Şimdi Ara

Adam kazıklıyolar. DİKKAT! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
7.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hakkınızı aradıgınız için sizi tebrik ederim Geçen sene bir arkadaşdan aldıgım ve arkadaşın çalışmıyor,tamir ettir kullan dediği p3 tualitin bir anakartın garantisi oldugunu ögrenince satın alındıgı firmaya gittim.anakartı inceleyip teslim aldıklarına dair fiş verdiler.10-15 gün sonra bu ürünün artık üretilmediğini fatura benim adımaysa gelip paramı geri alabilecegimi yada farkını vermem şartıyla başka bir ürün alabilecegimi belirtiler.Fatura benim adıma olmadıgı için fark vererek başka bir anakart satın aldım.
    saygılarımla.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mydonose

    3 ay önce 110$+KDV ye aldığım LG SUPER MULTU DVD8x Rewriter 2 ay sonra bozuldu. ürünü hemen hemen 15-20 kere kullanmıştım.

    aldığım mavi bilgisayara götürdüm ve 10 gün içinde bana dönüceklerini sölediler.

    15 gün oldu telefon açtım lakayit bi sesle
    -Ürününüzle ilgili mail adınızmı?
    -Hayır 10 gün içinde haber vericeğinizi sölediniz ama hiç bişi gelmedi
    -Ürününüz gelirse biz size haber veririz
    diyip telefonu kapadılar. iyi dedim bişi demiyim

    20 gün oldu mail attım. ürün gelince biz size haber veririz dediler.

    28 gün oldu tehtid maili attım.

    "İyi Günler


    Yaklaşık 27 gün önce teslim ettiğim arızalı LG SUPER MULTI DVD WRİTER'dah bi ses seda çıkmadı? ürünüm 27 gündür arızada ve bir çok işimi aksattı. 3 gün içinde bir haber çıkmazsa tüketici kanunu yasasına göre Ürünün yenisini yada denk modelini bana vermekle yükümlüsünüz.

    Lütfen bu konuya dikkatinizi çekin."

    aradan 10 dakka geçmeden cevap geldi:

    "Sayın Müşterimiz;

    Arıza servisimize bırakmış olduğunuz ürününüz hazırdır. Size verilen ARIZA TAKİP FORMU ile ürününüzü teslim alabilirsiniz.

    Firmamızın Arıza Servisi hakkındaki düşüncelerinizi ariza@mavibilgisayar.com adresine iletebilirsiniz
    "

    dün gittim maviye takip formumu verdim. önüme dvd writerı koydular ve
    -Ürünü upgrade olmuş 25$ ödiyceksiniz
    -Anlamadım?
    -Sizin ürününüz 8xti bu 12x
    -Banane? Ben ürünü upgrade olsun die vermedim. arızalandığı için verdim.
    -8x hiç bi yerde kalmamış. 12x yolladılar bununda fiyat farkı var.
    -Bu benim problemim değil ben 5 kuruş para vermem. Daha önce Philips 48x writerım bozulmuştu 52x le ücret almadan değiştirdiler
    -Firmadan firmaya değişiyo. UFOTEK farkı alıyo
    -Lütfen ufoteki arayın yetkiliyle görüşücem
    -Onlar şimdi kapatmışlardır.(saat 17:45 gün cuma)
    -O zaman bana bi telefon verin ben onlarla yarın görüşücem

    biraz nazlanarak telefonu verdiler. ve ürünü almadan sinirli şekilde eve döndüm.

    bu sabah UFOTEKi aramadan önce şöle siteleri dolaştım. Hem mavide hem ufotekin sitesinde hem 8x hemde 12x satışı devam ediyo. ve aralarındaki fiyat farkı 6$!!
    UFOTEKİ aradım. durumu anlattım ve bana teknik servisin cumartesi günü kapalı olduğunu pazartesi aramam gerektiğini sölediler. Net bir şekilde Tüketici haklarına başvurucağım konusunda tehtid ettim ve telefonu kapadım.

    30 dakka geçmeden nasıl buldularsa cebimden beni aradılar. ve maviyle konuştuklarını 17$ karşılığında ürünü alabilceğim sölediler. Ben tekrar kabul etmedim ve böle saçmalık olmiycağını söledim. kesinlikle ekstradan bi para ödemiyceğimi eğer 8x bulamazlarsa alım bedeli olan 110$ +kdv yi ödemekle yükümlü olduklarını belirttim. onlarda 3 ay geçmiş üründen değeri düştü dediler. O zaman tüketici kanunu incelemeleri gerektiğin ve bunun benim hakkım olduğunu söledim. Konuşan bayan tüketici haklarını bilmediğini ama onlara anlayış göstermelerini Philips cdwriterın 48-52x arasında çok fiyat farkı olmadığı için diğer firmanın ücret almadınığını ama LG 8x le 12x arasında fiyat farkı olduğunu ve benim internetten bakmış olduğum fiyatların YANLIŞ OLDUĞUNU, ve en kısa zamanda düzelttiriceğini söledi.

