Arkadaşlar öncelikle durumumu iza etmeye çalışayım.. Benim bu 2. Netlimitsiz 8Mbpse kadar 24 ay taahhütüm, Bir öncekinde taahhütümün içine askerliğim falan girdiğinden netimin hızıyla pek alakam olmadı. Şuan kullandıgım sözleşmenin bitmesine 7 Ay var ve benim hızım 0,5Mbps en yüksek gördüğüm 0,9Mbps oluyor ve buda pek uzun sürmüyor sonra hızım yıne düşüyor.
Hattım kopup duruyor netim çok yavas, Çogu zaman kredi kartımın ekstresini bile indiremiyorum netten. Sayısızca arıza kaydı olusturmama ragmen Çogunda gelınmedı bile santralden. Gelindiğindede Evimin iç hattı bahane edildi kablo değişçek dendi ws ws. Dagıtım panosunda santral yetkılılerın cıhazının olcumundede Anca 2Mbps civarı hız tespiti oldu evime giren 1Mbps nin çok altında :s dagıtım panosundan evime giden kablo değiştirilcek dendi yine hiçbir işlem yapılmadı. En sonunda evime giren Line telefon hattını 1metreye kadar kısalttım. Buseferde santrale uzaklık mesafesı 6Kilometre falan dendi yine santralden kimse gelmedi. Aylık bosu bosuna 55TL fatura ödüyorum.
Ben bu ttnetten ekstra ucret ödemeden nasıl kurtulabılırım. taahhütlüyüm ve iptal edersem modem ucreti baglantı ucretı falan fılan baya bişey saydılar.
Benim paketimin 1-8Mbps arası hizmet vermesi gerektiği söylendi bana. Ben bu hizmeti alamadım ve alamıyorum. Benim bu sözleşmeyi tek taraflı fesim mümkün değilmi ve kullanamadıgım hizmete ödediğim faturalarda cabası.
Sizce nasıl bi yol izlemeliyim yardımcı olursanız akıl verirseniz sevinirim. Delirmemek içten değil inanın.
noise margin upstream: 15 db output power downstream: 14 db attenuation upstream: 42 db
noise margin downstream: 14 db output power upstream: 11 db attenuation downstream: 69 db