Merhaba trendyoldan i5 10400 işlemciyi sipariş verdim firma bana f modelini göndermiş ben bunu bilgisayarı çalıştırmaya çalıştığımda fark edebildim trendyolda iade istediğimde elektronik ürün olduğu için garantiden iade ve değişim raporu almam gerektiği yoksa red edileceği dendi bu konu hakkında yardım edebilirmisiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Açılmış işlemci iadesi?
-
-
yok oyle bır dunya. iade hakkınız mevcut. sadece kişisel hijjen urunlerınde sıkıntı olur kulaklık gıbı.
iade edebilirsiniz.
hatta beğenmedım dıyip iade edin.
14 gun yasal hakkınız var.
-
kutusuna çok zarar vermediyseniz paketleyip gönderebilirsiniz. sadece kulaklık gibi kişisel ürünlerde zorluk çıkarabilirler kullanıldıysa. artık kasap bile internetten işlemci satıyor ne sattıklarından haberleri yok. bir kaç ay önce 3400g diye aldım pro 3400g geldi iade ettim. iade sırasında farklı model geldiğini trendyola bildirin.
-
Bildirdim faturada bile 10400f diye yazmışlar ama siparişim 10400 Trendyol da ne yaptığını bilmiyor kutusunda bir sorun yok anakarta tak çıkar yapıldı iadede sorun yaşamam dimi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende biliyorum iade hakkım olduğunu trendyolu aradığımda elektronik ürün iadeyi red edebilirler kutusunu açmamalıydınız gibi ifadeler kullandılar güvenli diye alışveriş yaptığım site arkamda durmuyo çok enteresan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura ve gelen ürün farklı. Garanti durumunda ne yapmayı düşünüyorsunuz? Mecbur iade alacaklar
-
Yanlış ürün göndermişler, tabi iade alacaklar.
-
sende diyemedin mi hem yanlış ürün yolluyorsunuz hem de yan çiziyorsunuz diye
tamam işlemci arıza olmadıkça iadesi yok da senin durumun farklı gelen ürün yanlış ısrarla bunu belirtin
-
Hocam bu garantiden "değişim ve iade raporu" muhabbetini hemen her teknolojik ürün satan firma yapmaya başladı, daha yeni FSP ile yaşadım bir n11 satıcısından. FSPyi aradığımda ise öyle bir belgemiz yok size yanlış söylenmiş dedi [ürün 2. ayda tüketici hatasız arızalanan FSP marka PSU idi RMA raporunda da belirtiliyordu]. Aslında sorun tamamen müşteri hizmetlerinin iş bilmezliğinden ve işi yokuşa sürme arzusundan ortaya çıkıyor. Ben bu yüzden böyle saçma muhabbetlere girmeden önce hep dolaylı yoldan tüketici olarak hakkımı da kenara köşeye eklerim, ki enayi görüp yıldırmaya çalışmasınlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golhmogh -- 11 Nisan 2021; 14:42:49 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X