Merhaba arkadaşlar. Turknet'ten yaklaşık 20 gün öncesinde 35 mbps vdsl internet aldım. Aktivasyon başladı ama 6-7 mbps aralığında hız alıyordum. Bir baktım paketim adsl 16 mbps tanımlanmış. Arıza talebinde bulundum. Sonrasında bana saha dolabındaki portta kart tipimin adsl olduğu vdsl port olmadığı söylendi. Ancak ben adsl paketinde bile verdiklerinin yarısını alamadığımı söyledim. Bana baştan aşağı bina iç tesisatını yenilettiler. Sonra baktım hız yine artmadı. Bu sefer de bakır kablolarda arıza var dediler. O sorun hallolduktan sonra adsl 12 mbps almaya başladım. Bu sırada da tabi adsl kartın vdsl e çevirilmesi için Türk Telekom'a dilekçe vermem gerektiği söylendi. Türk Telekom müşteri hizmetlerine gittiğimde ise bana VDSL boş port olduğunu, dilekçeyi Türknetin vermesi gerektiği söylendi. Türknet müşteri hizmetlerine durumu ilettim. Onlar da bir hafta boyunca Türk Telekom'a mail attıklarını ve cevap beklediklerini söylediler. Cevap geldiğinde ise Türk Telekom mesafeden dolayı vdsl geçiş talebini reddetmiş. Alt komşum ve üst komşum Vdsl kullanıyor bu arada :)) Sonra Türk Telekom müşteri hizmetlerini şikayet ettim sonrasında ise bana ulaştılar. Ve boş port olduğunu, saha dolabının 480 metre mesafede olduğunu ve vdsl alabileceğimi bastıra bastıra söylediler. Btkya şikayet ettim ve yine Türknetten kendileri ile çelişen bir yanıt geldi. Sırf Türknet için Türk Telekom taahhütü bozdum ve Türkneti iptal edersem boş yere cayma bedeli ödeyeceğim. Ne yapmam lazım? |
ADSL'den VDSL'e geçiş.
-
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını benimle paylaşabilir misiniz? -
Ben de Turknet'e ilk geçtiğimde aynı sorunları yaşadım, defalarca başvurmama rağmen TurkNet altyapımın adsl desteklediği konusunda ısrar etti. Halbuki abone olurken MH bana 35mbit VDSL desteklediğini söylediği için TurkNet'e geçmiştim.
Alt komşumun Turknete yeni abone olduğunu ve VDSL bağlandığını öğrendiğimde komşumun abone numarasını söyleyip yeniden kayıt açtıktan sonra çözebildiler. @TurkNetDestek de çok yardımcı olmuştu sağolsun.
Neyse ki şu anda hiçbir sorun yok ve çok memnunum.
-
Merhaba, keyifli kullanımlar dilerim. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını benimle paylaşabilir misiniz?Merhaba. Sorunum çözüldü yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: yalnizcaBen de Turknet'e ilk geçtiğimde aynı sorunları yaşadım, defalarca başvurmama rağmen TurkNet altyapımın adsl desteklediği konusunda ısrar etti. Halbuki abone olurken MH bana 35mbit VDSL desteklediğini söylediği için TurkNet'e geçmiştim.
Alt komşumun Turknete yeni abone olduğunu ve VDSL bağlandığını öğrendiğimde komşumun abone numarasını söyleyip yeniden kayıt açtıktan sonra çözebildiler. @TurkNetDestek de çok yardımcı olmuştu sağolsun.
Neyse ki şu anda hiçbir sorun yok ve çok memnunum.
Bazen yanlışlık yapılabiliyor tabi. İyi günlerde kullanmanızı dilerim.
-
Merhaba nasil çözüldü sorununuz?
Bende 16 mbpsden 100 luk tarifeye gectim 30-40 mbps civari hizi geçemiyorum
-
Merhaba, sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim. -
Merhaba, hız testi sonucunuz ile birlikte online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanı arkadaşlarım kontrol ederek bilgi vereceklerdir. -
İlginiz için teşekkürler ama benim internert sağlayıcı firmam @Millenicom Destek 1
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X