Şimdi Ara

Adam kazıklıyolar. DİKKAT! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
7.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • slm.
    benDE Sizlerin aksine mavibilgisayar'dan ÇOK ÇOK MEMNUNUM....bi keresinde bir amd işlemci sipariş ettiydim o işlemcide benim anakartıma uymamıştı ve adamlar benim anakrtıma uyan işlemci ile aynı gün tek kelime dahi söylemeden değiştirdiler...gene geçen yıl bit pazarından epox rga+ onborb anakart aldıydım akşam overclock yapacam diye bile bile anakartı yaktım, telefon açtım kendilerine "akşam çalışıyodu valla sabah açtım çalışmadı" diye yalan söylememe rağmen ben anakatı kargoya bile vermeden yeni anakart gönderdiler bana...bence pire için yorgan yakmaya değmez...KÖTÜ YANLARIN YANINDA İYİ YANLARDA UNUTULMAMALIDIR....Her zaman GÜVENLE MAVİBİLGİSAYARDAN ALIŞVERİŞİMİDE YAPARIM.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mydonose

    3 ay önce 110$+KDV ye aldığım LG SUPER MULTU DVD8x Rewriter 2 ay sonra bozuldu. ürünü hemen hemen 15-20 kere kullanmıştım.

    aldığım mavi bilgisayara götürdüm ve 10 gün içinde bana dönüceklerini sölediler.

    15 gün oldu telefon açtım lakayit bi sesle
    -Ürününüzle ilgili mail adınızmı?
    -Hayır 10 gün içinde haber vericeğinizi sölediniz ama hiç bişi gelmedi
    -Ürününüz gelirse biz size haber veririz
    diyip telefonu kapadılar. iyi dedim bişi demiyim

    20 gün oldu mail attım. ürün gelince biz size haber veririz dediler.

    28 gün oldu tehtid maili attım.

    "İyi Günler


    Yaklaşık 27 gün önce teslim ettiğim arızalı LG SUPER MULTI DVD WRİTER'dah bi ses seda çıkmadı? ürünüm 27 gündür arızada ve bir çok işimi aksattı. 3 gün içinde bir haber çıkmazsa tüketici kanunu yasasına göre Ürünün yenisini yada denk modelini bana vermekle yükümlüsünüz.

    Lütfen bu konuya dikkatinizi çekin."

    aradan 10 dakka geçmeden cevap geldi:

    "Sayın Müşterimiz;

    Arıza servisimize bırakmış olduğunuz ürününüz hazırdır. Size verilen ARIZA TAKİP FORMU ile ürününüzü teslim alabilirsiniz.

    Firmamızın Arıza Servisi hakkındaki düşüncelerinizi ariza@mavibilgisayar.com adresine iletebilirsiniz
    "

    dün gittim maviye takip formumu verdim. önüme dvd writerı koydular ve
    -Ürünü upgrade olmuş 25$ ödiyceksiniz
    -Anlamadım?
    -Sizin ürününüz 8xti bu 12x
    -Banane? Ben ürünü upgrade olsun die vermedim. arızalandığı için verdim.
    -8x hiç bi yerde kalmamış. 12x yolladılar bununda fiyat farkı var.
    -Bu benim problemim değil ben 5 kuruş para vermem. Daha önce Philips 48x writerım bozulmuştu 52x le ücret almadan değiştirdiler
    -Firmadan firmaya değişiyo. UFOTEK farkı alıyo
    -Lütfen ufoteki arayın yetkiliyle görüşücem
    -Onlar şimdi kapatmışlardır.(saat 17:45 gün cuma)
    -O zaman bana bi telefon verin ben onlarla yarın görüşücem

    biraz nazlanarak telefonu verdiler. ve ürünü almadan sinirli şekilde eve döndüm.

    bu sabah UFOTEKi aramadan önce şöle siteleri dolaştım. Hem mavide hem ufotekin sitesinde hem 8x hemde 12x satışı devam ediyo. ve aralarındaki fiyat farkı 6$!!
    UFOTEKİ aradım. durumu anlattım ve bana teknik servisin cumartesi günü kapalı olduğunu pazartesi aramam gerektiğini sölediler. Net bir şekilde Tüketici haklarına başvurucağım konusunda tehtid ettim ve telefonu kapadım.

