Şimdi Ara

ADSL çalışıyor, telefon çalışmıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
7.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün akşamdan beri telefonumuzda hiç ses yok, fakat ADSL çalışıyor. Dışarıdan gelen hattı ADSL ve telefona splitter ile ayırıyorum. Telefona giden kabloyu kontrol ettim, kabloda bi sorun yok. Acaba sorun splitter'da mı? Veya dışarıdan gelen hatta mı sorun olabilir? Eğer dışarıdan gelen hatta sorun varsa bu ADSL'i de etkilemez mi?



  • Anladım benimde aynısı olmuştu. Telekomun sitesinde arıza bildir me bölümü var. Arızayı bildir. Eski haline geliyor. Benimde 1 kaç kez oldu
  • Site değil de bir şekilde telefonla haber verirseniz daha çabuk ilgileniyorlar. Benim de başıma geldi.
  • Benim ADL hattını bağlarkende aynısı oldu. Türk telekom bir hat üzerinden iki sinyali bir gönderiyor.Telekomun telefon santralında bir arıza olmuştur.Telefonla arıza kaydı ver düzeltirler.
  • Saolun arkadaşlar. İnternetten arıza kaydı verdim, bakalım düzeltebilecekler mi.
  • bence spllitter den dolayıdır ya kabloları yanlış bağlamışsındır yada spliiter bozuktur :S
  • Arkadaşlar telekoma 4-5 kez arıza kaydı bıraktım fakat sonuç alamadım. Sorunumu daha detaylı bir şekilde anlatayım;

    1 haftadır telefon çalışmıyor, ADSL sorunlu da olsa çalışıyor. Sık sık kopmalar yaşıyorum. Bağlantım 2 günde 160 kez kopmuş. Eskiden aylarca hiç kopma yaşamıyordum. Geçenlerde karşı daireye telefon bağlamaya gelmişler. Muhtemelen o zaman bizim hatta zarar verdiler diye düşünüyorum. Çünkü taşındığımızdan beri (yaklaşık 1,5 yıldır) ne telefonda, ne de ADSL'de hiçbir sorunla karşılaşmamıştık.

    Sorunla ilgili 4-5 kez telekoma arıza kaydı verdim, her seferinde "sorun giderildi" diye e-maille cevap verdiler. Fakat sorun aynen devam ediyor. Şimdi benim sorum şu olacak; eğer binanın içinde, bizim daireye gelen kablolarda bi sorun varsa telekom bu sorunu da çözüyor mu? Yoksa binanın içindeki kablolardaki sorunlar kullanıcılara mı ait? Eğer bu sorunu kendimiz gidereceksek bu arızayı kime, nasıl gidertebiliriz? Bu işi yapan servisler falan var mıdır?

    Sorunu kendi kendime çözmeye çalışıcam. Telekomdakiler pek gelecek gibi gözükmüyolar. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Normal hat kablosunu telefona tak eğer o zaman telefon çalışırsa senin kurulumda sorun vardır yada slitterda eğer o zamanda çalışmazsa telefon hattında arıza vardır telefon ıle adsl aynı hattan gelsede bırbırınden bağımsız çalışıyor bırı arızalıyken oburu calısabılır
  • Normal hat kablosuyla telefonu denedim, yine çalışmıyor. Splitterda sorun yok. Verdiğim arıza kayıtlarından anladığım kadarıyla binaya gelen hatta da bi problem yok. Problem ya bina içindeki kablolarda ya da dış hattan dairelere dağıtımın yapıldığı kutudaki bağlantıda bi problem oldu. Bu sorunu kime, nasıl hallettirebilirim?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: recepoflas

    Normal hat kablosuyla telefonu denedim, yine çalışmıyor. Splitterda sorun yok. Verdiğim arıza kayıtlarından anladığım kadarıyla binaya gelen hatta da bi problem yok. Problem ya bina içindeki kablolarda ya da dış hattan dairelere dağıtımın yapıldığı kutudaki bağlantıda bi problem oldu. Bu sorunu kime, nasıl hallettirebilirim?



    olabilir bu sorunu gene telekomun çözmesi lazım ama genede emin değilim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.