün tüketici hakları hakem heyetine gittim ve anlattım sıkıntıyı.tüketici hakları ilgili kuruma yazılı başvuru yapmamı söyledi.benden şikayet başvurusu almaları için ilgili kuruma yazılı bir başvuru yapmış olmam gerekiyormuş ve o belgenin suretini hakem heyetine vermem gerekiyormuş.telefonla müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmeler onlar tarafından incelenemediği için bu yola başvurmam gerektiğini belirttiler.
    anlaşılan daha çok uğraşacak gibiyim.ayrıca btk ya da şikayet formu doldurdum bakalım ordan ne cevap gelecek
  • Her gün ilgili kuruma tabi ki yazılı olarak başvurun ama hem ilgili servis sağlayıcıya hem de BTK ya her gün başvuru yapmayı unutmayın. O arıza veya şikayet kaydı halledilmemesi, kapatılmamasının yaptırımları var. Bu sebepten sürekli kayıt bırakmaya devam edin. Madem internet hizmeti olarak ödediğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz bari şikayetleriniz peşine koşup aldıkları parayı bir yere kadar hak etsinler:)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.