    30 dakka geçmeden nasıl buldularsa cebimden beni aradılar. ve maviyle konuştuklarını 17$ karşılığında ürünü alabilceğim sölediler. Ben tekrar kabul etmedim ve böle saçmalık olmiycağını söledim. kesinlikle ekstradan bi para ödemiyceğimi eğer 8x bulamazlarsa alım bedeli olan 110$ +kdv yi ödemekle yükümlü olduklarını belirttim. onlarda 3 ay geçmiş üründen değeri düştü dediler. O zaman tüketici kanunu incelemeleri gerektiğin ve bunun benim hakkım olduğunu söledim. Konuşan bayan tüketici haklarını bilmediğini ama onlara anlayış göstermelerini Philips cdwriterın 48-52x arasında çok fiyat farkı olmadığı için diğer firmanın ücret almadınığını ama LG 8x le 12x arasında fiyat farkı olduğunu ve benim internetten bakmış olduğum fiyatların YANLIŞ OLDUĞUNU, ve en kısa zamanda düzelttiriceğini söledi.

    pazartesi günü onları arıycağımı ve teknik servisiyle konuşucağımı olmazsa müdürleriyle oda olmazsa Tüketici haklarını başvurucağımı belirterek telefonu kapadım.


    sonuç olarak böyle rezillik olmaz. herkes bunu okusun ve aklında bulunsun. hakkınız yedirmeyin. insanlar garanti kapsamındaki üründen bile kar etme amacındalar. bide utanmadan 25$ ı 17$ a indirdiğini sölüyolar. bu kadar olmaz. sakına başınıza böyle bişi gelirse eliniz bağlı şekilde para ödemeyin.



    umARIM diğer ezik tüketici arkadaşlarımıza örnek olur bu yazdıkların...tebrik ederim güzel strateji




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kontendoo

    ayni problem benim basima ekran kartinda geldi XXX firmasinda ortaligi yikip doktum ve HIS 9800pro mun yerine HIS 9800xt vermek zorunda kaldilar orada calisan bir kizla muhabbetim vardi daha sonra kizla gorustugumuzde bana malin fiyat farkini ithalatci degil kendilerinin odediklerini soyledi bunu duyunca ertesi gun gidip fiyat farkini firamaya verdim ve direk telliogluna gittik 4kisiyle adamlarla 1saat resmen kavga ettik ve parami tipis tipis verdiler gecen gunde arkadasin basina goldPC de gelmis onunda aldigi samsung marka monitor bozuk cikmis adam 4kez 1.5saat lik yolu monitorle gidip gelmis yaptik diyip oyaliyolarmis bende birak monitoru getirmek zorundalar dedim 20gun bekledik getirmediler bir cikarmada gold a yaptim adamlari resmen musterileri onunde rezil ettim adamlar gikini cikaramadi haklarida yok zaten konusmayi ,hakkini savunmayi bilen haksiz durumda bile zor durumdan cikmayi bilirDISINI GOSTERMEYENE TEKME VURAN COK OLUR


    herkese senin gibi bir adam lazım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: maxu

    Ben mavinin 1 senelik müşterisiyim ve bu tip bir olayla ilk defa karşılaştım. 5 yerine 25 istemek haksızlık tamam da adamlarda senin satın aldığın mal bitmişse ne yapacaklar bunu da düşünmek lazım. Ben 1 sene önce athlon 2500 almıştım, şimdi arızalansa garantiden sıfırını nasıl isterim? olmayan bir şeyi istemek çok da mantıklı değil.

