Gelecek olan cevabı bizlere de paylaşın lütfen. Bu arada bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğü planlama birimi ile de görüşebilirsiniz. TT OFİS İZMİR - İZMİR BAHÇELİEVLER BAHÇELİEVLER MAH. 502/2 SOKAK No: 31 No: X 35000 TT OFİS İZMİR - İZMİR KARABAĞLAR YUNUS EMRE MAH. 4158 SOKAK No: 1 No: B 35000 https://www.turktelekom.com.tr/destek/iletisim/telekom-ofis-ve-magazalar |
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (97. sayfa)
-
-
-
Takip no almayı unutmayınız hocam
-
Hocam ben şimdi bu linkten şikayet vereceğim. Ama şu an turknet kullanıyorum. Ve ben reşit değilim hat sahibi adına mı yazayım buradan yoksa kendi adıma yazsam sorun olur mu?
onlineislemler.turktelekom.com.trhttps://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet -
Hat sahibi kim ise onun adına yazılmalı veya ortada bir abonelik yok ise bu durumda reşit birisi yazmalı
-
Tamamdır hocam. Dilekçeyi yarın teslim etmeyi düşünüyoruz bugün biraz yoğunduk. Dilekçenin aynısını o sayfaya şikayet olarak yazacağım o zaman.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam birde açık kapı ne zaman cevap gönderir tahminen?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.3071.pdf
Burada yazan süreler dahilinde cevap verilmekte hocam.
-
Olur hocam.
-
Hocam az önce Telekom müdürlüğüne dilekçe verdim. Belgeyi tarttı sonra bir yere mail attı. Takip numarası istediğinizi ekledim mail e dedi. Bakalım ne olucak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayırlı olsun inşallah en kısa sürede yanıt alırsınız hocam.
-
-
Hocam size cevap şuradan gelecek demişler.
tuketici.btk.gov.tr
Bu adrese e devletiniz ile girin. Orada kayıt görmeniz lazım zira iletildiğini beyan etmişler. Yanıtı o kaydın altından görebilirsiniz . Yanıt verilmemiş ise henüz süresi var demektir yanıtlanmak üzere.
-
Hocam bir şikayet kaydı yok btk da.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sanırım kaymakamlık şikayet oluşturmuş ve sonucunu bana kendileri gönderecekler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam garantiye almak adına şöyle yapalım.
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-5
Bu konunun ilk mesajında Btk sistemine şikayet kaydetmeyi tarif etmiştik.
Şikayet girişi kısmından işletmeciyi seçip adresi yazıp devamında talebinizi birkaç cümle ile yazın. Size o sistem üzerinden yanıt geliyor hocam. Bu yanıtı bekleyelim ve üzerine detaylıca konuşuruz hocam
-
Tamam hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kaydı oluşturamazsanız yardımcı olalım hocam sorabilirsiniz yani. Yazdığınız dilekçeyi de dosya eki olarak sunarsınız hocam.
-
-
Hocam orada gözüken aboneliklerin ne olduğunu bilmiyorsanız;
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Buradan konuyu özetleyin ve bilgi talep edin.
Konu olarak bağlantı/hizmet kalitesi seçebilirsiniz sıkıntı yok hocam zaten ilgili işletmeciye iletilince onlar mesaj içeriğinden de bakıp ilgili birimlere sevkini yapıyorlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X