Şimdi Ara

Adam kazıklıyolar. DİKKAT! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
8.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi etmişsin......böylesi daha doğru oldu. 5 kuruş verme.......
  • Helal olsun sonuna kadar arkandayız.
    Bende Bursadakı Bimeks mağasından Asus cd-rw almıstım 1 ay kullanmadan arıza cıkardı.Bimekse goturdum hemen istanbula gonderdıler.Bir hafta ıcınde yenısı geldı. Bir kurusta ucret almadılar tesekkurler bimeks.
    Bende hep mavıbılgısyardan bakıyordum bundan sonra daha dıkkatlı olurum bu konuda uyardıgın ıcın sagol

    Konuyu burayada yaz ıstersen
    http://www.tuketicikoruma.org/
  • geçmiş olsun diyelim öncelikle
    hakını araman çok güzel
    daha sonra sonucuda yazarsan iyi olur
  • Helal be kardess
    Hakkını ara, sonuclarıda bize bildir...

    Bu mavi ne bicim bi firmaymış yaww!!!

    Bide bu tüketici haklarıyla alakalı bi site war mı??
  • Sanırım kendi sorumun cewabını kendim buldum...

    http://www.tuketicimerkezi.org/

    Bi bakın isterseniz....
  • en sonunda kızıp kendime bilgisayar firması açıcam kendim için.Bu ne yaaa.

    İyi etmişsin kardeş.Helal sana.Sonunda kuyruklarını kıstırp paşa paşa verecekelr hakkını.Aynı b.ku bana hepsiburada.com yapmıştı.karşılarındakinin kim olduğunu anlayınca yola gelmişlerdi...

    Aldım mavi bilgisayarı da kara listeye




  • sakın peşini bırakma bence de ve tehditkar tavrını surdur!
    ben de lg den 1 milyara bir telefon almısıtım!
    telefonun 1-2 gunluk kullanılmıs oldugunu anladım!,
    adamlar yenısı ıle değiştirelım dediler
    ama 5 gun daha gelmedı dıye oyaladılar!
    ben de tehdıt ettım eğer bır bugun gelmezse yarın iade etme hakkımı kullanacağım dedım!
    mevcut tuketıcı haklarına gore 1 hafta içinde hiç mazeretsiz urun iadesin de bulunulabiliyor!
    su anda ise eu uyum asamalrında bu sure 3o gune cıkıyor!
    bır muddet almanya'da yasadım adamlar her haklarını gercektensonlarına kadar kullanıyor bız de yılmayalaım!!
  • Ben maviyle daha önce çok alış veriş ettim ve garanti konusunda ufak kıllıklarla karşılaşsam da ciddi bir sorun yaşamadım...

    Şidmi tekrar ediyorum...Garantiyi disbiritör verir burda Mavi'nin pek de bir suçu yok...Asıl suçlu ufotek...

    Tavsiyeme gelince...Mavi bilgisayarın sokağında Çankaya Kaymakamlığı ve onun içinde de tüketici hakları derneği var...Oraya uğra anında avukatla beraber maviye git...İşin çabuk görülsün...

    NOT:Ben bu yöntemi birkaç bilgisayarcı ve tekstil şirketine uyguladım...Sonuç çok iyi...
  • hakkını ara dostum.
  • Benzer bir durum bana AGB (Bursa'da oturuyorum) firmasıyla oldu. LG Cd-RW 'ım sürekli hata vererek cd yakıyordu. Ürünü test etmişlerdi ve ücretsiz olarak bir üst modelle değiştirmişlerdi.Bu zaten tüketicinin hakkı. Sonuna kadar kadar git,paşa paşa vericekler onu sana
  • mağdur olmak istemeyen maviden alışveriş yapmaz
  • hocam çok profesyonelce davrandın.seni alkışlıyorum. senin gibi arkadaşlar bana cesaret veriyor.
  • Abi, hem hakkını aramaya aynen bu şekilde devam et, hem de süresini geçirmeden hemen, tüketici koruma yasalarına baş vur. Geç kalmadan yap bunu. Herifler bi yandan seni deniyor ve diğer yandan süre geçirmeyi deniyor olabilirler. Amman dikkat ! Süreyi geçirmeden hemen başvur. Yasla kanunu heriflerin kıçlarına ..!

    Helal sana..

    Tebrikler..

    Vay Mavi vay..!!

    Böyle giderse renk değiştirip, moraracaklar yane artık..

    ayıp, ayıp..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potspot -- 30 Ocak 2005, 0:05:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Satir Keyn

    Şidmi tekrar ediyorum...Garantiyi disbiritör verir burda Mavi'nin pek de bir suçu yok...Asıl suçlu ufotek...