    Yapman gerekn en doğru şey paranı geri istemektir.


    sana 2500 vermicek zaten bulabilceği en yakın modeli vercek alt olmamak kaydıyla,yasa bunu diyor,sende ona göre millete bozuk mal satmassın bu kadar basit
  • dellendirir bunlar adamı yaw hepsini iteceksin.töbe töbe.Abi en iyisi ay bilgisayarmış bunu öğrendim.BELKİDE BANA İYİ YÖNLERİ DENK GELDİ
    Zamanında p3 bilgisayarıma geeforce2 ekran kartı almak için yola çıktım ve ay bilgisayarı buldum.
    -p3 bilgisayara geeforce2 olur mu?
    -olur
    aldım eve geldim taktım bilg. açıldıktan sonra dondu.
    geri götürdüm yenisini verdiler.
    yine geldim yine aynı sorun.
    geri götürdüm bu olmuyor bir üst modelini alayım dedim iyi verelim dedi ve bulamadılar.
    istersen bi daha aynısını verelim şansını dene istersen iade alalım.
    bi daha deneyeyim şansımı dedim.Ve yine olmadı geri getirdim ve para iadesini kredi kartından hemen geri verdiler.Helal olsun ne diyeyim.........
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acemicik

    slm.
    benDE Sizlerin aksine mavibilgisayar'dan ÇOK ÇOK MEMNUNUM....bi keresinde bir amd işlemci sipariş ettiydim o işlemcide benim anakartıma uymamıştı ve adamlar benim anakrtıma uyan işlemci ile aynı gün tek kelime dahi söylemeden değiştirdiler...gene geçen yıl bit pazarından epox rga+ onborb anakart aldıydım akşam overclock yapacam diye bile bile anakartı yaktım, telefon açtım kendilerine "akşam çalışıyodu valla sabah açtım çalışmadı" diye yalan söylememe rağmen ben anakatı kargoya bile vermeden yeni anakart gönderdiler bana...bence pire için yorgan yakmaya değmez...KÖTÜ YANLARIN YANINDA İYİ YANLARDA UNUTULMAMALIDIR....Her zaman GÜVENLE MAVİBİLGİSAYARDAN ALIŞVERİŞİMİDE YAPARIM.....


    senide görrüz tek sefer alışverişle olmz bu işler..




  • MAVİ BİLGİSYAR on line satışta oldukça başarılı. ürün bilgileri oldukça tatmin edecek düzeyde ve ürünlerin elime ulaşma süresi diğer sitelere göre ço daha hızlı.

    ben ankarada mavi bilgisayara gittiğimde, gayet güzel ilgilendiler. memnun olmadığım ürünü de sorunsuz şelikde iade ettim.

    burada mavi bilgisayara ağır itham eden arkadaşların samimiyetine inanmıyorum.
    yapmak zordur ama yıkmak çok kolaydır.

    tabi ki onların yaptığı ticaret, hataları da olacaktır. ama bu kadar ağır şekilde, hakarete varacak düzeyde itham edilmez.