    pazartesi günü onları arıycağımı ve teknik servisiyle konuşucağımı olmazsa müdürleriyle oda olmazsa Tüketici haklarını başvurucağımı belirterek telefonu kapadım.


    sonuç olarak böyle rezillik olmaz. herkes bunu okusun ve aklında bulunsun. hakkınız yedirmeyin. insanlar garanti kapsamındaki üründen bile kar etme amacındalar. bide utanmadan 25$ ı 17$ a indirdiğini sölüyolar. bu kadar olmaz. sakına başınıza böyle bişi gelirse eliniz bağlı şekilde para ödemeyin.



    hiç ugraşma bi dilekçe tüketici haklarına ver bunları ben istanbul vatan computeri direk verdim.Byrondan bi bilgisayar aldım sonra powerda sorun çıktı ve geri getirdim vatan byrona yolladı 1 haftalık max. iş 25 gün oldu sonunda aldım byronun numarayı aradım adamlar bana işin çok önceden bittigini bilgisayarın bıraktıgım akşam 17de girdigini 19da işinşin bittrigini ve çıktıgını problem yaratmadıgını söledi vatana gittigimde oradaki s. karı bana bunun vatandan olmadıgını byronun onları aramadıgını vs. vs. söledi ama ben yinede verdim elime biş geçtimi hayır sadece eski kasada 128 mb mmx vardı fakat ben çıkarmıştım yeni kart gelince onun boş olan yerin farkında olmadan fx 5200takmışlar ve benden hiç bişi almadılar o dabana yaramadı neden dersen Fx5950 kullanıyoum onuda asusa verdim hiç problem çıkmadı dirke değiştiler yenisiyle.ama bi ekran kartı karım oldu




  • Mydonose ARKADAŞIM TEBRİKLER
    HERYERDE HAKKIMIZI KORUMAYI BİLMELİYİZ
  • Kardeş işte budur,
    hepimiz seni örnek almalıyız bence hakkımızı aramazsak kimse gel sana hakkını vereyim demez.
    Yani hak verilmez alınır.
    Saygılar
  • nooldu kardeş son durum nedir??
  • adsl modem lazim oldu acilen, 27 ocakta mavi bilgisayarin sitesinde buldum hem usb hem ethernet girisli, datron marka.
    sepete at yaziyordu yani stokta var. telefon actim, satistan bir bayan siteden alisveris yapmam gerektigini soyledi, varmi bu ürün diye teyit istedim. "vardir herhalde" dedi. siteden alisverisi yaptim, parasini gonderdim. ürün bir anda "stokta yok, bekleniyor" mooduna gecti.
    29 unda bir mail attim ve acele lazim oldugunu belirttim. 30 ocakta ise baska bir yerden aldim, parami geri gonderin diye bir mail attim.
    dun gecede hem sitelerinden hemde bana gondermis olduklari mailden tekrar mail attim. persembe gunu son diye.
    yarin butun imkanlarimla hadlerini bildirecegim. bu kadar terbiyesizlik olmazki. cevap vermeye bile tenezzul etmiyorlar.
    MAVIBILGISAYAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasmalco -- 2 Şubat 2005, 14:16:25 >




  • bu cesareti nerden alıyorlar bilmemki.
    ne olur bir cevap verseler.
    bu rahatlık nasıl birşey?
    bunlara nasıl bu kadar müsaade edilmiş?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sasmalco

    adsl modem lazim oldu acilen, 27 ocakta mavi bilgisayarin sitesinde buldum hem usb hem ethernet girisli, datron marka.
    sepete at yaziyordu yani stokta var. telefon actim, satistan bir bayan siteden alisveris yapmam gerektigini soyledi, varmi bu ürün diye teyit istedim. "vardir herhalde" dedi. siteden alisverisi yaptim, parasini gonderdim. ürün bir anda "stokta yok, bekleniyor" mooduna gecti.
    29 unda bir mail attim ve acele lazim oldugunu belirttim. 30 ocakta ise baska bir yerden aldim, parami geri gonderin diye bir mail attim.
    dun gecede hem sitelerinden hemde bana gondermis olduklari mailden tekrar mail attim. persembe gunu son diye.
    yarin butun imkanlarimla hadlerini bildirecegim. bu kadar terbiyesizlik olmazki. cevap vermeye bile tenezzul etmiyorlar.
    MAVIBILGISAYAR


    Internetten alışveriş sakat. Ancak büyük şehirlerde oturmayan vatandaşların,bulundukları şehirde aradıkları ürün olmaması durumunda internetten alışveriş mantıklı olabilir. Sonuçta risk çok fazla. Türkiye'de online alışveriş konusunda yasal boşluk olduğunu düşünüyorum. Eğer gerekli yasalar çıkarsa bu tip firmalar çok daha dikkat eder. Ama teknolojiden uzak bir millet olarak maalesef ne hükümet ne de diğer yetkili kişilerin pek umurunda.