    Distribotur un verecegi garanti Mavi yi ilgilendirir son kullanıcıyı baglamaz.Yani urunle ilgili her turlu sorumluluk
    Mavi ye aittir cunku son kullanıcı urunu distiributor den degil Mavi den alınmıştır.Distiributor ile muhattap olmak
    son kullanıcı acısından gereksiz ve yanlıstır.Mavi nin muhatap olması gerekir.
    Ayrıca sozu gecen urun mevcut degilse son kullanıcı istedigi takdirde Mavi urun bedelini geri odemek zorundadır.
  • @Mydonose
    ugrasın ve sabrın icin seni tebrik ederim.Herkes senin kadar sabırlı olamıyor buna kimi zaman ben de dahil olmaz uzere.Mavi ye benden de
    Ayrıca gordugum kadarıyla biri besi degil cogunlugu aynı mantıkta bu firmaların.Ciddiyetten ve cagdaslıktan oldukca uzaklar.İlla birilerini devreye mi sokmamız gerekiyor hakkımızı almamız icin!?
    Bu insanlar sadece avukat ve mahkemeden mi anlıyorlar.Bu kadar anlayışsız ve sorumsuz mu bu insanlar!?
    En onemlisi PC sektorunde hala bunlarla ugrasıyoruz!?Bu mudur?Boyle mi olmalıdır!?
    Bunları bize soyleten firmalara da yazıklar olsun ve onların topuna koskakoca bi
  • 110$ verip dvd writer alıyorsun ve adamlar 8x elimizde yok deyip upgrade ücreti istiyorlar.
    Mydonose arkadaşım benimde başıma ekran kartıyla ilgili bir olay geldi hakem heyetine başvurmuştum,
    dolayısıyla hakem heyetinin senin olayında ne diyeceğini çok iyi tahmin ediyorum,şöyleki eyy ufo tek seninn en öncelikli görevin ithal edip sattığın ürünün garantiye dönen ürünler olması ihtimaline karşı stokda 5 sene aynısından bulundurmaktır.Bulunduramıyorsan ithal etmek suretiyle getirmek zorundasın.
    Sonuç: beş para talep etmeden ya 8X verecekler yada 12X zira sen 110$ vermişsin şu anda 16X dual layer philips 55$+KDV.
    Hiç vakit kaybetmeden kaymakamlıkdaki tüketici masasına dilekçeyle başvur.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi populous -- 30 Ocak 2005, 0:31:54 >




  • mavi bilgisayardan ben anakart almıstım gonderdim garantiye adam aradı dediki karttan kalmadı istersen baska kart al istersen paranı odiyelim ben teklif bile etmedim paramı verin diye hep maviden alırım ama su ana kadar bi sorunla karsılasmadım senin yapman gereken sana verdiklerini almamaktı verdiğin parcayı talep etseydin ya baska firmadan alır sana verirlerdi yada para oderlerdi

    lcw den bi urun almıstım adamlar 3 saat urastıktan sonra verdiği urunun defolu oldugunu kabul ettirmistim
    ben yesil iri gozlu kasıyer kızla konusuyom o istanbulu arıyo ben onunde eriyorum hayatımda iyiki hakkımı aramısım diyorum eridim bittim beeeee ne kasıyerdi ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: potspot

    Abi, hem hakkını aramaya aynen bu şekilde devam et, hem de süresini geçirmeden hemen, tüketici koruma yasalarına baş vur. Geç kalmadan yap bunu. Herifler bi yandan seni deniyor ve diğer yandan süre geçirmeyi deniyor olabilirler. Amman dikkat ! Süreyi geçirmeden hemen başvur. Yasla kanunu heriflerin kıçlarına ..!

    Helal sana..

    Tebrikler..

    Vay Mavi vay..!!

    Böyle giderse renk değiştirip, moraracaklar yane artık..

    ayıp, ayıp..







    MORARACAK YERLERİ Mİ KALDI ARTIK YAAA, BU KAÇINCI ŞİKAYET OLDU ARKADAŞIM

    Mavi Bilgisayar a




  • quote:

    Orjinalden alıntı: venedik

    mavi bilgisayardan ben anakart almıstım gonderdim garantiye adam aradı dediki karttan kalmadı istersen baska kart al istersen paranı odiyelim ben teklif bile etmedim paramı verin diye hep maviden alırım ama su ana kadar bi sorunla karsılasmadım senin yapman gereken sana verdiklerini almamaktı verdiğin parcayı talep etseydin ya baska firmadan alır sana verirlerdi yada para oderlerdi



    dikkatli okusaydın bu cevabı vermezdin arkadas zaten elindeki urunun aynısından talep etmis.ondan yok
    bi ust medelinden var 25$ daha vermen gerek gibi bir cevap almıs.parayı geri iade istediginde ise
    "3 ay geçmiş üründen değeri düştü" gibi bir cevap almış.




  • ayni problem benim basima ekran kartinda geldi XXX firmasinda ortaligi yikip doktum ve HIS 9800pro mun yerine HIS 9800xt vermek zorunda kaldilar orada calisan bir kizla muhabbetim vardi daha sonra kizla gorustugumuzde bana malin fiyat farkini ithalatci degil kendilerinin odediklerini soyledi bunu duyunca ertesi gun gidip fiyat farkini firamaya verdim ve direk telliogluna gittik 4kisiyle adamlarla 1saat resmen kavga ettik ve parami tipis tipis verdiler gecen gunde arkadasin basina goldPC de gelmis onunda aldigi samsung marka monitor bozuk cikmis adam 4kez 1.5saat lik yolu monitorle gidip gelmis yaptik diyip oyaliyolarmis bende birak monitoru getirmek zorundalar dedim 20gun bekledik getirmediler bir cikarmada gold a yaptim adamlari resmen musterileri onunde rezil ettim adamlar gikini cikaramadi haklarida yok zaten konusmayi ,hakkini savunmayi bilen haksiz durumda bile zor durumdan cikmayi bilirDISINI GOSTERMEYENE TEKME VURAN COK OLUR




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.