    lütfen daha dikkali olalım....
  • valla bende mavi bilgisayarın bu olayına sasırdım ben butun parcaları onlardan alırım hatta bende bu islemciyi soyle almıstım:::
    bi gun gittim P4 3Ghz islemci aldım 478 pinlilerden.eve getirdim taktım 90 derecelerde seyrediyo inanamadım forumda konu falan actım imkansız deniyo sonra anakarta dikkatlice baktım tam oturmadı mı yoksa diye megersem fanı takarken fanın anakarta oturan yerini kırmısım.yani hata tamamen benim...
    sonra gittim maviye ufuktan abi var satısla ilgileniyo abi dedim bu islemci cok ısınıyo bu bir hemde ben internette baktım lga775 diye bi sey cıkmıs sen bunu benden geri al bende farkını verip lga 775 aliim dedim.adam da peki dedi hic sorun cıkartmadı 198 dolara satın aldıgım islemciyi 198 dolara geri aldı.sonra anakartta alacaktım imzadaki anakartı onlardaki fiyat gigatekten 10 dolar fazlaydı bende onu soledim bu sefer gigatekten 5 dolar ucuza aldım.
    arkadasın basına gelenler cok kotu ama acıkcası ben MAVİ BİLGİSAYARDAN ÇOK MEMNUNUM
  • VAKİT KAYBETMEDEN TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDİNCE KAZANIRSIN.
    KAPINA KADARDA GETİRİRLER.
    HERKES KEŞKE SENİN GİBİ DİRENSE BU PİSLİKLER TEMİZLENİR.
    DESTEK
  • Benimde aklıma geldi başımdan geçen bir olay,epdata bilgisayardan 268$(içime oturmuştuda hatırlarım hala) karşılığı 2gblık notebook hdd almıştım hemde sene 2000mi neydi,8 ay sonra hdd bozuldu götürdüm Epdata'ya, 3-4 gün sonra arayın dediler,aradım ok. dediler hdd yi değiştiricez ama stoklarda 2gb kalmamış 6gb verelim farkda 50küsür $ istediler,hımm iyi hadi bakalım dedim gittim para vericem ,yok dediler bu parayıda almıyoruz ,bu değişimi ücretsiz yapıcaz ,bende yeni hdd'mle mutlu bir şekilde eve döndüm.
    yani şimdi bu mavinin yaptığı olmamış diyorum,hemdeşu zamanda ilginç geliyor 2-3 yıl önce maviden aldığım printerde 2 kez arıza çıkmıştı adamlar hiç problem çıkarmadan yenisiyle değişmişlerdi.

    heralde bu tüketici yasaları ters tepti çıkmasa daha mı iyiydi ne?




  • Benimde Başıma Gelmişti Parayı Odemedim. 2 Saat Adam Konustu Telefonda Sonuç Tüketici Herzaman Haklıdır
  • Şimdi dikkatimi çeken birşey olduda. Herkez birşeyler yazmış, bagırmış çağırmış yürübe kimtutar modunda. Ya madem bukadar probleminiz vardi hiç biriniz bu konularla ilgili mesaj atarak yada telefonla degilde, delikanlı gibi gidip yetkili biriyle konusmayı neden denemedi ? Bütün delikanlılıgınız dayılıgınız forumlara mesaj atmaktan ibaret sanırım?. Ben Hamza beyi uzun süredir tanıyan birisiyim. Ha mavinin kötü yanları yok demiyorum ama onların müşteri memnuniyeti için neler yaptığını görmeden atıp tutuyorsunuz. Başka bilgisayarcıdan aldığı dandik PSU yüzünden bundan 1.5 yıl önce Maviden aldığı HDD ve Ekran kartı (ki o zaman bu iki ürün 700 küsür USD idi) mavi bilgisayarın firma baskısı yüzünden garanti kapsamına alındı (ki konusması önümde oldu firma ürünlere garanti kapsamı dısında diyordudistribütörü). Sonra yine önümde yaşanan bir olay, 19" Sony LCD alan bir müşteri ben orda teknikte sistemi beklerken geldi. Ben bunu 2 saat önce aldım ama kırık çıktı dedi. Daha sonra öğrendiğim kadarı ile müşteri yeni monitörünü alıp gitmiş. Sordugumda ürününün tüm bedelinin firma tarafından karşılandığını ne Kargo nun nede Gönderen firmanın hata kabul etmediğini kutuda darbe izlerinin kırılmaya yeterli olmayacagını söylemisler. Yani bunlar belli başlı benim gördüğüm şeyler. Keza siz yasşadıklarınızı gidip orada yetkili biriyle konusmaz sıcagı sıcagı dile getirmez iseniz, sonra forumlaya cıkıp cengaverlik yapsanız yırtınsanız ne işe yarar. Delikanlı gibi gidip konusun. Kimse sizi yiyecek degil. Burda tüketici haklarından dem vuran arkadaşlarada birkaç sözüm var.. GİDİNDE YASALARI DÜZGÜN OKUYUN GELİN. Müşteri herzaman haklıdır diye birşey yok. Müşterinin hakları vardır, ama firmanında hakları vardır. Ha yapabiliyosanız gider hukuki yolla elinizden geleni yaparsınız ama gaza gelipde haklı olmadıgınız bir konuda bi faaliyet yaparsanız dımdızlak kalırsınız ortada.