  • Evet böyle haksızlıklara meydan vermeyelim. Birçok firma karşısındaki keriz sanıyor . Ama beni DVD RW için 20 gün bekletseydiler gidip DVD RW başlarında parçalardım çok ciddiyim. Bir ürün için bir insanı 20 gün bekletmek bir kere lavbaliliğin ta kendisidir. Gerisini saymıyorum bile. Bu adamlardan alışveriş yapılmaz kardeşim. Hadi sen birde yakınsın gidip yüzyüze görüşmüşsün ya peki Türkiye'nin herhangi bir yerinden internetden alışveriş eden adam sorun yaşarsa ne olacak. Vay haline vayyy Ciddiyetsiz adamlar.
  • Arkadaşlar kusura bakmayın tartışmanın havası biraz yumuşasın diye mizah anlayışınıza sığınarak yazıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: akcagul

    4-5 gun gecti aradım kız aletinize bakılmamış henuz dedi ve ben akşam musait bi zamanda direk oraya gitim ve siz nasıl benim aletime bayram tatili hariç 5 iş gunu gecmesine rağmen bakmazsınız ddim bagirdim cagirdim



    Koptum harbi
  • bir arkadaşımın 4x philips dvdrw'ı vardı ve alet 1 yıl sonra (2004 kasım) zırvalamaya başlamıştı.

    philips'in 4x DVDRW'ı fiyat farkı almadan 16X DVDRW ile değiştirdiğine şahit oldum..
    bir de ürünü satın aldığı yere değil philips servisine götürdü, satıcıyla muhattap olunmaması da güzel bişi.

    distribütör garantisi olunca para ön plana çıkıyor demek ki..

    optik sürücülerde en önemli kriter servis hizmeti arkadaşlar, üç aşağı beş yukarı hepsinin performansı birbirine yakın..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: H4CK3R

    EĞER FİRMANIN AYNI URUNDEN ELINDE YOKSA YA UPGRADE I YA DA İADESİ ALINIR AMA UFOTEK KESINLIKLE BAYI VE MUSTERILERINE SORAR
    "AYNI URUNDEN ELIMIZDE YOK BU YUZDEN YA İADE YA DA UPGRADE EDECEKSINIZ FAKAT UPGRADE BADELI X$ DIR KABUL EDIYORMUSUNUZ?"
    diye sorar


  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kara_Halil

    valla aynı durum benim başıma gelse senin gibi yapamazdım kabullenir alırdım huyum kurusun

    O huydan bende de var malasef...
  • valla arkadaşım azminden seni kutlarım. cok iyi bir sey yapmıssın aslında bunlara hep ters davranman gerekiyor. ben olsaydım farkını verir hemen alırdım ama işte almamak gerekiyor!
  • Aslında bir ürünü alırken bizim muhattap olacağımız kişi Distrübütör değildir. Malın satan kişi bir sorun çıktığındada o malın arkasında durmak ve üstüne düşen vazifeyi yerine getirmek zorundadır. Fakat bazı firmalar hariç birçok firma daha bu anlayışı kazanabilmiş değil malesef. Bu yüzden bazen kendin direk distrübütör firma ile irtibata geçersen işlemin hız kazanmış oluyor. Bizim milletimiz susup hakkını aramadığı sürece bu tip olayları daha çok yaşanacaktır.
  • Dava! ALO 175
  • Gerçekten benim başıma gelseydi öderdim.Vallahi helal olsun
  • Ya arkadaşlar, bu ürün gerçektende belalıymış. Şimdi bendeki de aynı durumda, donanımsal bir arızası var. İlk aldığımdan bu yana 2x den fazla bir hızla çekim yapamamıştım. Boş DVD lerden sanıyordum. Magic 8x dvd-r almama rağmen 2x in üstüne çıkmıyordu. Daha sonra LG nin sitesinden
    LG Electronics
    GSA-4081B Firmware Software: GSA4081A101, GSA4081A104 ve GSA4081E104 firmware updatelerini indirdim. GSA4081A104 ile 4x yazmaya başladı.Fakat hiç 8x yazamadan uçtu alet, artık ne cd ne de dvd yi görüyor. Paket yapıp yollicam UFOTEKe. DVD RW nin sıfırdan geliş biosu A100, normalde 4x ve 8x desteklemesi lazım ama bendeki desteklemiyordu. Yani cihaz fabrika çıkışı arızalıymış heralde...
  • hocam bırak bozuk ürünü değiştirmeyi,makina tamirdeyken sana işini görmesi için bide DVDRW vermeleri bile gerekirdi.o manada Casper çok iyiydi.notebook arzalı çıkınca yenisi gelene kadar ödünç notebook vermişlerdi.
    ufote bile 20liraya tenezzül ediyo.vay bee
  • TEBRİKLER HOCAM GERKİRSE TÜKETİCİ HAKLARINA GİTMEKTEN ÇEKİNME MUTLAKA HAKLI VE KARLI ÇIKARSIN
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.