Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.093
Cevap
56
Favori
106.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gelecek olan cevabı bizlere de paylaşın lütfen.


    Bu arada bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğü planlama birimi ile de görüşebilirsiniz.


    TT OFİS İZMİR - İZMİR BAHÇELİEVLER

    BAHÇELİEVLER MAH. 502/2 SOKAK

    No: 31 No: X 35000



    TT OFİS İZMİR - İZMİR KARABAĞLAR

    YUNUS EMRE MAH. 4158 SOKAK

    No: 1 No: B 35000




    https://www.turktelekom.com.tr/destek/iletisim/telekom-ofis-ve-magazalar

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet Karabağlar Telekom müdürlüğü çok yakınımda. Yarın onlara şu dilekçeyi vereceğim. AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. bunun aynısını açık kapıdan da yolladım bakalım ne olucak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Takip no almayı unutmayınız hocam AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. 

  • Hocam ben şimdi bu linkten şikayet vereceğim. Ama şu an turknet kullanıyorum. Ve ben reşit değilim hat sahibi adına mı yazayım buradan yoksa kendi adıma yazsam sorun olur mu?

  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Hat sahibi kim ise onun adına yazılmalı veya ortada bir abonelik yok ise bu durumda reşit birisi yazmalı

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam. Dilekçeyi yarın teslim etmeyi düşünüyoruz bugün biraz yoğunduk. Dilekçenin aynısını o sayfaya şikayet olarak yazacağım o zaman.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam birde açık kapı ne zaman cevap gönderir tahminen?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.3071.pdf


    Burada yazan süreler dahilinde cevap verilmekte hocam.

  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Olur hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam az önce Telekom müdürlüğüne dilekçe verdim. Belgeyi tarttı sonra bir yere mail attı. Takip numarası istediğinizi ekledim mail e dedi. Bakalım ne olucak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun inşallah en kısa sürede yanıt alırsınız hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam cevap geldi. AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Hocam size cevap şuradan gelecek demişler.


    tuketici.btk.gov.tr


    Bu adrese e devletiniz ile girin. Orada kayıt görmeniz lazım zira iletildiğini beyan etmişler. Yanıtı o kaydın altından görebilirsiniz . Yanıt verilmemiş ise henüz süresi var demektir yanıtlanmak üzere.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam bir şikayet kaydı yok btk da.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sanırım kaymakamlık şikayet oluşturmuş ve sonucunu bana kendileri gönderecekler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @EsatGvm


    Hocam garantiye almak adına şöyle yapalım.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-5


    Bu konunun ilk mesajında Btk sistemine şikayet kaydetmeyi tarif etmiştik.


    Şikayet girişi kısmından işletmeciyi seçip adresi yazıp devamında talebinizi birkaç cümle ile yazın. Size o sistem üzerinden yanıt geliyor hocam. Bu yanıtı bekleyelim ve üzerine detaylıca konuşuruz hocam

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Kaydı oluşturamazsanız yardımcı olalım hocam sorabilirsiniz yani. AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.  Yazdığınız dilekçeyi de dosya eki olarak sunarsınız hocam.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben şikayet açacaktım ama bilmediğim 2 abonelik çıkıyor. Ne yapmalıyım. Kurumsal aboneliğimiz yok bizim. Birde konu olarak neyi seçmeliyim? AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Hocam orada gözüken aboneliklerin ne olduğunu bilmiyorsanız;



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan konuyu özetleyin ve bilgi talep edin.


    Konu olarak bağlantı/hizmet kalitesi seçebilirsiniz sıkıntı yok hocam zaten ilgili işletmeciye iletilince onlar mesaj içeriğinden de bakıp ilgili birimlere sevkini yapıyorlar.

  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.