    Netekim mavide gösterilen iyi niyetin su istimali de herzaman olan şeyler. Yukardaki mesajlardan birinde arkadas O/C sırasında anakartı ucurdugunu ve geri gönderip degistirttigini söylemis. Yada bi ürün alıp beyenmedim diye iade etmeye calısanlar var.
    Benim tüketici hakları yasasında gördügüm kadarıyla dükkana giderek aldıgınız bir ürünü BEYENMEDİM bahanesiyle iade etme hakkınız yok. Ürünüde bir problem varsa, ürün size anlatılan özellikleri taşımıyorsa yada ürün ayıplıysa bunu yapabilirsiniz. Ha bursa sizin iadenizi kabul edip etmemek karsınızdakine kalmıs bence. Benim mavide birebir gördügüm ürünün satılabilirliginde bir problem yoksa ve ilk 1 hafta icersindeyse gayet ılımlı yaklaşıyorlar. Ama siz karşılarına ters bir tavırla çıkıp iade ederim yakarım yıkarım mahkemeye veririm derseniz istediklerini yapabilirler. Çünkü elinizde geçerli bir nedenininz yok ve HAKSIZSINIZ.

    Bukadar uzun yazmak istemezdim ama severek iş yaptıgım bir firmanın bu şekilde kötülenmesini haklı bulmuyorum.
    Kimse hatasız degildir. Onlarında hataları vardır ama bunları düzeltmek için en çok çaba gösteren firmalardan biridir mavi.
    Gerek Hamza bey gerekse ordaki diğer arkadaşlar olsun hepsi orada müşterilerine bişeyler verebilmek için çabalıyorlar. Bence bununda karşılığını alıyorlar. Birkaç kendini bilmez insanın eziklik duygularını tatmin etmek için verdikleri aragazla dolduruşa gelen arkadaşların hepsini biraz sakin olmaya tekrar düşünmeye ve olaylara tek taraflı bakmamaya çağırıyorum. Kendinizi oradaki insanların yerine koyun, sabah 08:30 akşam 18:30 çalışan, müşterilerine hizmet verebilmek için öğle tatili bile olmayan ki orada satıştakilerle biraz muhabbet ederseniz haftanıın en az 2-3 günü öğle yemeği bile yemediklerini göreceksiniz, ve günün her saatinde yoğun olan bir ortamdasınız. Bide sizin gibi bir müşteri geliyor ve daha ne oldu ne bitti demeden bir hışımla olaya dalıyorsunuz . Nası hissettiniz. İçinizden bi lahavle demişsinizdir kesin . Ha bu arada buradan mesaj atan birkaç arkadaşı da mavide gördüm daha önce. Pek bi sıcak pek bi samimi oluyolar orda otururken. Sanki burdaki mesajları atan onlar değil.
    Demekki neymiş 3 günlük kedi rüyasında kendini aslan olarak görürmüş , sanal alemde ne olarak görüyo bilmiyorumö .




  • bravo hoca. takdire şayan bir azim ve hırs var sende. ben olsam lanet olsun bitsin biran önce deyip sıyrılmaya bakardım. sen yapılması gerekeni yapmışın. Benden geçer not aldın. Harbi ol canımı ye. budur...
  • Eğer hareket etmiyorsan doğru yolda dahi olsan her an geçilebilirsin.
  • walla hi helal olsun tebrikler
    bende maviden alıyodum sorun çıkmadı ama demek sorun çıksa böyle yapacaklar




  • her zaman her yerde hakkınızı sonuna kadar arayın...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.