Tüketici sikayetleri suradan iletiliyor https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi Sorduğunuz suallere de dilim döndüğünce yanıt vermeye calisayim Turk Telekom varlık fonuna bağlı ama özel bir şirket. Btk ya bağlı faaliyet gösteriyor tüm isletmeciler gibi. Turkcell ve Turksat ın da varlık fonunda hisseleri mevcut ama bunlar özel sirketler. Daha detayını @Ö1f1 hocamız aktarabilir. Acık Kapı nın yanıt vermemesi hususu ile ilgili Cimer üzerinden İcisleri Bakanlıgına yönelik sikayet olusturabilirsiniz zira Acık Kapı projesi İcisleri Bakanlıgına baglı. |
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (100. sayfa)
-
-
Anladım hocam. BTK'ye zaten şikayet oluşturdum. BTK şikayetime BTK tarafından yukarıdaki uzun metin iletildi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam linki yanlıs eklemisim özür diliyorum. Simdi mesajı güncelledim lütfen yeniden bakar mısın?
-
@XpressMusic34 hocam anlamış, ben de açıklamak isterim
Turkcell ve Telekom'un hissedarları arasında hakim hissedar olarak Varlık Fonu'nun bulunuyor olması onları "kamu iştiraki' haline getirmiyor. TVF devlete ait bir şirket olsa da elinde bulundurduğu hisseler şirketlerin hukuki durumunu değiştirmiyor. Bunların kamu iştiraki haline gelmesi için kamulaştırma yapılması gerekir.
Türk Telekom Kasım 2005'ten itibaren Özel Şirket durumundadır. Maliye Bakanlığına ait %45'lik kısmın 2008'te şirketin toplam hisselerinin %15'ine denk gelen kısmı halka arz yoluyla özelleştirilmişti. Daha somra buradan %5'lik bir kısım 2017'de TVF kurulduğunda TVF'ye devredildi
Gelecekte Maliye Bakanlığınının elindeki %25'lik hissenin bir kısmının veya tamamının ikinci halka arz ile özelleştirilmesi de muhtemel.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım hocam açıklayıcı bir cevap teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu arada açık kapı üzerinden yanıt geldi TT müdürlüğü tarafından. Olumsuz cevap verdiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlısı olsun, insallah 2025 de değerlendirmeye alınır bölgeniz hocam
-
Hocam açık kapı başvurusunu btk ye göndermişlerdi. Şimdi cevap geldi posta ile. Btk şikayetteki metni kopyala yapıştır yapmışlar .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam burası köy. Aşağı köyden geliyor bize internet. Santral mesafesi 1600m. Bizde de taş çatlasa 7-8 internet kullanıcısı vardır. Ben imza toplayacaktım ama köy halkı bayağı cahil atmıyorlar. Muhtar araya girse acaba değişir mi bir şeyler açık kapıdan verilen bu cevaba rağmen?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sıkıntı yok verdiğiniz dilekçeye de yanıt gelecek Telekom dan. Oradan gelecek olan cevabı referans alabilirsiniz hocam
-
Muhtar ile ortak dilekçe hazırlayabilirsiniz. Dilekçeye imza atanlar abonelik almak zorunda değil hocam. Bu bir talep dilekçesi sonuçta. Dilekçenizde aşağıdaki kişilerle birlikte talebimiz bu yöndedir diyebilirsiniz. Zorunda değil dediğim kısım şu, yani Ttnet ten abonelik alma şartı yok isterseniz alternatif firmalardan da abonelik alabilirsiniz altyapı sağlandığında.
-
Hocam beni biliyorsunuzdur sanırım bir konum da var bu anlatacağım sorun hakkında. Türk Telekom'dan çıktıktan sonra hızım düşmüştü. Türk Telekom Müdürlüğü ile konuştum. İki tane memur var hep müdürlük yerinde. Onlara da söyledim TT'de iken 14 Mbps hız aldığımı şu an ise 3 Mbps'ye düştüğünü. Bana aldığın hıza şükret, senin speedtestten baktığın gibi değil bu işler şeklinde saçma cevaplar verdiler. Onlara eski hat değerlerimi bile gösterdim. Şu anki sağlayıcım port arızası olduğunu söylüyor. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ekip yönlendirmesi yapmışlar, üç kez gelip onarmaya çalışmış TT. Onaramamışlar diyorlar sözde ve boş port yokmuş farklı porta da geçiremiyorlarmış. Ben TTkom'u aradım ve bulunduğum yerde farklı bir adres numarası verip internet bağlatmak istediğimi söyledim boş port olduğunu söylediler. Yani %100 yalan söylüyorlar. Ben bu konuda nereye şikayette bulunabilirim? BTK üzerinden Türk Telekom, kendilerine abone olmadığım için yardımcı olmuyor. CİMER'e yazsam BTK'ye yönlendiriyor beni.
-
Merhaba hocam
TT abonesi olmadığınız için maalesef TT size direkt olarak yardımcı olmaz. Mevcuttaki işletmecinizin TT ye kayıt açması lazım ki onlar işlem yapsın. Eğer bu kayıtlara rağmen işlem yapılmıyorsa bu durumda bu durumu yine mevcuttaki işletmecinize iletmeniz gerekir
-
Iyi akşamlar engelli bir vatandaşım alt yapi yok gideceğim ilde tivibu ile tv izliyordum artik oda yok tek sosyal olduğum alan sosyal medya onuda elimden aldılar antalyada bana bu konuda yardımcı olabilecek birileri varmı acaba teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.
Altyapı yok ise Magnet alabilirsiniz
Bu süreçte de altyapı başvurularınızı yapabilirsiniz
-
Teşekkür ederim peki yeterli olirmu bu hız ve tivibu kullanmam mümkün mü magnet ile birde bunu alıp talep oluşturur isem alt gelmesine bir faydası olurmu bilginiz varmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunun hızının yeterli olup olmaması sizin kullanımınıza bağlı. Magnet alırken zaten sizden altyapı talebi alıyorlar. Altyapı gelince magnet cihazı iade ediyorsunuz üstteki gönderdiğim linkte tüm detaylar yazıyor.
-
-
4.5G lik sim kart veriyorlar size. Ama verdikleri modem 4g. Hızlar sürünüyor. Alacaksanız kendi modeminizi kullanının. Mobilde 90 megabit çeken yerde 5 megabiti zar zor görünüyordu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam olumsuz bir cevap yok burada. 2025 içerisinde değerlendireceğiz demişler. Yani ümitli olun hocam size negatif bir cevap verilmemiş sonuç itibariyle.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X